Stereotipi o Francuzima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #46
    imao sam isto Sieru 2.0i DOHC i ne bih se baš previše pohvalno izjašnjavao o cenama.
    sve?ice skupe kao vrag, filteri onako, original ko?ione plo?ice i diskovi kao od suvog zlata a Siera ih troši ko toalet papir, ho?u da kažem jako kratko traju.
    prednji trap je kilavo konstruisan i ide na remont jednom godišnje.
    silent blokovi nisu skupi ali rad za zamenu je nekoliko radnih sati, što jeste skupo onda u kompletu.

    meni je bila crkla pumpa za benzin, gluplje konstrisani i lošije napravljeni sistem za gorivo u životu nisam video.
    em je rezervoar od nekog levog lima koji rdja samo tako ( i naravno ta rdja udje i u pumpu, genijalno...), ali još gore uopšte Ford nije predvideo da se ikako menja samo pumpa iz vozila nego komplet ceo rezervoar zajedno sa pumpom.

    jedino kada se skine rezervoarvan auta, a što je ogroman posao od više sati jer je bezvezno postavljen, može da se obijesa gornje strane i pridje pumpi.
    da ne pri?am da pumpa benzina koštala nekih 290 evra kada se naru?i, a uz nju treba prakti?no i nov ceo rezervoar.
    pošto je jelte stari po praivlu zardjao.

    da ne pri?am o ceni delova izduvnog sistema, kada sam se raspitao za cenu dobro je da sam sedeo na stolici.
    izduv košta nekih 2300 evra (dvehiljade trista evra) za tu Sijeru, sve zajedno sa katom.

    sam auto nije loš za vožnju, udoban je, izuzetno je ekonomi?an u potrošnji, dovoljno brz i startan, odli?an menja?, ali ima o?ajnu ventilaciju kabine sa jako sporim grejanjem pa je za zimu jedva upotrebljiv, kao i sa jeseni kada pada kiša jer se stakla nenormalno magle.


    otprilike i vredi koliko ga cene na tržištu, možda je vrlo malo potcenjen.
    cene delova su Fordove, za nove delove ovde u radnji.
    limarija Fordovima nije ja?a strana, kao ni Opelima toga doba a to znatno obara cenu.
    sama oprema ne uti?e kod auta mnogo na cenu polovnog, bilo da je nema bilo da je jako bogata.

    mislim da je Ford neki srednji nivo, oko proseka pa tako i cenu tako bih ja o?ekivao.

    ina?e, ne žalim se, ja sam Sijeru takodje platio ispod prose?ne cene, a prodao sam je po istoj ceni po kojoj sam i kupio samo sam se vozio 2 i po godine u medjuvremenu.

    najve?a mana je što je to Ford, što ?e re?i unikat, jedva da ima aftermarket delova a to uti?e i na cenu koju Ford (mudro) koristi kada odredjuje svoje cene rez delova kroz svoju prodajnu mrežu.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Simon
      CBC Član
      • 25.03.2007
      • 12
      • Beograd, ex Senjak, trenutno Medakovic

      #47
      Postovao sam na razlicitim delovima ovog foruma pitanja vezana za razlicite automobile. Zanima me kako se pokazao Citroen Saxo sto se tice kvaliteta i dugotrajnosti. Naravno, i zanimaju me cene delova.

      Comment

      • sasa13
        CBC Veteran
        • 25.09.2006
        • 136
        • Beograd

        #48
        Pa konstrukciono saxo je isto sto i pezo 106, delovi nisu preskupi, moze se pristojno odzavati, ako izuzmes VTS-a koji je prava mala azdaja...cisto sumljam da ta karoserijica moze dugo da trpi 130ks...
        Inace treba obratiti paznju na zadnji trap posto su torzije u pitanju i uz redovan servis sa motorom 1.1 ili 1.4 moze lepo da se navoza za male pare...

        Comment

        • pajadevil
          CBC Član
          • 01.03.2007
          • 14
          • Knjazevac

          #49
          Ja sam imao (ne bas dugo) 2 saxa 1.5d i 1 1.0 benz. i mogu ti reci da sam prezadovoljan! Sa ovim dizelasima sam presao po nekih 13k km dok ovog benzinca neznam da li sam vozio 2-3k km. Sve u svemu, iako je isti kao i 106 meni se saxo vise svidja, lepse je odradjen enterijer, a i spoljasnost je nekako lepsa (moj stav, mada o ukusima ne treba raspravljati). U svakom slucaju za te pare za koje se moze uzeti saxo ja mislim da je BEST BUY (ispravite me ako sene pise ovako buy)

          Comment

          • greywiendog
            CBC Senator XXL
            • 01.12.2006
            • 421
            • Stara Pazova

            #50
            @ Brick

            Ja sam imao sierru 10 godina i nisam imao velikih kvarova, tako da ne mogu da pricam o tome koliko sta kosta (hteo sam da kazem da se ne kvari tako cesto, ali izgleda ima i onih "kvarljivih"). Taj auto je veoma udoban, a kako ide to znaju samo oni koji su ga vozili. Po ceni nikako ne spada u srednju klasu jer je jeftiniji od renault 5 i golf II koji realno nisu ni blizu sierre ni po cemu.

            Najjaca mi je odvala "poznavaoca" mehanicarskog zanata koji kazu:"sierra? U pa to mnogo trosi!!!" A oni obicno voze juga koji trosi mozda litru manje, a ima duplo manje kubika i kw...
            Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              Siera je kategorija u kojoj su parnjaci Pasat, Vectra, R21 i sli?no.
              kod nas i ina?e ve?i auti koštaju proporcionalno manje, takvo je tržište.

              od kvarova koje sam naveo, diskovi su kosnturkciona grešaka (pretanki i premali pa se jako brzo troše ali i krive pri optre?enju), prednji trap je nežan da nežniji ne može biti opet konstukciona greška.
              grejanje je preslabo za zimske uslove, opet takva konstrukcija.

              karoserija preslaba na torziono uvijanje, xx puta mi se desilo da se popne jedan to?ak na ivi?njak a karoserija se izvitoperi toliko da se otvori poklopac za gorivo (onaj jezi?ak dobije pove?i zazor i opruga otvori poklopac).

              ovo sa rezervoarom je takodje tipi?an kvar, opšte poznat u nema?kim statistikama.

              cene Forda su ina?e ja?e od proseka, nemaju konkurenciju pa koliko oderu toliko je. nisu oni usamljeni kao proizvodja? nažalost.

              ja sam se fino navozao u letnjem periodu, zimi sam imao drugi auto u kome se nisam smrzavao, nisu se maglila stakla i nije smetalo 15-20cm na putu.
              sa Sijerom sam se nekoliko puta ve? u prvoj godini nasukao podom na snežnoj podlozi, ekstremno je mali klirens, toliko da to?kovi ostanu u vazduhu.

              što se udobnosti ti?e nemam primedbi, perfomanse su ok ali i auto je lagan pa je za o?ekivati.
              ono štio je nekomforno je akustika vozila i pogotovo mesto gde je fabrika postavila zvu?nike napred- kod nogu.
              opet konstrukciona greška.

              uopšte Ford tih godina još nije uspeo da savlada mnoge stvari u samoj konstrukciji vozila koje poboljšavaju komfor vožnje.
              kada se samo setim neosvetljenog prekida?a za uklju?ivanje glavnih svetla, pa još i na potpuno neprakti?nom mestu....

              ono što mi se svidelo ja jako mala potrošnja, i visoke brzine krstarenja.

              sorry francuzima za off, ne?u više ovde
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • gordi014
                Moderator
                • 02.10.2004
                • 1049
                • Valjevo, Srbija
                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                #52
                Samo vas gledam (?itam) i mislim dokle više !?!

                @Brick - sad za "kaznu" jedno iskustvo vezano za French Cars, iscrpno i sadržajno, onako kako je tebi svojstveno...

                Comment

                • The Punisher
                  CBC Senator XXL
                  • 01.03.2006
                  • 503
                  • Beograd Wozhdovatz
                  • Ford Taunus TC1

                  #53
                  brick, otvori temu stereotipi o Fordu
                  Da i ja nesto kazem o stereotipima, mislim da Citroen i Ford imaju slicnu sudbinu kod nas, da im brze pada cena od konkurenata, i da kao polovnjaci mogu da budu odlicna kupovina, tj. da nude vise za manje, samo treba znati i tu izabrati od kukolja.
                  https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #54
                    eh što volim takve "kazne"

                    auto koji nikada ne?u zaboraviti u kome sam uživao voze?i se je Pežo 504.
                    ili ta?nije Pidžot five o four kako su ga zvali.

                    tako ugodan auto pozadi, izdržljivo vežanje, motor 1.8 (ili 1.7 kako ko vodi) otporan na svakakve voza?e, klima koja radi i radi i radi, auto koji može da predje pola miliona km bez da štucne.

                    legenda, šteta što takvih sli?nih po osobinama ne prave danas.

                    504 Break, mazga na to?kovima, univerzal u pravom smislu re?i.
                    nije udoban kao limuzina ali i dalje vrlo sposoban auto.


                    Pežo 505...

                    sušta suprotnost, motor 2.0 (pri?am samo o benzincima) nežan lako kvarljiv, sistem hladjenja svako malo se pokvari i negde curi, klima ili duva ledeno ili duva toplo, elektrika sa baterijom na ?elu otkaže iznenada iz ?ista mira.
                    malo ja?a kiša i 505 je u nevoznom stanju, nema šanse da upali.
                    korozija ga jede po?evši od poda pa nagore.

                    ako izdrži samo 50.000km super, dobro je ispalo.

                    moja iskustva sa Pežoom.

                    504 legendarni auto afri?kih prostranstava, nema gde se ne može na?i u velikom broju, nadživeo i 505 i mnoge modele drugih fabrika.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Orlando
                      CBC Član
                      • 26.12.2006
                      • 97
                      • Beograd

                      #55
                      Navodno još uvek ru?no sklapaju 504-ku u Egiptu. Tamo ih ima na hiljade.
                      Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

                      Comment

                      • Duke
                        CBC Senator XXL
                        • 16.01.2006
                        • 753
                        • Urbs Naissus

                        #56
                        Ne znam za Egipat, ali u NIgeriji se pravi i dan, danas. Ako menjas po zvanicnom kursu, kosta izmedju 18 i 23 hiljade evra (sic!). Pretpostavljam da je u stvarnosti jeftiniji. Najskuplja verzija ima klimu i elektricne podizace stakla, ali i stari cetvorostepeni menjac i nepromenjenu mehaniku... Pa ko voli, nek izvoli (Ja bih, na primer )...
                        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                        Comment

                        • pajadevil
                          CBC Član
                          • 01.03.2007
                          • 14
                          • Knjazevac

                          #57
                          Sta mislite o 504 coupe ili jos bolje cabrio verziji!

                          Comment

                          • Duke
                            CBC Senator XXL
                            • 16.01.2006
                            • 753
                            • Urbs Naissus

                            #58
                            http://www.peugeotnigeria.com/configure ... p?gamme=vp

                            Evo kako to izgleda u Nigerijskoj izvedbi. Odaberite 504... Francuski je bio lepsi...
                            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

                            Comment

                            • louis
                              CBC Član
                              • 12.12.2007
                              • 16
                              • Kulpin

                              #59
                              Imao sam Peugeot 204 do pre 2 godine i mogu samo da kazem sve najbolje o njemu! Bio sam kreten i unistio motor koji je presao 389000 bez ikakve intervencije, a sve zbog onog naseg "moze jos malo pa da mu menjam ulje"!
                              Proizvodnja 1973 a na autoputu 120 i ne oseti one "kolotrage" od neodrzavanja proteklih 20 godina.
                              Isao svake nedelje relaciju Jagodina-Novi Sad i nazad i ljudi bas zagledaju kad prodjem pored njih.
                              Sve u svemu, odrzavanje nije bilo skupo u odnosu na "jeftinog" Yuga koji mi sad dusu vadi.

                              Comment

                              Working...
                              X