Gotov monopol NIS-a?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    #46
    Zaboravih (godine) ...

    Potrosnja od tik ispod 10 litara se odnosila na drumsko putovanje, sto sam i naveo, prosecna brzina oko 130 km/h.

    U gradu je tokom jula meseca, kada sam je bas lepo vozao, u gradu trosila 12...12,5 litara sa radiom i sa klimom, koja je uredno radila. U proletnjim mesecima, kada klima ne radi, u gradu trosi oko 10,5 litara.

    Napominjem da je STP Octane Booster standardni deo njenog sadrzaja rezervoara.

    Takodje napominjem da to vozilo vozim sasvim normalno, bez jurcanja, mozda sa tu i tamo ponekim jakim startom, ali nista vise od toga. I onaj jaci start je uglavnom zbog nekog vlasnika neke Astre 1,7 DTI koji zamislja da vozi Ferrari.

    Yugo je opet potpuno suprotna prica ...

    Pozdrav,
    DVV
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #47
      ali neke od tvojih teza u vezi Yuga ne stoje i mogu se dokazati da ne stoje.
      ja pricam iskljucivo o Yugu, znaci auto koji izadje iz KG.
      to nema veze sa pretpostavkama vec sa cinjenicama.

      nisam niti jednom pomenuo tvoj unikatni primerak auta koji btw, nije Yugo ili bar ima dodirne veze samo blagim podsecanjema oblika...

      pa mi ta prica o normalu kao 91 oktan deluje verovatno zastarelom;
      nije me mrzelo i pogledao sam zvanican sajt EU i zvanican sajt CEN, znaci aktuelni danas vazeci standard je 91-92 oktana benzin i toci se u svim zemljama EU u raznim lokalnim mesavinama.

      dakle, nije zastarelo sudeci po zvanicnim standardima koji vaze.

      Ocigledno imamo nepomirljivo razlicite stavove o uticaju energetske vrednosti goriva, izrazene u oktanima,
      da, naftna industrija i razne nezavisne laboratorije tvrde da ne postoji nikakva veza energetske vrednosti benzina i kolicine oktana, i da je ta razlika maksiimalno moguca nekih 0,7%, u svakom slucaju ispod 1% je razlika benzina od 88 oktana i 100 oktana sto se energije tice.

      licno ne znam kako bi to mogao da proverim a posto sam nasao na vise mesta preostaje mi samo da verujem ili sumnjam u oficijelne podatke.

      Ako pak zelis da nastavis diskusiju, moze, ali daj da ne gnjavimo ceo forum

      uvek dobro raspolozen, da saznam vise a bice prilike mozda neki skup...

      a izgleda da samo nama dvojici benzin nesto znaci, niko se ne javlja da bilo sta kaze pro ili contra NISa svejedno...

      poz.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      Working...
      X