Renault Megane II 1.5 dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • filip709
    CBC Član
    • 10.03.2010
    • 26
    • Beograd

    Renault Megane II 1.5 dci

    Nov sam na ovom forumu, pa zapocinjem ovu temu jer mi je potrebno sto vise informacija o ovom automobilu, jer ozbiljno razmisljam o kupovini istog!
    Konkretno me zanima godiste izmedju 2003 i 2006 god. sedan ili hecbek!
    Molim nekoga ko ima iskustva sa ovim autom da mi pomogne svojim savetima...

    -iz kog uvoza su najbolji primerci (da li juriti po placevima ili po oglasima)?
    -Vek motora, mehanika, limarija i elektronika? (iskustva)

    Hteo sam da kupim Stila 1.9 JTD ali su me prijatelji ubedili da je Megane bolje resenje!!!

    Hvala unapred, svi saveti su dobrodosli
  • gogi11
    CBC Senator XXL
    • 26.10.2009
    • 790
    • Sever Srbije - Novi Sad

    #2
    Re: Renault Megane II 1.5 dci

    Pa stilo ili megan isto ti je moze biti problema sa elektronikom i kod jednog i kod drugog. Generalno 1,5 dci je odlican motor izdrzljiv i ekonomican pogotovo.

    Znam da se sedani sklapaju u Turskoj i da je bilo boljki sa menjacem pre svega u glavnom kod benzinca . Po meni je bolji megan za 4 vrata ili cak i karavan (lep je) . Reno generalno daje dosta dodatne opreme , kola su udobna i bez problema se prelaze velike kilometraze (mislim na izdrzljivost motora pogotovo dizela) jedino su problem propratni sklopovi -u ostalom kao i kod vecine auta . Megan kao i lagune ima problem sa diznama koje su skupe u koliko moraju da se menjaju a i reparacija turbine nije jeftina i zato na iste delove bas i treba obratiti paznju tj majstor koji je dobar to moze da ti "prijavi" . Ali je generalno to problem sa dizelima koji su presli vise od 200 pa i 250 hiljada tako da ako nadjes neki sa ok i pravom km nemas sta da brines preterano.
    Mislim da ti je potpuno isto da li kupujes auto preko oglasa ili na placu, maksimalan OPREZ je neophodan jel je dosta prevaranata. Najvise se muva-laze oko kilometraze koju jedino mozes da proveris u ovlascenom servisu ali pod uslovom da je auto odrzavan preko takodje u ovlascenom servisu. Vozila iz Italije je najteze proveriti preko baze podataka a upravo odande se najvise polovnih kola i uveze zato sto su tamo cene najpovoljnije. Dakle preporuka je da angazujes dobrog majstora i pored toga da proveris km u ovlascenom servisu i naravno da se naoruzas dobro strpljenjem jer treba vremena da naleti nesto dobro (mislim na cenu i opste stanje auta)
    Generalno su francuzi dosta prozivani zbog kvarova oko elektronike a pogotovo Laguna 2 i klio ali mislim da se tu malo i preterivalo , jer da je los auto ne bi ih bilo toliko na drumovima ne samo kod nas vec u celom svetu.
    Ajde srecno u potrazi i javi sta si resio.

    Comment

    • filip709
      CBC Član
      • 10.03.2010
      • 26
      • Beograd

      #3
      Re: Renault Megane II 1.5 dci

      Hvala ti gogi na opsirnom odgovoru, posto vidim da imas dosta iskustava (lepih reci) o Renault-u, to ce dosta doprineti da se pre odlucim za Megane-a nego za Stilo-a!

      Jedna sitnica mi ne izbija iz glave! Naime, gledao sam jedan primerak iz 2004 godine, sedan, na Km satu pise 114.000 km! na plastici centralne konzole postoji horizontalna (vrlo velika i uocljiva) pukotina! Vlasnik-prodavac tvrdi da je tu bio drzac za telefon pa ga je prethodni vlasnik na silu skinuo i napravio tu pukotinu! Ja mu iskreno ne verujem, pa se plasim da nije doslo...... mozda.... ne znam.. do aktivacije vazdusnog jastuka za suvozaca... mozda gresim!! Naravno po ovoj prici ispada da sam sa ja bas zalepio na njega kao da je jedini....., nece biti tako gledacu jos neki naravno , ali to je jedan detaljcic koji me je prilicno zbunio! Takodje sam primetio da mu hauba ne lezi u ravni sa krilima pa se opet plasim da nije malo teze udaran! Doduse prodavac kaze da je to normalno kod Megana.... sta mu je tu normalno, ne znam!!!

      Svestan sam da ne mogu da nadjem auto tog godista koji nije ogreban.... tj. limarski idealan! Ali ipak ne zelim da mi uvaljuju "ispravljane" havarisane automobile, jer sam vec imao jednog takvog!!

      Vidim pominjes ovlascene servise kao najmerodavnije za proveru polovnjaka! A ja sam razmisljao da auto oteram u Centar za motorna vozila AMSS-a na kompletan pregled, takoreci SKENER, ali taj pregled kosta oko 150 eur, sto mi naravno ne bi bilo zao da potrosim ako auto pokaze dobre rezultate! Ali ako slicnu uslugu pruza ovlasceni servis, odvescu ga tamo!!!

      Sve u svemu osecam da ce biti dosta cimanja i razocarenja! Ali boricemo se

      Comment

      • gogi11
        CBC Senator XXL
        • 26.10.2009
        • 790
        • Sever Srbije - Novi Sad

        #4
        Re: Renault Megane II 1.5 dci

        Da kreneo od poslednjeg : Sto da ne AMSS ali ako bas budes zagrejan za odredjeni auto, ne znam za cenu ali ako je to ta cena mnogo je tako da opet se vracam na ono od malo pre ako si 100% siguran da si za taj auto opredeljen i ako je to to sto si ti pogledao i da tebi odgovara ponudjeno stanje odsvezi ga i proveri.
        U ovlascenim servisima nisu skupi ti pregledi, mislim da bi za plafon ali plafon 5000 dinara mogao do detalja da pretreses auto tj servis i majstori.
        Oko provere km tu je po meni ovlasceni serviser ok ali u koliko je auto preko odrzavan takodje u ovlascenim servisima , u tom slucaju postojace elektronska dokumentacija koju ce ti dati mada ne postoji za sve zemlje. Konkretno se prica da se za kola uvezena iz Italije ne moze proveriti km , ali evo ja sam za moju Lagunu to proverio i poklopilo se sa onim sto sam dobio u servisnoj knjizi i na racunima od odrzavanja koji su ostali u torbici sa dokumentacijom o auto i sl.
        Ako je auto odrzavan u nekim servisima koji nisu specijalizovani tj nisu ovlaceni dileri i serviseri npr. Renoovih vozila tesko da ces pronaci podatke.
        Sto se tice dizela ja nisam imao hrabrosti da rizikujem tj nisam hteo da kupim auto koji na satu ima 130 (kao po difoltu sva kola su te km ili tu negde) jer je kao sto rekoh kod lagune a verujem i megana problem oko turbine dizni egr ventila i jos nekih stvari cije se popravke ili reparacije mere sa vise stotina evra a gotovo nista ispod 300e od navedenog!!!
        Recimo dizne za lagunu megana ili klia su od 100-150e a ima ih 4 Reparacija turbine od 600e pa navise , egr ventil -ne preporucuje se reparacija tj ciscenje pa se mora za zamenu dati dosta evrica (za lagunu 1,9 je mislim oko 180e) itd... Ali ajde sad nadji mi polovan auto bilo koje marke da nema nekih problema i da je recimo nesto sto sam naveo drasticno jeftinije za odrzavanje-zamenu ?? Tesko!!
        Sto se tice one puknute plastike-konzole, hm... pa moze biti tako kao sto je rekao prodavac ali mozda je i od udarca nervoznog vozavca mozda je neko nestrucno nesto pokusavao da skine i menja pa eto problema. Tesko da je od aktivacije Airbag-a, tu je vec ostecenje potpuno drugacije i veruj mi toliko ruzno izgleda da se ni jedan prodavac ne bi usudio da takav ne sredjen auto istera na plac pijacu ... Ako i dalje sumnjas u Airbag proverom u servisu utvrdi se i stanje airbaga tj da li je u funkciji (jel ga ima ili nema -logicno da se i zameni ako iskoci prilikom udesa ali to dobar majstor moze da ti kaze)
        Sto se tice zazora na haubi e to je vec diskutabilno, opet moze da bude da je od udarca a i ne mora. Treba da pogledas malo i unutar kosha kakvo je stanje da li je nesto dofarbavano ima li neke razlike u nijansi itd , ponekad je bas tesko uociti razliku u farbi s polja . Obrati paznju na serijske brojeve na farovima , i staklima to je jedan od dokaza da li je auto lupan ili ne . Mada ako je i kvrcnut malo nije to strasno da bih odustao od tog auta ali samo polako ne zuri ima vremena.
        Raspitaj se za proveru u AMSS i pitaj za neke detalje sta pregledaju i cenu eto sito da znas ako se odlucis za proveru nekog auta da odmah i znas.

        ps imas poruku tj jedan link na p.p.

        Comment

        • filip709
          CBC Član
          • 10.03.2010
          • 26
          • Beograd

          #5
          Re: Renault Megane II 1.5 dci

          Pre svega moj plan je bio da za tog ili nekog drugog Megana ne dam vise od 6000 eur i da godiste ne pada ispod 2003!

          Ali sam iz tvoje price zakljucio sledece: Napr. pazarim Megane 1.5 dci iz 2004-te god. za 6000 eur. Za registraciju odmah keshiram 200 eur. za veliki servis (tako preporucuju) 200 eur. mozda i vise, za Zeder 200 eur. verovatno komplet guma oko 200 eur. to je vec 6800. E sad, ako treba da i menjam dizne, da repariram turbinu, ja mislim da bi se trosak vrlo lako popeo i na 8000 eur! Sto ce reci da ja moram da imam 6000 za auto i 2000 u steku za njegove eventualne ili obavezne opravke! Iskren da budem imam samo 6000 evra (jedva nagrebanih ).... mislio sam da mogu proci dobro za te pare kad je megan tog godista i motora u pitanju! I da mogu da vozim makar 2 godine bez nekog preteranog razmisljanja i straha! Tako je zapravo i doslo do odluke da kupim bas Megana... Naime hteo sam da kupim Stila 1.9 JTD za 4500 eur. i onda su poceli komentari i saveti: Stilo je g....no, elektronika klimava, lako kvarljiv, tesko se prodaje, ljudi beze od njega, krsh enterijer, skupi servisi itd itd.... pa su me posavetovali recima: dodaj jos koju hiljadarku i kupi megana 1.5 dci to ti je auto ipo! I onda sam ja dodao jedva jos 1500 i eto sad imam 6000! Ali provaljujem da je ocigledno i to malo.........................................?

          Comment

          • gogi11
            CBC Senator XXL
            • 26.10.2009
            • 790
            • Sever Srbije - Novi Sad

            #6
            Re: Renault Megane II 1.5 dci

            Druze podrazumeva se da ako kupis polovan auto moras u steku imati bar novca za ono osnovno a to je "mali ili redovan servis" ali je pozeljno da uradiss kompletan servis tj veliki servis Sto ce te kostati vise od 200e racunaj oko 250e sigurno bez da menjas diskove ili plocice ako treba. Gume ...hmm pa sad valjda nisi toliki baksiz da ti ulete neke shklj gume , ali ako i bude tako racunaj oko 7-8 hiljada dinara po gumi (naravno ako hoces novu gumu -solidnog kvaliteta) .
            Pa ne znam , i ne moras bas toliko da se ogranicis samo na godiste 2003 i nikako starije!! ako naleti nesto 2002 za ok lovu uzmi u razmatranje i ostace koja stotka za servise itd. Jbga polovan auto je to i mora biti nekih zahvata .
            Naravno da bi majstor trebao da pre kupovine odradi svoje i kaze u kakvom je stanju turbina dizne egr ventil ako ga ima i da tu sacuvas par stotina evra odustajanjem od auta ili obaranjem cene.
            Ja sam bio u istom sosu , tj kupio sam auto za zadnji evro i jos sam ostao drugu duzan par stotina evra i bojao sam se toga da li ce trebati sada da se menja ovo pa ono.... ali eto proverio sam stanje tj odrzavanje preko baze a i dobio sam papirologiju od odrzavanja pa sam bio malo komotan po tom pitanju ali eto blizi se i meni taj veliki servis. Bas iz tog razloga (vise ulaganja tj malo skuplje odrzavanje) ja sam odustao od lagune sa dize motorom , em nisam imao dovoljno kesha em vise stvari moras odmah da prekontrolises pa mozda i zamenis em su kilometraze sumnjive, ali ajd sad ni kod benzinaca nije sjajna situacija po pitanju svega nabrojanog.
            Nego ne moj ti ni od benzinaca da bezis , jeftiniji je a imas i soluciju za ugradnju plina . Razmisli malo i o tome , tj nisi izneo misljenje o toj soluciji !! Sta mislis na benzinca ??

            Comment

            • filip709
              CBC Član
              • 10.03.2010
              • 26
              • Beograd

              #7
              Re: Renault Megane II 1.5 dci

              Benzinac...!?! Ceo zivot sam imao benzince, nikad dizelasa!!! Meni su dizelasi apsolutna nepoznanica... Zbog toga ja tebe ovoliko davim

              Pravio sam neku moju laicku racunicu! Posto vozim kombinaciju benzin-tng... Imam raspalog stojadina 2007 godiste, ciji sam prvi vlasnik i odmah sam mu ugradio TNG, a povremeno vozim i burazerovu Astru G 1.6 16V 1999 god isto TNG, a ranije sam imao Fiat Bravu 1.4 12V 1998 god takodje TNG. za koju nemam preterano lepih reci! Sta reci... kul je to kao natocis napr. za 500 din. 10 litara a kad bi tocio benzin to bi bilo manje od 5L pa mislis da si na nekom velikom dobitku u odnosu na one koji samo toce benzin! Ali opet taj gas uredjaj treba prvo ugraditi ako ga nema, pa ga onda servisirati, kako redovno tako i vanredno, zatim je potrosnja veca za 10 do 15% gasa, pa onda se setis da u Srbiji postoji akciza na TNG... i samim tim je on skuplji za 12 din. kad se sve to sabere nema neke preterane ustede uodnosu na obicne benzince! Koliko ja znam dizelasi su ekonomicniji pogotovu ti mali poput 1.5, i na cisto si... u autu imas samo jednu vrstu goriva, nema onog: pali na benzin kad je hladno, pa kad se ugreje prebaci na plin..., pocne da stuca.... sta je to???? ah da, prepunio mu se filter tecne faze (posto u Srbiji u litru plina dobijes 100 grama metalnih opiljaka), zamena 1000 din. malo zamirise.... hm. rasprsivac...., creva, sta li vec, to tek treba da idem kod majstora, pa onda pocne da se zaglupljuje prekidac, pa pali i gasi uredjaj za gas, vrlo neprijatno u voznji cak i opasno! I naravno primer, za 500 plina, sa Astrom predjem izmedju 80 i 90 km po gradu, po danasnjim cenama gasa 55 litar! A ja mislim da bi Megane 1.5 presao ili isto ili mozda malo vise km po gradu.....? bar ja tako mislim! Tako da cu 98% kupiti dizelasa! a onih 2% ukoliko se ukaze prilika iz snova, tj. auto bez greske sa fabrickom ugradnjom plina, a to je vrlo tesko!!

              Comment

              • gogi11
                CBC Senator XXL
                • 26.10.2009
                • 790
                • Sever Srbije - Novi Sad

                #8
                Re: Renault Megane II 1.5 dci

                Da opet krenem od kraja vrlo je moguce da naletis na megana benzinca sa "fabrickim plinom" uvoz iz holandije ili belgije posto tama naveliko voze na tng.
                ali taj sistem koji je tamo siroko u upotrebi se ovde tesko servisira nema delova...sistem za punjenje je drugaciji pa moras neku biudzicu da nosis sa sobom....
                LM ne stoji bas ona tvoja racinica oko plina i benzina, usteda je visestruka, jeste kosta dok se ugradi ali ko vozi ima da mu se odplati, a ono stucanje paljenje na bezin pa na plin pa smrdi pa ovo pa ono to je danas proslost naravno ako ugradis dobar sistem i kod dobrog majstora !!!.... cak i sa redovnim servisima plinskog uredjaja koji se radi uglavnom na 10.000 km isplativost je neminovna u odnosu na voznju na benzin .Mene je recimo kostala ugradnja u lagunu 590evra i vredi svakog evra, sve ja automacki tako da ne vodis nista racuna oko toga kada se prebacuje i slicno.
                Sto se tice dizelasa ako nisi vozio taj renoov 1,5 dci bices prijatno iznenadjen povlacenjem potrosnjom ....auto leti. Znam kada sam probao lagunu 1,9 dci 120 i koju ks brate leti ...nisam mogao da verujem kako ide dok recimo moja benzinjara 1,8 121ks ide onako fino nema nekih naglih ubrzanja tj nema obrtni momenat kao dizelka ali ide vrlo lepo. Inace vozio sam i megana 1,5 dci (ima dve varijante motora ja sam probao slabiju ) i izuzetan auto , bas po mojoj meri i u snazi a i potrosnja okretnost oprema ....

                Comment

                • filip709
                  CBC Član
                  • 10.03.2010
                  • 26
                  • Beograd

                  #9
                  Re: Renault Megane II 1.5 dci

                  Lepo kaze moj burazer: ti koji se najvise plasis da ces naleteti na los auto i koji o tome mnogo vodis racuna ima ko za baksuza da naletis na mucak

                  To vidim iz primera mog drugog burazera koji je 2007-dme pazario Astru G 2.0 DTI 2003 god. uvoz iz Nemacke, covek bukvalno nije nista gledao, svideo mu se auto i odmah ga je kupio, dan danas ga sluzi besprekorno (misim Bogu hvala sto je tako), samo radi redovne servise!
                  Drugi primer se odnosi na jednog drugara koji je 2008-me pazario Stila 1.9 JTD 2002 godiste. Dakle Stila kojeg svi pljuju, zbog cega sam ja i odustao od njega. Takodje se nije preterano lomio da nesto tu kao proverava, njemu je bitno da ima lepe felnice, dobru opremu.. i tako, ne znam ni da li ga je pre kupovine odveo u ovlasceni servis.... ma kakvi!!!! Ista prica, sluzi ga bez greske!!!!

                  Neke ljude jednostavno kenja i to pogotovu one koje bas briga za stanje auta, kojima je vazan samo izgled!

                  Isto ljudi tvrde da je dobro gledati aute koji su oduzeti sa lizinga, jer je napr. taj auto bio i pazen i mazen dok muceni vlasnik nije ostao bez para, ali su verujem dosta i skuplji! Danas cu opet da idem da gledam nekog Megana, sto bi se reklo: wish me luck

                  Comment

                  • gogi11
                    CBC Senator XXL
                    • 26.10.2009
                    • 790
                    • Sever Srbije - Novi Sad

                    #10
                    Re: Renault Megane II 1.5 dci

                    Ajde srecno , ako sta resis javljaj pa da zalijemo . ps danas sam u Bg-u inace

                    Comment

                    • StudentBGD
                      CBC Senator XXL
                      • 18.12.2007
                      • 1027
                      • Beograd

                      #11
                      Re: Renault Megane II 1.5 dci

                      Originally posted by filip709
                      Pre svega moj plan je bio da za tog ili nekog drugog Megana ne dam vise od 6000 eur i da godiste ne pada ispod 2003!

                      Ali sam iz tvoje price zakljucio sledece: Napr. pazarim Megane 1.5 dci iz 2004-te god. za 6000 eur. Za registraciju odmah keshiram 200 eur. za veliki servis (tako preporucuju) 200 eur. mozda i vise, za Zeder 200 eur. verovatno komplet guma oko 200 eur. to je vec 6800. E sad, ako treba da i menjam dizne, da repariram turbinu, ja mislim da bi se trosak vrlo lako popeo i na 8000 eur! Sto ce reci da ja moram da imam 6000 za auto i 2000 u steku za njegove eventualne ili obavezne opravke! Iskren da budem imam samo 6000 evra (jedva nagrebanih ).... mislio sam da mogu proci dobro za te pare kad je megan tog godista i motora u pitanju! I da mogu da vozim makar 2 godine bez nekog preteranog razmisljanja i straha! Tako je zapravo i doslo do odluke da kupim bas Megana... Naime hteo sam da kupim Stila 1.9 JTD za 4500 eur. i onda su poceli komentari i saveti: Stilo je g....no, elektronika klimava, lako kvarljiv, tesko se prodaje, ljudi beze od njega, krsh enterijer, skupi servisi itd itd.... pa su me posavetovali recima: dodaj jos koju hiljadarku i kupi megana 1.5 dci to ti je auto ipo! I onda sam ja dodao jedva jos 1500 i eto sad imam 6000! Ali provaljujem da je ocigledno i to malo.........................................?
                      Veliki servis u ovlascenom servisu je oko 450e (uz redovan servis), gume ne znam da li mozes da nadjes bas za 50e po komadu jer je fabricka dimenzija 205/55/16, registracija jeste malo preko 200e, kompletan pregled i dijagnostika u ovl. servisu je 50e...
                      Zasto bi menjao dizne ili reparirao turbinu? Ako nesto od ovoga ne valja primetices pri probnoj voznji ako ne tu onda pri pregledu auta u odgovarajucem servisu te ces valjda i odustati od kupovine.
                      Ne znam da pisem kako treba pa ne bih da se potpisujem

                      Comment

                      • filip709
                        CBC Član
                        • 10.03.2010
                        • 26
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Renault Megane II 1.5 dci

                        Danas sam pogledao 4 Megana, 3 na placu i jedan kod nekog trgovca, taj Megan od tog trgovca je bio (i sad je) Van, ima box pozadi, i to sa petoro vrata!
                        Taj covek (trgovac) tvrdi da bolji necu naci, da 90% njih su bili vanovi, samo ljudi odmah stave sedista, da me kao to ne zavarava sto je bio teretni, misim lik bi ti i maglu prodao kakav je trgovac! Bela boja 2005-to, 6.700 ceni, bez fixa, istina, iznutra je tip top ocuvan, bukvalno skoro nov, ne znam kako, s obzirom da je bio sluzbeni teretnjak, a on tvrdi da bi mi stavio sedista o njegovom trosku, dakle lik je trgovacki MAG, on je mene ubedio da to nema veze sto je Van, do sad nisam znao da se ti boxovi ugradjuju u aute sa petoro vrata, e vala u sedana ne moze pa nek je Bog otac )))! A ova 3 na placu su krshevi... misim ne bukvalno ali su im enterijeri sacuvaj Boze!!! Ko da su gasili pikavce po plafonu, volani ogrebani ko turpijom, tapacirung vrata odran od naslanjanja ruke... To se sve odnosi na jedan primerak na koji sam se nalozio bukvalno do ko malo dete i kad sam otisao imam sta i da vidim!! 1.5 dci 2006-to, restajling sa onim farovima koji imaju sociva, tamno siva metalic (najlepsa boja ikad) 6.500 bez fixa, ali od opreme nista, cak nema ni radio CD! ali spolja da ga vidis..... LUTKA najlepsi!!! Ova druga dva su malo pristojnija u enterijeru!! I pazi foru, to se verovatno odnosi na sve placeve, ti ako mislis da auto teras u neki servis, moras da platis slep sluzbu, posto ga oni carine tek gad im ti uplatis na racun, tako da on na tockovima ne sme da se mrdne, dok se ne ocarini! Na taj nacin oni tebe odvlace od detaljnijih pregleda auta... mamu im j...., vidis cega su se dosetili, jer te slep sluzba kosta preko 50 eur. Tako da onaj sa cuvenom pukotinom ispade najbolji

                        Pa kako i ne bi, ima panorama krov, dosta opreme i SEDAN je tu ne moze da se stavi box i pristaje na cenu od 5950 eur.!!

                        Vidim i ja da cu uzeti njega!!!

                        Comment

                        • milannik
                          CBC Senator XXL
                          • 23.12.2004
                          • 1455
                          • Niš

                          #13
                          Re: Renault Megane II 1.5 dci

                          Gde se nalazi pukotina?

                          Comment

                          • filip709
                            CBC Član
                            • 10.03.2010
                            • 26
                            • Beograd

                            #14
                            Re: Renault Megane II 1.5 dci




                            Nadam se da je slika uploadovana... to je sa desne strane od CD playera, na toj plastici centralne konzole, pokusao sam da nacrtam i zaokruzim!!!

                            Comment

                            • filip709
                              CBC Član
                              • 10.03.2010
                              • 26
                              • Beograd

                              #15
                              Re: Renault Megane II 1.5 dci

                              Pa nije jeftin taj veliki servis za megana 450 eur. A svi kazu da mora odmah da se odradi!!! a sto se tice guma, slabo koji ima valjane gume! Ako je jedna guma skuplja od 50 eur. onda blago meni

                              Pa meni nece ostati ni dinara za kupovinu!! plati ovo, plati ono, te ovo se menja, te ono!

                              bolje da malo spustim to godiste, a i cenu. kako bih u 6500 uklopio sve!!! Krenuh od Megana, a na kraju cu da zavrsim na Clio-u!! daj Boze da ne bude Twingo

                              Comment

                              Working...
                              X