Originally posted by observer
Fiat Punto 1,2 8V Active sa 14 000 km na 40 000 km i više...
Collapse
X
-
Litra koja mi je u rezervi je paraflu 11 (dakle, taj se menja posle 2 godine). Medjutim, to mi nista ne govori, jer sam ga kupio godinu dana pre poslednje zamene (a ko zna sta su tada sipali, na racunu samo pise "Paraflu").
Iskreno, nemam zivaca da se sada po treci put smaram sa njima i da trazim da provere u racunaru sta je kod mene (posto, kao, vode evidenciju o svim kolima), ovih dana sam u guzvi sa poslom. Otici cu malo kasnije.
Comment
-
-
... ali sam ih nazvao telefonom (upravo si me podstakao) i razgovor je tekao otprilike ovako:
- Dobar dan, molim Vas recite mi koji je interval zamene antifriza kod Punta (al sam se napravio blesav, a?)
- Paa u principu ako je dobar ne mora se menjati.
-Pa dobro, a jel ima neki vremenski interval?
- Ako ne smrzava do -30, -35 ne mora se nista...
-... ne, ne, mislim VREMENSKI... da li ima neki rok trajanja?
- A to, pa 3-4 godine, obicno menjamo tada...
- Hm, dobro, a je l proizvodjac nesto propisao na tu temu, mislim, je l ima neki preporuceni rok za zamenu?
- Ne, ne.
- Ok, hvala (sta mi vredi da se natezem sa "strucnjakom"...)
I eto, sad se ti pouzdaj u nekoga u ovoj zemlji...
Zato cu sledeci put kupiti VW i servisiracu ga kod Canjija, tamo se zna red
Comment
-
-
Ho ho ho observer :-) Svaka čast na izvještajima :-) Evo moj Punto ima do sada 61 000 km ( a e treesem ja to) :-) LAmbdu sam promjenio u garanciji, ali brtvu koju ti spominješ nisam :-/ Otišla je poslije garancije. No ja sam mislio da se to samo meni desiloPromjenit ću je kad budem mjenjao remenje i to tako. Prošli tjedan sam bio na servisu promjenio ulje i uljni filter. Platio 40 eura i to je to. Što se tiće potrošnje kad sam bolestan onda može pasti i ispod 5 litara. To je strogo otvorena vožnja između 90 - 110. Kad sam na autoputu onda je 9. A je perjam ga ja. No skužio sam da mi je vremenska razlika u vožnji od Bihaća do Osijeka 30 minuta a potrošnja goriva skoro dupla. Pa sam po novom odlučio polako voziti i imati više od pola tanka, nego doći ranije i ostati na malo više od četvrtine tanka. Stvarno mu potrošnja ovisi o načinu vožnje. No grad je problem tu ga ne mogu spustiti ispod 6 litara. Nemre zbog semafora. Čim stoji u leru pada mu vrijednost prijeđenih kilometara po litri goriva. Što je i logički. Više stojiš manje pređeš. Eto ako ima kavih pitanja ja sam tu. Račune sve čuvam pa kad uhvatim vremena ću Vam izbaciti koliko je koštao svaki servis i na koliko. No što je sigurno manje košta održavanje nego kod polovnog švabe. Pozdrav.
... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
-
Juce (12.12., na 46420 km) sam kupio i stavio novi akumulator, Black Horse, 45Ah.
Cena: 2445 din (1 eur = 86.7 din)
Nisam vise mogao da se stresiram da li ce upaliti ili nece. Sad pali "ko mina", sto bi rekli majstori-shabani...
Comment
-
-
Meni se samo više raspucala šajba. Od male točkice nastao lomNišta, prije registracije mjenjanje. Jedino mi se ne sviđe materijal za volan. To je malo žešća plastika. Znoji ruke strašno. Pozdrav.
... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
-
Originally posted by fox_mulderMAtori, koliko ja znam, ulje treba da je nasuto do max nivoa..kod mene u puntu ja tako uradjeno u Delti, a imas i u uputstvu za koriscenje auta podatak da treba ulje da bude na vrhu..
U uputstvu pise da "nivo treba da je uvek izmedju min i max oznake. Ako se nivo priblizi oznaci min, ili cak padne ispod, doliti ulje sve do oznake max".
Isto tako pise da se nivo kontrolise oko 10 min. nakon gasenja motora.
I isto tako pise da nikako ne sme da bude iznad max. (sto je i logicno, je l)
E sad, ja skoro uvek kontrolisem nivo kada je motor hladan, tako mi je lakse (jer 10 min. nakon gasenja ja nikako ne mogu da jasno vidim granicu, tada mi cela sipka bude umazana, valjda ne potrefim rupu dobro pa zahvatim malo sa zidova)
a sredina na hladnom je otprilike isti nivo kao max. na toplom
A nekako se mislim, bolje da bude malo ispod max. nego da preteram.
Comment
-
-
U pravu si, bolje je da ne bude preko max.
Nego, od pre jedno mesec dana sam primetio da auto trosi malo vise. uradjen mu je veliki servis na 50000km(svecice, kaisevi), sada na satu ima 72000. Inace, auto ima urednu dokumentaciju, brojevi su realni..
I koliko sam primetio, u gradu mi trosi izmedju 8 i 9 litara a do novog sada i nazad mi je prosecno trosio oko 8 litara, tacnije sa pola rezervoara sam presao oko 300 km pri prosecnoj brzini od 100 km/h..
neka misljenja..
Comment
-
-
Februar 2006: 47800 km
Nista posebno se ne desava. Samo da vam cujem glas
U medjuvremenu je palo jedno pranje (i odozdo) dok je bilo ono malo suvog vremena krajem januara... i stavio sam mu malo duzu antenu (ona kratka je ipak bila preslaba za kvalitetan prijem van grada).
Comment
-
-
Mene zanima sta se desava? PozJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Originally posted by civiMene zanima sta se desava? Poz
Za sada je sve ok, sem sto me nervira cvrkutanje zadnjeg trapa pri prelasku preko neravnina kada je vlazno vreme... Al takav je vec dve-tri godine unazad, jos jedna od Fiatovih dosadnih sitnica.
To je jedna od dve stvari koje su me opredelile da vise nikada ne kupim nista Fiatovo. (druga je ono kuckanje iz motora kada je mraz, spominjao sam to na pocetku...). Zivot je kratak, a ima jos toliko dobrih marki koje treba isprobati...
Inace, mozda bi Efi imao nesto vise da kaze za svoj Punto, cini mi se da je njemu "uzbudljivije".
Comment
-
-
Jo jo74 000 km, ugradio sam plin. Preporodio sam se sa potrošnjom
Što se tiće mehanike Punta tu treba raditi. Prednji trap mi je posato bučan, tako da moram ga dati pregledati i zasigurno nešto promjeniti. Morao sam i dospiati pola litre ulja na 10 000 km. Već sam ga trebao terati na servis ali dleko sam od starog servisera pa ćekam da odem tamo. U biti valjalo bi mi pogledati opet ulje
A ja to onako otprilike
Samo pitajte kao Vas što god zanima. Plin sam uzeo preko veze i osnovni. Koštalo me sa atestima, djelovima i ugradnjom (kompletno sve) 900 eura. Potrošnja je super ne mogu sa sigurnošću reći da troši više plina. Ne zgodan mi je prosjek, recimo gradske vožnje 5 sati, 200 km prijeđenih, kilometara košta me 6,8 eura. Laganini na otvorenoj cesti 200 km prijeđenih za dva sata košta me 5,98 eura. Eto pa procjenite kako stojimo. Kad vozim na autoputu 140 i više onda potroši 4,08 eura na 100 km. Sa obzirom da godišnje pravim 60 000 km i više meni je to jako isplativo. Boca je ugrađena na mjestu rezevnog točka tako da mi je ostao i gepek
-------------
Fox mulder mislim da ti troši litru više u gradskoj vožnji i na otvorenoj. Razlog može biti zbog lambda sonde ili tvog režima vožnje. Gle probaj ovako. KAd krečeš sa NS. Resetriaj mu brojčanik, brzine prebacuj između 2000-2350 lagano, isto tako lagno dodaj gas, ništa brzo, nikako driftanje, penzionerski. Potrošnja bi ti trebala biti na kompu ovako cca 20.6 km sa litrom goriva. Ako to uspiješ znaš da ti je lambda ispravna i da je potrošnja uzrokova tvojom majstorskom vožnnjomPozdrav
--------------
Meni Punto zna trošiti od 4,9 (nikako grad) do 10 litara (max na autoputu). PA vidi
--------------
Observer i ja mjenjam klasu i marku. Punto je dobar ali ga brzo prevaziđešPošto moram još puno putovati odustao sam od S2000. Sad gledam rivale E klasu 220 cdi 2002 (nova linija) ili BMW 730d 2002 (nova linija). Mercedesa su toliko popljuvali uključujući i Coca da nisam siguran da je pravi izbor. Doduše ova dva nisu ista klasa ni u istoj cjenovnoj grupi ali eto.. No ni A6 2004 2.0 tdi nije isključen. Za japanca nemam nekog predstavnika. Možda Subaru Legacy.
Edit 012: Koristi opciju edit... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
-
Fox mulder mislim da ti troši litru više u gradskoj vožnji i na otvorenoj. Razlog može biti zbog lambda sonde ili tvog režima vožnje. Gle probaj ovako. KAd krečeš sa NS. Resetriaj mu brojčanik, brzine prebacuj između 2000-2350 lagano, isto tako lagno dodaj gas, ništa brzo, nikako driftanje, penzionerski. Potrošnja bi ti trebala biti na kompu ovako cca 20.6 km sa litrom goriva. Ako to uspiješ znaš da ti je lambda ispravna i da je potrošnja uzrokova tvojom majstorskom vožnnjomPozdrav
... a ja dijete radničko, ne znam što je to tunning show...
Comment
-
Comment