Porsche 944

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Murda-ra
    CBC Član
    • 10.11.2005
    • 45
    • Belgrade - MunZe

    #31
    O cenjenosti Porsche-a idi na www.mobile.de i kucaj 944 a proizvodjach zna se koji da izaberesh. I ne kazhem ja da ni vi niste u pravu stim shto se mnogo ocrnili Porsche-a. Pa evo i jedan drugar vetj godinu dana vozi 944, kupio ga je od zhene neke koja je bila udarena celom desnom duzhinom. Sad je sredio limariju, ofarbao ga (znachi godinu dana kasnije), enterijer je ceo promenio (momo corse volan, conrero glava menjacha i lajsna, led osvetljenje), stavio mu je novi izduv, spakovao plin kako niko nema u gradu (znachi ispod tablice se sipa plin), motor je u BOLJEM stanju nego moj i shta fali ? Nishta. On za godinu dana nije imao nijedan ozbiljniji problem. A vi napljuvaste 924 i 944 kao da tje posle 300m da se raspadne. Btw moj auto je preshao 130000, a bivshi gazda je lik koji je zaljubljen u Porsche-a, uopshte ga nije gazio neshto preterano. U garazhi mu sad stoji 924 koji sredjuje...
    dinar po dinar... SPOJLER!

    Comment

    • Alex-bgd
      CBC Senator
      • 27.03.2005
      • 270
      • Beograd

      #32
      Al se ovde razvila prica...nema me dva dana i vidi sta sve nadjoh
      Gospodo draga,ako covek hoce da kupi porschea pa makar samo da bi rekao da vozi porschea uz sve vrline i mane gore pomenutog modela mislim da treba jednostavno da ga podrzimo i pomognemo mu da svoju zelju i ostvari...Ne mislimo svi isto,kad bi mislili onda bi ovo mesto brzo postalo dosadno zar ne...Dakle,ne podrzavam teoriju vadjenja turbina i ostale gluposti" ali ako covek hoce da se igra neka ga...Sve su to prolazne faze u zivotu svakog od nas,zar ne...Pozdrav svima
      A da,kao ponosni vlasnik dva komada gore pomenute fabrike,samo bih zamolio doticnog da prvo nauci kako se pise ime firme koja proizvodi njegov buduci autiomobil!
      "PORSCHE"
      i samo napred...Razlicitost nas i cini ljudima zar ne...
      Mislim da znam koliko ne znam

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #33
        Ja podrzavam potpuno samo skrecem paznju na opasnosti posto je Murdara mlad decko. Nije vredno postati rob bilo cega.
        Murdara, ima mnogo verzija 944 ( i derivata baznog modela) jer se jako dugo proizvodio da ne bi poredili babe i zabe..
        Napisao si nesto u zadnjem postu sto ne razumem.
        Kazes da bivsi vlasnik sredjuje 924 i da je zaljubljenik u Porsche. Onda verovatno isto zna da je 924 bas sranje u boji. Sredjuje po svojoj prirodi znatno gori auto a tebi je prodao bolji. Mislim, zaista.... U tvom je interesu da budes malo oprezniji. Licno volim da cujem da se neko bavi takvim stvarima i da ima nesto dobro ali mi bode oci i ne volim da je neko zrtva svoje naivnosti. Ne kazem da si to ti licno jer te ne poznajem ali imam jak utisak da se nesto krije ispod zita u vezi tog auta. Nesto mi je "tanka" ta predjena kilometraza za 22 godine. Ja u to ne bi verovao cak i kad bi taj ko to tvrdi seo golom guzicom na vreli sporet. Murdara, nemoj da si deca.
        Marku niko nije ocrnio nego ti nisi razumeo. Takodje nema mnogo razloga ni da se hvali onoliko koliko ti mislis da vredi. Ima MODELA koji izuzetno mnogo vrede a generalno je malo drugacija stvar. Ti si malo u zakasnjenju jer si se kasnije rodio u odnosu na period kad je Porsche harao putevima Evrope i Amerike. I ja sam mlad za to. Mi zivimu u danasnje doba a to je doba dobrih automobila a raspravljamo o prosecnom (za ono doba) autu, plus starost istog. Ima svaki Porsche mnogo toga sto drugi nemaju i nije to sporno ali zavisi koji model i u kakvom je stanju. Ako ne verujes proveri stopericom ili na dragu pa ce ti biti jasno o cemu pisem.

        Comment

        • M-power
          Moderator
          • 10.01.2005
          • 10060
          • Bg; Banovo Brdo
          • CorsaC, astra H,

          #34



          NFS koji je postavio temu se vise nikada nije pojavio
          To date there has never been a faster car built for the public road and,
          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #35
            Mozda je kupio auto pa nema vremena
            a mozda se boji konkurencije jer ima ovde dosta potencijalnih musterija za taj auto ili je ostao bez teksta citajuci "kometare"

            Comment

            • Murda-ra
              CBC Član
              • 10.11.2005
              • 45
              • Belgrade - MunZe

              #36
              @dranix
              Znam da postoji mnogo razlichitih modela 944, posle sredine 85-e idu noviji modeli sa drugachijim enterijerom, i minimalnim modifikacijama rezervoara, i motora. Znam sve o branshi auta koji vozim, ali ono shto sam napomenuo za bivsheg vlasnika i 924 da sredjuje. On mu je jedini ostao. Prodaje i njega, skuplja pare na gomilu i uzima 928 najverovatnije, ako nadje ochuvaniji ili 944 Turbo. Eto toliko o tome. Hvala na savetima, ali shta da radim, iskreno mogao sam da biram izmedju razvaljene Calibre, razvaljenog Gnoja VR-a i ovog Porsche-a. Mislim da nisam napravio greshku i mislim da sam tezhak sretjkovitj. A plus ovih dana ga peglam u garazhu na komplet rasklapanje (enterijer, motor, kablovi) i sve jovo nanovo. Shta ne bude valjalo bitje zamenjeno. Od jedne niti zhice pa do celog motora ako se ispostavi da ne valja. Mada ne verujem da tju imati puno posla. Na ovim kolima jedino su instalacije ne daj Bozhe nabudzene.
              @NFS
              Al si ti prevara, kod nas u velegradu (beogradu) se ne prodaje nijedan 944 Turbo za 350 eura. Neispravan u Krushevcu se ceni 800 eura. Pa da li si ti lud, sedishta i vrata da prodash uzeo bi 400 eura.
              dinar po dinar... SPOJLER!

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #37
                Ma ja se samo bojim Murdara da ne upadnes u masinu da samo popravljas nesto. Ne kazem da je veliki rizik kupiti Porsche ali kad bi znali da nece nesto vazno da crkne. Onda eventualno pocinje dranje i onda tako u nedogled. Ovako je ok. Znamo mi sta je Porsche pa i onaj najgori ali je cak i taj skup kad treba da se popravlja. Mora ponekad da se plati neka cena da bi se vozila marka. Na kraju krajeva svaki auto trazi odrzavanje. Nego samo sredi gas da ti ne bude suvise siromasna smesa da ti bude savest mirna sto se toga tice. A ostalo ce biti kako ce biti.
                Ja imam jako dugacko pamcenje pa se secam kako izgleda motor ispod poklopca. Prljav i uzas. To NIJE odlika nekog ko obozava auto. Zato sam ti rekao da pregledas sve lepo da bi bio sto sigurniji i da te ne zeza kad si vec kupio. Neka prica ko sta hoce nije bitno ali ti moras da budes siguran u ono sto vozis zbog licne bezbednosti i na kraju krajeva da te ne ostavi na putu negde iz glupog razloga. Vidim da si spreman da zasuces rukave pa samo napred. To se uvek isplati.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #38
                  prepakivanje i punjenje prednjih amortizera. Iskreno ja na autu vishe nemam shta da pipnem
                  isto kao stariji i iskusniji ja recimo ovo nikako sa ovim ne bih mogao mirno da spavam to jest vozim auto snage koju ima Porse.

                  sve sto si opisao, jeste tako i POrse kao proizvodjac nije tek tako nesto sto se smatra premium proizvodjacem.
                  pa najnormalnije je da nema nikakve korozije ni u tragovima, da su trapovi dobri, da je motor perfektan....i ostalo to je prosto tako u toj klasi automobila (premium) i nekakav je prosek.

                  isto je i za Saab, Mercedes ili Volvo tih godina proizvodnje, da se zadrzim samo na evropljanima.

                  mislim da nije dranix ciljao na to vec da POrse ima svoje renome i kada su cene delova i majstora koji servisiraju u pitanju.

                  a svaki auto pogotovu sa tolikim stazom je statisticki potencijalni izvor problema i neki su priomerci manje kvarljivi a neki vise kvarljivi od proseka a sto mnogo zavisi i od predistorije.

                  sacekaj jedno 2 godine pa ces videti da li sve tip top ili ima jos sta da se menja, pocevsi od guma, kocnica, amortizera i pod mislim iskljucivo na novo u OEM kvalitetu.

                  Porse je vraski sposobna i brza masina ali usled povecanih napora na materijal zahteva i delovi budu kvalitetniji od obicnih econo auta.

                  nadam se da ce tvoj primerak Porsea biti nezahtevan za odrzavanje i da ces se nauzivati vozeci ga.

                  pogotovu sto ovde kod nas i nema regularne prodavnice rezervnih delova (ili sam ja bas neobavesten). sama nabavna cena nije ono sto bi mene brinulo, vise kasniji troskovi eksploatacije s obzriom na relativno male serije i retkost kod nas u smislu izbora dobavljaca delova.

                  u svetu za vlasnike Porsea vazi prica da su iz bogatijeg sloja jer su troskovi posedovanja auta povecani, da li je tacno za situaciju kod nas ne znam ali mi smo ionako van prosecnog sveta oko nas.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #39
                    Da se nadovezem na zadnju recenicu predhodnog posta a nevezano za model 944.
                    Procitah da su primerci 928 koji su na prodaju uglavnom u ocajnom stanju zato sto su zapusteni od strane vlasnika jer je odrzavanje strahovito skupo. Pazi, od vlasnika koji su u nacelu bogati. Ne sugeriram nista posebno nego prenosim "stanje na terenu". Ma dobro. Sve je to ipak relativno a u poredjenju sa trulim krshevima je premija.

                    Comment

                    • starac vujadin
                      CBC Senator XXL
                      • 27.08.2005
                      • 2617
                      • Stari grad

                      #40
                      Postoje dve duboko podeljene vrsta vlasnika Porsche-a u Srbiji (zar stvarno ne moze niko da promeni ime topica u Porsche 944, umesto Porche????)
                      Jedni su oni koji imaju jako dobre i novije sprave koje odrzavaju "kako treba" ...ti su retki. Ja nisam imao Porsche, ali sam citao gomilu stvari o njima kao polovnim kolima i univerzalna istina je da su to jako kvalitetna kola koja mogu mnogo dugo i pouzdano da sluze, ali im treba redovno, pedantno odrzavanje koje je skupo.
                      Drugi su oni koji imaju 924/944/928 i starije 911 modele koji se manje vise snalaze sa odrzavanjem. Nazalost 9 od 10 takvih kola ne ispunjavaju nikakve "zapadne kriterijume" odrzavanja i njihovo tehnicko stanje je uglavnom lose, a kod Porsche-a to moze dobiti i jedno opasno znacenje u smislu bezbednosti. "Poluresenja" u maniru "s koca i konopca" kod Porsche-a nisu resenja, a u krajnju ruku takva divna kola zasluzuju tretman kakav dolikuju a ne budzenje. Ima pojednih limarijski dobrih primeraka (moj komsija ima 944 braon metalik za USA trziste koji stvarno izgleda jako dobro), ali to su teski izuzeci.
                      Gresis Dranix da 928 voze bogatiji ljudi u Srbiji. 944 i 928 u najvecem procentu voze ljudi koji do takvih kola dolaze zbog napaljenosti ili u nekim sumanutim kombinacijma i menjazama. Ne zadrzavaju se dugo kod vlasnika sto je vrlo lose, teraju ih vrlo ostro uglavnom mladji koji se ponose sto voze takav brend (mozes da zamislis kada devojcici od 19-20 godina izgleda kad se kaze "vozim Porsche"). Ipak, su to starija kola i ne moze im se "vaditi dusa" non stop. To se sve naplati kod odrzavanja, pa posto zabole usi prvom prilikom od toga onda ih brze bolje prodaju i posle se secaju kako su 2,3...6 meseci imali Porsche-a i tome pricaju godinama. To su stvarno ili u najavi "rupe bez dna".
                      Zelim momcima stvarno da ih makine dobro sluze, ali Porsche od 350 evra kupio bih samo u razmeri 1:18.

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #41
                        Nisam mislio na bogate ljude u SCG nego je prica vezana za USA. To je NEKO napisao na svom site-u. Upravo je tako kao sto pises ali ako je posedovanje i voznja starijeg (jevtinijeg) Porsche auta nacin da se neke situacije "izive" onda je to relativno jevtin nacin. Ko nije probao ne zna sta je to. Na kraju krajeva zasto i ne probati. Isplatice se mozda samo one nahvatane zenske mada tek one mogu jos mnogo skuplje da kostaju ako nesto krene lose. I ja momcima zelim da se slatko vozaju. Kad ce ako ne sada?

                        Comment

                        • Kanarinac
                          CBC Senator XXL
                          • 08.10.2004
                          • 2870
                          • BG,Weedikovac

                          #42
                          Kapiram ja sve ovo godine su to!Polako ce i penzija da stigne!

                          I love my

                          Comment

                          • djukic
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2005
                            • 2526
                            • Beograd

                            #43
                            Za 350EUR-a nije dobar sigurno. Cim ga kupi otici ce mu jos gomila para da bi se auto kotrljao. A da bi dobro isao jos veca gomila. Jedno je sigurno bice uvek bolji od automobila koji vrede koliko i on sredjen...
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • mfengineer
                              CBC Veteran
                              • 24.06.2005
                              • 145
                              • Novi Beograd
                              • Mazda 626 i-V6 2.5

                              #44
                              Video sam sa NFS-om auto, U pitanju je porsche-ov 2500 ccm motor sa turbinom, 250 ks, limarija je ok, menjac je manualni - to se da skarabudziti.
                              Lik ga verovatno prodaje za 350 eura jer ni sam ne zna u cemu je pitanje, pa samo alu felne koje bolesno dobro izgledaju sa gumama mogu da vrede skoro 350 eura, sara na gumi je ok, nisu izduvane, a siroke su u p.m. sigurno sire od 225....

                              Ne stojim na NFS-ovoj strani, ali forum se pretvorio u pljuvaonicu, lik ako hoce da se muci i da se drka skidanjem turbine itd. valjda je ovde postavio pitanje radi saveta sta najbolje ON da uradi a ne neko drugi, ****s ga da imam 5000 eura sigurno ne bi ulagao u raspalog porschea starog xx godina....
                              I jedna stvar mi nikako nije jasna, toliko se prica o plinu na ovom forumu i opet ljudi kazu koj ces ***** plin u porschea? Sto, jer neki misle da ne bi mogao isti porsche na plin da ih "wipe out from road" ..

                              Jos na par mesta sam video na forumu slican vid "pljuvanja" po necijoj ideji .... Valjda forum postoji iz drugih razloga... radi pomoci, pa koliko god suluda ideja bila.... (napravicemo i auto na drva sa 150 KS)

                              Nemojte pogresno da me svatite, nije mi poenta da vredjam nekoga ili prozivam, vec samo da skrenem paznju, a ako smatrate da nisam upravu admin. moze slobodno da mi obrise account sa ovog foruma.
                              MAZDA 626 GE i-V6 2.5 125 kw+

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                #45
                                1 slika govori vishe od 1000 rechi

                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X