urose slazem se, teorija tako kaze a kako su u Zastavi uspeli da naprave nestro drugo ni meni nije jasno.
Sa Tipo-a na Yugo... Dobro idemo dalje... :)
Collapse
X
-
Hmmm. ne znam ni ja, pored ostalih vozila u porodici zadnjih 10god imamo uvek po jednog yugica i uvek je kupovan nov. Znaci od prvog onog pre 10 god pa do ovog zadnjeg koji imam svi su sa 2 lista i svaki se oduvek podupiravao preko nosa dok zadnji deo stoji miran i sklon je samo naginjanju sve dok ne liznes zadnju kocnicu. Naravno da yugo nije neki auto i nikada to nece ni biti ali brick ti poredis konstrukciju automobila koja je napravljena pre 20-tak god. sa ovim novima koji su kao predvidivi u krivinama. Znaci ako uzimo u obzir to da se yugo slabo drzi puta uzimajmo i automobile drugih proizvodjaca koji su tada pravljeni i oni isto tako lose drze, cak mnogi i gore a pogotovu taj zadnji deo auta koji te kako sam shvatio posebno boli. Znaci na pr. Opel corsa, fiat uno, reno 5 a da ne pricamo na pr. o golfu 2-ge generacije i tako necemu. Mislim shvatas sta hocu da kazemTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Naravno, oni su preferirali drzanje tih god. na racun neceg drugog a i nisu u klasi kao ni golf 2 sa yugom al ne bitno mnogo jer prica je genaralna(prosek)To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
shvatam sta hoces da kazes, i tu se generalno slazem. s tim da je Jugo mnogo stariji po konstrukciji, u prodaji je (kao Fiat doduse) jos od 1972.godine mnogo pre nego sto je uopste nastala Corsa, Uno, Golf kao ime i pojam postojanja.
bilo je i tada, a pogotovu danas kada se i proizvodi Jugo, prilicno stabilnih automobila koji nisu osetljivi tako mnogo kao Jugo na promenu optercenja (1 ili 4 putnika, prazan-pun) i u voznji su lako predvidljivog ponasanja.
ako mene shvatate, ocu da kazem da je Jugo auto pravljen za voznju u lokalu, u gradu i za male brzine i da nije pogodan za imitiranje sportskih automobila jer i pored silnih prepravki baza je toliko losa (upravo zato sto je veoma stara) da ulozene pare ne daju adekvatan rezultat.
mislim, ja ne vidim svrhu stucati u Jugo 2,3 ili 5000 evra u delove koji omogucavaju dostizanje prosecnih vozila kosntruisanih tokom 80tih i 90tih godina. osim sto je Jugo u privilegovanoj poziciji kao domaci prozivod pa nema ogranicenja u trgovanju i kupovini dok se za sve druge automobile ne moze slobodno kupovati po zelji/prema parama.
a vozio sam Reno Klio (onaj prvi model) istim putem u slicnim uslovima i auto je daleko stabilniji od Juga a to je pribilizno ista velicina, isti gabariti, slicna masa, slicni motori po snazi...upravo za poredjenje.
ipak nailazi 2006. ta godina a Jugo je i dalje osnov u KG,tzv fabrike.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment