Co2 vs. autogen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vranic_a
    CBC Član
    • 01.09.2005
    • 39
    • Ladjevci

    #31
    Aha, pa cale namestio acetilen na 0.8 ali kiseonik na 5bara, pa tesko podesava na gorioniku. A definitivno nije jedinica, mislim da je 4 sto je opet pa veliko, vidim da pravi veliku ZUT (zona uticaja toplote) i veoma sporo ide, doduse na pojedinim mestima je morao da radi kontinualan var i da dodaje podosta zice, sto me plasi jer je jedno takvo mesto stubic oko sajtne napred.

    Zanima me jel moguce doraditi deo da se koristi struja el. aparata za zavarivanje co2.
    Zanima me jel neko zna koja je struja na jednom a koja na drugom aparatu (napon, jacina, naizmenicna ili jednosmerna i cifre svega)))

    Comment

    • vranic_a
      CBC Član
      • 01.09.2005
      • 39
      • Ladjevci

      #32
      E pa zavrsio sam i mozete pogledati kako izgleda malo, da napomenem je da nije uradjena zavrsna faza za spricanje ovog dela, vec zamazano bojom da ne uvlaci vodu.

      7 dana rada pomalo, s tim sto je sve komplet menjano i krpljeno nesto oko krila.

      Edit 012: Evo ovako

      Comment

      • dfast
        CBC Senator XXL
        • 26.05.2005
        • 1302
        • Hoofddorp NL /Bgd

        #33
        Vidim da u prodaji ima dosta CO2 aparata, razlicite snage trafoa i prilicno povoljno. Koliki je neki minimum da bi se mogla raditi auto karoserija. Iako pise u uputstvu da se vare debljine materijali 0,6 do 5mm, ali sta to konkretno znaci u praksi. Da li je probao neko da radi sa ovim manjim aparatima od oko 200-250evra?

        Konkretno:
        http://cgi.ebay.de/ROWI-Fahrbares-Schut ... dZViewItem

        http://cgi.ebay.de/INDUSTRIE-Schutzgass ... dZViewItem

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #34
          Ja sam koristio jedan takav dok sam radio limariju, imam ga i sada. Može bez problema da vari flah od 3 mm, za ostalo nije baš...
          Probelm je vreme rada. Profesionalni mogu da rade više vremena u kontinuitetu a i još mnogo toga. Za normalnu limariju više negodovoljan.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #35
            Hvala Doro,
            uvek zatreba tako nesto za poneku fleku tu i tamo, daleko od profi upotrebe, ali dobro je imati ga. Pa cak i kada se radi u malo vecem obimu (ceo auto) opet je to u amaterskoj varijanti sporije i polagano.

            Comment

            Working...
            X