Originally posted by killaz
Skoda Fabia - diskusija...
Collapse
X
-
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
-
-
Dobro...ali sta mislis da li ce porsche mene tamo uzeti za ozbiljno (posto nigde nisu) na sta da se pozovem?
Zar ne mislis da bih trebao da idem u auto cacak?
ako ti izricito zatraze da ti platis komplet novo sediste, onda lepo to pisanije uz svoje pratece pisamce posaljes preporuceno AUto Cacak-u kao ovlasenom uvozniku na dalju obradu.
ako odgovore pozitivno fino, ako ne, opet spakujes sada ta 2 pisanija i uz svoje novo posaljes na Porse SCG.
zavisno od odgovora, procenis da li da kontaktiras prvo ovde trzisnu inspekciju (uvoznik. zastupnik je duzan da obezbedi servisiranje u periodu od 7 godina po prestanku proizvodnje tog modela za KONKRETNI pokvareni deo a ne ceo sklop osim ako fabrika izricito zahteva zamenu celog sklopa iz razloga ekologije ili bezbednosti voznje.
ako ni to ne deluje, napravis paketic svih odgovora i pisama i napises svoje na nemackom i posaljes direktno u Wolfsburg na VAG i recimo kopiju u AutoBild i sacekas reakciju.
verujem da bi bio udostvojen odgovora koji ne bi bio tipa "lako cemo".
ako treba, javi da ti posaljem link na konkretnu stranicu autobilda gde su objavili javno da je TUV notirao tu gresku kao sistemsku na Skodi Octaviji, da bi mogao da se pozoves u pismu VAGu.
zaista ne vidim razlog da zbog grejaca sedista koji kosta kao materijal recimo 30tak evra ti kao kupac koji nije normalnom upotrebom mogao da pokvari platis onoliko koliko ti traze, bese oko 1.000 evra ?
uostalom, cena dopisivanja je daleko manja od trazene cene za uslugu popravke a moze da dovede do daleko manje cene popravke i znatne ustede.
uostalom, VW i Skoda prodaju ovde svoje proizvode po cenama koje vaze u EU i treba za te cene da pruze i adekvatnu protivvrednost u svemu, pa i postprodajnoj usluzi.
barem ja tako mislim, i ne bih ih stedeo za njihovu fabricku gresku.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by M-powerOriginally posted by killazOriginally posted by HondaSa tim pezo-om predjes 200 km i kao da si orao ceo dan...ne znam zasto si predlozio 206-icu..., vozio sam 206 HDI i auto je totalno ok shto se tiche udobnosti, bar je iznad Fabie, ako nishta drugo.
Btw, stay on track..., ali lezhanje u krivanama je havarija - vuche preko "nosa" za medalju - dok je Fabia mnogo chvrshca, ali i direktnija - i sam znash kako drzhi krivinu...
Comment
-
-
Ljudi ja sam dolazio iz Belgije sa tim autom i nisam imao problema koji vi navodite za Fabiu.Znaci 1800 km. i nije bilo problema sa ledjima kao ni osecaj umora koji imas ako vozis toliko daleko.Najveci problem je bio slab motor za tako dalek put.Inace sa tim autom sam presao 60000 km. za 9 meseci sto bi znacilo da sam dobar deo svakog dana vozio taj isti auto i nikad nisam izasao iz njega umoran.
Honda nemoj da pljujes nesto sto nisi imao priliku da probas.
Volim i ja da vozim ako imam auto koji ce to da isprati, a taj orac kako Honda kaze je zanimljivo voziti upravo zbog njegove nestabilnosti u krivini.
Sto se tice Fabie nemam problema sa njom cak sta vise i ima simpatican look.
Kakvi su motori ne znam ali ako su kao u VW Polu onda benzin 1.4 ide sasvim solidno.
Comment
-
-
Da VW motori 16v su ok u fabiji dok je skodin 1.4 i 1.2HTP veoma slab.
Sto se tice udobnosti opet zavisi i od gabarita coveka i njemu zgodnog polozaja s cim ja i na dalje puteve nisam imao problema sa komforom sem sto me uzasno nervira polozaj papucice gasa koji mi lomi nozni zglob i uzasno zamara tako da bi samo temp. resio to. Pritom je drive by wire i nema nikakav otpor sajle gasa da bi slobodno mogao da drzis spustenu nogu na gasu a da krstaris 120-140km/h nego je to obavezno patos a ako trazis krstarecu brzinu polozaj zgloba noge je skroz ne prirodan zbog visokog sedenja.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
ja i na dalje puteve nisam imao problema sa komforom sem sto me uzasno nervira polozaj papucice gasa koji mi lomi nozni zglob i uzasno zamara tako da bi samo temp. resio to. Pritom je drive by wire i nema nikakav otpor sajle gasa da bi slobodno mogao da drzis spustenu nogu na gasu a da krstaris 120-140km/h nego je to obavezno patos a ako trazis krstarecu brzinu polozaj zgloba noge je skroz ne prirodan zbog visokog sedenja
za mene je to tezak faul, i razlog da zaobidjem takav auto gde nije dobro odmeren polozaj pedala, naravno ako sam u poziciji da mogu da biram.
drive by wire (treba) da ima poseban servo motor koji "otezava" papucicu gasa i imitira otpor kretanju, to je obicno standardno na autu sa tim sistemom pa me cudi da je VW to zaboravio da ugradi u Fabiji.
ja sam se vozio, to jest bio vozen pozadi i sa te pozicije pricam o mojim opazanjima.
btw, ja krstarecom brzinom za duza putovanja, recimo autoput izmedju gradova podrazumevam vise opseg brzina 140-170km/h, sa usporenjima na teskim uzbrdicama na 110-120km/h. od auta ocekujem ipak i neku brzinu prevoza ua dostojan komfor i uz brzinu.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by brickpa kako je to onda voznja sa komforom ?
za mene je to tezak faul, i razlog da zaobidjem takav auto gde nije dobro odmeren polozaj pedala, naravno ako sam u poziciji da mogu da biram.
drive by wire (treba) da ima poseban servo motor koji "otezava" papucicu gasa i imitira otpor kretanju, to je obicno standardno na autu sa tim sistemom pa me cudi da je VW to zaboravio da ugradi u Fabiji.
ja sam se vozio, to jest bio vozen pozadi i sa te pozicije pricam o mojim opazanjima.
btw, ja krstarecom brzinom za duza putovanja, recimo autoput izmedju gradova podrazumevam vise opseg brzina 140-170km/h, sa usporenjima na teskim uzbrdicama na 110-120km/h. od auta ocekujem ipak i neku brzinu prevoza ua dostojan komfor i uz brzinu.
Pa i za mene je faul. Naravno kupovina novih automobila u nasoj drzavi je ocajna bez testa auta kako i znati dal mi nesto smeta i ne odgovara.
A ne znam dal razumes da ako je meni maksimalna brzina 160km/h nikako mi ne moze krstareca biti 170km/h kako si ti odredio da je to krstareca brzina. Mislim da ne treba da ti objasnjavam kako se krstareca brzina gleda prema srazmerama performansi autom.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Killaz...sledeci put kada diskutujemo o necemu budi malo ozbiljniji...a ne ziv si/nisi ziv!
To je moje zapazanje vezano za taj auto!
Luna...pa zar mislis da cu ja da pljujem neki auto a da ga nisam vozio?
Isao sam sa Egonom i Igorom do Vrbasa u 206-ici i tada mi se nije nimalo svideo!206 je gradski auto...Power of dreams !!!
Comment
-
-
maksimalna brzina 160km/h nikako mi ne moze krstareca biti 170km/h kako si ti odredio da je to krstareca brzina
jednostavno nekako mi je 120 presporo za autoput voziti satimapa bih radije nesto brze.
volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Pa ja bih ipak dodao da je fabia u biti gradski autic...koji je prilicno mali, a samim tim i relativno neudoban, meni vise smeta sto je uzan nego sto je tvrd...Ali kvalitet zavrsne obrade je vise nego odlican (za moje pojmove) bar na mojem modelu, a i brzinom i zivahnoscu motora sam takodje zadovoljan..
Smeta mi malo el. gas i hidraulicno kvacilo, jednostavno nemam osecaja kad mu je dosta, a auto je bas zivahan...Da li neko ima neki link ka performansama fabia, posto ih u uputstvu nema...
@brick
daj taj link, ali to bi ipak trebalo da vazi za octaviu da li se to moze preneti na fabiu?pozdrav
Comment
-
-
Originally posted by bakaraDa li neko ima neki link ka performansama fabia, posto ih u uputstvu nema...To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
ajde salji na mail
bakic@isp.b92.net
ako imas jos nesto salji...
koje ulje koristi, koliko cega staje, niceg nema u uputstvu...
saljes odmah?pozdrav
Comment
-
-
specijalno za bakara
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... el_seite=2
konkretno
defekte Sitzheizungen.
izmedju ostalih na listi problema u tom pasusu.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
takodje obiman test na 100.000km
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... el_seite=4
su dati svi tehnicki podaci koji su vazniji.
sa mnogim detaljima od kojih je jedan da je menjac crko na 43.745km i da je zamenjen za novi (strana 2 teksta).
jos su se zalili na bucnost kabine raznim zvukovima i slabiji kvalitet instrument table/plastike.
samo prenosim utiske sa dugog testa.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment