Yugo ubica

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alexa05
    CBC Senator XXL
    • 23.07.2006
    • 1769
    • Smederevo
    • Opel Vectra B 2.0DI 16v

    #16
    Re: Yugo ubica

    Originally posted by Dora
    Pojenta jeste u brzini i u bahatosti vozača...
    Za ovo je apsolutno u pravu. Sobzirom da radim posao vatrogasca imam iskustva sa tehnickim intervencijama u saobracaju i u ogromnom procentu do njih dolazi usled bahatosti vozaca kao sto Dora rece, neprilagodjene brzine, neiskustva samog vozaca-kratak vozacki staz, prelaska iz Yuga u avion od 200ks nema Doro - odmah se seda u pilotsku kabinu, imanja osecaja da si ufatio onog gore za onu stvar itd Na stranu alkohol, droga i ostalo. Malo je automobila bar na teritoriji koju moja jedinica pokriva da su skraja proslog veka a da ucestvuju u saobracajkama. Obicno su to sve automobili skraja 90-ih pa naovamo kojima upravlja decurlija.

    U poslednjoj tehnickoj intervenciji imali smo za glavnu ulogu Fiat Stilo jtd 2004god. Vozac jeste izasao nepovredjen, auto debelo skrsen ali da li je to uopste poenta ove teme

    PS Eon nisi ni ti nista slagao, sve sto si rekao je tacno ali mislim da je poenta ipak u onome sto Dora prica. Ipak je on lik sa pendrekom
    EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

    NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

    SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

    Comment

    • Dora
      Nadzornik!!!
      • 24.10.2004
      • 17451
      • Novi Sad
      • FIAT

      #17
      Re: Yugo ubica

      Originally posted by Eon
      Što se tiče ostalih 80% što se vozi u grđim kolima, neka ti priča Boris za Indiju. Ali tamo život ima vrednost kao porcija pirinča, zbog velikog nataliteta. A kod nas je život daleko vredniji. Takvo poređenje je potpuno neprimereno, pogotovo kada su fatalne posledice u pitanju.

      Najveća greška ljudi je da imaju sa nečim da se prevezu, a posle plač. Možda i nekome ne bude potrebno sigurnije vozilo, ali će najbliži uvek patiti.

      Ne želim da se ova tema shvati kao prepucavanje dve strane u smislu da oni koji imaju novca imaju i vredniji život, već kao osvešćivanje u cilju bolje bezbednosti u saobraćaju.




      Slažem se ja sa tobom ali to je malo da blago kažem elitističko mišljenje... Jedna porodica sa dvoje dece na današnje vreme treba da ide busom i nosa decu u busu do obdaništa ili kako se to već sad zove zato što nije bezbedan u Jugu koji ide 60 na sat po gradu. Ono o vrednijem ili manje vrednijem životu neću ni da komentarišem, zato smo bombani a jer smo nevredni (pioni) a onda će to otići u politiku. I tamo sedi neki takav....

      Da objasnim srpski, el vam brani neko da se ebete? Što prihvatate baš to da morate imati "dobra i bezbedna" kola a posle se nema para za decu...
      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

      https.autogas.rs

      Comment

      • somi_kac
        CBC Senator XXL
        • 03.04.2009
        • 796
        • Kać

        #18
        Re: Yugo ubica

        Au ljudi, nije bas da 3 puta godisnje imamo po ceoni sudar pa je Yugo vozilo za izbegavanje! Malo dramatizujete celu situaciju. Jeste to auto sa zastarelom tehnologijom, ali koja verovatnoca je da ce vas neko pokupiti? Procenat verovatnoce od sudara je 0.8%, od tog broja 75% su gradski pri malim brzinama, a jako mali broj udara ima uslov za smrtne slucajeve, negde oko 5-10% od 0.8%! A, sto se tice i novijih kola, o bezbednosti niko ne brine. Begovi su zakljucani da ne izlete ako se udari u neki stubic ili branik, a pojasevi se ne vezuju. Takodje, puno ljudi gine u njemu jer je najcesci auto u drzavi! Isto tako, ne mozete proceniti kako bi neki drugi auto ucestvovao u toj situaciji (ne ovi najnoviji, nego ovi koji se najcesce voze ovde), jer na Crash testu isprobavaju samo ceoni i bocni udar, a ostalo je stvar slucaja. Ni jedan sudar nije isti, pa da se kaze, e Yugo je ovako, a ovaj onako. Recimo u Yugu ginete na 80km/h a u Golfu III na 120km/h! A, koliko je ogranicenje na putevima, sem autoputa?! Nije to dzaba stavljeno. Naravno, ceoni udar se ne vazi, to je vec Boze sacuvaj.
        A sto se tice tjuninga i smajlinga, zna se zasto Yugo ima u sebi motor od 65 konja u najboljem slucaju! Vise je Spark auto za divljanje i budzenje od njega (ne mislim bukvalno)! Ko hoce da stavlja glavu u torbu, izvlaci 150 sa njim i gura Alfine i Fiatove motore, neka izvoli, samo da se zakuca sam!
        OPEL Astra 1.6i
        OPEL Kadett 1.6
        ŠKODA Favorit

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #19
          Re: Yugo ubica

          Niti je moj način razmišljanja elitistički, niti imam pogrešan pogled na svet niti se plašim čoveka sa pendrekom. Da bih najbanalnije objasnio situaciju, na zapadu kada se kasko osigurava službeno vozilo i putnici, mnogo se vodi računa o samom vozilu (bezbednost i sl.). Znači život ima cenu. Kada dođe do nesreće i povredi se dete, a nije bilo u sedištu predviđenom za decu, vrlo je zamršena procedura da se naplate troškovi lečenja za dete i na kraju zna se na čiji teret ide. Ima dosta sličnih primera...

          Znam da se do brzine od 60 kmh ne dešavaju fatalne povrede, ali ta ista porodica sa Yugom se neće voziti samo 60 kmh, već će izaći i na put. A ono što je najvažnije, može neko i njih da udari sa većom brzinom...

          Meni je lično bezbednost skoro nevažna, jer smatram da ću uvek moći reakcijom da izbegnem nesreću ili umanjim posledice. A pretostavljam da ako se pojavi situacija da ne mogu da reagujem, verovatno ćete me pominjati na ovom forumu...

          Ali mojoj ženi je kvalitetniji auto pomogao pre 6 meseci (službeni Passat CC). Parkirala je auto sa dva točka na kolovozu i ne gledajući pozadi otvorila je vrata. Naišla je Astra G i zakačila vrata. Ceo desni bok je bio kao isečen, na Passatu se iskrivila vrata, ali su i dalje mogla da se zatvaraju. Malo je povredila rame, jer je vrata i u toku udarca držala i pokušavala da zatvori. Šta bi bilo da je vozila Yugo?

          Znači, shvatite ovo kao pozitivnu kritiku i koristite sve bezbednosne sisteme u vozilu koje postoje. Život nema cenu. Iako je malo gužvanja u autobusu ebena rabota, ponekada je bolje ostaviti parkiran Yugo.
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • bili
            CBC Senator
            • 13.11.2007
            • 208
            • NS

            #20
            Re: Yugo ubica

            Originally posted by Chubbs
            @gorans
            bas me zanima postoji li podatak, koliko je saobracajnih nesreca prouzrokovano tehnickom neispravnoscu, a koliko neprilagodjenom brzinom i uslovima puta, odnosno greskom vozaca.
            Originally posted by b_samardzic
            Statistika pokazuje da je 80% udesa sa smrtnim ishodom izazvano brzom vožnjom.
            Šta je statistika. Statistika je tačan zbir netačnih podataka.

            Ovo nije baš tačan podatak, jer naši panduri bez obzira šta je stvarni uzrok saobraćajke pišu nije prilagodio brzinu uslovima saobraćaja. U mnogo slučaja pravi uzrok je loš put, tehnička neispravnost,... a piše se da je brzina,...tako da 80% jeste zvanično, ali mnogi stručnjaci se slažu da je to daleko manji procenat.

            Pazite, tehnička neispravnost je i truleks od auta, pa ko još kontroliše limariju na tehničkom. A truleksi su svi preko (manje-više)15 god. (čast izuzecima), e sad činjenica je da juga ima najviše, a ni ostali nisu ništa bolji
            VW über alles.

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              #21
              Re: Yugo ubica

              ebo vas jugo, trosite bezveze energiju. tema o tome kakav je jugo bi imala smisla pre 20 godina, pa da ga poredimo sa drugim kolima iste klase. sve ih je manje, koliko god to cudno zvucalo, standard se popravlja, a kada stupi na snagu novi tehnicki bice desetkovani pa cemo svi da drezdimo nad temama kako nas proklete dahije mrze...
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • tomamega
                CBC Senator XXL
                • 19.03.2009
                • 715
                • Beograd / Crna burma, prim. prev.
                • Citroen C4, 1.6 Hdi, 110ks

                #22
                Re: Yugo ubica

                Eon je očigledno imao jako neprijatna iskustva u saobraćaju. Verovatno bih i ja razmišljao slično da sam proživeo ono što je on. Znam samo da je mnogo bolje (lakše) učiti se na tuđem iskustvu nego na sopstvenom. U svakom slučaju sam Yuga i Keca batalio pre više godina.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Re: Yugo ubica

                  Originally posted by Eon
                  Niti je moj način razmišljanja elitistički, niti imam pogrešan pogled na svet niti se plašim čoveka sa pendrekom. Da bih najbanalnije objasnio situaciju, na zapadu kada se kasko osigurava službeno vozilo i putnici, mnogo se vodi računa o samom vozilu (bezbednost i sl.). Znači život ima cenu. Kada dođe do nesreće i povredi se dete, a nije bilo u sedištu predviđenom za decu, vrlo je zamršena procedura da se naplate troškovi lečenja za dete i na kraju zna se na čiji teret ide. Ima dosta sličnih primera...

                  Znam da se do brzine od 60 kmh ne dešavaju fatalne povrede, ali ta ista porodica sa Yugom se neće voziti samo 60 kmh, već će izaći i na put. A ono što je najvažnije, može neko i njih da udari sa većom brzinom...

                  Meni je lično bezbednost skoro nevažna, jer smatram da ću uvek moći reakcijom da izbegnem nesreću ili umanjim posledice. A pretostavljam da ako se pojavi situacija da ne mogu da reagujem, verovatno ćete me pominjati na ovom forumu...

                  Ali mojoj ženi je kvalitetniji auto pomogao pre 6 meseci (službeni Passat CC). Parkirala je auto sa dva točka na kolovozu i ne gledajući pozadi otvorila je vrata. Naišla je Astra G i zakačila vrata. Ceo desni bok je bio kao isečen, na Passatu se iskrivila vrata, ali su i dalje mogla da se zatvaraju. Malo je povredila rame, jer je vrata i u toku udarca držala i pokušavala da zatvori. Šta bi bilo da je vozila Yugo?

                  Znači, shvatite ovo kao pozitivnu kritiku i koristite sve bezbednosne sisteme u vozilu koje postoje. Život nema cenu. Iako je malo gužvanja u autobusu ebena rabota, ponekada je bolje ostaviti parkiran Yugo.
                  Citirao sam celu poruku mada nemam običaj,
                  Žao mi je i krivo što ti je žena i rame povredila a srećan sam da nije nešto gore, kao i ona i ti verovatno. Ukratko, nije gledala, imala je sreće dva cm levo il idesno ne bi je ni majbah spasao.

                  Porodica u jugu će ići 60 na sata a naderaće jer će ih neki baja mali klindža opaliti sa 200 na sat. Treba ih pobiti na vreme (porodice) da ne bi klinci odgovarali.

                  Tačno život i tu se slažem nema cenu ali me savršeno zabole za pomerene zapadne standarde gde lepo kaže ako imaš para za sva osiguranja lečićemo te a ako ne pa sam si kriv. Možemo tako do sutra.

                  80 posto ove države je kao u Indiji i zato ako sledeći put napišeš da im život manje vredi obrazloži to bar sa dve rečenice... To što vi vidjate da se vozi po BG i donekle NS je ništa naspsram ostatka države....
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • YUgisa
                    CBC Senator XXL
                    • 05.06.2008
                    • 793
                    • Subotica
                    • Yugo 1.1 EFI

                    #24
                    Re: Yugo ubica

                    Ajd da se ja javim, ja sam ponosan vlasnik Yuga i ne planiram uskoro uopste da promenim auto... Mislim da bi ovde odredjen deo ljudi mogao malo da se seti sta su ucili u skoli i sta znaci masa i ubrzanje, bez uvrede po nikoga... Daleko od toga da je Yugo savrsen, ali nisu ni mnogo dalje drugi automobili... Ovo sam vec pisao u jednoj temi ali ponovicu... Kao sto znate, audijev Q7 je dobio 5 zvezdica na kres testu... Takodje, isti broj zvezdica je dobio je i fiat 500... Ali dosle neke pametne cike pa rekli za zasto ne bi sudarili ova dva auta medjusobno? I znate sta je bio zakljucak tog kres testa? Da kada se zabije Q7 u Fiat 500, u fiatu skoro pa niko ne bih imao sanse da prezivi, dok ljudi u Q7 bi izasli skoro pa ne povredjeni... A druga bitna stvar, ni jedan sudari isti, i vidjao sam saobracajke gde je ceo auto zguzvan a putici ostali zivi, a vidjao sam i da je auto skoro pa neostecen, ali svi poginuli... Yugo je na losem glasu po mom misljenju iz tog razloga sto svi stede na odrzavanju istog... 90% vlasnika istog smatra da je ona trajalova plastika u popularnoj dimeziji 135/80 i vise nego dovoljna pa cak i ne mora da bude nova... No nista bolji nisu ni vlasnici novijih kola, koji nemaju para da odrzavaju kola, pa se vode istom logikom, vazno da se kotrlja... Dok god se kod nas guma bude kupovala logikom, "a koliko ima mlimetara" umesto "a koliko kilometara je presla, koje je godiste", nece biti stanje u saobracaju bolje... Gumu dajem samo kao primer, iz prostog razloga da jedino onda daje kontakt auta sa putem, pa ako ona nevalja, mozete vi imati i brembo kocnice sa 50 klipova, nece vas spasiti... Inace mi guma prva pala na pamet iz razloga sto mi se veliki broj ljudi zacudi, da nekazem podsmeva sto sam "lud" i dao za jednog Yuga 400e da bih kupio 4 nove gume koje cu opet da promenim za 3 god. max...

                    Mozete vi voziti i auto od 5 miliona evra, od ljudske gluposti vas nece nista spasiti...
                    Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #25
                      Re: Yugo ubica

                      @Dora "Da objasnim srpski, el vam brani neko da se ebete? Što prihvatate baš to da morate imati "dobra i bezbedna" kola a posle se nema para za decu... "

                      Šta reći osim .. : Kralju,Care,Legendo,....
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • alexa05
                        CBC Senator XXL
                        • 23.07.2006
                        • 1769
                        • Smederevo
                        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                        #26
                        Re: Yugo ubica

                        Originally posted by Dora
                        Žao mi je i krivo što ti je žena i rame povredila a srećan sam da nije nešto gore, kao i ona i ti verovatno. Ukratko, nije gledala, imala je sreće dva cm levo il idesno ne bi je ni majbah spasao.

                        Porodica u jugu će ići 60 na sata a naderaće jer će ih neki baja mali klindža opaliti sa 200 na sat. Treba ih pobiti na vreme (porodice) da ne bi klinci odgovarali.

                        Tačno život i tu se slažem nema cenu ali me savršeno zabole za pomerene zapadne standarde gde lepo kaže ako imaš para za sva osiguranja lečićemo te a ako ne pa sam si kriv. Možemo tako do sutra.

                        80 posto ove države je kao u Indiji i zato ako sledeći put napišeš da im život manje vredi obrazloži to bar sa dve rečenice... To što vi vidjate da se vozi po BG i donekle NS je ništa naspsram ostatka države....
                        Bas tako i nikako drugacije. To je poenta - bulls eye
                        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #27
                          Re: Yugo ubica

                          I dalje ne vredi da objašnjavam. Demokratija je opet pobednik, makar i ne bila u pravu.

                          Zato nama treba čizma ili evropska unija. Ako nećeš TI da misliš svojom glavom, misliće NEKO DRUGI za tebe (sila zakona će te naterati). Jer u ovoj zemlji žive sve sami pametnjakovići.

                          Voze se ćelave gume, zimi letnje, a leti zimske. Ne radi ABS ili ESP, ma nema veze, gori lampica od air bag a, ma šta će nam to.

                          @Dora
                          Mogli bi ovako do 101 i nazad, ali nećemo promeniti suprotstavljena stanovišta. Nadam se samo da si ti u pravu i da se neće gubiti tolike glave zbog loših vozila. Pre par godina Yugo je koštao 1000 do 1500 eura, pa su ga kupovali što je jeftin, danas za te pare može da se uzme neko zapadno vozilo dosta bezbednije, pa ne vidim razlog zašto kupovati Yuga. U stvari, razlog postoji jer Yugo košta danas kao par boljih cipela. Ako me neko udari u Yugo 200 na sat, nema šanse ni da skupe posmrtne ostatke za jednu kutiju od cipela, a u boljem vozilu mi raste šansa geometrijskom progresijom.

                          Ali novi pravilnik o tehničkim pregledima će da pomogne ljudima da izvade glavu iz torbe, na kratak rok će biti loše, ali na duži... A što se tiče brzine, tu će kamere da reše posao. Ja kada vozim kroz Cro ne spuštam ispod 150kmh, ali kada uđem u Slo, zbog kamera se vrlo kontrolišem. Ovde onaj ko se ne bude kontrolisao, iskontrolisaće ga drugi.

                          Dosta je bilo sranja, jer tema gubi smisao. Klasično german vs japan cars prepucavanje!
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • alexa05
                            CBC Senator XXL
                            • 23.07.2006
                            • 1769
                            • Smederevo
                            • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                            #28
                            Re: Yugo ubica

                            Originally posted by Eon
                            Voze se ćelave gume, zimi letnje, a leti zimske. Ne radi ABS ili ESP, ma nema veze, gori lampica od air bag a, ma šta će nam to.
                            Ma za to si apsolutno u pravu prijatelju, ali ja sam tvoju dosadasnju diskusiju shvatao kao drnavi Yugo vs West Europian Car Machinery.

                            Sta je sa Yugicima koji su 100% ispravni a na njih naleti kao sto rece Dora baja mali klindza!? Ja da vozim Yuga u takvom bi stanju bio, kao sto mi je i prosli auto-kadett suza bio. Opet ce oni biti krivi jer su pravili vise dece pa kupili jeftiji auto?
                            EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                            NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                            SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                            Comment

                            • Chubbs
                              Everybody lies
                              • 29.01.2006
                              • 5807
                              • Novi Sad
                              • Audi A6 1.8T

                              #29
                              Re: Yugo ubica

                              drnavi Yugo vs West Europian Car Machinery
                              po meni, ova diskusija nije ovo protiv onoga, nego kako se lako zaboravimo i naviknemo na bolje.


                              au bre eone, kao da su jugici oni automobilcici u luna parku pa se samo sudaraju gde god krenu.

                              ako neko hoce sa 200 da naleti na tebe, nije problem u tebi i sta ti vozis nego u njemu i sistemu koji takve ne ubaci u zatvor i baci kljuc, uzme sve od pokretne i nepokretne imovine pa da vidis da li ce biti naletanja. po tome nikada ne bih smeo sesti na skuter ili bajs, jer ce neki debil naleteti na mene. izmedju skutera, bajsa ili juga, biram juga, pa taman da je od plastelina, bar necu pokisnuti i moze sve sa rostilja da stane u gepek.

                              jeste, ima krseva, koji koce nogama kao kremenko i jeste u najvecem broju su to zastava, ali sa druge strane, za to smo imali para, bilo je relativno lako dostupno i kupiti i odrzavati. pa taman da su umesto njih bile mecke i bmw-i, posle silnih godina kojekakvih kriza, neodrzavanja, sipanja u rezervoar svega sto ima oktanku vrednost, budzenja stapom i kanapom i sta ti ja znam cega sve, bili bi neopevani krsevi i jednako nebezbedni.
                              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                              Comment

                              • somi_kac
                                CBC Senator XXL
                                • 03.04.2009
                                • 796
                                • Kać

                                #30
                                Re: Yugo ubica

                                Upravo to. Puno je pametnih koji govore da je Yugo nebezbedan (ovakav i onakav) auto, a prodaju Mondeo, Audi 80, Mercedes 190, Opel Omegu... Pa dodaju 500 Eura i uzmu Twingo, Pandu ili Seicento samo zato sto je 2002. godiste! A imaju dete. Kakva je razlika kada Seicento ili Yugo odvali sleper?
                                Hocu da kazem da na bezbednost niko ne obraca paznju, i da svi kupuju auto na osnovu godista, sto je potpuni promasaj. Tako da ce vise njih uzeti neko biiip nego auto sa begovima, podizacima, ABS-om, samo zato sto je ovaj prvi 5-6 godina mladji i ne trosi puno!
                                OPEL Astra 1.6i
                                OPEL Kadett 1.6
                                ŠKODA Favorit

                                Comment

                                Working...
                                X