Svoj prvi auto uzeo sam 1987 zahvaljujuci caletu koji mi je svoju Bubu (koja je uglavnom stajala ispred zgrade) stavljao na raspolaganje 2 puta nedeljno sto je meni sa 18 leta zeljnog voznje bilo nedovljno i ponizavajuce zbog caletove ucene , te sam skupio nesto SVOJIH para (posto sam poceo da radim sa 18) i kupio skodu 110 l (jbg mogao sam to boljeg ficu ili osrednjeg keca ali zastavu nikad nisam voleo jer je kvalitet+dizajn+ ...= 0 ).
Skoda se pokazala uzasno nikad skroz ispravna i uvek brdo para za ulaganje ali ... koliko para toliko i muzike , ubrzo sam je menjao i kupio sam fiat 850 sport coupe - sjajan autic ali fiat losa limarija dosta godina i mnogo problema , ali sam mu zahvalan jer sam na njemu naucio mnogo o mehanici popravljajuci ga sa kumom .
Sad imam xm-a i pezo 205 dizel a u medjuvremenu sam imao svasta (opel olimpija '66-to - bio radni auto (rezervoar 410litara kriza 90-tih sa benzinom ) , peglica-kratko kompenzacija,reno 4-odlican,ford capri-skupi delovi,golf dizel-izvikan auto nista posebno,audi 100 dizel-sjajan robustan i pouzdan , mozda sam imao jos nesto ne secam se) .
Za ovaj zadnji auto sam se odlucio jer sam prvenstveno natrcao na extra stanje , jednog vlasnika (ja sam drugi uvezao ga 2000-te) , vozen napolju i redovno servisiran . Takodje video sam sta nudi od opreme,snazan je ima veliki i praktican bunker (to mi je veoma bitno zbog posla) i generalno znao sam sta je xm pa je to bio razlog da ga kupim bez razmisljanja . Evo posle svih godina ja sam prezadovoljan i nisam pogresio , sve funkcionise kao onda kad sam ga kupio i nije preterano skup za odrzavanje kao sto ljudi misle. Inace svaki citroen je skroz drugaciji i uvek avangarda u odnosu na druge i zato ga ja obozavam !
U mom sluchaju vozim taj auto jer je (skoro) sve ono shto je navedeno u pitanju ove "ankete". Dakle:
- ostvarenje snova (ne samo dechachkih),
- odushevio me (svakom prilikom),
- uvek mi se svidjao,
- bio povoljan (zbog poslednje registracije).
Trojka mozhda nije najbolja ni u chemu, ali je uvek bila medju najboljima u svemu. Taj recept za uspeh dokazuju i podaci o prodaji trojke u celom svetu po kojima se jasno vidi da je njen kvalitet uvek i svuda bio prepoznat. Dovoljno komforna za duzha putovanja ali sa dovoljno krutim veshanjem koje dozvoljava malo oshtriju vozhnju, okretna a izuzetno stabilna, (u mom sluchaju) ekonomichna ali ipak dovoljno potentna obzirom na kubikazhu. Zhao mi je jedino shto nije u pitanju shestak ali shta je tu je... Za moje trenutne potrebe i (studentski) budzet ispunjava sve ono shto od jednog auta ochekujem A za posle...
O upravljivosti necu ni da pricham, tu BMW postavlja standarde odavno. Tochkovi momentalno i odluchno prate "komande" upravljachem, shto je predivan osecaj, po meni najbitnji za onaj "poseban" osecaj u vozhnji... Pravi "driver's car"
Jedna mala digresija za kraj:
"The 3-Series has been on annual Ten Best list 14 times, from 1992 through 2005, making it the second-most common entry on that list. This model marked the beginning of the most successful BMW model series of all times."
Prvo Yugo 55, koji je zadovoljavao osnovne potrebe prevoza od tacke A do tacke B. Zatim yugo flora 1.3, totalni promasaj.
Cim sam skupio pristojnu lovu poceo sam analizu prednosti i mana, statistike TUV-a i ADAC-a svih auta koje mogu kupiti (3500-4000eur/95'-97'). Uzi izbor su bili alfa 145, vw Polo 1.0, Skoda felicia 1.6, daewoo espero 2.0, opel corsa 1.4.
Priznajem, Ford nije bio na vrhu ali njegov izgled i odusevljenje na njega jednom prilikom (1996 godine kada je burazer prijatelja kupio novog ford escorta i provozao nas, ceznjivo sam mu zavideo na fordu)... morao sam ga posedovati.
Comment