Hyundai

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CLD
    CBC Senator XXL
    • 08.02.2005
    • 1225
    • Belgija - ranije Luna-Chico

    #16
    Ljudi pise se Hyundai

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #17
      Ubo si sustinu teme

      Aloooo, admin, predlazem Lunu za moderatora - lektora????
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • Danilo
        CBC Senator XXL
        • 02.10.2004
        • 908
        • Beograd, Dorcol

        #18
        Verujem da svi mislimo na istog proizvodjaca.
        (kada sam bio mali, mislio sam da je to neka mutirana Honda, sto zbog znaka, sto zbog imena)...

        Ne znam puno o tom modelu, gledao sam ga u salonu ovde kod mene, ono... Sve super, sve ekstra, sve sportski, deluje (za sada samo deluje) kvalitetno, kozna sportska sedista, polozaj rucice sportski, trudili su se, nema sta...

        Ali, posto mi je budzet za odrzavanje poprilcno ogranicen...
        www.blindmanmotorsport.com

        Comment

        • starac vujadin
          CBC Senator XXL
          • 27.08.2005
          • 2617
          • Stari grad

          #19
          Sto ne rece na pocetku sta te interesuje...
          Coupe je vrlo atraktivan i vrlo solidno uradjen auto. Pravi se u dve verzije - 2.0 16v sa 140 ks i 2.7 V6 sa 167ks. Prvi motor je zivahniji i relativno sportskog duha, ali nejak s obzirom da je Coupe tezak auto. V6 je motor koji s eugradjuje u limuzine, nema sportski karakter o cemu najvise govori mala litarska snaga. Vrlo je kultivisan, ali i mrtav...ume da potrosi poprilicno.
          Unutra je, kako si vec sam video, uradjen u dosta sportskom maniru, pomalo je klaustrofobican kao sto je sada trend u kupeima. Cajgeri su iskopirani kao kod Audija TT.
          Hyundai Coupe je auto koji ce skretati paznju, ali ces ga tesko prodati. Ta cena je vrlo povoljna. Nisam siguran da li mozda mislis na face liftovanu prvu generaciju Coupea, jer je cena vise primerena njemu? Onaj srebrni tunirani Hyundai koji je na postu iznad je II generacija, ali postojao je Coupe i pre njega. Prva generacija nije losa, napravljena je kao kopija Celice s pocetka `90-ih, ima isto 2-litarski motor i ide poprilcno solidno...bolje nego naslednik s istim motorom je jer manji i laksi. Medjutim, vise se ne proizvodi, a i novija verzija izgleda daleko mocnije.
          I da malo prosirim temu...Ni ja jos uvek ne bih kupio nijedan koranski auto sem jednog. Kia Sorento je stvarno izvanredan dzip. Proglasavan je dzipom godine, pokazao se jako kvalitetnim, a verovatno da nema "bolje pojave" u odnosu na "ulozeni dinar". Tako veliki dzip po ceni dzipa srednje klase, s tako dobrom pojavom koja moze da stane uz bok najskupljoj klasi dzipova - stvarno je redak uspeh. Normalno da je on konstrukciono ispod nivoa najrenomornijih proizvodjaca, ali razlika u ceni to ne opravdava, jer je Sorento vrlo moderna sprava.

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #20
            U opstoj temi korejskih automobila, postoje dva koji su malo drugaciji.

            Prvi je Daewoo, koji se sada i zvanicno zove GM Korea/Daewoo. Uzmijuci primer moje Nubire, donji potroj je projektovao Vauxhall (GM Velika Britanija), motor i menjac su Opelovi (GM Nemacka), Daewoo je dao lim koji je dizjanirao Italdesign (i po meni, opasno podbacio u tom poslu), a sastavlja se u FSO/Daewoo pogonima u Poljskoj (GM Poland). Ocigledno, nije bas mnogo korejski, ali mu je cena jako korejska. Za svoje pare, dobijas jako mnogo, a vidim da se ova nova generacija (Lacetti, Nubira II) izborila i za 4 zvezdice u NCAP kres testovima, sto uopste nije lose.

            Kupovinu Nubire, sada posle 2,5 godine i 40.000 km, mirne duse mogu proglasiti sjajnim poslom.

            Drugi je Samsung, koga koliko znam kod nas jos nema. Kod njih je slicna prica, ali umesto GM-a, podloga je Renault. Sem oblika lima, sve ostalo je slicno Renault modelima, ali opet po nizoj ceni.

            Moj drug je kupio Hyundai Matrix-a (3 komada muske dece, valja to negde smestiti!). Motor od 1,6 litara. U gradu mu pije 14-15 litara (!!!). Evo vec dve godine ni jedan servis ne moze da mu resi problem, pisao je i proizvodjacu, ali oni se prave ludi. Nije bas neka reklama.

            Pozdrav,
            DVV
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • BRABUS
              CBC Senator XXL
              • 15.10.2004
              • 2399
              • London

              #21
              Dejane, sve je to tacno, ali i u slucaju Daewoo i u slucaju Samsunga, radi se o tehnologiji od pre otprilike 10 godina.

              Meni je malo glupo kupiti nov auto, koji je tehnoloski 10 godina iza konkurencije....

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #22
                Originally posted by BRABUS
                Dejane, sve je to tacno, ali i u slucaju Daewoo i u slucaju Samsunga, radi se o tehnologiji od pre otprilike 10 godina.

                Meni je malo glupo kupiti nov auto, koji je tehnoloski 10 godina iza konkurencije....
                Pa, ne bih bas rekao 10 godina, a sem toga, tu je i pitanje cene i garancije.

                Tacno je da se moj motor (Opel 20XE, 2 litra, DOHC 16V, imao 133 KS) vise ne pravi u tom obliku, mada i dalje zivi u turbo verzijama sto kod Opela, sto kod Vauxhall-a, sto kod Saab-a.

                Medjutim, ja bih molio da mi se kaze sta to danas nude slicni motori a sto ovaj ne nudi? O snazi mozemo diskutovati, meni je u tom vozilu, obzirom na njegovu namenu, i 133 KS bilo dosta, mada sam ga malo doradio, ne mnogo, oko 150 KS (chip tuning, filter za vazduh). Skroman je potrosac, u gradu ne prelazi 10 litara (plus oko 1,5 litara za klimu leti). Leti na punom rezervoaru stizem tacno do hotela u Grckoj, okruglo 750 km od moje kuce, dakle ravnih 8 litara/100 km, sa nas troje i stvarima unutra, pod punom klimom i sa radiom. Tri puta izveo do sada.

                Ima sve sto meni treba - diskove na svim tockovima (ventilirajuce napred), ABS, klimu i to automatsku, maglenke, itd. I sve to je placeno ravno 13.800 evra na drumu, sa registracijom; doduse, doplatio sam felne od lake legure 420 evra, ali to je bio moj ceif. To je bilo 25 maja 2003 godine.

                Tada je recimo Oktavija sa 2 litra motorm kostala 14.600 evra bez poreza od 18%, a ona sa 1,8 litara turbo motorom 15.750 evra bez poreza od 18%. Mondeo je bio nesto strava, recimo 22-23.000 evra, sada je vidim cena razumnija. Alfa 147 je kostala 19.500 evra, sto je, dozvolices, ipak bitno vise.

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment


                • #23
                  Ja vam mogu reci da su Hyundai automobili u poslednjih 10 god. mnogo, mnogo bolji inace moj keva radi u Progresu tako da znam. Imao sam prilike na sajmu da sednem u skoro sve automobile i mnogo mi se svidjaju, a ovaj Coupe je sada dobio mnogo kvalitetniji i originalniji izgled, i uzeo bih ga bez razmisljanja!!!
                  Ako zelite mogu iscimati kevu da mi da nesto vise o nekim Hyundai automobilima ako zelite naravno. Vi samo navedite model i meni nece biti problem da napisem nesto vise!!!

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    #24
                    Za Samsung nebih rekao da kaska 10god cak je i lider u mnogim oblastima,monitori,mob telefonija...

                    Daewoo koristi proverena Gm resenja

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      #25
                      Dejane, ne radi se o tome da tvoj auto nesto nema sto tebi treba, moja poenta je bila da nebih kupio nov auto koji je baziran na automobilu koji je vec prestao da se proizvodi, ma koliko bio jeftin. Cisto subjektivno misljenje...

                      Tehnika koju imas u Nubiri je dokazano odlicna u eksploataciji, motor je izuzetno trajan i pouzdan (iako vuce korene iz 80-tih, zadrzao se dugo u proizvodnji), podvozje i ostalo je takodje dokazano. Jedna od stvari koja me odvlaci od tih auta je zavrsna izrada i kvalitet koriscenih materijala.

                      Cena jeste jak argument kao i garancija, nemam stvarno sta da dodam...slazem se potpuno da Mondeo ne moze da ti pruzi duplo vise. Koliko sam shvatio, imas otprilike godina ko moj cale, koji zamalo nije kupio novi Daewoo ili Hyundai par puta (i kupio bi, da ja nisam bio da ga odvucem)

                      Nista zlonamerno....samo imamo drugaciji pogled na automobile [/i]

                      Comment

                      • DejanV
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2005
                        • 682
                        • Beograd

                        #26
                        Originally posted by BRABUS
                        Dejane, ne radi se o tome da tvoj auto nesto nema sto tebi treba, moja poenta je bila da nebih kupio nov auto koji je baziran na automobilu koji je vec prestao da se proizvodi, ma koliko bio jeftin. Cisto subjektivno misljenje...

                        Tehnika koju imas u Nubiri je dokazano odlicna u eksploataciji, motor je izuzetno trajan i pouzdan (iako vuce korene iz 80-tih, zadrzao se dugo u proizvodnji), podvozje i ostalo je takodje dokazano. Jedna od stvari koja me odvlaci od tih auta je zavrsna izrada i kvalitet koriscenih materijala.

                        Cena jeste jak argument kao i garancija, nemam stvarno sta da dodam...slazem se potpuno da Mondeo ne moze da ti pruzi duplo vise. Koliko sam shvatio, imas otprilike godina ko moj cale, koji zamalo nije kupio novi Daewoo ili Hyundai par puta (i kupio bi, da ja nisam bio da ga odvucem)

                        Nista zlonamerno....samo imamo drugaciji pogled na automobile [/i]
                        Naravno da nema problema, ja sam te odmah tako i shvatio, da je to naprosto tvoje misljenje. Sve je OK.

                        Tu se zapravo radi o osnovnoj nameni vozila. U mom slucaju, trebalo mi je jedno vozilo koje ce biti: a) pouzdano, b) relativno prostrano, c) relativno jako, ili mozda bolje, da nije nejako, i d) da nije preskupo.

                        Pod a), pouzdanost sam dobio na kamion. Da kucnem u drvo, nikada problem, ma ni najmanji. A posto su to sve debelo proverena resenja, i nije za cudjenje. Medjutim, kod poslednjeg krika tehnike, ma kakav bio, ja sam zamorce, na meni ga probavaju, i jos mi to debelo naplacuju.

                        Pod b), mislim da je 4,5 metara sasvim dovoljno, utoliko pre sto je i karavan. Ja inace ne volim karavane, ali ovaj je morao da bude karavan jer su anticipirane neke potrebe koje bez karavana ne bi mogle.

                        Pod c), i standardnih 133 KS je realno sasvim dovoljno za masu od 1.294 kg. Sadasnjih cirka 150 KS je vec jako fino, utoliko pre sto je ovo smirena verzija motora, dakle pomeren je skroz ulevo, vuce kao mutav vec od (bukvalno!) 1.000 o/min. Povratno, nije za jurcanja i trke, previse je mekan za to, a sredjivanje donjeg postroja se jednostavno ne isplati. A ni ne treba mi, za zezanje imam Yuga.

                        Pod d), jednostavno je oduvao konkurenciju bez izuzetaka. Jeste da je bio neki popust i slicno, ali za te pare, dobiti novo vozilo je premijera.

                        Sto se kvaliteta plastike tice, tacno je, on se ne moze porediti sa danasnjim neamckim automobilima. A neka poredi ko hoce, mene to u sustini ne zanima, jer i ovakva kakva je meni zavrsava sve sto od nje hocu. Naprosto ne znam cemu bi mi sluzila kvalitetnija i skuplja plastika. Ko zna, mozda cu vremenom promeniti mislejnje.

                        Finalna obrada takodje nije na nivou Mercedesa i BMW-a, nema spora, ali uopste nije tako losa kako se prica. Ako koza laze, rog ne laze, eno auta parkiranog na ulici pa koga zanima, neka izvoli i sam se uveriti. Niti sta lupka, niti ima "crvcaka", niti se vide neki kanali koji ne bi trebali da se vide, itd. Ali nema onaj osecaj od brega odvaljenosti kao recimo u Mercedesu. Sa druge strane, kosta 1/3 cene Mercedesa ili tako nekako.

                        Oko motora - znas, to je motor o kome se stvarno sve zna, ali sto je mozda bitnije, za njega ima toliko add-on delova da ja nemam reci. Od pojedinacnih, do kitova - na primer, Jenvey nudi cak 4 kita za podizanje snage tog motora bez turbo punjaca, u rasponu 190-240 KS. Itd. Sta sve nude Nemci, mozes da zamislis.

                        I na kraju, kada podvucem crtu, opet dodjem na isto - ne znam za bolji posao. I moje klasicno pitanje - ako su Nemci tako dobri, zasto ne nude garancije od 3 godine, a sada cujem vec i 5 godina?

                        Ne treba zaboraviti da u mom slucaju za adrenalin postoji Yugo, koji je opet susta suprotnost Nubiri. Mali, neudoban, ali sa velikim srcem i voljan za razna s**nja.

                        Pozdrav,
                        DVV
                        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                        Comment

                        • Flavio
                          CBC Senator XXL
                          • 13.06.2006
                          • 1926
                          • 012 Centar
                          • KaraWagon 1.4T.Spark

                          #27
                          Ima li ko iskustva ili nekih saveta u vezi Hyndai Lantre iz 1998.?
                          Konkretan primerak je od prvog vlasnika,presao 61.300km,nije propustio nijedan redovni servis,garaziran je.Motor je 1600ccm,neznam da li je GL ili GLS,odnosno,da li je od 90 ili 114ks motor.Ceni se 4.000!
                          Koliko je ovo mudar izbor u odnosu na jedan Ford Mondeo,Citroen Xantiu ili cak i Alfu 155 (sve sa masinama 1.6 do 1.8 B),slicne cene i godina, u odnosu na sve aspekte(troskovi odrzavanja,otpornost na koroziju,kvalitet materijala)?

                          Comment

                          • Vladd
                            CBC Senator XXL
                            • 09.07.2006
                            • 581
                            • NBG

                            #28
                            Pa takvo "poredjenje" je moguce samo po dva parametra, godiste i cena, ali to je najmanje bitno. Sve ostalo je stvar velike diskusije, mozda bolje da se govori o konkretnim "konkurentima", pojedinacno, od komada do komada.
                            Xantia i Ford tesko da su presli tako malo kilometara( pogotovo iz uvoza). Alfa je, za mene, specificno djubre, lepog izgleda a "loseg" motora.
                            Kazem ponovo, od "komada" do komada.
                            Za Lantru bar znas istoriju, nacin eksploatacije...., sto je po meni najvaznije kod kupovine polovnog auta, a ne marka, godiste...
                            Sta ti vredi ako Ford, kao firma, ima "trajniju" otpornost na koroziju (mada svi sada garantuju dovoljno godina), ako je uvezen posle poznatih poplava u zap Evropi, a Lantra prezimila u garazi...

                            Comment

                            • Dren
                              CBC Senator XXL
                              • 24.08.2005
                              • 1068
                              • Sarajevo

                              #29
                              Originally posted by FlavioPO
                              Ima li ko iskustva ili nekih saveta u vezi Hyndai Lantre iz 1998.?
                              Konkretan primerak je od prvog vlasnika,presao 61.300km,nije propustio nijedan redovni servis,garaziran je.Motor je 1600ccm,neznam da li je GL ili GLS,odnosno,da li je od 90 ili 114ks motor.Ceni se 4.000!
                              Mislim da ako cjenovno moze konkurisati ostalim navedenim modelima (iz uvoza pretpostavljam...), uz komparativnu prednost realne kilometraze, i prvog i jedinog vlasnika, izbor i nije tezak... Jedino ako ti se ne "gadi"...? Ili ako ga ne namjeravas prodavati za godinu dana...

                              Kod nas u BiH je situacija s njima slicna, kao novokupljeni dosta gube na vrijednosti, do nekih 5 godina starosti, nakon toga kao da se "zakucaju" i drze cijenu unutar raspona od 500 EUR, iako znaju i po 2-3 godine varirati staroscu... Naravno ima "zgazenih" i pristojnih primjeraka...

                              Malo je poruzna, ali kao posao se isplati... I ako imas i trun razmisljanja kao @DejanV, onda je kupuj posto je to tek razradjen motor... Nisam siguran u konkretne servisne intervale, ali bi to trebalo pisati u knjizici koju moras dobiti s njom, ako je to "pravi" prvi vlasnik... Vjerovatno i fakturu jos cuva, i sve racune od servisa, jer to auto '98 ne bi kupio niko "neprecizan"...

                              Neka od tih auta (u zavisnosti od trzista za koja su bila namijenjena) su lezala po razlicitim otvorenim lagerima u Evropi, pa je kod modela koji su duze stajali na istim dolazilo do problema sa benzinskim pumpama, ali nista nerjesivo... Sa tom kilometrazom, ni drugi dijelovi ne bi trebali biti za skoru zamjenu... Mozda kocione plocice, ali su one mozda dosad vec i zamijenjene na redovnom servisu...

                              Naravno, posto to nije auto za koje ce se mnogi otimati, mozda ti i ta cijena sleti ispod 4.000...

                              Comment

                              • Vule
                                CBC Član
                                • 11.07.2005
                                • 24
                                • Novi Sad

                                #30
                                Nemam sad vremena da citam sve sto ste napisali, samo cu nesto da kazem o doticnom proizvodjacu...

                                Naime, '90. godine je moj matori kupio novog Excel GL-a 1.5i (US varijanta Pony-a), bez nekih vecih problema ga je vozio 10-tak godina, onda sam se ja provozao, pa je pala generalka, limarija i ostalo, a evo pre otprilike dva-tri meseca je kupio novu Elantru 1.6i, savrseno ga sluzi za sada, a Excel se vozi u firmi i dalje...
                                www.nsautoforum.com

                                Comment

                                Working...
                                X