Pošto si se potrudio probaću još jednom.. Našao sam jedan primer tog štelovanja a ima ih mnogo (opisa) pa si se uhvatio tog lera kao pijan tarabe...
Prvi deo oko 3000 obrtaja si savladao. To kad obaviš ide sledeće...
Uglanom na tom šrafu se ne šteluje ler nego se šteluje najveći ler, vrtiš levo desno dok ne dobiješ najveći ler a onda ako je to puno ili malo drndaš onaj šraf na usisnoj grani (šrafcigerom). Onda ponoviš postupak pa opet i tako 3 puta i biće idealno.
Forum je čudna biljka ima svakakvih ali ako pogledaš na podatke o piscu poruka možeš svašta da vidiš, lik koji možda ne postoji ima dosta poruka na forumu, takodje ima u potpisu sajt gde ima sve od adrese do telefona itd..
Štelovanje je trivijalna operacija koju obavim za manje od minuta i nikad to u životu nisam naplatio nikome.
Benzin nisi nikako mogao da pokvariš ovim podešavanjem nego se desilo usput, Auto mirno radi ali ostane bez benzina. Treba naći uzrok.
Prvi deo oko 3000 obrtaja si savladao. To kad obaviš ide sledeće...
Uglanom na tom šrafu se ne šteluje ler nego se šteluje najveći ler, vrtiš levo desno dok ne dobiješ najveći ler a onda ako je to puno ili malo drndaš onaj šraf na usisnoj grani (šrafcigerom). Onda ponoviš postupak pa opet i tako 3 puta i biće idealno.
Forum je čudna biljka ima svakakvih ali ako pogledaš na podatke o piscu poruka možeš svašta da vidiš, lik koji možda ne postoji ima dosta poruka na forumu, takodje ima u potpisu sajt gde ima sve od adrese do telefona itd..
Štelovanje je trivijalna operacija koju obavim za manje od minuta i nikad to u životu nisam naplatio nikome.
Benzin nisi nikako mogao da pokvariš ovim podešavanjem nego se desilo usput, Auto mirno radi ali ostane bez benzina. Treba naći uzrok.
Comment