Skoda Fabia - diskusija...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #31
    A sto se tice udobnosti tu si u pravu nije bas najudobniji
    a to mi je vaznije od izgleda/stylinga kabine.
    vozio sam na zadnjem sedistu i verujem da bi neko tesko ustvrdio da je Fabia udobna.

    Mislim da nisi bas realan, jer znam kako je kad sednes iz veceg auta u manji...
    realni su utisci, nevezano za velicinu automobila. tacno je da je hendikep manjih ili malih automobila po konstrukciji uvek bila udobnost osim par izuzetaka i tu se malo sto moze pomoci. po tome ni Fabianije izuzetak.

    naravno da osecam razliku kada predjem iz auta koji ima medjuosovinski razmak 277cm i odredjenu udobnost lezanja na putu u neki sa manjim raposnom tockova. razlika dovoljna da udobnost u voznji ne bude u istoj kategoriji.

    ja sam uvek i pricao samo u svoje ime, u svoje iskustvo i svoju procenu- a to je neminovno subjektivno.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      Auto je otisao na komforu u voznji za dve klase.
      kada si ti "intervenisao" na svom primerku.
      ja sam se vozio u nekoliko komada koji su svi tek bili sveze izasli iz fabrike, i svi sa fabrickim tockovima/gumama ma koji da su isporuceni.

      Nadam se da vise nema polemike oko neudobnosti FABIE
      nisam se vozio u autu izmenjenom po tvom receptu ali sumnjam da nesto mozes da uradis oko malog ugla otvaranja zadnjih vrata i neudobnog ulaska/izlaska iz vozila (pricam o pozadi).

      meni je prilicno neudobno bilo iako sam tek prosecne visine, sto vrata ne mogu sirom da se otovre vec samo do pola.
      Fabia 1.2 HTP 5 vrata ako je bitan konkretan model, mada mislim da je karoserija ista kod svih Fabia.

      mislim da su mogli bolje da urade ta zadnja vrata, ipak je to auto novije konstrukcije.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #33
        Originally posted by Skyline
        Brick, meni neudobnost (tvrdoca sedista) ne stvara zamor a kao drugo ti si govorio o zamoru pri 120 predjenih kilometara a ja ti dajem pr. 250km i to ne bas malom brzinom (pogotovo na nasim putevima).
        A daj mi samo jedan auto sa kojim ces da predjes 1000-1500km i posle toga ne budes umoran.
        Uvek kad idem za SCG, vozim 2300 km iz jednog poteza.

        Kad stignem, ma na koju stranu, pospan , pa mozda, ali treba se u prodavnicu i kupovinu, pa sedeti i caskati itd.. e tu nastaje problem, gde god dodjem da sednem zabole me krsta od neudobnih stolica, te , kad se zato dugo i nezadrzavam na mestu, jer me vuche da sednem u auto i odmorim malo
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #34
          Brick, meni neudobnost (tvrdoca sedista) ne stvara zamor a kao drugo ti si govorio o zamoru pri 120 predjenih kilometara a ja ti dajem pr. 250km i to ne bas malom brzinom (pogotovo na nasim putevima).
          A daj mi samo jedan auto sa kojim ces da predjes 1000-1500km i posle toga ne budes umoran.
          nije udobnost ili neudobnost samo tvrdoca sedista, tu je mnogo faktora- nacin i brzina strujanja vazduha u kabini, sam polozaj i oblik sedista, nivo buke, narocito jacina vibracija koja se prenosi na kicmu, polozaj sedenja, raspored i nacin funckionisanja komandi, zvucni pozadinski ambijent tokom voznje/sum, i desetine drugih faktora.

          jednostavno, u kratkim voznjama od po 10-30 km sa cestim izlazenjem i ulazenjem u auto, po razlicitim podlogama, uz voznju po auto putu tih 120km je jedno od losijih iskustava po udobnosti.

          istu turu sam prelazio sa Citroen Berlongom Multispace i daleko udobnije sam se osecao, i mnogo manje zamorio.

          to sto si naveo, 250km sa prosecnom brzinom nije nista posebno. par puta godisnje ja odvezem 650+650km po nasim putevima sa prosekom brzine iznad 130, na autoputu ka Nisu brzine ispod 200 su smesne da bi se pricalo posebno.

          ja recimo mogu da predjem sa Volvom (isto sam probao i mogu da podnesem sa Mercedesom) po 400km bez zaustavljanja auta, izlaska iza auta vozeci krstarecim brzinama od 150km/h pa nagore.

          najnormalnije posle 1.500km izadjes iz auta bez iakakvog umora kao da se odvozao neki lokal.

          u Americi ljudi voze sa jedne na drugu obalu po blizu 10.000km u svom Volvou i naravno da se retko ko zali na umor posle dnevnih 1000-1500 km voznje.

          ja sam ranije dosta cesto znao da po nasim putevima odvezem Bgd - Kopaonik sto je oko 300 km, odradim tamo radno vreme i vratim se istog dana nazad Kopanoik- Bgd.

          sutra ista/slicna tura i tako danima uzastopce.
          sa nekim autima se toliko umorim da je 2 ili 3 takva dana i gotovo, vise nisi sposoban za rad i jednostavno organizavm trazi odmor.
          sa drugim autima to se desi posel 10 ili 15 dana, to je po meni direktan odraz komfora auta u voznji.


          zamisli da ti svakoga dana, po2 puta odvezes Bgd- Nis, znaci 4x250km i tako da provedes radnu sedmicu. nisam siguran da bi posle toga imao tako cvrst stav kako je Fabia udoban i nimalo ne zamara.

          jednostavno organizam najbolje pokazuje reakciju na dugotrajnu satima izlozenost buci, vibracijama, promaji, tvrdoci ili mekoci sedista, njegovom manje ili vise ortopedskom obliku i drugim "sitnicama".
          kada si jako mald drugacije posmatras svet, i trpis razne stvari jer mislis da tako mora/ ili bolje ne moze.

          ja ne zelim da se vozim u autu u kome je potrebna fizicka kondicija da bi se udobno i bez ikakvog opterecenja prevezao stotine kilometara u cugu.

          moja osnovan primedba na voznju u Fabiji je konstantna buka/sum tockova i vesanja i nemogucnost da se zadnja vrata otvore vise od pola.
          jednostavno, vise od 60tak decibela u autu je za mene prevelika buka koju nisam spreman da tolerisem. ako nisam prisiljen da trpim, a kada sam prisiljen trudim se da to traje sto krace.

          vec nekoliko ljudi je reklo da buka guma/vesanja u Fabiji potice od fabricki lose izabranog resenja i da zamena tockova//guma u nekoj kombinaciji bitno popravlja Fabiu. ja sam se vozio u toj fabrickoj neizmenjenoj i moj je utisak takav kakav sam opisao.
          i nemam nista protiv Fabie, takvi su po osobinama vecinom mali gradski auti. znam da kada sam vozio Golfa 4 TDI nisam mogao doci k sebi koliko je auto tvrd, kao da je fabrika zaboravila ikakvu amortizaciju. Golf je jako neudoban po tom pitanju.

          a inace imam kicmu koja je pravi test za udobnost sedista nevezano od tvrdoce, ako me ne zabole u nekom autu posle 5 sati nonstop voznje taj auto je prosao minimum kvalifikacija. recimo Jugo sedista meni smetaju posle 10tak minuta voznje, toliko su losa.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #35
            [quote="brick"]kada si ti "intervenisao" na svom primerku.
            ja sam se vozio u nekoliko komada koji su svi tek bili sveze izasli iz fabrike, i svi sa fabrickim tockovima/gumama ma koji da su isporuceni.

            ------------------
            Naravno odmah sam izvrsio izmene jer sam znao u cemu je problem
            --------------------------------------

            nisam se vozio u autu izmenjenom po tvom receptu ali sumnjam da nesto mozes da uradis oko malog ugla otvaranja zadnjih vrata i neudobnog ulaska/izlaska iz vozila (pricam o pozadi).
            ------------------------------
            Sta si se bre uhvatio za ta zadnja vrata, ti bre ko da ulazis u auto otpozadi.
            Pa sta bi rekao za kupea sa 2 vrata to bre za tebe i nije auto
            Ti bre mora da imas 2 metra.
            Salim se nego eto toliko sam se puta vozio i pozadi i to nisam ni primetio niti mi je smetalo.
            Jedino sto mi pozadi smeta je neudobna zadnja klupa i los ugao za sedenje, inace mesta ima vise nego dovoljno i za noge i za glavu jer je auto jajast. Naravno za prosecnog coveka
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #36
              Da dodam jos na primedbu sumova.
              Brick ta fabija mora da je imala neki problem kad pricas o tim sumovima, sad bez zezanja.
              Moj auto se ne cuje nista i prica je sasvim normalna i pri brzinama od 160-170km/h. Kad auto radi na leru ne znas ni da je upaljen.
              Tako da to stvarno poricem.
              A ako te bas zanima na skup cu doci sa fabiom pa cemo se provozati da ti potvrdim suprotno.
              Jos je meni ET mali i tockovi dosta izbaceniji od standardnih sto lose utice na sumove i samu aerodinamiku.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • Ivvan
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1574
                • Nis
                • SAAB 9000

                #37
                Originally posted by M-power
                Moj auto se ne cuje nista i prica je sasvim normalna i pri brzinama od 160-170km/h. Kad auto radi na leru ne znas ni da je upaljen.
                Tako da to stvarno poricem.
                To ne mora da znaci jer brick prica o 1.2 motoru ,a ti o 1.4 sto je moras da priznas znacajna razlika, ispravi me ako gresim 1.2 je trocilindras? i to dosta utice na buku , mogu da zamislim kolika je razlika u buci kad ti u tvom (1.4)dostignes 160km/h i kad bi tu istu brzinu postigo sa 1.2 fabiom



                Pozdrav
                Turbos make torque,and torque makes fun

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #38
                  Sorry
                  da, da cuo sam da i ovi majstori nisu odusevljeni tim motorom.
                  Pazi i ovaj moj je slab a tek taj stvarno neznam sta ce u tom autu.
                  Mislim 3 cilindra-glupo i zasto
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Skyline GT-R
                    CBC Senator XXL
                    • 13.02.2005
                    • 806
                    • Chicago - My Kind Of Town

                    #39
                    Ali stvarno.....toliko si se uhvatio za ta vrata..zadnja pa zadnja.Sto kaze "M-Power", stalno sam u toj fabiji, i nikad to nisam primetio.Prosto si me naterao da vracam film svaki put kad ulazim u auto i razmisljam dokle mogu da otvorim vrata.Pa da li je to TOLIKI problem da samo o tome pricas.Sto se tice udobnosti, znam da mnogo faktora utice a ne samo tvrdoca sedista, ali sam ti samo argumentovao posto si me napao za taj deo.A u ostalom niko na ovom forumu od pocetka nije tvrdio da je fabia udobna tako da neznam zasto to toliko forsiras.
                    Za predjene kilometre, ne mozete ni boost ni ti da me ubedite da posle 1500km mozes da izadjes iz auta i da imas feeling kao da si malopre ustao, ili ti budes oran za druge aktivnosti.MIslim, ljudi, pri nekoj prosecnoj brzini to vam je oko 10 sati za volanom.I ti boost, mani tu pricu vozis 2300km bez odmora i kad izadjes, cekas da se vratis u auto.Ma daaaaaj.Nemoj da mi kazes da ti se posle tolike voznje nije zgadio volan na (makar) jedan dan i da jedva posle toga ne cekas da zagrlis jastuk.
                    I samo jedno pitanje.Sto se toliko uhvatili za fabiju.Pa sta ocekujete od novog auta za 9K (ili koliko vec)?Vodite raspravu kao da je neznam koji auto u pitanju.Nije los, nije ni najbolji (ima dosta boljih u klasi).Nije za neka velika putovanja ali je stabilan i kvalitetan (motor sto je bitno).A ti Brick je stalno poredis sa volvo-om i mercedesom.Bas si naso adekvatno poredjenje (zamisli poredjenje nova buba i bmw, klio i A4, saxo i A8.....).

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #40
                      Brick >> Nezaboravi da su to auta iz manje klase, manje vishe shoping auta, koja se prave da stanu na parking kod supermarketa koji je 2 m shirok.
                      Na to misle konstruktori da nebi bilo kvrckanja po drugim autima u dzepu parkinga pored.

                      Samo zato .
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • BRABUS
                        CBC Senator XXL
                        • 15.10.2004
                        • 2399
                        • London

                        #41
                        Originally posted by Skyline
                        Za predjene kilometre, ne mozete ni boost ni ti da me ubedite da posle 1500km mozes da izadjes iz auta i da imas feeling kao da si malopre ustao, ili ti budes oran za druge aktivnosti.MIslim, ljudi, pri nekoj prosecnoj brzini to vam je oko 10 sati za volanom.I ti boost, mani tu pricu vozis 2300km bez odmora i kad izadjes, cekas da se vratis u auto.Ma daaaaaj.Nemoj da mi kazes da ti se posle tolike voznje nije zgadio volan na (makar) jedan dan i da jedva posle toga ne cekas da zagrlis jastuk.
                        Ovako Nislija, u petak polazim iz nemacke i prelazim 1500 km svojom Alfom 156, u Nisu mora da budem do 5 popodne u subotu. U 10 uvece cu uveliko da pijem sa drustvom (verovatno u nekoj kafani, posto se slavi rodj ) a posle 1 do ujutru u nekom lokalu. Mozes da me pozoves i pridruzis se, da te razuverim

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #42
                          Skyline >>> Chestitam: Upravo si prva osoba koja me nazvala lazovom

                          Nek je na chast i tebi i meni

                          Inache ti bedni kilometri se odrade za 14-16 sati . Eto da lazem jos malo
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            Da mi je neko ovo pricao, otvoreno bi mu rekao, ALA LAZES
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Skyline GT-R
                              CBC Senator XXL
                              • 13.02.2005
                              • 806
                              • Chicago - My Kind Of Town

                              #44
                              Niko ne govori o laganju nego preuvelicavanju!2300km za 14-16 sati je taman koliko sam pricao o proseku (oko 150km\h).A i uopste, nebitno za brzinu, sedeti toliko za volanom (biti na tockovima)....i ne osecati umor, da ne pominjem puteve po YU ili jos gore deonica prema CG.Pa ljudi se umore iz Nisa kad krenu za CG.
                              Svako ce ostati na nogama kada ima razloga (npr. rodjendan) cak i posle tolikog puta, ali zar ne bi ste pre izabrali da odspavate i sutra odmorni lumpujete, caskate, shoping-ujete....Ljudski je umoriti se posle tolikog sati voznje - put te savlada.Ne razumem zasto pokusavate da dokazete kako 1500-2500km nije nista.
                              Ali da ne skrecemo sa teme, rec je o Fabiji.

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #45
                                A da FABIA.
                                Ona je najlepsa, najbrza, najbolja, najudobnija, najekonomicnija najisplativija, najpouzdanija, najkonfornija i jos mnogo toga.
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X