Ko kaze da gazdi ostaje 10.000 eura?
Cisto sumnjam.
Kao prvo, on ima rezijske troskove ne samo servisa, nego i ostatka firme. Kao drugo, on mora da namakne plate i drugima, od cistacica do sluzbenika. Itd, itd, poenta je, oni imaju sasvim realne i vrlo opipljive troskove.
Mislim da su im cene servisa pomalo naduvane jer imam utisak (a utisak moze i da vara!) da im prodaja automobila ne ide bas sjajno. Seti se, oni su poceli kao ekskluzivni uvoznik i distributer firme Daewoo. Medjutim, prelaskom vlasnitva Daewoo-a potpuno u ruke GM-a, oni su sada samo mali sraf u drugoj velikoj masini. Sada nude i ex-Daewoo-sada-Chevrolet i Opel, ali to sada nudi i citav niz drugih firmi, nisu vise oni izvor, vec su sada samo jedno od prodajnih mesta. Obzirom na lokaciju, na kraju Zemuna na batajnickom putu, nisu bas ni ekstra pristupacni.
Dakle, taj Daewoo-Chevrolet servis im je JEDINA jaka strana, posebno u kontekstu tradicije, ljudi su navikli da odlaze kod njih. Zato su i investirali u njega, dok im je showroom manje-vise isti kao i ranije. Ja cak ni ne znam da li je to bio njihov potez, ili im je to GM nametnuo. Znam da kada bih ponovo kupovao takav auto, ne bih isao kod njih, vec recimo u Centar Boban, koji mi je kudikamo blizi i lakse dostupan.
No, svejedno, odosmo skroz u off, postade ovo diskusija o teorijskim aspektima servisiranja. Zavrsavam diskusiju poentom koju sam hteo da napravim, a to je da je konkretno Auto Trend pomalo naduvao serviserske usluge verovatno iz nuzde, jer su im sasvim sigurno otpali neki drugi aduti (ekskluzivni uvoznik, prva ruka).
A posto i dalje idem kod njih, mislim sta mislim, ali i dalje idem jer sam zadovoljan opstim nivoom usluge.
Pozdrav,
DVV
Cisto sumnjam.
Kao prvo, on ima rezijske troskove ne samo servisa, nego i ostatka firme. Kao drugo, on mora da namakne plate i drugima, od cistacica do sluzbenika. Itd, itd, poenta je, oni imaju sasvim realne i vrlo opipljive troskove.
Mislim da su im cene servisa pomalo naduvane jer imam utisak (a utisak moze i da vara!) da im prodaja automobila ne ide bas sjajno. Seti se, oni su poceli kao ekskluzivni uvoznik i distributer firme Daewoo. Medjutim, prelaskom vlasnitva Daewoo-a potpuno u ruke GM-a, oni su sada samo mali sraf u drugoj velikoj masini. Sada nude i ex-Daewoo-sada-Chevrolet i Opel, ali to sada nudi i citav niz drugih firmi, nisu vise oni izvor, vec su sada samo jedno od prodajnih mesta. Obzirom na lokaciju, na kraju Zemuna na batajnickom putu, nisu bas ni ekstra pristupacni.
Dakle, taj Daewoo-Chevrolet servis im je JEDINA jaka strana, posebno u kontekstu tradicije, ljudi su navikli da odlaze kod njih. Zato su i investirali u njega, dok im je showroom manje-vise isti kao i ranije. Ja cak ni ne znam da li je to bio njihov potez, ili im je to GM nametnuo. Znam da kada bih ponovo kupovao takav auto, ne bih isao kod njih, vec recimo u Centar Boban, koji mi je kudikamo blizi i lakse dostupan.
No, svejedno, odosmo skroz u off, postade ovo diskusija o teorijskim aspektima servisiranja. Zavrsavam diskusiju poentom koju sam hteo da napravim, a to je da je konkretno Auto Trend pomalo naduvao serviserske usluge verovatno iz nuzde, jer su im sasvim sigurno otpali neki drugi aduti (ekskluzivni uvoznik, prva ruka).
A posto i dalje idem kod njih, mislim sta mislim, ali i dalje idem jer sam zadovoljan opstim nivoom usluge.
Pozdrav,
DVV
Comment