Delta Integrale, E30 M3, i ostale trkachice 20. veka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    Originally posted by TOKYO
    Ako pricamo o DTM-u...,definitivno je bio bolji..,e sad mislim da je mercedes posle dosta ulozio i napredovao!
    Taj Mercedes je uvek bio u senci M3-ojke, otprilike kao i sve ostalo tog vremena shto se vrtelo po kruzhnim stazama i touring shampionatima. Ne kazhem ja, nego istorija i "CV" ova dva automobila, te i takve automobile nishta bolje ne opisuje i klasifikuje kao broj njihovih (ne)uspeha na trkama i takmichenjima.

    I poshto vec vidim neke/nechije reakcije: M3 je jedno, Integrale je bila bolja u svom svetu, Rally je bio njen teren...
    I zato ne znam zashto mnogi tu jasnu razliku ne vide i uporno pokushavaju da sabiraju i oduzimaju babe i zhabe...

    Originally posted by TOKYO
    Jel ima neki test tipa M3 VS EVO????


    http://www.bmw.tv

    Comment

    • brzi_pas
      CBC Senator
      • 25.08.2005
      • 272
      • Podgorica

      Nazalost nije EVO vs M3...


      a evo im i konkurencije (jedno vrijeme)

      :kadr
      http://www.oltretutto-arcg.com Alfa Klub CG
      Alfa Romeo's GTV V6TB, 164 Q4 & 75 V6

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        U 100 evra da ce da padne lock do kraja 9. strane...

        Comment

        • luci
          CBC Senator XXL
          • 13.03.2006
          • 1103
          • odzaci

          nije iskljuceno, i u prvih 5 postova iste... ova tema je na ivica od amog pocetka nazalost... inace je odlicna tema

          Comment

          • Flavio
            CBC Senator XXL
            • 13.06.2006
            • 1926
            • 012 Centar
            • KaraWagon 1.4T.Spark

            Da malo oteramo bauk lock(ot)a ,zagrebimo dublje u povijest .Ipak je naslov teme " ... i ostale trkachice 20.veka" .
            Jel vredi ovo shta:



            ili



            ???
            Ili ovaj mali djavo



            ???

            Comment

            • Kenno
              CBC Senator XXL
              • 21.08.2006
              • 460
              • Zenica, BiH

              Dva crvena i od mene




              Comment

              • jevtic
                CBC Senator XXL
                • 26.11.2006
                • 729
                • beograd

                Rallye Golf

                In 1989, the Rallye Golf appeared as a rallye "homologation special". Distinguishable by its box-flared wheel arches (similar to the Audi quattro, BMW E30 M3 and Lancia Delta Integrale) and rectangular headlamps, this model featured Syncro four-wheel drive, and a G-supercharger version of the injected 8 valve 1.8 litre engine. 5,000 cars were built in Volkswagen's Brussels, Belgium, plant, priced at about DM 50,000 each (or roughly twice as much as a base Golf GTI).
                sa wikipedie
                ex - fabia 1.9 tdi
                golf 2.0 tfsi

                Comment

                • skyline
                  CBC Senator XXL
                  • 31.07.2007
                  • 3149
                  • Cacak

                  svaka cast mehanici na rally golfu, ali u najmanju ruku izgleda smesno pored "debele berte"
                  Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                  Comment

                  • QV lale
                    CBC Senator XXL
                    • 09.11.2005
                    • 734
                    • Zrenjanin (klek)

                    Pa naravno kad je Gnoj.
                    Evo ga jedan na naske table:

                    Originally posted by Sheta_Junior
                    ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...

                    Comment

                    • Nex
                      CBC Veteran
                      • 05.03.2006
                      • 132
                      • Rakovica

                      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yJjBzSKN7LE[/youtube]
                      [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=YZmTdsn8thc[/youtube]

                      Najbolje od oba sveta... [/youtube]

                      Comment

                      • TOKYO
                        CBC Senator XXL
                        • 17.07.2006
                        • 1696
                        • Beograd- NBGD

                        Originally posted by overspeed
                        Originally posted by TOKYO
                        Ako pricamo o DTM-u...,definitivno je bio bolji..,e sad mislim da je mercedes posle dosta ulozio i napredovao!
                        Taj Mercedes je uvek bio u senci M3-ojke, otprilike kao i sve ostalo tog vremena shto se vrtelo po kruzhnim stazama i touring shampionatima. Ne kazhem ja, nego istorija i "CV" ova dva automobila, te i takve automobile nishta bolje ne opisuje i klasifikuje kao broj njihovih (ne)uspeha na trkama i takmichenjima.

                        I poshto vec vidim neke/nechije reakcije: M3 je jedno, Integrale je bila bolja u svom svetu, Rally je bio njen teren...
                        I zato ne znam zashto mnogi tu jasnu razliku ne vide i uporno pokushavaju da sabiraju i oduzimaju babe i zhabe...

                        Originally posted by TOKYO
                        Jel ima neki test tipa M3 VS EVO????


                        Gde ga izkopa??

                        Imam ceo serijal DTM-a od 88-95 pa se cesto drogiram sa njim, meni je licno M3 bio favorit ali sam mislio da je Mercedes bio nesto tehnicki podkovaniji........, ma oba su odlicna i tu nema diskusije!

                        Jedino sto je M bio nekako vise dostupniji, blizi, mogao je cesto da se opipa za razliku od 190-tke u najacoj izvedbi!

                        @brzi pas

                        Jedna stvar koju sam vise puta u drustvu alfista ponavljao, verovatno je nekima i preko glave....a to je da 155v6TI ne postoji, ustvari postojala je samo na stazi a u realnosti je nije bilo, uostalom i ta na stazi nije imala apsolutno nikakve veze sa fabrickim modelom osim izgleda koji je podsecao na 155!!!

                        To je zalosno ali je istinito!
                        MY ex RWD Alfa
                        Drift & Donuts & Track

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          Nije to nista zalosno nego zastrasujuce...kao oluja koja dolazi, a nema ti spasa i ne mozes pobeci

                          Comment

                          • QV lale
                            CBC Senator XXL
                            • 09.11.2005
                            • 734
                            • Zrenjanin (klek)

                            Originally posted by TOKYO
                            Jedna stvar koju sam vise puta u drustvu alfista ponavljao, verovatno je nekima i preko glave....a to je da 155v6TI ne postoji, ustvari postojala je samo na stazi a u realnosti je nije bilo, uostalom i ta na stazi nije imala apsolutno nikakve veze sa fabrickim modelom osim izgleda koji je podsecao na 155!!!

                            To je zalosno ali je istinito!
                            Veliki promasaj alfe,sto nije izbacila neku vrucu verziju kao sto su to ucinili Mercedes i Bmw...
                            A nije mi jasno,zar tada nije vazila ona homologacija..bla,bla minimum toliko i toliko identicnih automobila da bi mogao da se trkas i tako to..tipa m3,delta integrale? Nevidim ni jednu slicnost izmedju 155 ove civilne i te trkacke..
                            Originally posted by Sheta_Junior
                            ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...

                            Comment

                            • overspeed
                              CBC Senator XXL
                              • 24.05.2005
                              • 2779
                              • Kosovska Mitrovica

                              Da izbace vrucu verziju u vreme kad su nastala ova dva modela?!

                              Govorimo o drugoj polovini '80-ih godina, tad je nastao E30 M3 i Merc 190 2,3, kasnije i Evo verzije... U to vreme u Alfi nije bilo nikome do izbacivanja nikakvih "vrucih" modela iz prostog raloga shto je fabrika bila na rubu propasti. Nije Fiat 1986. godine sluchajno postao vlasnik Alfe...

                              I znam da su imali vec spremljene karoserije nekih drugih modela, i znam da su imali jachih motora iz vishih klasa, ali nije samo cilj ugurati shto jachi motor u karoseriju. "Vruci" modeli ne nastaju tek tako, treba tu mnogo rada, ispitivanja, test vozhji, pa nazad za konstrukcijski sto... A za sve to treba kesha, mnogo... I u tome je razlog zashto Alfa nije izbacila neki "vruci" pandam M3-ojci i Mercu, nije to bio nikakav "promashaj" nego posledica chinjenice da je Alfa bila u krizi i da se nije imalo "vremena" za takve projekte.
                              http://www.bmw.tv

                              Comment

                              • QV lale
                                CBC Senator XXL
                                • 09.11.2005
                                • 734
                                • Zrenjanin (klek)

                                Ocekivao sam takav odgovor...
                                A Jeli moze neko da mi objasni ta pravila u vezi homologacije?
                                bmw m3 je bio drugaciji od e30 kao i npr. delta integrale od delte obicne.A kako je 155 ostala nepromenjena?
                                Originally posted by Sheta_Junior
                                ...Inace u slobodno vreme pisem ljubavnu poeziju...

                                Comment

                                Working...
                                X