Re: Generalna popravka motora
dakle, da rezimiramo. nije problem u samom motoru vec u servisnom intervalu. resenje je skratiti servisni interval na 10000km a pre toga uraditi jedno dobro ispiranje Omegom 907. Svaki ce motor da prolupa ako radilica ostane bez pritiska ulja a kako je ona obicno najudaljenija od pumpe u ovom slucaju ona prvo strada tj lezajevi. dakle, ispiranje omegom ili nekim drugim sredstvom i skracenje servisnog intervala. naravno, kvalitetno ulje i nema greske. I nije tesko naci taj motor, fala bogu ima ih polovnjaka a i ako nema moze da se uveze pogotovo od nove godine kad motor postaje rezervni deo. to je isti motor koji je iso i u ibizu i polo, fabiu i G4. ludost je kupovati ga od uvoznika po nekoj nenormalnoj ceni. Evo eM zna tj bio je u Solunu i video koliko i kakvih sve polovnih motora ima tamo da se kupi. ne verujem da nema 1.4 16v...
dakle, da rezimiramo. nije problem u samom motoru vec u servisnom intervalu. resenje je skratiti servisni interval na 10000km a pre toga uraditi jedno dobro ispiranje Omegom 907. Svaki ce motor da prolupa ako radilica ostane bez pritiska ulja a kako je ona obicno najudaljenija od pumpe u ovom slucaju ona prvo strada tj lezajevi. dakle, ispiranje omegom ili nekim drugim sredstvom i skracenje servisnog intervala. naravno, kvalitetno ulje i nema greske. I nije tesko naci taj motor, fala bogu ima ih polovnjaka a i ako nema moze da se uveze pogotovo od nove godine kad motor postaje rezervni deo. to je isti motor koji je iso i u ibizu i polo, fabiu i G4. ludost je kupovati ga od uvoznika po nekoj nenormalnoj ceni. Evo eM zna tj bio je u Solunu i video koliko i kakvih sve polovnih motora ima tamo da se kupi. ne verujem da nema 1.4 16v...
Comment