brojevi:
Corvette C6 i C6 Z06 imaju 400 i 507 ks i kostaju od 40 do 66 k $
Dodge Viper ima 510 ks i kosta 85 k $
Ford GT ima 540 ks i kosta 150 k $
svi ovi automobili ubrzavaju oko ili ispod 4 sec, prebacuju 300 km/h bez frke i imaju vrhunski "roadholding", dakle izuzetne masine, bez obzira sa cime ih poredili, da li protiv najobicnijeg 911 ili M3 ( koji treba da se pojavi ) ili ezotericnog Enza i MC12, ovi automobili se odrzavaju na megdanu a cesto i pobedjuju a da ne govorim o tome sto za cenu jednog Murcielaga ( oko 360 000 evra ) mozes da kupis sva cetiri a znajuci koji su motori u njima, garantovano izdrzavaju daleko vise od 100 000 km uz najobicnije odrzavanje bez ikakvog remonta...



Ok, afiniteti i ukusi su druga stvar, licno sam lud za amerikancima ( sto se da primetiti ) ali sam odrastao obozavajuci ferrari. imao sam prilike da vidim svaki ferrari od 308/328 pa do Enza a samo mi fali F 599, neke od njih sam detaljno zagledao ali na veliku zalost ni jedan nisam vozio ( jos ), stvar je u tome sto se Ferrariji veoma brzo i jako "umore" i pocinju da pokazuju svoj latinski duh sa prozorima koji upadaju u vrata, tablom koja skljocka, vesanjem koje zahteva reinkarnaciju ( pogotovo kod ovih koji se voze kod nas ). kod amerikanaca, takve stvari su nepoznate, oni su napravljeni da izdrze i podnesu sve i svasta a pritom daju "sublime" performanse i image. jedini pravi sportski automobil koji je jednako izdrzljiv i upotrebljiv u svakodnevnoj kao i extremnoj exploataiji je porsche a par 911 za koje znam kod nas su jednako zategnuti kao i prvog dana. sa druge strane, porsche ne volim ni na slici ali to je vec druga stvar....
Corvette C6 i C6 Z06 imaju 400 i 507 ks i kostaju od 40 do 66 k $
Dodge Viper ima 510 ks i kosta 85 k $
Ford GT ima 540 ks i kosta 150 k $
svi ovi automobili ubrzavaju oko ili ispod 4 sec, prebacuju 300 km/h bez frke i imaju vrhunski "roadholding", dakle izuzetne masine, bez obzira sa cime ih poredili, da li protiv najobicnijeg 911 ili M3 ( koji treba da se pojavi ) ili ezotericnog Enza i MC12, ovi automobili se odrzavaju na megdanu a cesto i pobedjuju a da ne govorim o tome sto za cenu jednog Murcielaga ( oko 360 000 evra ) mozes da kupis sva cetiri a znajuci koji su motori u njima, garantovano izdrzavaju daleko vise od 100 000 km uz najobicnije odrzavanje bez ikakvog remonta...




Ok, afiniteti i ukusi su druga stvar, licno sam lud za amerikancima ( sto se da primetiti ) ali sam odrastao obozavajuci ferrari. imao sam prilike da vidim svaki ferrari od 308/328 pa do Enza a samo mi fali F 599, neke od njih sam detaljno zagledao ali na veliku zalost ni jedan nisam vozio ( jos ), stvar je u tome sto se Ferrariji veoma brzo i jako "umore" i pocinju da pokazuju svoj latinski duh sa prozorima koji upadaju u vrata, tablom koja skljocka, vesanjem koje zahteva reinkarnaciju ( pogotovo kod ovih koji se voze kod nas ). kod amerikanaca, takve stvari su nepoznate, oni su napravljeni da izdrze i podnesu sve i svasta a pritom daju "sublime" performanse i image. jedini pravi sportski automobil koji je jednako izdrzljiv i upotrebljiv u svakodnevnoj kao i extremnoj exploataiji je porsche a par 911 za koje znam kod nas su jednako zategnuti kao i prvog dana. sa druge strane, porsche ne volim ni na slici ali to je vec druga stvar....

Comment