Re: Uveden porez na teretna vozila nosivosti do 3.5 tona
znam par land kruzera koji imaju sve ateste. prolazis bilo koji tehnicki sa njom.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Re: Uveden porez na teretna vozila nosivosti do 3.5 tona
pa fora je ako vw kedi maksi moze da ima 5 sedista i teretni deo, nebo je granica. mora biti fizicki odvojeno, pp aparat, nalepnice 80 i 120 i to je to. sve je to poprilicno lako odraditi kada se radi o novom autu, problem je kod vec registrovanog, valjda se razlikuje procedura ili je skuplje, tako nesto.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Re: Uveden porez na teretna vozila nosivosti do 3.5 tona
mislim da je to sa terencima samo izgovor da se ovo progura. od 10 terenaca, mozda je jedan teretni, bar u ns. belih kombija, pikapa i ostalog ima koliko hoces, a budzet rupa bez dna.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Re: Uveden porez na teretna vozila nosivosti do 3.5 tona
Pa zar ne vidite da više nemaju izvor para jer svi polako gase firme i preduzeca
dovelu su nas do dna aovo malo jos sto mogu da uzmu uzeće
ebe se njima da li neko ima dzip ili raspadnutog stojadina pikup-a
blago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Re: Uveden porez na teretna vozila nosivosti do 3.5 tona
Originally posted by Chubbs
pa fora je ako vw kedi maksi moze da ima 5 sedista i teretni deo, nebo je granica. mora biti fizicki odvojeno, pp aparat, nalepnice 80 i 120 i to je to. sve je to poprilicno lako odraditi kada se radi o novom autu, problem je kod vec registrovanog, valjda se razlikuje procedura ili je skuplje, tako nesto.
Pa da bi se regularno atestirao dzip u terenca mora se pored fizickog odvajanja tovarnog dela staviti metalni poklopci umesto prozora. Tu nastaje problem... 100% terenaca nije tako odradjeno. Eto razloga da svima padne vanredni tehnicki...
Naravno ovo je samo izgovor da se drzavna kasa jos malko dopuni...
Re: Uveden porez na teretna vozila nosivosti do 3.5 tona
Plašim se da će teško izvući novac od silnih distributerskih kuća. Pa većina ima po 30 do 50 vanova, pa još kombiji. Pa prva Delta DMD sa svim divizijama, koliko ima vozila, zatim Delta transportni sistemi, pa Maxi.... ij.
Comment