Nije mi najjasnije čemu uopšte ova priča. Kao da se otkriva topla voda kad se kaže da je Zastava bila pod zaštitom države. Naravno da jeste, dobijala je subvencije zahvaljujući kojima je nov Yugo i mogao da košta oko 4.000 eura...jer bi bez tih subvencija njegova cena bila oko 6.000, a tek onda se ne bi mogao prodati na tržištu...itd...itd...
Uvek se treba stimulisati proizvodnja, a ne neki uvoznik.
Mi smo zbog toga imali skuplje automobile....ali, evo...i tome dolazi kraj.
Trebaju se stimulisati plate i standard ljudi, pa da se kupuju auta tipa najmanje Punto umjesto što se kupovao Yugo, auto koncepcijski staro 30-40 godina. Realno 101/Yugo su penziju zaslužili prije 15 godina najmanje.
Bilo bi dobro da se Fiat ozbiljnije baci na posao u Kragujevcu
1995 - Fiat Punto
1996 - Fiat Bravo/Brava
1997 - Renault Mégane Scénic
1998 - Alfa Romeo 156
1999 - Ford Focus
2000 - Toyota Yaris
2001 - Alfa Romeo 147
2002 - Peugeot 307
2003 - Renault Mégane
2004 - Fiat Panda
2005 - Toyota Prius
2006 - Renault Clio
2007 - Ford S-Max
2008 - Fiat 500
Ako ti stvarno veruješ da je ova lista relevantna onda ne znam šta da ti kažem. Ako su prius, panda, 307, brava ikada bili automobili godine to možda samo ako ih je neko tipa SAT proglasio.
Comment