Re: Problem na tehnickom
Pa zbog toga i pitam? Da li zimska guma slabije koči od letnje, pa da se rastereti zadnji kraj?
Juče sam rano ujutro putovao po poledici sve do Osijeka, sa zimskim gumama samo na pogonskim točkovima. Vrtiguzičio sam "aveom" celim putem, naročito autoputem Ruma-Šid pri brzini oko 120 km/h.
Završio sam vojnu akademiju u Beogradu, pa imam neko tehničko znanje iz ove oblasti, a kao bivšem pilotu vazduhoplova, poznata mi je i aerodinamika.
U vaše sposobnosti i znanje nikad nisam sumnjao.
Nije mi objašnjeno, kako peti cilindar funkcioniše, jer zašto bi smanjivao količinu ulja na zadnjem delu, koji je rasterećen, čime je i sila trenja smanjena.
Pokušaj kočiti motocikl pri brzini 200 km/h samo prednjom kočnicom i to snažno!
Pa zbog toga i pitam? Da li zimska guma slabije koči od letnje, pa da se rastereti zadnji kraj?
Juče sam rano ujutro putovao po poledici sve do Osijeka, sa zimskim gumama samo na pogonskim točkovima. Vrtiguzičio sam "aveom" celim putem, naročito autoputem Ruma-Šid pri brzini oko 120 km/h.
Završio sam vojnu akademiju u Beogradu, pa imam neko tehničko znanje iz ove oblasti, a kao bivšem pilotu vazduhoplova, poznata mi je i aerodinamika.
U vaše sposobnosti i znanje nikad nisam sumnjao.
Nije mi objašnjeno, kako peti cilindar funkcioniše, jer zašto bi smanjivao količinu ulja na zadnjem delu, koji je rasterećen, čime je i sila trenja smanjena.
Pokušaj kočiti motocikl pri brzini 200 km/h samo prednjom kočnicom i to snažno!
Comment