Americki Muscle u Evropskom telu!
Collapse
X
-
Engleska kompanija Marcos osnovana 1959 od strane Jem Marsh i Frank Costin. Kompanija je 1970 upala i finansijsku krizu, i prestala sa radom 1971. Jem Marsh je 1976 odkupio prava na ime i nastavio sa radom, 1981 je na trziste lansirao Marcos V6 Coupe koji se prodavao u kitu....
2000. godine kompanija je ponovo prestala sa radom, dok kanadjanin Tony Stelliga nije preuzeo stvari u svoje ruke i ulozio u kompaniju...
Adut kojim Markos ponovo plnira da se stavi na mapu egzoticnih proizvodjaca je model nazvan TSO.
TSO koristi svoma dobro poznati Chevrolet small block V8 zapremine 5.7l ili 350 ci. koji u ovom automobilu proizvodi 420 ili 475 u zavisnosti od verzije.... Zahvaljujuci tezini od svega 1 170 kg. automobil ubrzava od 0-100 km/h za svega 4,1 s. Od 0-160 za 8,5 s. zahvaljujuvi izuzetnoj elasticnosti agregata od 80 km/h do 110 km/h potrebno je svega 2,1 s.
Maksimalna brzina koju ovaj automobil postize je oko 300 km/h.. da bi se automobil bezbedno zaustavio potrebne su i adekvatne kocnice... Cetiri diska od 340 mm omogucajavaju zaista imresivinih 13 sekundi za kombinaciju ubrzanja i kocenja od 0-160-0.... Zahvaljujuci sasiji koju su konstruisali inzinjeri firme Pro Drive TSO ima izuzetne vozne karakteristike...
Enterijer je radjen kompletno u kozi sa aluminijumskim detaljima koji dodaju ukusnu sportsku notu i podecaju vozaca da se nalazi u autu koji ima sportske pretenzije.... Novi Marcos se moze pohvaliti, iako tesko dostupnim, prilicno velikim prtljadznikom.... ali verujem da je potencijalnom kupcu to poslednje na listi zahteva...
Cena Marcosa TSO sa dvodelnim targa krovom 420 KS touring ogibljenjem, LS diferencijalom, kvalitetnim muzickim paketom (iako mislim da je sam zvuk motora dovoljna muzika), zatamnjenim staklima, aluminijumskim naplatcima i jos dosta opreme iznosi 64 000 funti (provericu koliko je to u evrima) jedino sto bi ja dodao je klima uredjaj koji se posebno doplacuje i to 1 500 funti, navedene cene su bez poreza i carine....
e sad jos da cujem kritike na text posto sam ga srocio na brzinu
Comment
-
-
Vec je na mukama, mora da pise o nisanu z240
A sutra ga hvatam za usi i direkt da vidim markosa.
Comment
-
-
@ Sasha
Ma znas samo si zaboravio, Dragan Lotus je hteo da ga uzme ali ne znam sta je na kraju bilo...
@luci
Auto je stigao u ns krajem 60tih kada je bio skoro nov, imao ga je jedan poznati advokat koji je uporedo sa njim vozio i '67 Mustanga GT 390 ( i kada sam pricao sa njim o kolima rekao da je bio daleko zadovoljniji mustangom nego marcosom, ali to sad nije bitno). Ta serija Marcosa je imala drvenu konstrukciju karoserije ali metalne panele ( sto nije retko kod starih engleza, taj sistem jos uvek koristi Morgan +8 ) a ubacivani su motori iz forda, volvoa i triumpha od 1600 ccm do 3000 ccm ( mislim da je ovaj ns bio 3,0 V6 Ford Essex ). auto je vozen dosta dugo a onda je promenio par ruku i zavrsio u djurdjevu ( 20 km od ns ) kod lika koji planira da ga restaurira. U istom mestu postoji i prakticno perfektan Triumph TR 7, najbolji u srbiji. U medjuvremenu je V6 izvadjen i zamenjen nekim manjim motorom ( ali odgovarajucim ) a drveni nosaci su poceli da trule, tako da u restauraciji mora da se konsulutuje i stolar a ne samo limar. Poznavaoci engleza u srbiji znaju za marcosa a obzirom da jedan od vrsnih takvih strucnjaka dolazi na ovaj forum ( Austin ) pitajte njega!
Comment
-
-
cekaj ako je imao drvenu konstrukciju onda ne bi trebao da ima sestak motor, taj motor je ubacivan tek kad je sa drvene konstrukcije preslo na metalnu, koja je omogucavala jace motore... ako je radjen izmedju 66 i 69 onda moze da ima 1,5; 1,6; i 1650 fordov a '69 prelazi na V4 isto ford...
e jedino ako je posle 1969 onda je poceo da ima fordov ili volvo 3.0 v6....
daj nek neko kaze austinu za diskusiju ovde sumnjam da on ovde cesto svrce
Comment
-
-
recicu Austinu ali nisam znao za tu pricu sa konstrukcijom i o promeni materijala, interesantno! Siguran sam da je drvena konstrukcija u pitanju, jer mi je to rekao i bivsi vlasnik ( nazalost, sada pokojni ) i ljudi koji su videli auto... e sad, kako se tu uklapa 3.0 V6...
Comment
-
-
Marcos o kome pricate se nalazi u Gospodjincima, motor je bio Volvo 3-litre redni sestocilindricni, koji je sada izvadjen, auto nisam nikad video ali sam cuo da je u prilicno losem stanju. Inace vlasnik za auto trazi neku sumanutu cifru, poslednje sto sam cuo je 20000 evra.It floats on fluid
Comment
-
Comment