Skoda Fabia - diskusija...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Pa ako i ti drzis tu logiku, onda nov novcat SAAB 9-5 Aero, koji kosta
    38.000 ? u Svedskoj, nema konkurenciju u svojoj klasi. Ako treba da se okrenes drugim markama, koje su okrenute na obmanu imidza, i zelis bar slican auto moras da spremis bar 50.000 ? .

    Znaci, neprolazi ni ova logika? Da je cena pravilo i navodilac kupovine u jednoj klasi, onda bi svi po toj logici koji zele da se voze u mid-luxary klasi vozili SAABa i nista drugo, a znamo dobro da nevoze, ma koliko bio los, ili dobar.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #17
      @ Boost: Totalno se slazhem sa tobom da Fabijinoj klasi ima boljih, nego mnogo mnogo boljih automobila (razlika od 1.000-2.000 se manje vishe ne tiche krajnjeg kupca)! Odmah sam u pochetku naveo da nisam impresioniran Fabiom i da pre svega volim ital. automobile. Trudeci se da uvodom u diskusiju zadrzhim koliko toliko objektivnost.

      Ali ove priche sa 6-8 airbag-ova, dvd player-om, itd i to sve serijsko?!?!?!... Pa daj, nemoj da mlatimo praznu slamu. Plus na sve to poredjenje da je 2CV komforniji od ovog auta (mozhda)...

      Ja pricham o 50.000km vozhnje, svi vrlo dobro znamo shta se mozhe videti posle te kilometrazhe...
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        treba zaviriti u spisak opreme Lancie Ypsilon, Forda Fieste/ Focusa, Tojote Korole pa videti gde je danas svet auto industrije sa novim automobilima a gde je ostao VWsa svojom ponudom. i nije bitna cena, rekao sam da me je iznenadilo da za NOV auto proizveden 2004. godine ponasanje na putu podseca na modele auta iz 80tih godina. ne znam kako bih mogao da opravdam cenom to sto ne mogu vrata da se otvore pozadi?
        ili tu strahovitu buku guma/vesanja koja iritira. ja razumem da se radi o nizoj klasi ali cena koja se trazi za taj paket tezi onoj sledecoj klasi, i prevazilazi onu klase gradskih automobila. auto je ocigledno veoma isplativ u eskploataciji inace ga firme ne bi uzimale, ja to ne znam. znam sta ocekujem od auta koji je nove konstrukcije a to je da se inzenjeri i sama proizvodnja potrude da odrade posao adekvatan godini kada se sve to pravi. pomenuo sam 2CV jer je on tipican predstavnik minimalizma kada je oprema/ buka/ generalno komfor u pitanju. ali to je neko drugo davno poratno doba kada je auto bio cak luksuz da se prevezes od A do B umesto na biciklu ili pesaka.
        naravno da Majbah ima neuporedivo duzi spisak opreme, na nekoliko strana A4 formata.
        nemam ja nista protiv Fabie, samo sam izneo svoje utiske pri poredjenju sa drugim autima koje sam imao prilike da koristim u istim uslovima voznje, i ocekivanje da je Fabia mnooooogo bolje uradjena prema pricama auto novinara. pitanje je samo sta je reper, ako je Zastava merilo onda nema dileme Fabia je zmaj od auta. za one moderne vec to nije tako ocigledno kako izgleda na prvi pogled ali je i dalje upotrebljivo. da ne bude zabune ja Jugo i ne svrstavam u auto, to je van konkurencije
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment


        • #19
          dobro valjda svi znaju da i ja vozim fabiju staru 5 meseci 1.2 itd.i ne bih se puno zadrzavao oko ove rasprave jer sam je vec imao sa brickom nego zanima me ako moze killaz da mi kaze moze i ne mail da li je radio ili da li zna neku varujantu za malo stiliziranje fabije gde bih mogao i kako da nebudzim da makar malo podseca na vr ili rs slike?hvala i poz

          Comment

          • Darko_NS
            CBC Senator XXL
            • 02.12.2004
            • 557
            • Srpska Atina

            #20
            sta felicija poluproizvod ???? felicija je pomeni bio i jeste odlican
            automobil.... kostala je felicija 2000g smesnih 5750 eura
            za te pare nisi mgao ni floridu da kupis a dobijao si solidnu
            tehniku (ne motor) od golfa 3.... evo za 4 god samo imam pohvale..

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #21
              Originally posted by mekenzi
              dobro valjda svi znaju da i ja vozim fabiju staru 5 meseci 1.2 itd.i ne bih se puno zadrzavao oko ove rasprave jer sam je vec imao sa brickom nego zanima me ako moze killaz da mi kaze moze i ne mail da li je radio ili da li zna neku varujantu za malo stiliziranje fabije gde bih mogao i kako da nebudzim da makar malo podseca na vr ili rs slike?hvala i poz
              Pozdrav mekenzi! Pazi nishta nisam radio na Fabiji, jer sam mishljenja da automobilu pre svega treba uraditi motor, pa onda ostalo... Radio sam joj samo ozvuchenje, shto mozhesh videti u "automobili chlanova" Naravno, svako ima svoje razloge, shta i kako raditi na automobilu, a shto se tiche tih plastikica (dodataka) mozhesh pogledati na www.fandjo.co.yu imaju razne sitnice... Napomena sa moje strane je da se zadrzhish na dodacima tipa; suknjice, pragovi itd (jer su znachajno jeftiniji od recimo promene celog branika, a postizhesh slichan efekat)... Od stranih firmi, koje rade styling za Fabiu u fazonu "RS look" je Milotec.

              Kazhem opet, razmisli... Par puta sam imao komichnu situaciju na semaforu sa raznim stylingovanim diesel-ima, pomislim da je ispod haube minimum 200+ konja, a pokidam ih najstrashnije.

              Mishljenja sam da od magarca ne mozhesh napraviti pastuva.
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #22
                Ne mogu da verujem da sam sad tek video raspravu o FABIJI
                Ovde se Brick tako nalupetao da je to ne verovatno kao i neki ostali.
                Totalno sam ravnodusan i realan kad su kola u pitanju izuzev marke BMW
                i ove zamerke upucene fabiji su totalna glupost.
                Sto se tice saltable jedna je od kvalitetnijih a lufteri nemaju premca.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #23
                  Zaboravi da dodam, posto se nije vozio u autu preko 90 god. verovatno su ga provozali u skoda 105L i rekli mu da je fabia
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    ako je na moj racun, mislis nacrtali

                    ma daj, Fabia nije nista posebno, jos jedan od econo autica
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #25
                      Niko ne kaze da je posebno. Standard- ista sranja samo druga pakovanja
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Skyline GT-R
                        CBC Senator XXL
                        • 13.02.2005
                        • 806
                        • Chicago - My Kind Of Town

                        #26
                        Evo "killaz", ja cu ti reci (i ostalima) u kakvom su stanju fabie posle mnogo vise od 50000km.Pazi te ovako!Moj otac je sef voznog parka u telekomu.Jos 2002. su kupili oko 10-15 fabia (1.4mpi - min. opreme).Neke su do sada presle preko 250000km i nisu ni mrdnule, a vozene su po raznim putevima, vozlili su ih ("silovali") svi vozaci...jednostavno zamislite sta sve pretrpi auto u auto-parku telekoma posle 250k (izivljava se ko stigne po principu - nije moje), a pominjem nikakvih problema nisu imali.Napominjem da ZNAM, jer sve ide preko mog oca.Sto se tice tvojih informacija o njenim dobrim i losim stranama (+ i -) - APSOLUTNO tacno (i objektivno).
                        Moj otac je odmah uzeo jednu za sebe, tako da cu reci i ja par reci.Auto je izuzetno stabilan u krivinama, menjac jeste krut (kao i sva oprema) ali je strasno precizan.A sto se tice "brick-ovog" argumenta da je umoran posle 120km voznje, slozio bih se sa "killaz-om" o pitanju njegove fizicke idrzljivosti jer sam par puta tu fabiu vozio Beograd-Nis (250km) NEspustajuci je ispod 160-170km\h i NIKAKAV umor nisam osetio.Da je neudobna- jeste!Jednom sam posle takvog puta parkirao fabiu i odmah preso u (moju-tadasnju) toyotu corollu ('91).Osecao sam se kao da sam sa drvene stolice preso u kozni separe.A sto se tice mesta u autu, po meni - nista manje ili vise mesta nego autu druge marke istih razmera.
                        Svi znate kakvi automobili me interesuju, tako da nisam ni malo subjektivan,cak ne podnosim male automobile.Uostalom, za te pare bih pre uzeo Mitshubishi 3000gt (znam da nemaju veze klase ali.....argumentujem objektivnost)!

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #27
                          ovog" argumenta da je umoran posle 120km voznje, slozio bih se sa "killaz-om" o pitanju njegove fizicke idrzljivosti jer sam par puta tu fabiu vozio Beograd-Nis (250km) NEspustajuci je ispod 160-170km\h i NIKAKAV umor nisam osetio.Da je neudobna- jeste!Jednom sam posle takvog puta parkirao fabiu i odmah preso u (moju-tadasnju) toyotu corollu ('91).Osecao sam se kao da sam sa drvene stolice preso u kozni separe
                          upravo si sam sebi skocio u usta i potvrdio ono sto sam napisao. sam kazes da je auto neudoban, a neudoban auto zamara bez daljeg.
                          jos si dodao da pri poredjenju Fabia ti lici na drvenu stolicu, upravo to sto sam i pominjao.

                          btw, Beograd Nis je nikakvo rastojanje a ja ocekujem da se posle 800 ili 1.000km osecam kao da sam celo vreme sedeo u koznoj fotelji i da nema ni traga bilo kakvoj neduobnosti.

                          moderni auti se ne prave za spartanske uslove i ocekuje se da takav moderan auto bude pre svega udoban desetinama hiljada km, i da vozac moze da preveze u turi po 1.500 km a da uopste ne oseti da se vozio.
                          tu nema veze fizicko sportska kondicija vec konstrukcija auta i njegova (ne)udobnost i osecaj koji pruza u voznji.

                          sam si naveo da je Fabia neudobna, bolji argument nije potreban. i nije samo Fabia takva, mnogo auta raznih modela je na niskom nivou komfora izradjeno.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • bakara
                            CBC Senator XXL
                            • 29.01.2005
                            • 977
                            • nBGd

                            #28
                            ooo...neka diskusija o fabiji, a nisam video ranije...
                            @brick
                            Sto se tice grejanja sedista znas vec da ih moja fabia ima, takodje ima i abs i esp i asr, grejanje retrovizora i ostalo necu da pominjem, a novije fabie bi trebalo da imaju vise od 2 air baga...
                            A sto se tice udobnosti tu si u pravu nije bas najudobniji, pre fabie sam vozio bravu 1.9td,koji je mnogo udobniji i meksi auto (ali i vise klase), ali fabia deluje mnogo kvalitetnije i robusnije...
                            Mislim da nisi bas realan, jer znam kako je kad sednes iz veceg auta u manji...
                            pozdrav

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #29
                              Da odmah rascistim o neudobnosti fabije.
                              Jedini razlog neudobnosti fabije je neprimereni tockovi za auto koji ima preko 1100kg.
                              Ja sam problem odmah resio i sa tankih fabrickih nozica 165/70 R14 presao na 185/65 R15.
                              To sam namerno uradio jer sam znao da je bilo do toga i auto je izgledao smesno kao fica.
                              1. Auto je svuda kacio i ovim profilom sam podigao auto oko 2CM vise i sad nigde ne kaci.
                              2. Auto je otisao na komforu u voznji za dve klase. Gde je mali i uski tocak lupao i upadao u rupe tu sa ovim gumama prestaje svaka prica.
                              Sad ih auto guta kao pasat.
                              3. Stabilnost na putu isto za 2 klase gore i sad je totalno neutralna u krivini i mogu da joj radim sta hoci i to cak sa ovim balonima.
                              4. potrosnja visa za oko 0,5L

                              Nadam se da vise nema polemike oko neudobnosti FABIE
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              • Skyline GT-R
                                CBC Senator XXL
                                • 13.02.2005
                                • 806
                                • Chicago - My Kind Of Town

                                #30
                                Brick, meni neudobnost (tvrdoca sedista) ne stvara zamor a kao drugo ti si govorio o zamoru pri 120 predjenih kilometara a ja ti dajem pr. 250km i to ne bas malom brzinom (pogotovo na nasim putevima).
                                A daj mi samo jedan auto sa kojim ces da predjes 1000-1500km i posle toga ne budes umoran.

                                Comment

                                Working...
                                X