dizel vs tng

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dzukela
    CBC Član
    • 26.07.2006
    • 70
    • Beograd

    #16
    Originally posted by Chubbs View Post
    Na benzin se vozi, na plin se kuva a na dizel se ore!
    to je copy/paste na nivou ovih sa calc.exe problemom.

    zipa ovo, advanced version:
    with kerosine you fly, optical light amplification destroys Death Star.

    onako za za sekund, može to i bolje, znam.
    trulo je ceo život prosipati jednu debilnu foru zar ne?

    Comment

    • dzadza4
      CBC Početnik
      • 12.06.2010
      • 4
      • Beograd
      • Peugeot 307

      #17
      dizel vs tng

      Po meni,iz iskustva sa voznjom na tng (astra g 1.6 16v) i sada diesel (pezo 307 1.6hdi)mislim da se finansijski kolju,mislim slicno je .Ali svi kad pricaju o potrosnji tng motora pricaju o potrosnji tng ,niko ne spominje da taj sekvent tng mora da upali na benzin i koliko jos benzina potrosi na 100km.
      Pa onda radis i servis za tng,posle 5 godina reatest tng uredjaJA (mene je tad kostao 70 evra u amss),pa posle 10 godina menjas bocu za tng.... sve su to troskovi o kojima niko ne prica kada pricaju o potrosnji goriva kod tng.
      Kad sam prodavao astru ,poznato pitanje "jel dizel komso? kako nije?" Nazumem tu potrebu da se jure dizelasi.
      Po meni manje obaveza ,odnosno manje kalkulacija potrosnje sa dizelasom...
      Ali sledeci auto mislim da nece biti dizelas

      Comment

      • Max82
        CBC Član
        • 25.02.2018
        • 81
        • shuma
        • odakle mi

        #18
        Originally posted by dzadza4 View Post
        Po meni,iz iskustva sa voznjom na tng (astra g 1.6 16v) i sada diesel (pezo 307 1.6hdi)mislim da se finansijski kolju,mislim slicno je .Ali svi kad pricaju o potrosnji tng motora pricaju o potrosnji tng ,niko ne spominje da taj sekvent tng mora da upali na benzin i koliko jos benzina potrosi na 100km.
        Pa onda radis i servis za tng,posle 5 godina reatest tng uredjaJA (mene je tad kostao 70 evra u amss),pa posle 10 godina menjas bocu za tng.... sve su to troskovi o kojima niko ne prica kada pricaju o potrosnji goriva kod tng.
        Kad sam prodavao astru ,poznato pitanje "jel dizel komso? kako nije?" Nazumem tu potrebu da se jure dizelasi.
        Po meni manje obaveza ,odnosno manje kalkulacija potrosnje sa dizelasom...
        Ali sledeci auto mislim da nece biti dizelas
        Pa turbina,dizne,plivajuci zamajac...

        Comment

        • Nelson
          CBC Senator
          • 01.08.2017
          • 211
          • selo
          • Fiat Stilo 1.9 JTD

          #19
          Turbina posle 8 godina vožnje (14 ukupno) savršena, pristisci punjenja odlični, nema tragova ulja iz nje. Dizne odllične, nikakve nepavilnosti.
          Plivajući zamajac kao nov, bukvalno nov. Nigde lufta, ništa da klapara, opruge lepo primaju opterećenje i pružaju otpor kao kod novog.
          Grejači za osam godina promenjena dva (od četiri). Jedino što je rađeno oko motora, termostat, gumica kod leptira za gašenje, MAP i senzor položaja radilice.
          Ni kap dolivenog ulja.

          Atesti reatesti šta to beše ?
          I opet ću kupiti dizel ovog puta EURO 6.

          Ova priča u mojoj kući puta dva (6 godina vlasnik , auto star 13) , samo drugi put bez zamene termostata, MAP i MAF senzora samo zamenjen termo davač.
          Last edited by Nelson; 18.03.2019, 22:27.

          Comment

          • sErGiO
            Moderator
            • 30.01.2007
            • 2769
            • Neko selo pored Beogr
            • Alfa Romeo 156SW

            #20
            Atest jednom u 10 godina, reatest jednom u 5 tako da nemojte takve stvari da stavljate kao ozbiljnu zamerku voznji na tng. To je drugo ako je neko kupio auto sa vec ugradjenim tng-om kome istice boca u nekom kratkom roku pa onda mora i boca i multiventil da se menja. Takvi automobili su inace uglavnom za izbegavanje jer ako je neko vozio na tng skoro 10 godina onda znaci da nije malu km presao i da ce jos svasta nesto da rikne.
            Redovno odrzavanje je smesno i takodje ne moze da se uzme kao ozbiljna zamerka. Potrosnja benzina je relativna stvar ali kako god da okrenes ja ne trosim vise od 2000 dinara mesecno za isti. Sipam za 2000 kad je plata i vozim na benzin jedan dan i to je to do sledeceg meseca.
            Sa koje god strane da posmatras meni je najjeftinija voznja na tng. Jedina ozbiljnija zamerka je to sto rezervni tocak mora u gepek, ali mora nesto da bude nedostatak
            Last edited by sErGiO; 18.03.2019, 17:31.

            Comment

            • vojislavbb
              CBC Senator XXL
              • 04.05.2009
              • 373
              • Novi sad
              • Forester Turbo

              #21
              Moram te ispraviti, atest je samo jedan a to je zbog prepravke na drugo pogonsko gorivo.
              Sve ostalo su reatesti, pa i posle 10 godina, bio, menjao bocu, reatestirao za 6000 dinara.

              Dacu vam matematike za kalkulisanje.

              cena kilometra kod mene u firmi:
              Dizel 8-10 dinara po km
              LPG 5-6 dinara po km
              CNG 4-5 dinara po km

              pritom moram da napomenem da se cena kilometra izracunava sa benzinskim troskom u slucaju CNG i LPG.

              EDIT: dodatno napominjem da se automobili voze momacki i da niko ne haje na potrosnju.
              EDIT II: izracunajte koliko ustede ima u 4-5 dinara po km puta 300 000 km kao redovan zivotni vek motora i auta uz redovno odrzavanje. Rezultat ce vas zaprepastiti.

              o trosku odrzavanja dodatnog sistema pogonskog goriva ne bih da komentarisem s obzirom na gornju kalkulaciju troskova redovnih servisa.
              Last edited by vojislavbb; 18.03.2019, 19:58.
              SUBARU Forester XT, Legacy SUBARU Forester Sturbo TOYOTA Celica 4WDTurbo, Celica STi
              http://www.bud3.net/2011/08/white-lily-toyota-celica-awd-turbo/

              Comment

              • Nelson
                CBC Senator
                • 01.08.2017
                • 211
                • selo
                • Fiat Stilo 1.9 JTD

                #22
                Realno koliko svećica , kablova , bobina strada odnosno mora da se menja ili na koliko često se menjaju ?
                Pa u startu problemi sa plinom ili mapama, pa svaki čas neke zezancije dok nekad ne dovede u red (možda i nikad).
                Pa neki traže kapalice, nekima stradaju dizne od ne korišćenja a da ne pričam o problemima sa smolom u plinskim uređajima o kojoj se priča zadnjih par godina. I ako plih sagoreva sa višim temperaturama onda to traži i daleko kvalitetnije ulje.

                I onda dođemo na temu reatresta, te ovo ne valja , te ono , pa onda u roku od par godina izmene pravilnike pa boce više ne smeju da budu crne već plave...+ gubljenje vremena. Meni je zlo i ne bih se vraćao na to.

                Sadašnja računica je da mi je 1 km skuplji za 1.42 din na 100 km gradske vožnje dok vangradska vožnja pada ispod 0,70 din, ovo pričam bez troškova benzina i ostalih troškova.

                Comment

                • Chubbs
                  Everybody lies
                  • 29.01.2006
                  • 5807
                  • Novi Sad
                  • Audi A6 1.8T

                  #23
                  malo mi se prisralo, iskreno. Da izvinete.

                  ugradio sam gas pre 50 hiljada kilometara. Problem sa smolom je postojao par meseci, iskljucivo na nisovim pumpama i pumpama koje kupuju nisovo sranje. Dva puta skinute i oprane dizne, promenjena puma, kraj problema. Nisam menjao svecice, nisam menjao bobine, nisam stelovao gas ni jednom od ugradnje, nisam uradio ni servis gasnog uredjaja, tj dora ga nije uradio jer ja ne znam ni gde je filter a ni gde je mikser i necu ni da znam. zvao me nedavno, da me pita jel auto jos kod mene. Jeste, sipam i ne mislim. Da nema onog cepa na braniku, niko ne bi ni znao na sta ide. To sto neki od vas imaju predrasude i losa iskustva, ne znaci da zaista nesto i znate o gasu, vec su to upravo to, predrasude. Prosla su vremena venturi sistema, detonacija, kupovine gasa u narandzastim bocama i pretakanja u vernog pezejca na parkingu. Ako je prosao atest, proci ce i reatest jer se nista nije promenilo. Prelazim tacno 500 kilometara sa bocom od 48 litara i sipam svake druge subote. I moj auto nije izuzetak nego pravilo, za sve one koji su ugradjivali kod majstora za gas. Oni koji su ugradjivali kod pekara, obucara i ostalih sabana koji su u gasu videli dobru priliku da zarade pa usrali sve, je druga prica.
                  You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                  Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                  Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                  Comment

                  • GM
                    CBC Član
                    • 01.04.2005
                    • 79
                    • Beograd
                    • Opel Astra, 1.6

                    #24
                    Ako uporedim svoja dva automobila iste klase koje sam vozio, odnosno njihove potrosnje goriva dizel/plin/benzin uzimajuci u obzir trenutnu cenu goriva, dobijam sledecu racunicu na 10.000 km

                    Dizel = 1100 € / 10.000 km
                    Benzin = 1200 € / 10.000 km
                    Plin + benzin = 850 € / 10.000 km

                    Comment

                    • dzukela
                      CBC Član
                      • 26.07.2006
                      • 70
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by GM View Post
                      Dizel = 1100 € / 10.000 km
                      Benzin = 1200 € / 10.000 km
                      Plin + benzin = 850 € / 10.000 km
                      i to je end of story.
                      super što je još neko stavio ono što sam ja pretpostavljao, kao trenutni (još par dana) dizel vlasnik.
                      svi dodatni troškovi tng, koji postoje, su mizerni naspram ovoga.

                      ali apelujem da se prekine sa matematikom.
                      ako se srbi dohvate matematike, mi (budući) tng vlasnici, s'oproštenjem, na*ebasmo.
                      ima da vrišti tng, a dizel da pojeftini.

                      nek se dizelaši i dalje drže šljivovice, kako bi oni pametniji - profitirali

                      Comment

                      • dzadza4
                        CBC Početnik
                        • 12.06.2010
                        • 4
                        • Beograd
                        • Peugeot 307

                        #26
                        Originalno postavljeno od GM
                        Dizel = 1100 € / 10.000 km
                        Benzin = 1200 € / 10.000 km
                        Plin + benzin = 850 € / 10.000 km


                        Ovo su meni reperi za realnu potrosnju,kad neko iskalkulise i stavi sve na papir

                        Comment

                        • Nelson
                          CBC Senator
                          • 01.08.2017
                          • 211
                          • selo
                          • Fiat Stilo 1.9 JTD

                          #27
                          Teško da može razlika između benzina i dizela da bude oko 8%.
                          Meni je razlika Dizel TNG na 10 000 (70% gradska, 30% otvoreno) km je oko 12000 din a to je oko 102 evra. Tu ne računam benzin.

                          Comment

                          • dzukela
                            CBC Član
                            • 26.07.2006
                            • 70
                            • Beograd

                            #28
                            ušteda je direktno proporcionalna odnosu gradska/otvorena vožnja.
                            što više otvorenog puta, veća ušteda.
                            u gradu, kratke relacije, minimaln ušteda, pogotovo zimi.
                            to što je tebi tolika ušteda, ne znači da drugima nije.

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #29
                              Kupiš novog benzinca i vozis ga na benzin. Prvih 300 hiljada ne pipas nista sem zamene ulja i kaiša. Vreme provedeno kod majstora za ugradnju, servisiranje, štelovanje i ostale zezancije niko ne uzima u kalkulaciju. Na kraju moraš i sa majstorom da se družis, ako si dokon to je ok. Još ako naletiš na majstora koji ti kaže da je normalno da ti gori žuta lampica. Pa ti onda kaže ma te lampice su napravili da bi majstori uzimali pare. Kad traziš majstora za plin to je isto kao kad traziš devojku da je ženiš.

                              Comment

                              • dzukela
                                CBC Član
                                • 26.07.2006
                                • 70
                                • Beograd

                                #30
                                ček, ček, ti hoćeš da kažeš da je firma u kojoj radim,

                                gde je 300+ automobila na TNG, svaki prelazi 300k minimum, a godišnje se zameni najmanje 60, i gde vreme koje automobil neplanirano provede u servisu znači direktan finansijski gubitak u prodaji

                                vode kompletni idioti ?

                                nema dalje, biti srbin je dijagnoza.

                                iako ne znam, a tek ću znati nakon par godina, svi su mi rekli kad su pitali ko mi je ugradio tng, da je panAG odličan.
                                mnogi od njih drugi treći auto teraju tamo.
                                ko zna, možda ćeš kod njih malo mlatiti po fejsu, bez da te iko smara.
                                a pride sve lampice da rade.

                                btw, uvek možeš ćaleta, brata ili komšiju, kome je zgodno i ima vremena, poslati sa kolima u servis, a ti da uzmeš ženin auto.
                                tako to ovi nesrbi rade, čisto da ti otvorim oči.
                                Last edited by dzukela; 05.04.2019, 20:15.

                                Comment

                                Working...
                                X