Ne znam jel bilo pre price o tome, a postoji i fora da kad pocne da sipa krene da skljoca sa pistoljem, kao fora nemas odusak i tako to... tu ti rokne sa par puta skljocanja 2-3 litre bez problema
Moj drugar radi u jednoj poznatoj firmi koja postavlja i servisira aparate(ne bih da imenujem) i kaze mi da aparat mozes da nastelujes kako hoces,da laze koliko hoces,ali u dogovoru sa gazdom pumpe naravno.Ukoliko inspekcija otkrije,naj** iskljucivo gazda pumpe,jer on ih je prestelovao.
Inace,kad god im dodju automati iz Nemacke,oni ih remontuju i izvade gorivo iz njih,pa se momci iz firme voze na pravo gorivo...
Izbegavam pumpe na kojima pumpadzije lako predju zadatu cifru(recimo 1000 din) na svoju stetu(2,3,5 dinara).Verovatno znaju da su vec u "plusu"...
Saabo, to sa skljocanjem nema nikakve veze, moze da skljoca koliko hoce a kroz aparat prodje kolicina po brojcaniku.
A kad je rec o vodi ja sam stvarno video u 4 ujutru kad sam dolazio na pumpu u Pozeskoj kako gazda brzo vadi vodeno crevo iz rezervoara i ja kazem... sta je sipate vodu a? a on ze zacrveneo da ne verujes. Naravno nastavio sam dalje i tamo vise ne sipam
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ne znam jel bilo pre price o tome, a postoji i fora da kad pocne da sipa krene da skljoca sa pistoljem, kao fora nemas odusak i tako to... tu ti rokne sa par puta skljocanja 2-3 litre bez problema
To nema veze s vezom. Natu foru ne mogu da kradu, ljudima palo na pamet dase tako krade jer nisu imali bolje objanjenje, ali naravno nije tako...
The difference between men and boys is the price of their toys
I jos nesto. Moze na pusku da te zezne veoma cesto. Eto ja znam za to pa cesto krene da mi uteruje pusku pa se setim na trenutak pa mu kazem da sam kolega i da mi naplati kako treba, a on kaze a pa sto ne kazes nego me zezas "kolega"
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Kada se procitaju ovi postovi dodje se do zakljucka.
1.U globalu gorivo je jako loseg kvaliteta (i bez mesanja sa vodom ili necim drugim)!
2.Dosta je visoka cena gorivu,cak i preskupa kada se uzme u obzir njegov kvalitet (ne kvalitet)!
3.I na sve ovo gore navedeno pumpe jos kradu i zavrcu na sipanju goriva!
Sto je najgore ne vidi se kraj ovom losem gorivu,izgleda dokle god ovo bude Srbija bice i ovakvo gorivo
vidi se kraj losem gorivu, doneseni su propisi i dinamika prelaska na nova goriva, ima info na tu temu na sajtu NISa.
to sa pumpadzijama je reseno posto je trgovina derivatim potpuno slobodna a kao sto znamo postoje privatni lanci, Lukoil, Grcki lanac pumpi, OMV lanac, Shell je otvorio ovde firmu pa ce i on uskoro poceti da radi maloprodaju. sve u svemu sasvim dovoljno konkurencije da se ne bi moglo generalizovati stav primenljiv na sve benzinske pumpe.
od nove godine sa MK ce krenuti potpuna liberalizacija a to je u prevodu grcki benzin mada je on isto loseg kvaliteta a uopste i ne postoji niti Super olovni niti super bezolovni od 98 oktana u njihovoj ponudi tako da je to samo papiroloski slobodan uvoz derivata.
izvesno je da za najdalje 2 i po godine NIS vise nece imati monopol na preradu nafte posto je to vec ugovoreno kao deo procesa tranzicije samo je pitanje da li jedna ili obe rafinerije biti prodate i kome (Rusi su veoma jak igrac po nastupu i sansama) i da li ce taj neko raditi na normama kvaliteta uz profit ili na profitu a kvalitet kako ispadne (i ako) .
kako god, usvojena je norma EU iz 1997. za derivate nafte i sada je ostalo da se primeni u praksi do kraja ove godine (kako me secanje sluzi za vozni red).
prvi deo toga je stidljivo zapoceta proizvodnja Euro Premiuma od 95 oktana koga je jako tesko naci i koji je sa umanjenom kolicinom sumpora.
sledeci bi trebao da bude Euro Super bezolovni od 98 oktana a da se polako gasi proizvodnja olovnog benzina a sto zavisi i od desavanja u i sa KG.
znam da smo svi nestrpljivi da sada i odmah preletimo u EU norme i svedksi standard ali to ne ide bas tako jednostavno, proslost i nasa realnost su veliki kamen o vratu pa mora strpljivo predano i u kontinuitetu da se mnogo radi na dostizanju zeljenog cilja. mozda je surovo, ali precice nema...
brick, pa vec 20 godina nema sumpora, odstranjen je a umesto njega je natrijum u gorivima bio. Dakle u prelaznom periodu za auta koja nisu mogla da idu na bezolovni, bezolovnom gorivu bez sumpora (vrlo mala kolicina) je dodavan Na , u cemu je fora, pa majku mu po ceni rada koja je u Srbiji mogu da se igraju sa gorivom i da rade sta hoce i da eksperimentisu do mile volje. Mariginali zarade su veliki.
Zna li se koliki je porez sveukupno u maloprodajnoj ceni benzina?
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Zna li se koliki je porez sveukupno u maloprodajnoj ceni benzina?
Ne znam koliki je tacno porez,ali znam da cena jedne litre bez raznih akciza,poreza i ostalog nameta drzave kosta oko 30din ili nesto preko 30din.Sto znaci da drzava uzima od te cene sto mi platimo na pumpi nekih 50-70% .Neka se javi neko ko je vise informisan i ko zna tacne cifre.Ovo sto sam ja napisao je ono sto se cuje preko TV-a ili procita u novinama.
Kako je ovo reseno u drugim zemljama,mislim koliko od maloprodajne cene na pumpi ide drzavi
Cena benzina je u Svedskoj 35 centi a do cene od 1,2? je porez.
Dakle ako u Svedskoj kosta benzin iz rafinerije 30 dinara a kod nas 30 za to djubre onda je definitivno greska NATOa sto nisu potopili sve to u Dunav da bi mogli uvoziti benzin duplo jeftinije
Ovako izgleda, cena u Svedskoj:
Benzin rafinerija: 2:80 sek
Transport i pumpe 1 sek
Porez na energente: 2:84 kr
Porez na ugljendioxid: 2:12 kr
porez na promet na gorivo 0:93 kr
POREZ NA PROMET NA POREZ: 1:24 kr
Ukupno poreza: 7:13 kr
Totalno: 10:93 kr
1 kr = 8,2 Dinara
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Drugar mi radi u Jugopetrolu, bas na odrzavanju aparata za tocenje benzina.
Pre podne radi u firmi a posle podne "tezgari".
Najcesce vraca brojace koji ocitavaju koliko je goriva ukupno istoceno na aparatu, sto zbog inspekcije zbog goriva koje gazda pumpe proda na crno, sto bez znanja gazde, zbog radnika koji se dogovore u smeni da natoce tonu-dve BUKVALNO, za svoje potrebe. Sta drugo radnici sipaju da nadoknade, nego vodu.
Rekao mi je da ne moze brojcanik da se vrti a gorivo da ne izlazi, mose samo obrnuto, gorivo da izlazi a da brojcanik miruje.
Kad radi sa znanjem gazde, plati ga u novcu, kad odradi za pumpere, dobije gorivo, u zadnjih 10 godina gorivo nikad nije platio.
Kaze mi da ga zovu svi, osim na OMV-u, tako da jedino njima i verujem.
Comment