Duel dizelasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Black Knight
    CBC Senator XXL
    • 13.10.2004
    • 2020
    • Novi Beograd, kicblo

    #31
    Originally posted by killaz
    @Black Knight: Uopshte nisi skapirao nadimak "TDI Mafija" i pokushavash neshto da ukopchash i ispravish sa uporednim testiranjem diesel i benzin - taj thread vec postoji na forumu, "digni ga iz mrtvih" ako ti je potreban! S'toga vracam temu na stari naziv "Duel diesel-a"
    Btw, nismo ti mi krivi shto vozish diesel. Objasnicu ti jednom prilikom na shta se odnosi taj nadimak and btw, nemoj nesvesno sebe da gurash u isti.
    pa nemam pojma...pokusavam... jer mi nije jasno a zato sam ovde...?!
    A ne mora mi neko nacrtati da bi se ja prozvao...mislim kako ja to mogu znati dali je neko hteo ili ne...a iskreno nisam se osetio prozvanim vec nekako mi delovalo ponizavajuce...

    a i Boze sacuvaj da ste VI krivi...a i zasto mislis da je meni lose sto vozim dizel...ne naprotiv... jer kada sam ja uzimao kola tada je dizel bio isplativiji...a i nisam znao mnogo o LPG-u...ali to nije ni tema ovog thread-a... kada sam izmenio naslov mislio sam da ce bolje da pristaje temi posto se porede d VS. b...ali u svakom slucaju izvini... nadam se da te to nije toliko pogodilo...?!


    Originally posted by Quadrifoglio
    Black Knight - opet ti kazem, daj tog leona novog ovo ono
    i eto neka stane na crtu samnom u mojoj FABRICKOJ Q4 155 Alfi
    koja je 1993. godiste benzinac od 190ks i opracu ga ko zeca...

    za koju godinu ce Alfa izbaciti i JTS Turbo...
    kolko god vi voleli te dizele i ovo ono, nikad nece moci da se takmice sa benzincima... dodaj bilo kom benzincu turbinu (po mogucstvu sa varijabilnom geometrijom i kuglicnim lezajevima) i odrace te trubo dizele sa istom kubikazom...
    pa jel ti govori specifikacije tog leona? micko ti je vec odgovorio:

    SEAT LEON 1.9 TDI
    Dar ceea ce face ca toate lucrurile sa functioneze intr-o perfecta armonie a fost modificarea electronica, care a urcat masina de la un normal 150cp ... la un mirific 210cp cu un cuplu de peste 400 NM.

    Originally posted by micko
    neka mi neko, molim Vas, objasni zasto i kako taj Leon (150ks, 320Nm, 0-100 8,9s, 215km/h max) nema nikakve sanse naspram 147-ice (150ks, 305Nm, 0-100 8,8s, 208km/h max)? Da ne spominjem Golfa IV TDI 150 koji je 110kg laksi od Leona i to da su se VW fabricki podaci o ubrzanjima pokazali veoma konzervativnim kada je u pitanju taj motor i da su test vozaci merili vremena i od samo 7,5s za 0-60mph za Leona. Vozio sam se u tom Golfu (nas troje u kolima ~300kg) i ima osetnu turbo rupu, ali kada motor drzis na 2.500 i "nagazis" I NE, ni Golf ni Leon nisu ni blizu 147-ici kada govorimo o celokupnom utisku i osecaju, ali da su "pa, pa" ... mislim, stvarno ... ajde budite bar malo objektivni. I sad ce "brick" da kaze: Pa sto je VW prestao da proizvodi taj motor kad je toliko dobar, te ekologija, te pouzdanost, te... DA, taj PD 150 se nije pokazao bas pouzdanim i dugotrajnim, ali ovde pricamo samo o performansama, osim ukoliko ono "pa, pa" nije znacilo: "pa, pa, preci cu vise km od tebe"! U tom slucaju ja se svima izvinjavam na ovom komentaru. A pricu o "prakticnoj upotrebi" nastavljam dole:
    Injection is good,but I'd rather be blown!

    Comment

    • -Q-
      CBC Senator
      • 03.12.2004
      • 288
      • Srbija/Beograd

      #32
      jbg pola postova je obrisano ali to poredjenje je bilo zbog toga shto su
      "prozvani" benzinci...
      2008. Leon

      "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

      Comment

      • Skyline GT-R
        CBC Senator XXL
        • 13.02.2005
        • 806
        • Chicago - My Kind Of Town

        #33
        Da li je moguce da i posle teme "benzin vs diesel" , opet neko pravi neka poredjenja

        Mislim...i bez te teme...tu nema sta da se raspravlja.....A PLUS sto smo temu bili rastegli u nedogled.Ako ste imali nesto da kazete, sto nerekoste u toj temi!

        Comment

        • cantona
          CBC Član
          • 07.08.2005
          • 64
          • Vlasotince-Nis

          #34
          U mom gradu jedan lik(pardon dijabola) je uzeo novu 147 JTD(115ks).Posle godinu-dve njegov drug kupuje Fabiu SDI takodje novu i razlika u "cukanju" motora je bila neprimetna, ali meni se ipak vise svidjao rad JTD-a. Nista ne bi bilo cudno da 1. pomenuti nije dvaput (2.!!!) za nepunih sest meseci sipao BEZOLOVNI!?! Ne znam sta je radjeno na motoru i sta je bilo posle dosipavanja pogresnog pogonskog goriva, ali za mene to nije normalno. Pitam vas malo strucnije od mene, sta je bilo nakon dosipavanja i voznje, jer koliko sam cuo da je imao nesto dizela u rezervoaru.Videcemo sta ce biti,prodao Alfu i uzeo novog 535D.Pozdrav svima!
          ja od metalike slusam gansi,nirvanu,ofspring i pomalo sepulturu.

          Comment

          • Wiz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3104
            • Nish

            #35
            U njega neka sipa kerozin

            Comment

            • VR6
              CBC Senator XXL
              • 31.10.2004
              • 512
              • Sarajevo

              #36
              Dajte ljudi, pustite se teorije. Jedni vole vise PD, drugi CR, ali opet sam sistem nema veze sa ponasanjem motora. Radim u jednoj auto reviji, pa u skladu sa tim skoro svake sedmice vozam drugi automobil. Od testnih, negdje 90% automobila je dizel.

              Od 4 cil. motora, onaj koji mi se najvise svidja je upravo VW-ov 1.9 TDI PD motor sa 8 ventila (svi 1.9 su sa 8 vent). Svidja mi se jer agresivno razvija snagu, miran je do kojih 2000 o/min a onda povuce i zakuca za sjediste do negdje 3500 o/min. Uz to, prikladno je bucan. Opet, 2.0 TDI PD je mnogo tisi, no vuce kontinuirano i vrti se bez problema do crvenog polja.

              Od oba ova motora nemirniji je motor 1.6 CR koji se ugradjuje u Volvo S40 i Mazdu 1.6 i jos neke modele "Ford koncerna". Upalis ga il ugasis, citav automobil se zatrese, sto se ne desava ni na Golfu 2 dizel. Opet isti taj motor je apsolutno ljen ispod 2000-2500 o/min i treba mu citava godina da krene, a nije bas ni tih.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                eh, ako se Golf 2 dizel ne trese onda ne znam sta je vibracija

                Golf 2 dizel se ne trese, on se raspada od vibracija toliko da i se i sama instrument tabla trese ko blesava, a to je u kabini...da ne govorim o volanu na leru.

                nije svejedno kakva je konstrukcija neke tehnicke stvari.
                upravo tako kako si opisao razliku ponasanja 1.9 VW motora koja ti se svidja ( ali se ne svidja ostalim evropskim kupcima) i 2.0 VW motora je upravo rezultat konstruktivnih resenja.

                problem dizela i jeste grub rad, i to je ono u cemu je najvise napredovao u osobinama koje su blize za jedan putnicki auto a sto nedostaje 1.9 VW konstrukciji na nacin kako si opisao i sa cime se potpuno slazem iz iskustva.

                btw, Audi A8 dizel je CR motor.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                Working...
                X