Ma nije do konstruktora. Problem je u zaludelim novinarima koji uporno testiraju kola na trkackim stazama i napustenim aerodromima... zaleti ga u krivinu sa 150km/h i onda kao <lezanje nije bas najbolje, nos bezi, potrebna je ozbiljna korekcija volanom!!>... onda se to objavi po novinama, casopisima i netu da bi raja imala oko cega da se prepucava i zaludjuje...
Ta ista raja procita da Fokus bolje lezi od Ksare, pa se taj Ford bolje prodaje, pa... ok, al da vidim samo ko sme da mi tu razliku prakticno demonstrira na ibarskoj recimo?! I o kojim brzinama se tu radi? Verovatno da neka razlika postoji ali nisam bas siguran da li ces u tim trenucima razmisljati o lezanju ili o rezervaciji za parcelu na Lescu.
I sad se vracamo na onog nesrecnog konstruktora, koji ako misli nesto da proda, prvo mora da impresionira Tifa na Silverstonu...
Malo ga izoffova
Ta ista raja procita da Fokus bolje lezi od Ksare, pa se taj Ford bolje prodaje, pa... ok, al da vidim samo ko sme da mi tu razliku prakticno demonstrira na ibarskoj recimo?! I o kojim brzinama se tu radi? Verovatno da neka razlika postoji ali nisam bas siguran da li ces u tim trenucima razmisljati o lezanju ili o rezervaciji za parcelu na Lescu.
I sad se vracamo na onog nesrecnog konstruktora, koji ako misli nesto da proda, prvo mora da impresionira Tifa na Silverstonu...

Malo ga izoffova

Comment