Scenario:
Krece se sa popravkom, preradom B205L motora auta koji je dovucen do radionice. 2 cilindra jasno nerade uz nenormalan pritisak u karteru tako da izbija ulje na iberlauf.
Spreman da izkonvertiram motor i ubacim klipove koji ce da rade posao.
Skidanjem glave se lako ustanovljava da je dihtung probio. Dalje, na klipu 4. cilindra nalazi se listic velicine 2x2cm od tankog aluminijuma. Tada postaje jasno da su se klipovi razmazali po cilindru i da je aluminijumska ljuska od alu glazure otpala i zavrsila u cilindru. Klipovi na prvom i cetvrtom igraju klik-klak.
Vadjenje klipova pokazuje sto se na slikama vidi, ocekivani scenario. Do ovog trenutka vidim da honerica odradjuje posao ali, skidanjem kartera kontrola letecih lezajeva, prolazi, mogu novi. Skidam lezeci 3 i nesvidja mi se sta vidim. Do njega ide kanal za ulje i isti kanal razvodi ulje za lezajeve balansnih osovina. Ima li tu traga treba baciti oko na lezeci broj 2 jer se snabdeva uljem kroz kanale radilice iz 3 lezeceg. Naravno, pesnica survana, lezajevi okrenuli. Igrom slucaja, Kalle koji je bio i pomagao i imao kurs specijalnih zahvata je kupio takodje jedng 9-5 sa ostecenim motorom.
Lako nalazimo da to sto kod mene valja kod njega nevalja i obratno. Posto sam ja vec kupio jednu drugu glavu od BioPowera i klipove, lezajeve i sve ostalo za baciti motor na zero point, kombinacija njegovog motora i mog sa delovima koje sam uzeo i neke koje sam vec imao daje za rezultat 2 motora. Sutra po ostatak i pakovanje
Tako da nesto sto je ocekivano da bude gotovo koliko danas, zbog vadjenja motora i obima radova, povuci ce za sobom da se izmeni i ostatak koji je moguce izmeniti u cilju stvaranja B203R na Trionic 7 platformi.
Motor je spakovan, ceka ubacivanje u auto za vikend,..














































Krece se sa popravkom, preradom B205L motora auta koji je dovucen do radionice. 2 cilindra jasno nerade uz nenormalan pritisak u karteru tako da izbija ulje na iberlauf.
Spreman da izkonvertiram motor i ubacim klipove koji ce da rade posao.
Skidanjem glave se lako ustanovljava da je dihtung probio. Dalje, na klipu 4. cilindra nalazi se listic velicine 2x2cm od tankog aluminijuma. Tada postaje jasno da su se klipovi razmazali po cilindru i da je aluminijumska ljuska od alu glazure otpala i zavrsila u cilindru. Klipovi na prvom i cetvrtom igraju klik-klak.
Vadjenje klipova pokazuje sto se na slikama vidi, ocekivani scenario. Do ovog trenutka vidim da honerica odradjuje posao ali, skidanjem kartera kontrola letecih lezajeva, prolazi, mogu novi. Skidam lezeci 3 i nesvidja mi se sta vidim. Do njega ide kanal za ulje i isti kanal razvodi ulje za lezajeve balansnih osovina. Ima li tu traga treba baciti oko na lezeci broj 2 jer se snabdeva uljem kroz kanale radilice iz 3 lezeceg. Naravno, pesnica survana, lezajevi okrenuli. Igrom slucaja, Kalle koji je bio i pomagao i imao kurs specijalnih zahvata je kupio takodje jedng 9-5 sa ostecenim motorom.
Lako nalazimo da to sto kod mene valja kod njega nevalja i obratno. Posto sam ja vec kupio jednu drugu glavu od BioPowera i klipove, lezajeve i sve ostalo za baciti motor na zero point, kombinacija njegovog motora i mog sa delovima koje sam uzeo i neke koje sam vec imao daje za rezultat 2 motora. Sutra po ostatak i pakovanje

Tako da nesto sto je ocekivano da bude gotovo koliko danas, zbog vadjenja motora i obima radova, povuci ce za sobom da se izmeni i ostatak koji je moguce izmeniti u cilju stvaranja B203R na Trionic 7 platformi.

Motor je spakovan, ceka ubacivanje u auto za vikend,..















































Comment