Imas kompresione i uljne karike,meni su kompresione bile dobre, auto je isao dobro dok je trosio ulje jer su uljne bile mrtve.
Ja sam imao 1,5i 16v Z5 inace mislim da je nemoguce zameniti gumice bez skidanja glave .Ali uverite me u suprotno posto je na 8ventila moguce ali na 16v ne znam.
Problem je postala potrosnja ulja,inace sam je primetio na 185000 ali tad nije bila alarmantno mozda litra na 6000,ali je postajalo sve gore.
Merio ja kompresiju ,pazi potpuno sam istim koracima isao kao i ti,kompresija odlicna jedino na 2 i 3 cilnidru je bila za nijansu slabija.
Ti mozes meriti kompresiju do mile volje ona je dobra ,problem su ti uljne karike,jedino kad ih skines vidis kakve su ali veruj mi ,100% su ti karike
Auto je prestao trositi ulje posle serisa,sipao sam naj losije bel ulje i ni kap nije potrosio na 500km.
A to ulje sam sipao zato sto se na 1000km treba svejedno menjati.Mislim da bi skupo ulje bilo cisto bacanje para.
Ja sam imao 1,5i 16v Z5 inace mislim da je nemoguce zameniti gumice bez skidanja glave .Ali uverite me u suprotno posto je na 8ventila moguce ali na 16v ne znam.
Problem je postala potrosnja ulja,inace sam je primetio na 185000 ali tad nije bila alarmantno mozda litra na 6000,ali je postajalo sve gore.
Merio ja kompresiju ,pazi potpuno sam istim koracima isao kao i ti,kompresija odlicna jedino na 2 i 3 cilnidru je bila za nijansu slabija.
Ti mozes meriti kompresiju do mile volje ona je dobra ,problem su ti uljne karike,jedino kad ih skines vidis kakve su ali veruj mi ,100% su ti karike

Auto je prestao trositi ulje posle serisa,sipao sam naj losije bel ulje i ni kap nije potrosio na 500km.
A to ulje sam sipao zato sto se na 1000km treba svejedno menjati.Mislim da bi skupo ulje bilo cisto bacanje para.

Comment