Hrvatska policija se obnovila...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gordi014
    Moderator
    • 02.10.2004
    • 1049
    • Valjevo, Srbija
    • PEUGEOT 206 XS 1.6

    Hrvatska policija se obnovila...

    Hrvatska policija se obnovila - desetak novih ?presretača?


    Ukupno desetak autića, Vectra GTS, Mondeo ST, Superb V6, Passat V6 i Honda S-Type. Hm, nimalo loš izbor.

    Vectra ima 211 KS;



    Mondeo 204 KS;



    Passat i superb po 193 KS;




    Honda 190 KS




    Najbrža je vectra sa 248 km/h, ostali mogu između 227 i 240 km/h.

    Kamera je veličine 1,5 cm i stoji ispod retrovizora pa je ti vidi...
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #2
    I normalna pojava, VW je najsiromasniji sa opremom, nemaju ni maglenke.
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • gordi014
      Moderator
      • 02.10.2004
      • 1049
      • Valjevo, Srbija
      • PEUGEOT 206 XS 1.6

      #3
      Znači da bi na autoputevima mogli ganjati potencijalne kamikaze. Sve aute opremili su travimom. A travimo meri brzinu policijskog vozila, a ne vozila koje se prati. Znači da oni isto tako moraju divljati preko 200km/h ili do maksimalno 248km/h, koliko je maksimala najbržoj Vectri koju su uzeli, da bi pri toj brzini snimali vozače u prekršaju i na mestu ih kažnjavali, a i sami krše zakon i ugrožavaju ostale učesnike u saobraćaju.

      p.s. kazu da je prvi na*eb'o Ćiro Blažević, vozio 180km/h a ograničenje 130km/h

      Čitam u jutarnjem da su uhvatili Čirohita di merca 500Cl vozi 180 po autoputu .Ja se vozia u takvom autu i mogu reći da je brzina 180 u mercu ekvivalentna vožnji od 100 na sat recimo Fiat Brave.Čiro miljenik novinara bio i ostao 300kn je kesnuo na licu mjesta i odmaglio još brže A i ta murija se već tolko iskurčila sa tim kantama koje hvale kao da su za volanom porschea Velikih mi Shumachera i jakih auta .Da nije riječ o policiji preskočio bi ih i sa Legendicom recimo tamo kroz one zavoje kod Bosiljeva

      Comment

      • Jakovljevic
        CBC Senator
        • 11.10.2004
        • 205
        • Paracin

        #4
        Ovi nasi i kad bi ih dobili, verovatno bi i za manje od 6 meseci slupali pri tim brzinama

        Comment

        • gordi014
          Moderator
          • 02.10.2004
          • 1049
          • Valjevo, Srbija
          • PEUGEOT 206 XS 1.6

          #5
          Evo ga mali borac u akciji.





          Članak u Vecernjem Listu kaže da je rekorder kojeg su uhvatili vozio Renault Clio Sport brzinom 233 Km/h.

          NADZOR AUTOCESTA Večernjakova ekipa jučer je iskušala učinkovitost policijskih presretača na hrvatskim cestama
          Večernjakovi reporteri uhvaćeni pri 233 km na sat.
          U dogovoru s kolegama iz redakcije, koji su poslužili kao žrtveno janje, na autocesti od Samobora prema Zagrebu snimili smo brzinu njihova renault clija sport - 233 kilometara na sat.

          To je isečak teksta.

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #6
            248km/h, koliko je maksimala najbržoj Vectri
            Zna se ko je najbrzi

            Comment

            • OPC
              CBC Član
              • 16.12.2004
              • 82

              #7
              to im je sve malo.ti njihovi presretaci su preslabi.gledaju sta svabi rade sad bi i hvatski paradajzi tako
              morat ce me ganjat jer ne stajem dok mi tank nije prazan.
              mrzim ih

              Comment

              • TommyZG
                CBC Član
                • 28.03.2005
                • 36

                #8
                Ionako te samo preprate do prvog izlaza, nema bjezanja..... Ako bjezis, zaustavljaju te na naplatnim kucicama, jedino ako probijes rampu... Nema nam vise spasa. Ili 130 op ogranicenju ili vise gledati u retrovizor nego naprijed....

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #9
                  Iskreno receno, auti su dosta smesni sa tim brzinama ...Sta ocekuju, koji to ozbiljniji Mercedes ili BMW na primer ocekuju da stignu, i to ako ovaj odluci da im bezi? Pa za BMW koji ide 230 na primer, treba imati auto koji ide ne toliko, nego DOSTA brze, jer valja ga stici - idete 120 kmh, on proleti sa 230, treba ubrzati do 230, a on i dalje ima dosta veliku prednost...i vi da ga stignete Hondom ili Passatom, Skodom...nema sanse. A jos treba i voziti iza njega da mu izmerite brzinu! A da ne pricamo o jacim masinama...Slazem se da ne treba imati uocljiva auta, ali takodje treba imati nesto pod haubom cemu nece biti problem da uhvati gomilu auta koji idu dooobro prko 240-250, cega ima i kod nas, a u Hrvatskoj i mnogo vise. Zna se sta je presretac, auto koji ima VELIKU rezervu snage, i kome 230-240 nije neka preterana brzina, i sto je najvaznije da tu brzinu moze da odrzi dosta dugo - po meni, neka Meckica sa povelikom kubikazom (E500 na primer), BMW sa nekim osmakom unutra (540i), Porsche (ako polovni 911 valjaju Holandjanima, valjali bi i Hrvatima), Audi (A6 4.2)...e tome se vec tesko moze pobeci.

                  Highway presretaci treba da idu DOSTA brze od 230-240 da bi mogli da se pohvale kako retko sta moze da im pobegne...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Stefan1
                    CBC Veteran
                    • 27.10.2004
                    • 137
                    • Beograd

                    #10
                    Originally posted by sri98
                    I normalna pojava, VW je najsiromasniji sa opremom, nemaju ni maglenke.
                    Mislim da je oprema u ovom slucaju(obzirom na namenu) popuno irelevantna cinjenica

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      Ja mislim da je upravo zbog toga ITEKAKO BITNO kakvu opremu auto ima! Ovakav automobil je radno mesto dvojice ljudi, koji dnevno moraju da provedu po 7-8 sati u njemu, u sedecem polozaju, vezani, i leti na 40 stepeni i zimi na -20, danju, nocu, po kisi, magli, snegu, jurcajuci se sa kojekakvim manijacima po autoputu. Itekako je bitno da li su sedista udobna, da li auto ima klimu, maglenke, koliko airbagova ima (zlu ne trebalo...) - ovde oprema nije u iskljucivoj funkciji udobnosti, nego ima cisto prakticne razloge da bude tu. Klima i udobna sedista na primer uopste nisu luksuz ako 3 sata treba da vozite na 40 stepeni napolju - to vec predstavlja PROBLEM koji onemogucava pravilno obavljanje duznosti, a ne luksuz.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • TETAK
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3034
                        • Čačak, Srbija

                        #12
                        Taj način rada nije nikakva novost na putevima ali se pokazao jako efikasnim, pa zašto bi onda izmišljali toplu vodu....Naravno da policajci angažovani u ovakvim akcijama mogu da voze bilo kojom brzinom jer su ovakva vozila izuzeta iz režima ograničenja brzine.A što se tiče bežanja...he,he,he....pa gde ćeš brate da bežiš sa auto puta kad ti na prvoj rampi ili nešto niže niz put postave "ježeve" stim da se takve aktivnosti kasnije naročito odraze prilikom odmeravanja kazne prekršiocu a koliko sam čuo u novom ZOBS-u predvidjena je i naplata troškova koje je imala policija dok je hvatala napaljenog vozača....Naravno Hondica me je dojmila....
                        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                        Comment

                        • Lukas
                          CBC Veteran
                          • 22.10.2004
                          • 180
                          • Slovenija

                          #13
                          Neterba jim zvjerka koja ide 300km/h da bi te uhvatili oni kad te snime kod 240km/h njim je dosta nisu oni ludi da sebe ubiju zbog budale.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Igrachke

                            Dok stigne da stisne gas da se prikljuci u jurnjavi vec si toliko daleko da mu ni dvogled nece pomoci da vidi tablicu
                            Smesna lista auta

                            Vecina auta koja bi se igrala sa ovom "elitom" fura u 4-vrtoj brzini preko 250 a gde je jos 5-a .

                            Trose pare na jurenje sirotinje, naravno ti ce da plate debelo jer nisu imali love za vise KS ili nisi bili na Cannonu (Ko i im je kriv )

                            Primer moci na putevima su Svedi, gde je standardno auto:

                            VOLVO V70R tunded by Autotech 380Ks 530Nm
                            SAAB 9-5 AERO tuned by Nordic tuning 360KS 590Nm

                            To highway patrole, standardni su V70R AWD Autotech 310KS 420Nm
                            i 9-5 2.3T Nordic 305KS 460Nm

                            Razlog izbora auta je ubrzanje istih, dakle ubrzanja u voznji od 110Km/h pa na gore.

                            Smesan prizor je kad je u realnim uslovima saobracaja zahvaljujuci ogromnom obrtnom momentu pomenuta auta se jednostavno zalepe za auto koje prate.

                            Zna cak i Kibeli i grupa trkaca krzo Evropu kako su prosli kroz Svedsku.
                            Dakle kad je u pitanju jurnjava na autoputu, ipak vidim da su imali dobrog savetodavca jer se vidi da je osnovni izbor pao na auta sa prednjom vucom.

                            No, sad kako god da se okrene sta je problem?

                            Takozvani PILOT sistemi koji su ugradjeni u ove masine su lako uocljivi kad se prolazi obilazeci jedan takav auto.

                            Licno nemam obicaj da projurim prebrzo pored nekog auta koje vozi u traci na levo, uvek imam brzinu prilagodjenu da mogu da zraknem u auto koje obilazim
                            Isplatilo se dosad par puta
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • OPC
                              CBC Član
                              • 16.12.2004
                              • 82

                              #15
                              tetak kazes jezeve? pa oni to nesmu na autoputu prvo sto nisam jedini na tom autoputu,drugo to ubije i mene i onog iza mene jedino sto kazes naplatne kucice na to nisam mislio
                              ali da im zbrisem,to mi se isplati pa me kasnije moze j...t kolko hoce,
                              ako stigne

                              Comment

                              Working...
                              X