Јеси ли свестан шта си одвалио???
Јесам ли горе лепо рекао јеленска кожа=закон!!!
Једним потезом, кад се опет створи ти опет знам да иде на живце али је сигурно боље него да неког распалим
E stvarno ti nisi imao toliki problem, kad pored klime i dalje magli, prodjes kozom a ono posle 5 sekundi isto.
Tablu mogu skinuti sam pa cu pogledati umem li oko toga ...
A, ono u kabini za otvaranje i zatvaranje toplo-hladno za levu i desnu
stranu, je l' to nije na sajlu?
Pa se ona malo istegla i nece da otvori do kraja?
Ili je to vec hidraulika?
samo polako, skini tablu pa ces sam videti koji sistem imas.
jeste da je tada MB 190 bio najmanji i najjeftiniji Mercedes ali ne bih rekao da je imao sirotinjski sistem sa sajlom koji jednostavno ne ide u kola koja su iznad econo klase.
Volvo koristi servo motore za upravljanje sistemom, isto je na w123 I w124 Mercedesima.
hidraulika je upravljanje tecnim fluidom a pneumatika vazduhom.
hidarulika je prilicno skuplja jer treba pumpa, filteri, odzracivanje sistema, glavni i pomocni radni cilindri, cevi i creva visokog pritiska, povratni ventil regulacije pritiska u sistemu itd.
kod pneumatike osim creva skoro sve otpada , osim pumpe koja je obavezna na dizel i turbo benzinskim motorima.
sistem grejanja i klimatizacije uopste je vrlo prost u msislu nacina rada ali je vrlo cesto nezogdno smesten i nepristupacan pa treba puno vremena da se do svega dodje. ali je sve moguce da uradi bilo koji vlasnik automobila koji ume da zameni recimo svecice ili vodenu pumpu.
najteza faza je tacno dijagnosticirati kvar i naci mesto/deo koji je pokvaren.
sama zamena je laksi deo popravke.
U redu,
ovo sto si mi rekao, nijedan "majstor" mi ovde ne bi tako uradio.
Oni bi skinuli, nesto verovatno zamenili ili cak koristili i cekic(nasa alatka),
a onda sve to lepo naplatili.
Nekako cu uspeti da organizujem vreme za skidanje table;
moracu da budem brz jer mi auto treba svaki dan.
i ja tesko nalazim prave majstore koji su dovoljno pedantni, bolji od mene
evo ti savet za ubrzanje postupka- nadji kompresor za gume i prikaci ga na neko crevo pneumatike sistema. recimo negde kod vulkanizera. i onda pazljivo osluskuj gde curi vazduh jer ce se tu pojaviti sistanje.
ili kupi u nekoj prodavnici ribica tanko crevo za pumpice za akvarijum pa spoji na pneumatski sistem i duvaj plucima kao da pumpas balon, jako.
bez obzira sto ti auto treba moras racunati da to nije posao od pola sata, bar sto se tice pronalazenja mesta gde je sistem busan. kasnija popravka je prilicno brza.
Bice to lep posao, u pravu ste!
Ali, pravicu ceste kratke pauze i uz pivo planirati sta bi sledece
trebalo raskaciti.
Ja cu duvati, a i pushac sam; nego, nije problem da l' ce mi oci
ispasti od duvanja nego, da ne upustim dole (od naprezanja)?
Pozdrav!
Evo da osvezim temu, kod nas moze da se nadje Anti Fog sprej, pakovanje 200ml a proizvodi ga Johnson. Trebalo bi da jedno prskanje traje do 3 nedelje. Meni za sad sluzi ok.
Comment