OK,
sad smo bar reshili shta znachi ikonica "
" i koliko sedishta ima McLaren F1...
Isto tako (sudeci po ovom boldovanom tekstu) sledi i da je stock Sky po performansama bolji od stock Supre, a da je ova druga bolji kao auto za svaki dan i da je pouzdanija i "dugotrajnija", shto potvrdjuje ono shto sam rekao - da je kvalitet na strani Supre. Ipak, ovde se pricha o stock modelima, a vidi se iz nashih ranijh "pisanija" da se oba mogu tunirati itekako dobro, samo ako je budzet bez limita...
Supru sam samo pomenuo u kontekstu "budzenja" i isplativosti istog, tek da se vidi da se sa xxx hiljada evra, USD ili chega vec i drugi auto mozhe dovesti na nivo ultra-super brzih automobila. Nemam lichnih afiniteta prema bilo kojem od njih, a ni predrasuda.
U svakom sluchaju, shto se mene tiche, the story ends here... =] Puno rekosmo, nishta ne kazasmo, ali nema veze, verovatno je (nekim) drugim chlanovima foruma bilo zabavno da chitaju ove nashe replike
(Ako ima TOLIKO upornih i "bezposlenih"
)
sad smo bar reshili shta znachi ikonica "


Isto tako (sudeci po ovom boldovanom tekstu) sledi i da je stock Sky po performansama bolji od stock Supre, a da je ova druga bolji kao auto za svaki dan i da je pouzdanija i "dugotrajnija", shto potvrdjuje ono shto sam rekao - da je kvalitet na strani Supre. Ipak, ovde se pricha o stock modelima, a vidi se iz nashih ranijh "pisanija" da se oba mogu tunirati itekako dobro, samo ako je budzet bez limita...

Supru sam samo pomenuo u kontekstu "budzenja" i isplativosti istog, tek da se vidi da se sa xxx hiljada evra, USD ili chega vec i drugi auto mozhe dovesti na nivo ultra-super brzih automobila. Nemam lichnih afiniteta prema bilo kojem od njih, a ni predrasuda.
U svakom sluchaju, shto se mene tiche, the story ends here... =] Puno rekosmo, nishta ne kazasmo, ali nema veze, verovatno je (nekim) drugim chlanovima foruma bilo zabavno da chitaju ove nashe replike

(Ako ima TOLIKO upornih i "bezposlenih"

Comment