euro standard-čista protekcionistička mera

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kristina990
    Banovan
    • 13.04.2009
    • 1066
    • Srbija

    euro standard-čista protekcionistička mera

    muka mi je kad pročitam nešto o zaštiti čovekove okoline i globalnom zagrevanju pa kad nam serviraju priču da automobili mnogo zagađuju okolinu pa svi treba da kupujemo njihov euro standard 12345 pa sve nadalje ,jer bože moj pa kinezi i neki drugi su dostigli već euro 4,"mi zapadnjaci koji smo za otvoreno tržište moramo uvesti neki vid zabrane uvoza iz drugih zemalja na naše "slobodno" tržište jer samo mi možemo da prodajemo, a ostali da kupuju ,ali da to sve lepo upakujemo u priču o ekologiji i da platimo "eksperte"koji će nam to sve naučno potkrepiti dokazima plus razni zeleni pokreti" i eto ljudi stvarno pomisle da je to tako. A NIJE.procenat je automobila u zagađenju vema mali mnogo manji nego što se to javno govori a gore sam već napisao zašto.znači euro standard je nešto gore nego carinska barijera , to je najgora i najveća protekcionistička mera.posledica toga su ovakvi komplikovani automobili čije održavanje ne može da izdrži običan svet.
    zato SMRT EURO STANDARDU,ŽIVELI NAŠI OLDTAJMERI (od 15 godina naviše)
  • roske
    CBC Senator
    • 08.03.2007
    • 272
    • Lazarevac
    • Alfa Romeo 145 boxer

    #2
    Re: euro standard-čista protekcionistička mera

    Sve komplikovaniji i sve losiji automobili ciji giganti vise zarade na odrzavanju
    i prodaji rezervnih delova

    Comment

    • Eon
      Moderator
      • 10.03.2005
      • 4225
      • Beograd-NBG-44
      • Superb 2.0 4x4 DSG

      #3
      Re: euro standard-čista protekcionistička mera

      Ova tema lako može da ode putem kojim ne želimo da idemo.

      Zato pamet u glavu!
      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        #4
        Re: euro standard-čista protekcionistička mera

        vidim, gledalo se "The Great Global Warming Swindle"
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment

        • kristina990
          Banovan
          • 13.04.2009
          • 1066
          • Srbija

          #5
          Re: euro standard-čista protekcionistička mera

          sad sam pogledao na brzinu.globalno zagrevanje je veliki problem.ali zašto se ne stimuliše upotreba gasa kao pogonskog goriva gde je dovoljan i običan karburator a daje bolje rezultate od toliko forsiranih euro standarda koji svoje rezultate daju samo kad je auto relativno nov,šta se dešava posle gde oni odrađuju svoj vek trajanja?da li postoji razlika u emisiji izduvnih gasova kod vozila na plin sa karburatorom i euro 4 standardom?postoji jedino u tome što su ovi stari pouzdaniji ,jeftiniji za ugradnju i lakši za održavanje.ali na tome se ne zarađuje..

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Re: euro standard-čista protekcionistička mera

            Veća emisija ugljen dioksida... Pogledajte dobro šta forsiraju standardi.
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • kristina990
              Banovan
              • 13.04.2009
              • 1066
              • Srbija

              #7
              Re: euro standard-čista protekcionistička mera

              dok je auto nov da.ali šta se dešava posle 200,300 hiljada km da li oni idu pod presu?ne,ostaju ovde na našoj planeti dugi niz godina i zagađuju .koliko ?za to je već potrebno istraživanje ,ali globalno oni su tu i njih više niko ne kontroliše

              Comment

              • RANK
                CBC Senator XXL
                • 28.02.2007
                • 1635
                • Beograd
                • FIAT MAREA WEEKEND 1

                #8
                Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                forsiraju zastarevanje automobila bas kad istice kredit ili lizing, da bi se stari bacio, a novi uzeo na novi kredit ili lizing...
                "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #9
                  Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                  Globalna zavera.... hehe.

                  Vozila zastarevaju kada fabrika tako projektuje, a banke i lizing kuće se prilagođavaju amortizacionom periodu...

                  Dalje...

                  A što se tiče ekologije, u svim razvijenim zemljama vozila se recikliraju, pa novo vozilo verovatno u sebi ima oko 40% recikliranog materijala.

                  A inače, zaboravismo na bezbednost...

                  Pa kada je već tako, što svi ne koristimo PC XT/AT, nego neke 20 godina novije mašine...?!
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • kristina990
                    Banovan
                    • 13.04.2009
                    • 1066
                    • Srbija

                    #10
                    Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                    recikliraju ih tako što ih prodaju nerazvijenima,nama, bugarima ,rumunima, turcima, itd. poređenje sa kompjuterima nije na mestu. automobili su svoj optimum po pouzdanosti dostigli krajem osamdesetih i početkom devedesetih.pričati o bezbednosti sa preko 100 ks ispod haube poništava i najbolje kočnice i ncap zvezdice..bezbednost je zdrav razum, poštovanje saobraćajnih propisa i tehnička ispravnost(jednostavnije sisteme je lakše i jeftinije održavati)kao što rekoh automobili su bili na vrhu sad idu po prihvatljivosti za vozače na dole..kao kad se lepo najedeš(napiješ) pa ti bude prijatno,ako dalje nastaviš povraćaš

                    Comment

                    • ale944
                      CBC Senator XXL
                      • 20.03.2006
                      • 1457
                      • Beograd

                      #11
                      Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                      dobro, nije bas sve tako crno... nove tehnologije su pored zadovoljavanja eko normi dozvolile i jednu bitnu stvar, a to je velika snaga uz prihvatljivu potrosnju (m-jet, gdi, tfsi....) dakle, maximalnu optimizaciju rada motora.. a eko norme najvise ogranicavaju snagu koju ce te nove tehnologije izbaciti na tocak... ali zato postoje chipovi itd...
                      ceo sistem jeste slozeniji, ali nema to samo veze sa motornom elektronikom....ceo auto je postao komplikovaniji za bilo kakve intervencije u sopstvenoj reziji... naravno da postoji dosta nepotrebnih stvari, ali tako je svuda, ne samo sa automobilima...pa sta bi radili svi oni mastiljari osim da smisljaju neke nove norme i forme...koje uglavnom nicemu ne sluze...
                      http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                      Comment

                      • skyline
                        CBC Senator XXL
                        • 31.07.2007
                        • 3149
                        • Cacak

                        #12
                        Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                        ti to imas nesto protiv nas dizajnera

                        unapredjenje dizajna je normalna pojava oduvek, mnogo pre nastanka automobila, jer je to normalna ljudska potreba
                        potreba za lepsim, svezim.... Slicno je i sa unapredjenjem tehnologije, ergonomije, performansi, opreme... u automobilima, od samog nastanka automobila kao prevoznog sredstva
                        ali to nije trend koji prati samo automobilsku industriju, vec se to uvuklo u sve pore zivota. E, sad, da li je sve to preterano zakomplikovano ne mogu reci, ali ono sto je evidentno je da se napredak u autoindustriji desava geometrijskom progresijom.
                        automobili su za 10-15 godina uznapredovali vise nego u prethodnih 50 godina, za sta je zasluzan razvoj racunarske tehnologije

                        a da se vratim na temu o globalnom zagadjenju
                        sasvim se slazem da se sa tom pricom preteruje i da je jedini cilj zarada u formiranoj ogromnoj finansijkskoj masineriji, ali smo mi prilicno nemocni da ucinimo bilo sta po tom pitanju, sem da zalimo sto nam je to ubilo tako lep procvat performansi koji su automobili doziveli krajem 80-tih i u devedesetim
                        taman kad je sa razvojem racunara to pocelo lepo da se zahuktava, poceli su da guse sa eko normama
                        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #13
                          Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                          Uvek onaj koji nema, najviše se žali. Ceo svet prihvatio napredak, a mi bi da ga ukočimo. Ovde je još uvek dozvoljeno voziti poluraspadnute šklopocije i ponositi se ogromnom snagom, bez obzira na to što koriste ekologiji kao peć na ugalj.

                          Auto je danas bezbedniji zbog aktivnih i pasivnih mera, manje troši i ekonomčnije je uz istu snagu, udobniji, daje bolji feeling, veći deo materijala je reciklabilan...

                          Originally posted by kristina990
                          recikliraju ih tako što ih prodaju nerazvijenima,nama, bugarima ,rumunima, turcima, itd. poređenje sa kompjuterima nije na mestu. automobili su svoj optimum po pouzdanosti dostigli krajem osamdesetih i početkom devedesetih.pričati o bezbednosti sa preko 100 ks ispod haube poništava i najbolje kočnice i ncap zvezdice..bezbednost je zdrav razum, poštovanje saobraćajnih propisa i tehnička ispravnost(jednostavnije sisteme je lakše i jeftinije održavati)kao što rekoh automobili su bili na vrhu sad idu po prihvatljivosti za vozače na dole..kao kad se lepo najedeš(napiješ) pa ti bude prijatno,ako dalje nastaviš povraćaš
                          A da, recikliraju ih davajući nama, jer MI mislimo baš kao i ti, šta će mi nov auto, kada je dobar i 15 godina star. Po pouzdanosti jedan od vrhunaca je bio početkom devedesetih, pa je do kraja devedesetih opala pouzdanost, pa je opet počela da raste. Inače, ja bi se vozio pre u vozilu sa 100ks iz 2009, nego sa 30ks iz 1979 (razmisli zašto). Pa i pre 30 godina je bilo vozila sa 100ks. I tačno je da je jednostavnije sisteme lakše održavati, ali to ostavlja mogućnost raznim amaterima da sami održavaju vozila, što i nije preporučljivo (koliko amatera ugrađuju Venturi plinske uređaje vrlo uspešno).

                          ITačno je da kada se lepo najedeš, bude ti prijatno. Ali si sutra opet gladan, a ne bi jeo isti ručak!!!!
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • kristina990
                            Banovan
                            • 13.04.2009
                            • 1066
                            • Srbija

                            #14
                            Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                            "i tata bi sine" ali standard ne dozvoljava

                            Comment

                            • JaMaL
                              CBC Senator XXL
                              • 14.04.2007
                              • 448
                              • JaMaL

                              #15
                              Re: euro standard-čista protekcionistička mera

                              Auto je danas bezbedniji zbog aktivnih i pasivnih mera, manje troši i ekonomčnije je uz istu snagu, udobniji, daje bolji feeling, veći deo materijala je reciklabilan...
                              Dobro ajde priznaj ko te placa...

                              Ovo je najveca zabluda ikada napravljena: "AUTO JE SIGURAN"... "SIGURNIJI"... "SIGURNIJI OD PRETHODNOG MODELA"

                              Ajde lepo da razbijemo ljudima reklamne iluzije auto industrije...

                              Do 60km/h sansa da prezivis je u procentima, nista ti to ne garantuje...
                              0d 60 do 80 km/h sansa koju si imao je 50% umanjena i dalje se radi u procentima koji silaze u jednocifrene...
                              Preko 80km/h si u rukama srece... dakle NAUCNA CINJENICA je da preko ove brzine ljudski organi se likvifikuju i mozes imati samo srecu da biras u sta udaras i kako... ne postoje mere bezbednosti koje stite od prevelikog usporenja a to najvishe ubija...

                              dakle ko misli da su automobili sigurni neka ide da mu pregledaju glavu... ali marketing je cudo... crash testovi i mumbo jumbo gde pokusavaju da ti opravdaju kupovinu SIGURNOG AUTOMOBILA od 200ks sa 50000000 vazdusnih jastuka... koji u realnosti ne znace nista sa tih 200ks...

                              a to da trosi manje i da je ekonomicniji... pa da... ali i kosta vishe da se kupi i odrzava... tako da na kraju exploatacionog perioda od recimo 7 godina je skuplji od svake prethodne serije i svaka naredna ce biti skuplja... prosto je... sem ako citas studije i reklame sponzorisane od istih ljudi koji zele da zarade na tebi prodajuci ti automobil... uzmes olovku u ruke i racunas... prosto je...

                              a o feelingu necu da pricam... to je umrlo oko 1992.. posle toga... feeling u voznji je nestao... ali opet... to je vrlo subjektivno... da ljudi vole feeling... ne bi postojali TDI, DTI... ili bilo kakav D u imanu automobila... i 60% fabrika bi se zatvorilo...

                              da li je neko srecniji sto je dao gomilu para za nov automobil i odrzavanje za recimo 7 god... ili neko ko je dao 15x manje para za polovan automobil star 15 god... bili su na istim mestima... presli isto kilometara... sa tim da je covek sa 15 god starim automobilom manje radio za te pare... tj. vishe vremena uzivao u voznji i slobodnom vremenu... ali kako god... mozda sam samo ja ovca... ali matematika je prosta ako ne patis od kompleksa...

                              Comment

                              Working...
                              X