LADA vs YUGO
Evo ja cu izneti svoja iskustva sa ladom jer ladu znam odkad znam i sebe, posto su moji roditelji oduvek imali ladu.
Tacnije cale je imao prvo keca i to onog sa italijanskim motorom daleke 75 godine i ubrzo ga je prodao jer ga je nervirao sto je stalno negde pustao neko ulje...
Posle toga je vozio ladu 1500 koju je slupao negde na putu za more dok je imala nesto vise od 3 godine, nakon toga kupio je ladu special 1500 koju je prodao sa nekih 120000km '87 je kupio ladu rivu na kojoj sam se i ja naucio voznji i to na zadnjov vuci.
Za sve te godine lada specijal ga je jednom izneverila jer se zablokirao termoventil pa nije pustao u hladnjak vodu pa je auto prokuvao. Sto se tice ove lade rive, kod nje je bilo nekih problema u zadnjih 7-8godina i to sa reglerom (posto je neki elektronski pa to rusi nisu bash skockali najbolje), bio je problem sa anlaserom trebalo ga je srediti i to bi bilo to, ostalo je sve redovno, platine, svecice, ulje, filteri, pumpa goriva, paknovi, plocice...
Sto se tice limarije auto je i posle 19godina extra ocuvan posto je u startu uradjena zastita tek posle nekih 14god se poceli pojavljivati znakovi rdje na jednom krilu i oko rezervoara. Sada ili mozda na 20. rodjendan cemo joj uraditi to gde je pustila korozija i ofarbati celu.
Sada cu dati malo poredjenje LADA-YUGO jer od 2003. vozim novog yuga 1.3.
Yugo je definitivno laksi za voznju, elasticniji, laksi za manevrisanje.
Lada je tvrdja, teza za voznju ali pliva kao ladja u odnosu na yuga.
Sa Ladom gotovo nikada nisam imao problema dok me je taj NOVI
yugo vise puta ostavljao na putu prvi put zbog uloska kontakt brave, drugi put razvodna ruka, treci put sajla kvacila...
da ne pominjem sto je auspuh istrulio za dve godine, sto mi prozor spada, sto su sedista popucala, sto se brisaci raspadaju, sto su mi pukle obe posude i za brisace i a hladnjak, sto bravice zezaju - i jos gomila nekih gluposti - u prevodu samo me nervirao.
O mestu u samom autu i opremi koja dolazi uz auto necu ni da pricam, pa samo treba pogledati dizalicu koja dolazi uz yugo koja je PLASTICNA, ona kesa za alat je vec ispucala, a ladina originalna mala siva ne pokazuje znake starenja.
Sto se tice korozije ni tu ne mogu da se porede, treba napomenuti da yugo koji ima plastike iznad tockova - takozvane korube pre istruli nego lada koja ih nema - pa koliko bi onda trajala lada da ima korube - mislite o tome.
Sve u svemu lada je auto za yuga, mozda je moguce napraviti poredjenje u sadasnjim uslovima kao logan-zastava 10?
Evo ja cu izneti svoja iskustva sa ladom jer ladu znam odkad znam i sebe, posto su moji roditelji oduvek imali ladu.
Tacnije cale je imao prvo keca i to onog sa italijanskim motorom daleke 75 godine i ubrzo ga je prodao jer ga je nervirao sto je stalno negde pustao neko ulje...
Posle toga je vozio ladu 1500 koju je slupao negde na putu za more dok je imala nesto vise od 3 godine, nakon toga kupio je ladu special 1500 koju je prodao sa nekih 120000km '87 je kupio ladu rivu na kojoj sam se i ja naucio voznji i to na zadnjov vuci.
Za sve te godine lada specijal ga je jednom izneverila jer se zablokirao termoventil pa nije pustao u hladnjak vodu pa je auto prokuvao. Sto se tice ove lade rive, kod nje je bilo nekih problema u zadnjih 7-8godina i to sa reglerom (posto je neki elektronski pa to rusi nisu bash skockali najbolje), bio je problem sa anlaserom trebalo ga je srediti i to bi bilo to, ostalo je sve redovno, platine, svecice, ulje, filteri, pumpa goriva, paknovi, plocice...
Sto se tice limarije auto je i posle 19godina extra ocuvan posto je u startu uradjena zastita tek posle nekih 14god se poceli pojavljivati znakovi rdje na jednom krilu i oko rezervoara. Sada ili mozda na 20. rodjendan cemo joj uraditi to gde je pustila korozija i ofarbati celu.
Sada cu dati malo poredjenje LADA-YUGO jer od 2003. vozim novog yuga 1.3.
Yugo je definitivno laksi za voznju, elasticniji, laksi za manevrisanje.
Lada je tvrdja, teza za voznju ali pliva kao ladja u odnosu na yuga.
Sa Ladom gotovo nikada nisam imao problema dok me je taj NOVI

da ne pominjem sto je auspuh istrulio za dve godine, sto mi prozor spada, sto su sedista popucala, sto se brisaci raspadaju, sto su mi pukle obe posude i za brisace i a hladnjak, sto bravice zezaju - i jos gomila nekih gluposti - u prevodu samo me nervirao.
O mestu u samom autu i opremi koja dolazi uz auto necu ni da pricam, pa samo treba pogledati dizalicu koja dolazi uz yugo koja je PLASTICNA, ona kesa za alat je vec ispucala, a ladina originalna mala siva ne pokazuje znake starenja.
Sto se tice korozije ni tu ne mogu da se porede, treba napomenuti da yugo koji ima plastike iznad tockova - takozvane korube pre istruli nego lada koja ih nema - pa koliko bi onda trajala lada da ima korube - mislite o tome.
Sve u svemu lada je auto za yuga, mozda je moguce napraviti poredjenje u sadasnjim uslovima kao logan-zastava 10?
Comment