Americki Muscle u Evropskom telu!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro_Touring_Mopar
    CBC Senator XXL
    • 13.11.2007
    • 684
    • Sabac

    #61
    Kad smo vec kod Diplomata, red je pomenuti i Bitter CD, sportski automobil sa Diplomatovom tehnickom osnovom i Chevroletovim 327 cid. V8 motorom.

    Automobil je zasnovan na Opelovoj studiji CD, koja je dozivela neverovatan uspeh na Frankfurtskom salonu automobila iste godine, te su David R. Holls iz Opelovog dizajnerskog studija i Erich Bitter odlucili da 1973. javnosti predstave serijski model. Automobili su sklapani u Stutgartskoj firmi Baur, a automobil je 1974. kostao oko 54.000 Nemackih maraka. 1979. godine, proizvodnja je prestala, a za 6 godina je sklopljeno nesto manje od 400 automobila.





    2007. godine Bitter je najavio model Vero, koji ce biti debelo baziran na trenutnom Holden Statesman-u, a pokretace ga Chevroletov V8 sa 6.0L i 362 HP.



    Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #62
      Vauxhall VXR8 je dobio novo srce od 425ks...izgled je ostao isti, pa onda samo slika motora za ovaj put...

      Comment

      • Pro_Touring_Mopar
        CBC Senator XXL
        • 13.11.2007
        • 684
        • Sabac

        #63
        TVR-ovi stariji modeli poput Griffitha 200 i 400 i Tuscana V8, su koristili Fordov Windsor V8 kao pogonski agregat.

        Griffith je krenuo sa proizvodnjom 1964 godine, sa serijom 200. Model 400 je usledio vec '65 godine sa sitnim kozmetickim prepravkama i kao takav se pravio do 1967. Serija 600 je zamisljena kao novi "facelift", medjutim zbog problematicnog ponasanja samog automobila, ideja je ubrzo ugasena a first gen. Griffith je otisao u istoriju. Najveci problem ovog automobila svakako je bila sasija pozajmljena od malih Britanskih automobila, koja nikako nije mogla da trpi veliki Fordov V8. Slicna prica je bila i sa karoserijom, koja se strahovito brzo zagrevala i sam motor se veoma cesto pregrejavao. Voznja je takodje zahtevala izuzetno umece, s obzirom na laganu i malu karoseriju ukombinovanu sa velim motorom, mada su performanse bile zaista odlicne. Ovaj model je danas prava retkost; napravljeno je 59 automobila serije 400 i samo 10 serije 600.

        Fordov 289 cid. Windsor koji je pokreato ove automobile, imao je 220 ks u standardnoj, odnosno 271 ks u specijalnoj HIPO varijanti. Uz neverovatno laku karoseriju, ovo je znacilo fantastiocne performanse i max. brzinu od 155 mph (250 kmh).



        Tuscan, zamisljen kao zamena za Griffitha, usao je u proizvodnju 1967. godine, a pogonio ga je isti Fordov Windsor V8, koji je bio i u Griffith-ima. Snaga je bila 271 ks. Nazalost, V8 model se nije pokazao preterano popularnim (Tuscan je patio od istih bolesti kao i Griffith - sasija i karoserija su bile bas lose), te je 1971. zamenjen sa manjim V6 motorom. Napravljeno je nesto preko 100 primeraka.

        Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

        Comment

        • V-Tec
          CBC Senator XXL
          • 30.06.2006
          • 1615
          • Beograd
          • '89 Civic d16a6

          #64
          Koji promasaj od automobila...Ipak je trebalo izvrsiti abortus.
          shuto-expressway.com

          Comment

          Working...
          X