imao sam isto Sieru 2.0i DOHC i ne bih se baš previše pohvalno izjašnjavao o cenama.
sve?ice skupe kao vrag, filteri onako, original ko?ione plo?ice i diskovi kao od suvog zlata a Siera ih troši ko toalet papir, ho?u da kažem jako kratko traju.
prednji trap je kilavo konstruisan i ide na remont jednom godišnje.
silent blokovi nisu skupi ali rad za zamenu je nekoliko radnih sati, što jeste skupo onda u kompletu.
meni je bila crkla pumpa za benzin, gluplje konstrisani i lošije napravljeni sistem za gorivo u životu nisam video.
em je rezervoar od nekog levog lima koji rdja samo tako ( i naravno ta rdja udje i u pumpu, genijalno...), ali još gore uopšte Ford nije predvideo da se ikako menja samo pumpa iz vozila nego komplet ceo rezervoar zajedno sa pumpom.
jedino kada se skine rezervoarvan auta, a što je ogroman posao od više sati jer je bezvezno postavljen, može da se obijesa gornje strane i pridje pumpi.
da ne pri?am da pumpa benzina koštala nekih 290 evra kada se naru?i, a uz nju treba prakti?no i nov ceo rezervoar.
pošto je jelte stari po praivlu zardjao.
da ne pri?am o ceni delova izduvnog sistema, kada sam se raspitao za cenu dobro je da sam sedeo na stolici.
izduv košta nekih 2300 evra (dvehiljade trista evra) za tu Sijeru, sve zajedno sa katom.
sam auto nije loš za vožnju, udoban je, izuzetno je ekonomi?an u potrošnji, dovoljno brz i startan, odli?an menja?, ali ima o?ajnu ventilaciju kabine sa jako sporim grejanjem pa je za zimu jedva upotrebljiv, kao i sa jeseni kada pada kiša jer se stakla nenormalno magle.
otprilike i vredi koliko ga cene na tržištu, možda je vrlo malo potcenjen.
cene delova su Fordove, za nove delove ovde u radnji.
limarija Fordovima nije ja?a strana, kao ni Opelima toga doba a to znatno obara cenu.
sama oprema ne uti?e kod auta mnogo na cenu polovnog, bilo da je nema bilo da je jako bogata.
mislim da je Ford neki srednji nivo, oko proseka pa tako i cenu tako bih ja o?ekivao.
ina?e, ne žalim se, ja sam Sijeru takodje platio ispod prose?ne cene, a prodao sam je po istoj ceni po kojoj sam i kupio samo sam se vozio 2 i po godine u medjuvremenu.
najve?a mana je što je to Ford, što ?e re?i unikat, jedva da ima aftermarket delova a to uti?e i na cenu koju Ford (mudro) koristi kada odredjuje svoje cene rez delova kroz svoju prodajnu mrežu.
sve?ice skupe kao vrag, filteri onako, original ko?ione plo?ice i diskovi kao od suvog zlata a Siera ih troši ko toalet papir, ho?u da kažem jako kratko traju.
prednji trap je kilavo konstruisan i ide na remont jednom godišnje.
silent blokovi nisu skupi ali rad za zamenu je nekoliko radnih sati, što jeste skupo onda u kompletu.
meni je bila crkla pumpa za benzin, gluplje konstrisani i lošije napravljeni sistem za gorivo u životu nisam video.
em je rezervoar od nekog levog lima koji rdja samo tako ( i naravno ta rdja udje i u pumpu, genijalno...), ali još gore uopšte Ford nije predvideo da se ikako menja samo pumpa iz vozila nego komplet ceo rezervoar zajedno sa pumpom.
jedino kada se skine rezervoarvan auta, a što je ogroman posao od više sati jer je bezvezno postavljen, može da se obijesa gornje strane i pridje pumpi.
da ne pri?am da pumpa benzina koštala nekih 290 evra kada se naru?i, a uz nju treba prakti?no i nov ceo rezervoar.
pošto je jelte stari po praivlu zardjao.
da ne pri?am o ceni delova izduvnog sistema, kada sam se raspitao za cenu dobro je da sam sedeo na stolici.
izduv košta nekih 2300 evra (dvehiljade trista evra) za tu Sijeru, sve zajedno sa katom.

sam auto nije loš za vožnju, udoban je, izuzetno je ekonomi?an u potrošnji, dovoljno brz i startan, odli?an menja?, ali ima o?ajnu ventilaciju kabine sa jako sporim grejanjem pa je za zimu jedva upotrebljiv, kao i sa jeseni kada pada kiša jer se stakla nenormalno magle.
otprilike i vredi koliko ga cene na tržištu, možda je vrlo malo potcenjen.
cene delova su Fordove, za nove delove ovde u radnji.
limarija Fordovima nije ja?a strana, kao ni Opelima toga doba a to znatno obara cenu.
sama oprema ne uti?e kod auta mnogo na cenu polovnog, bilo da je nema bilo da je jako bogata.
mislim da je Ford neki srednji nivo, oko proseka pa tako i cenu tako bih ja o?ekivao.
ina?e, ne žalim se, ja sam Sijeru takodje platio ispod prose?ne cene, a prodao sam je po istoj ceni po kojoj sam i kupio samo sam se vozio 2 i po godine u medjuvremenu.
najve?a mana je što je to Ford, što ?e re?i unikat, jedva da ima aftermarket delova a to uti?e i na cenu koju Ford (mudro) koristi kada odredjuje svoje cene rez delova kroz svoju prodajnu mrežu.
Comment