Americhki automobili i ostali (off iz 8.6 milijardi...)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DC2R
    CBC Senator XXL
    • 06.12.2005
    • 334
    • Perth Australia

    #16
    Ajde da se i ja malo ubacim u diskusiju posto zivim u zemlji gde ima svakakvih auta (japanca, amera, australaca i europljana), mislim da su europljani top sto se tice luksuznih klasa (znaci BMW serije 7 itd) takodje mislim da supercars (uglavnom italijani a i svabe) rade najbolje na svetu.
    Sto se tice ostatka mislim da su japanci top, znaci klasa manjih automobila, srednja porodicna klasa i sportska klasa (EVO, WRX, Skyline, S2K, , NSX, RX8, 350Z itd).
    Japanski auti po mome nekom misljenju daju najvise za pare koje kostaju, recimo novi EVO IX je po performansama slican M3 ali je vise nego duplo jeftiniji, slicna prica je bila i sa R34 GT-R. Znaci japanci su nasli svoj sistem, daju dosta za relativno dobre cene.
    Amerikanci su dobri ali samo za svoje USA trziste, retko se vidjaju van USA, znaci dobri su za domestic market ali globalno su nista u poredjenju sa velikinm japanskim i europskim proizvodjacima (BMW, Mercedes, VW, Toyota, Nissan, Honda)

    Comment

    • Horsepower
      CBC Senator XXL
      • 29.12.2005
      • 2000

      #17
      Mugen buraz, Ameri (tj. muscle cars) su pravljeni za 1/4 mile trkanje i tu su nepobedivi. Eto moj Mustang V6 na primer spada u grupu onih najosnovnijih i najjeftinijih muscle cars, ali opet ima 0-60 mph ubrzanje 7 sec i 1/4 mile vreme 15.5 sec. Uz to, potpuno nov je kostao $16,700. Za te pare ne postoji ni Japanski ni Evropski auto koji je brzi. Jednostavno Amerikanci su napravili takve masine, mocne a jeftine, i sa tim su se proslavili. Najbolji primerak muscle car je 1968-1974 Plymouth Road Runner. 426 Hemi opcija (425 hp) je kostala tada danasnjih oko $15,000-$16,000. Nego Mugen, ja mislim da kod vas nema Ford Mustang Cobra, Chevrolet Camaro SS, Pontiac Trans Am WS6, Pontiac GTO (ne Holden Monaro, nego Pontiac GTO sa motorom od Corvette), Chevrolet Corvette ... kao sto si naveo na pocetku.

      Danas se stvari nisu promenile. Amerikanci i dan danas nude najbrze aute za 1/4 mile trkanje po niskim cenama. Primera radi, Sti koji ima 1/4 mile vreme 13.3 sec kosta $33,000. SVT Mustang Cobra kostala je isto (2003 & 2004 godine) je za oko pola sekunde brza. Slicna stvar je i sa drugim autima. Novi 2007 Mustang Shelby GT500 izvlaci 475 hp a kosta $40,000. Tako nesto Japanci nikad nisu znali napraviti. I nikad nece znati. Amerikanci prave aute sa najvise snage po dosta niskim cenama. I po mom misljenju bolje je imati auto sa 4.6L V8 motorom i 300 hp nego auto sa 2.5L I4 turbo motorom i 300 hp. Jer iz tog I4 motora je uglavnom izvucen maksimum. Sa druge strane, u taj V8 uvek mozes ubaciti supercharger i on ima da leti. Evo primera: Brad Barnett, vlasnik sajta TheMustangSource (broj 1 sajt o Mustangu na netu) je ubacio supercharger u svog 2006 Mustang GT (fabricki 300 hp). Sada, sa superchargerom, izvlaci preko 500 hp.



      Comment

      • r1cer
        CBC Senator XXL
        • 22.01.2006
        • 363
        • Beograd

        #18
        Originally posted by Horsepower
        Sta je to toliko lose kod F-150, ajde napravi mi malu listu. Pruza sve u jednom (velika kabina, prostor, prikolica, super vuca, 4x4...).
        Koja je poenta imati kamion koji ide ispod 6 sekundi do 100 a pritom niti može da se zaustavi a ni prođe kroz krivinu sa brže od 40 a da se ne prevrne? Ne znam čime se baviš ali ne vidim kako toliko amerikanaca uopšte može da ima potrebu za kamionetom, mislim šta stavljate u onaj gepek onoliki? Što se tiče 4x4 kladim se da mu se lada niva smeje
        Razumem da raste ego kada se kvoter majl prelazi brzo ali sedi u neki (pravi) evropski auto pa ćeš videti kako raste adrenalin kada kroz krivinu prođeš brzo pa osetiš malo bočnih g sila Inače slažem se da su japanci najružniji ali to nadoknađuju svime ostalim.

        Comment

        • BRABUS
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2004
          • 2399
          • London

          #19
          Originally posted by Horsepower
          Originally posted by BRABUS
          ALO ljudi - tema je $8.6 milijardi gubitka GM-a...vratite se na temu, mnogo st e usli u pojedinosi...vratite se na temu, jer ova rasprava vasa ne vodi nicemu
          By the way, sretan rodjendan.
          .

          Hvala !!!

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            to sa kamionima je i meni smesno...nekapiram ih bash
            kao fazon je da si seljober,valjda.muskarac,ima konje krave i tako to.
            ko ja kad bi ispred zgrade parkirao IMT 533. sa sve prikolicom .

            evolucija automobila u americi i evropi nije tekla u istim uslovima.
            u americi je auto imao da jede i pije koliko hoce,i nije imao problem sa prostorm za voznju i za parkiranje.
            dok je u evropi uvek bilo uglavnom kontra od toga...tesno i zedno ( suvo )
            Tako da je evropska tehnika " prekaljenija" . to je cela mudrost.
            ma volim i ja neke "amere"...one s kraja 70 i iz 80...kad pljackaju banke...sa onim garsonjerama na tockovima pa se jure sa murjom i tako to...

            pazi ko manji stan... :

            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              #21
              Originally posted by r1cer
              Originally posted by Horsepower
              Sta je to toliko lose kod F-150, ajde napravi mi malu listu. Pruza sve u jednom (velika kabina, prostor, prikolica, super vuca, 4x4...).
              Koja je poenta imati kamion koji ide ispod 6 sekundi do 100 a pritom niti može da se zaustavi a ni prođe kroz krivinu sa brže od 40 a da se ne prevrne? Ne znam čime se baviš ali ne vidim kako toliko amerikanaca uopšte može da ima potrebu za kamionetom, mislim šta stavljate u onaj gepek onoliki? Što se tiče 4x4 kladim se da mu se lada niva smeje
              Razumem da raste ego kada se kvoter majl prelazi brzo ali sedi u neki (pravi) evropski auto pa ćeš videti kako raste adrenalin kada kroz krivinu prođeš brzo pa osetiš malo bočnih g sila Inače slažem se da su japanci najružniji ali to nadoknađuju svime ostalim.
              Jedno je imati Ford F-150 SVT Lightning, a drugo je imati regularni F-150. SVT Lightning ima 390 hp i napravljen je za ljude koji hoce brz pickup truck (ti nisi jedan od njih, ali ih u Americi ima koliko hoces) za 1/4 mile trkanje koje je u Americi mnogo vazno (nikog nije briga kakav je u krivinama, vazno je 1/4 mile vreme).
              Sa druge strane obican F-150 (kao sto ja imam) je working truck. Prikolica i te kako posluzi, posebno kad imas kucu i kad uvek nesto moras dovoziti i odvoziti (ja imam moj pickup oko 6-7 meseci, koristim ga barem jednom sedmicno zbog prikolice). Vuca super i to mi je vazno jer imam u planu kupovinu camca. A sto se tice Nive - Niva je SUV, F-150 je pickup. Jel ima Niva mozda mesta unutra za 7 odraslih osoba, jel ima Niva veliku prikolicu i jel moze niva povuci preko 7,200 pounda? Vozio sam se u dosta Evropskih auta (ziveo sam u Evropi), ali ovde jedan Dodge Intrepid na primer ima istu udobnost i snazan motor kao duplo skuplji BMW ili Audi (ako mi ne verujes provozaj se u oba pa ces videti).
              Za kraj da ti napisem zasto Amerikanci vole pickup trucks: mesta unutra za 7 odraslih osoba, velika prikolica, odlicna vuca (preko 7,200 pounda na mom) i 4x4. Znaci ja imam sve u jednom. Ako moram voziti neki namestaj na primer nemoram ici i rentati auto. Ako hocu da odvezem camac do jezera nemoram ici i rentati auto. A uz to mogu ga voziti za svakodnevnu voznju. Koje to jos Evropsko ili Japansko auto nudi to u jednom?

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                #22
                Originally posted by zoranbg
                to sa kamionima je i meni smesno...nekapiram ih bash
                kao fazon je da si seljober,valjda.muskarac,ima konje krave i tako to.
                ko ja kad bi ispred zgrade parkirao IMT 533. sa sve prikolicom .

                evolucija automobila u americi i evropi nije tekla u istim uslovima.
                u americi je auto imao da jede i pije koliko hoce,i nije imao problem sa prostorm za voznju i za parkiranje.
                dok je u evropi uvek bilo uglavnom kontra od toga...tesno i zedno ( suvo )
                Tako da je evropska tehnika " prekaljenija" . to je cela mudrost.
                ma volim i ja neke "amere"...one s kraja 70 i iz 80...kad pljackaju banke...sa onim garsonjerama na tockovima pa se jure sa murjom i tako to...

                pazi ko manji stan... :

                Da ti napisem zasto Amerikanci vole pickup trucks: mesta unutra za 7 odraslih osoba, velika prikolica, odlicna vuca (preko 7,200 pounda na mom) i 4x4. Znaci ja imam sve u jednom. Ako moram voziti neki namestaj na primer nemoram ici i rentati auto. Ako hocu da odvezem camac do jezera nemoram ici i rentati auto. A uz to mogu ga voziti za svakodnevnu voznju. Koje to jos Evropsko ili Japansko auto nudi to u jednom?

                By the way, taj SUV sa slike je 2007 Chevrolet Tahoe - najverovatnije moje sledece vozilo.

                Comment

                • Dren
                  CBC Senator XXL
                  • 24.08.2005
                  • 1068
                  • Sarajevo

                  #23
                  Bogami su ovdje pocele da se mjesaju kruske i jabuke...

                  USA-Evropa, 2 svijeta razlicita, 2 ukusa kupaca dijametralno suprotna...

                  Znamo vecinu razloga zasto je to tako, a sve firme su ( ili bi barem trebale biti...) napravljene da bi pravile profit gazdama... Profit se pravi sto boljom prodajom, uz sto manje troskove... Dakle to neko mora zeliti kupiti, u USA zele takve da kupuju, ovi im ih prave... Kraj price...

                  Ima tu i dodataka, kad su sindikati jaki, a prodaja ide jer cijene benzina nisu nepovoljne, onda se sve "napuse"... Naravno ima tu i onog Kupujmo Americko, ali to nikada nije bilo dovoljno da bi se brod koji tone zaustavio... Periodicno se u Americi, desavaju krize, jer su svi troskovi otisli previsoko da bi se moglo zaraditi sa smanjenom prodajom, pa onda ili sindikati moraju da pregrizu g.... i da smanje zahtjeve, ili ih na kraju ipak saceka zatvaranje fabrika i otpustanja hiljada radnika...

                  Trziste je cudna stvar...

                  Comment

                  • Corsa
                    CBC Senator XXL
                    • 22.09.2005
                    • 450
                    • Beograd

                    #24
                    Originally posted by Horsepower
                    Originally posted by Corsa
                    Originally posted by BRABUS
                    Oykud ti to da je Opel proglasen za nemacku marku godine....to mi se granici sa nemogucim ? Imas izvor ?
                    Joj,procitao sam negde na netu,ali nemam sad vremena da trazim gde konkretno...
                    @ Horsepower
                    To je moje misljenje.Automobili su im veliki,ruzni(cast izuzecima-npr 300c,Mustang),neupravljivi(opet sa par izuzetaka),trose previse.Nisam cuo da ljudi u Evropi hvale americka kola ni sto se pouzdanosti tice.Evropsko trziste svi proizvodjaci smatraju za najizbirljivije i sa koliko Ameri ucestvuju?Nemoj samo Ford previse da racunate,zato sto evropski odeljak i nema bas puno veze sa americki(mislim po filozofiji pravljenja automobila).U svim klasama Japanci i Evropljani prave bolja kola,tako da po meni Ameri ne umeju i to je to.Druga je prica sto drze masu drugih firmi,koje to umeju.
                    To moze biti tvoje misljenje, ali GM, Ford i Chrysler prave aute koje ce zadovoljiti ljude u Americi, ne ljude u Evropi. Mozda ti mislis da su ruzni, ali meni se 90% Americkih auta svidja. Mozda ti mislis da trose previse, ali za Americke uslove ne trose uopste puno (nista vise nego prosecno Evropsko ili Japansko auto u USA). Znam da Amerikanci ne ucestvuju puno na Evropskom trzistu, ali koliko Evropskih kompanija ucestvuje na Americkom trzistu? Imas samo luksuzne marke (MErcedes, Audi, BMW, Porsche) i eto Volkswagen koji je uspeo samo zbog Beetle. Nekada u USA su se prodavali i Opel i Alfa i Fiat i Pezo i Citroen (pa cak i Yugo), ali su se svi pokazali jako slabo i onda su nestali sa USA trzista.
                    Sto se tice potrosnje,ova kriza sa naftom ce pogoditi Ameriku kad-tad(ako vec nije),tako da mozda nije ovog trenutka preveliki izdatak za benzin,ali bice.Koja je perspektiva motora od 5,6,7L?
                    Sto se tice Evropljana u USA,zna se kakav ugled uzivaju MB,BMW,Audi,Porsche,Ferarri,Bentley...Ni jedna jedina americka firma nije ni blizu takvog ugleda u Evropi.Inace Alfa se sa 159-kom sprema za povratak u USA,a verovatno ce i ostali proizvodjaci pokusati isto.Ipak prveliko je to trziste,pa da se tek tako prepusti dobar deo kolaca drugima.
                    Po mom misljenju Americku industriju automobila dobrim delom odrzava i njihov nacionalni ponos,zelja da imaju domaci proizvod.

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      #25
                      Gorivo je letos jedno mesec dana bilo $3.50/galon, sto je najveca cifra jos od 1970ih. Taj isti mesec Ford je prodao 127,000 F-Series pickup (taj isti mesec sam i ja kupio F-150) sto je rekord u S. Americi po broju prodatih vozila u jednom mesecu. Da napomenem da je F-Series vozilo koje u najboljem slucaju moze preci 14 milja po galonu (jos manje ako se uzima heavy duty verzija).
                      GM je prosle godine prodao preko 400,000 full size SUV (Chevrolet Tahoe, Chevrolet Suburban, GMC Yukon, GMC Yukon Denali, Cadillac Escalade). Svaki od njih kosta minimalno $35,000-$40,000 i nijedan od njih ne moze preci vise od 14 milja po galonu. 'Nuff said.

                      Kao sto sam rekao gore, u Americi mogu proci jedino Evropska luksuzna auta jer to su auta koja se voze nekoliko godina i onda se menjaju za noviji model. Nijedan od njih se ne kupuje za duzi period i to je jedan od razloga njihovog uspeha. Ostali auti, tipa Opel, Alfa, Fiat, Reno i slicni ne spadaju u tu kategoriju, znaci njih kupuje ona "niza" klasa koja ne kupuje novo auto svakih nekoliko godina. Kako su se jako lose pokazali - ljudi su ih prestali kupovati i oni su nestali sa trzista.

                      Comment

                      • Skyline GT-R
                        CBC Senator XXL
                        • 13.02.2005
                        • 806
                        • Chicago - My Kind Of Town

                        #26
                        Horsepower,

                        Vidim da si se raspricao....a mesas babe i zabe.Pricas kako su ameri najeftiniji, a i sam dodajes kako su radjeni SAMO za 1\4mile.Zato sam i reko - Koliko para, toliko muzike.
                        Vidis...neko drugi (evropljani i japanci) izmedju ostalog gledaju i BEZBEDNOST, stabilnost, poanasanje auto u svim situacijama, udobnost, kvalitet, dizajn (ovo zadnbje doduse nije japancima jaca strana ali... ), potrosnju, kocioni sistem.....SVE to u jednom.
                        Daj mi nekog amerikanca koji parira (npr.) Volvo-u S80 ili C70, BMW-u 5 ili 7, Audi-u A8 (S8)...
                        Da se se i ostali posvetili SAMO sprintu na 1\4mile...mislis da ne bi bili jeftini(i)

                        Drugo...mesas STi i Cobru...STi jeste mozda par stotinki slabija na 1\4mile, ali ce zato na BILO KOJOJ stazi da se BUKVALNO igra sa tom istom cobrom kao macka sa misem.Ja recimo imam video, trka izmedju VIPERA i STi-a na jednoj stazi...gde STi da Viper-u 10-ak sec prednosti..i za 2 (ili 3 kruga) ga pretekne..Na pravcu se primeti dominacija V10 masine..ali sa svakom krivinom, SVE TO pada u vodu..Impreza ga SATIRE u krivinama.I zato opravdava cenu koju ima.Na stranu sto je motor Impreze EXTRA dobro\kvalitetno odradjen.
                        Sa druge strane...ako pricas da su Ameri nepobedivi u drag-u sa onim "cena vs performance" - ok.Ali...ako je Amerima TOLIKO bitan drag, zasto su im masine (naj)slabije na to istom ako govorimo o kretanju u tuning.Znaci...stoji cena koja je jeftinija.ALi...SVAKI japanac, pri ISTOJ snazi (konajzi) ce ODRATI SVAKOG amera.
                        Spominjes gore navedenog Mustanga sa 500hp.Stavi ga pored bilo kog japosa sa 500hp...
                        Kazes da je iz masine sa 2.5l i 300hp uglavnom izvucen maximum.Vidim da nisi cuo za Mitshu EVO FQ400 - 405hp , 0-100 za 3.5sec, a na 1\4mile dere Ferrari Modenu.


                        Originally posted by Horsepower
                        Novi 2007 Mustang Shelby GT500 izvlaci 475 hp a kosta $40,000. Tako nesto Japanci nikad nisu znali napraviti. I nikad nece znati.
                        Ovde mi samo nije jasno.Jesi mislio da japanci nikad nece (znati) da naprave auto sa ovom konjazom\odnosom konjaze i kubikaze ili..da takav auto nece uci u ovu cenu?

                        Ako pravis komparaciju automobila da za sto manje para dobijes\trazis auto koji je bolji SAMO na 1\4mile u STOCK avrijanti - ok.Ali, gledati\birati auto sa tog stanovista je po meni...totalni apsurd.

                        Comment

                        • DC2R
                          CBC Senator XXL
                          • 06.12.2005
                          • 334
                          • Perth Australia

                          #27
                          Auuu bre gde mi odosmo, ok ajmo sad ponovo, ameri su ok i prave aute za 1/4mile i recimo da su tu i najbolji (mada nisu) sve to lepo njima ide a toliki gubitci???? nesto mi nije jasno...

                          U australiji ima svakakvih auta, cak i american muscle (te sto si gore naveo) a i australska verzija Pontiac GTO (Monaro) a takodje i HSV Monaro koji je po mome najbolji od svih tih modela.

                          Ti ameri su vamo preterano skupi zato ih i nema puno, svako ce uvek pre uzeti Supru, Skyline GT-R ili tako nesto nego te amere, prvo zato sto su jeftiniji a drugo zato sto su brzi u svakom pogledu.

                          Vamo uglavnom skoro svaki GT-R radi 12s a ladno ih spustaju na 11s i 10s a pritom ostaju veoma pouzdani za svakidasnju voznju, o krivinama netreba ni da govorim.

                          Idem vamo redovno na drags i stvarno sam video dosta puta kako veliki V8s budu pojedeni od dosta manjih masina, recimo pulsar Gti-R (almera), silvia (2.0l turbo), WRXs i tako dalje da ne nabrajam, o big guns (supra, GT-R necu ni da pricam)

                          Preporucio bi ti da pogledas malo Japansku drag scenu i da vidis koja oni postizu vremena, mislim da pored njih nema ko sta da trazi, pa cak ni USA sa velikim muscle masinama.

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            #28
                            Originally posted by Skyline
                            Horsepower,

                            Vidim da si se raspricao....a mesas babe i zabe.Pricas kako su ameri najeftiniji, a i sam dodajes kako su radjeni SAMO za 1\4mile.Zato sam i reko - Koliko para, toliko muzike.
                            Vidis...neko drugi (evropljani i japanci) izmedju ostalog gledaju i BEZBEDNOST, stabilnost, poanasanje auto u svim situacijama, udobnost, kvalitet, dizajn (ovo zadnbje doduse nije japancima jaca strana ali... ), potrosnju, kocioni sistem.....SVE to u jednom.
                            Daj mi nekog amerikanca koji parira (npr.) Volvo-u S80 ili C70, BMW-u 5 ili 7, Audi-u A8 (S8)...
                            Da se se i ostali posvetili SAMO sprintu na 1\4mile...mislis da ne bi bili jeftini(i)

                            Drugo...mesas STi i Cobru...STi jeste mozda par stotinki slabija na 1\4mile, ali ce zato na BILO KOJOJ stazi da se BUKVALNO igra sa tom istom cobrom kao macka sa misem.Ja recimo imam video, trka izmedju VIPERA i STi-a na jednoj stazi...gde STi da Viper-u 10-ak sec prednosti..i za 2 (ili 3 kruga) ga pretekne..Na pravcu se primeti dominacija V10 masine..ali sa svakom krivinom, SVE TO pada u vodu..Impreza ga SATIRE u krivinama.I zato opravdava cenu koju ima.Na stranu sto je motor Impreze EXTRA dobro\kvalitetno odradjen.
                            Sa druge strane...ako pricas da su Ameri nepobedivi u drag-u sa onim "cena vs performance" - ok.Ali...ako je Amerima TOLIKO bitan drag, zasto su im masine (naj)slabije na to istom ako govorimo o kretanju u tuning.Znaci...stoji cena koja je jeftinija.ALi...SVAKI japanac, pri ISTOJ snazi (konajzi) ce ODRATI SVAKOG amera.
                            Spominjes gore navedenog Mustanga sa 500hp.Stavi ga pored bilo kog japosa sa 500hp...
                            Kazes da je iz masine sa 2.5l i 300hp uglavnom izvucen maximum.Vidim da nisi cuo za Mitshu EVO FQ400 - 405hp , 0-100 za 3.5sec, a na 1\4mile dere Ferrari Modenu.


                            Originally posted by Horsepower
                            Novi 2007 Mustang Shelby GT500 izvlaci 475 hp a kosta $40,000. Tako nesto Japanci nikad nisu znali napraviti. I nikad nece znati.
                            Ovde mi samo nije jasno.Jesi mislio da japanci nikad nece (znati) da naprave auto sa ovom konjazom\odnosom konjaze i kubikaze ili..da takav auto nece uci u ovu cenu?

                            Ako pravis komparaciju automobila da za sto manje para dobijes\trazis auto koji je bolji SAMO na 1\4mile u STOCK avrijanti - ok.Ali, gledati\birati auto sa tog stanovista je po meni...totalni apsurd.
                            Nisam rekao da su Amerikanci radjeni samo za 1/4 mile. Rekao sam da su muscle cars radjeni samo za 1/4 mile (svaki Americki auto nije muscle car).
                            Kazes da su Japanci bezbedni. Nisu ni malo. Moja keva je bila u sudaru pre oko godinu i po dana. Baba sa minivanom prosla kroz crveno u udarila vozacevu stranu. Na minivanu su bili razbijeni branik, gril i hauba malo bila iskrivljena. Na kevinoj Toyoti cela zadnja vrata su bila barem za 30-tak cm pomerena unutar auta ($5,000 stete). Ako ces mi sad reci kako je to ipak minivan, a ovo samo mali sedan, da ti ispricam jos jednu pricu. Nekoliko meseci pre tog sudara keva je malo zakacila caletovog Dodge sa svojom Toyotom. Eno Dodge i dan danas isti, nemozes ni primetiti da je malo udaren. Na Toyoti se videlo poprilicno puno i to pocela je da rdja na tom mestu kasnije.
                            O kvalitetu motora necu nista reci jer je odlican. Ali zato sve ostalo je katastrofa. Njega Camry je LE (Luxury Edition), znaci najskuplja Camry koja je bila u ponudi te godine. Od elektronike nista ne radi. Cassette player ne radi, interer je poceo da puca na nekoliko mesta. Moj stari Taurus je imao interior u boljem stanju.
                            Da neduzim dalje, jos samo da navedem par cinjenica. Kazes meni da poredim babe i zabe, a onda dodjes i poredis luksuzna auta tipa BMW i Audi i kako kako nisu napravljeni za 1/4 mile trkanje. Zar je neko rekao da jesu?
                            Par reci o Sti. Nema sumnje da je to dobro auto, ali ja nikad nebi dao $33,000 za njega. Tu do $25,000 maksimum. Uostalom, ako pruza sve ono sto vi tvrdite da pruza - zasto ih tako malo ima na ulici?
                            Sto se tice novog Mustang Shelby GT500 mislio sam reci da Japanci nikad nece moci napraviti auto od 475 hp za $40,000.

                            Po mom misljenju Amerikanci se daleko vise isplate nego Japanci. Evo primer: Moj F-150 u SuperCab verziji i sa 4x4 me je izasao $21,000. Na njemu imam 7 godina garancije. Toyota Tundra, takodje u SuperCab verziji i sa 4x4 bi me izasla $29,000. I na nju bio dobio samo 3 godine garancije. Sto znaci da ja sa Fordom u narednih 7 godina nemam sta da brinem jer je sve pokriveno sa garancijom. Posle tih 7 godina, cak i da se odlucim da ubacim novi motor i menjac - opet me je Ford F-150 izasao jeftinije nego Toyota Tundra.

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              #29
                              Originally posted by MUGEN_1981
                              Auuu bre gde mi odosmo, ok ajmo sad ponovo, ameri su ok i prave aute za 1/4mile i recimo da su tu i najbolji (mada nisu) sve to lepo njima ide a toliki gubitci???? nesto mi nije jasno...

                              U australiji ima svakakvih auta, cak i american muscle (te sto si gore naveo) a i australska verzija Pontiac GTO (Monaro) a takodje i HSV Monaro koji je po mome najbolji od svih tih modela.

                              Ti ameri su vamo preterano skupi zato ih i nema puno, svako ce uvek pre uzeti Supru, Skyline GT-R ili tako nesto nego te amere, prvo zato sto su jeftiniji a drugo zato sto su brzi u svakom pogledu.

                              Vamo uglavnom skoro svaki GT-R radi 12s a ladno ih spustaju na 11s i 10s a pritom ostaju veoma pouzdani za svakidasnju voznju, o krivinama netreba ni da govorim.

                              Idem vamo redovno na drags i stvarno sam video dosta puta kako veliki V8s budu pojedeni od dosta manjih masina, recimo pulsar Gti-R (almera), silvia (2.0l turbo), WRXs i tako dalje da ne nabrajam, o big guns (supra, GT-R necu ni da pricam)

                              Preporucio bi ti da pogledas malo Japansku drag scenu i da vidis koja oni postizu vremena, mislim da pored njih nema ko sta da trazi, pa cak ni USA sa velikim muscle masinama.
                              Gubitci nisu zbog slabe prodaje. Primer: Kada se neko, ko je radio za Chevrolet 40 godina, penzionise, on ima poprilicno dobru penziju. Kada se neko je radio 40 godina za Toyotu penzionise - nece imati ni blizu dobru penziju. To najvise ubija Amerikance, to i zdrastveno osiguranje koje placaju radnicima. Zato i postoje price kako ce Amerikanci poceti otvarati firme po siromasnijim drzavama jer ih izadje jeftinije.

                              Neznam kako je u Australiji, ali ovde u Americi prosecan muscle car ne kosta nimalo vise nego neki brzi import. Primera radi, Sti i GTO kostaju identicno.

                              By the way, taj GT-R koji si spomenuo ... Smem li da pitam koliko kosta?

                              Comment

                              • DC2R
                                CBC Senator XXL
                                • 06.12.2005
                                • 334
                                • Perth Australia

                                #30
                                OK ubijaju ih pemzije i odpremnina, zasto mislis da japanci imaju manje??? koliko znam u japanu je standard zivota dosta dobar neverujem da dobijaju neke male pare.

                                Sto se tice garancija vamo u australiji mitsubishi daje najbolju i to 10 godina unlimited km, dok ford i GM jedva skrpe 3 god.

                                Skyline GT-R mozes da uzmes od $22000 pa nadalje, sve zavisi koji model, u kakvom je stanju i koliko je modifikovan. Za recimo dobrog R32 GT-R treba izdvojiti oko $25-30000, R33 GT-R malo modifikovanog da izdvojis oko $40000 (i to da mu kilometraza nebude preko 50000km a jedan je cak bio i na prodaju za $30000 sa 12000km predjenih), R34 GT-R model mozes naci od nekih $60000 pa nadalje (ali znaci sa predjenih mozda 20000km), svi ti auti rade low 12s a mozda i nize, zavisi od modifikacija.

                                Americki auti su van USA mnogo skupi zato im prodaja preko okeana i neide, vamo je novi STI oko $54000, za te pare mozes uzeti i EVO IX a mozes i monara GTO, zato ipak ima vise STI nego monara i ako kostaju odprilike isto, samo sto STI i EVO imaju mnogo bolje performance i resale vrednost. Za dobrog polovnog mustanga vamo mora da pljunes oko $50000, znam da se jedno vreme prodavao na fodovim garazama Mstang GT koji je imao neku ludu cenu od oko $75000, normalno niko ih nije kupovao tako da su prestali sa prodajom.

                                Comment

                                Working...
                                X