Problem na tehnickom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #46
    Re: Problem na tehnickom

    Originally posted by Franjo
    Korektor kočenja, pogrešno nazvan peti cilindar, ako je ispravan i dobro podešen, ni u kojem slučaju ne smije da smanji efekat kočnica ispod propisanog. Maksimalna sila aktivacije kočnica (daN) izračunava se iz težine vozila. Propisani koeficijenti su:
    - za putnička vozila: radna kočnica 55%, pomoćna 25%
    - za teretna vozila: radna kočnica 45%, pomoćna 20%
    dozvoljeno odstupanje na istoj osovini do 20%
    Ovde je sve receno:
    Prazan doblo na zadnjoj osovini i 45% mase i pun doblo sa 800 kilograma tereta i 45% te mase. E za tu korekciju sluzi peti cilndar ili korektor sile kocenja ili...

    Drugim recima ako hoces vecu silu na zadnjoj osovini, zamolis par likova da udju u tovarni sanduk i prodjes valjke...

    Inace zanosenje pikapova je bas primetno kada su prazni i kod 100% ispravnih kocnica. Ja najcesce vozim upravo prazan (servis) tako u par situacija bilo je bas gusto...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #47
      Re: Problem na tehnickom

      http://www.amss.org.rs/html/bezbednost/ ... ikuk-t.pdf

      Eh u drugoj temi naleteh i konacno proucih. Tehnicki pregled 1x godisnje, ostaje tehnicka kontrola ili u okviru firme ako postoji strucno lice ili u drugoj firmi sa ugovorom...!!!! Nalog vazi MESEC DANA ili ti koliko i vazi potpis na tehnickoj ispravnosti vozila.
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      Working...
      X