Zbog cega kovceg na tockovima??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BlueCRX
    CBC Veteran
    • 01.08.2006
    • 122
    • Beograd, Zvezdara

    #31
    Meni se licno svidja naziv kovceg na tockovima, pa ko ima m...
    nek izvoli.

    Comment

    • Fox Predator
      CBC Član
      • 12.06.2006
      • 29
      • Zemun

      #32
      ma pusti te ih... ljubomorni....
      Respect men's car, and men will respect you...

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #33
        Originally posted by JAPANX
        Originally posted by driver
        Znam choveka koji je u usa imao strashan sudar u toyoti MR2 koja je velichine CRXa. Udario ih je volvo V70 u vrata suvozacha na raskrsnici pri 80kmh. MR2 je odleteo 30 metara, kvaka na vratima nije postojala, ali chovek je izashao iz automobila, nije uspeo toliko da se zguzva da ne moze da otvori vrata. Poshto su u usa suvishe rigorozni i ako je shasija i malo pomerena, auto se odmah "baca", proverili su kod majstora, sve je bilo netaknuto osim karoserije spolja, samo je zamenjeno shta je trebalo.
        u americi postoji zakon da svi automobili moraju da imaju zastitu u vratima,dodatnu sinu...
        ...koja pukne i proburazi ti jetru kod bocnog udara, genijalno Upravo takve stvari su se desavale pre nekih 7-8 godina, znam da je bila prica po novinama oko toga...
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BlueCRX
          CBC Veteran
          • 01.08.2006
          • 122
          • Beograd, Zvezdara

          #34
          Malo je glupo porediti MR2 i CRX, kod MR2 je motor koliko
          ja znam pozadi i kod udesa nereaguju isto.

          Comment

          • foRce
            CBC Senator
            • 03.11.2005
            • 213
            • Novi Beograd
            • Honda Accord Sport, Rover 600

            #35
            Pa zar nemaju sva novija kola sipke u vratima??Koliko ja znam imaju svi pa i male klase automobila.Hoces da kazes da je bolje kad su vrata prazna???
            _____________________________

            ________________________________
            http://www.cardomain.com/ride/827637
            HONDA Club Serbia

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #36
              Ne, ono sto su Ameri radili je da su to sa sipkom shvatili malo preterano bukvalno, pa su na gotova vrata stavljali te sipke kao da su ih naknadno dodavali i varili...najverovatnije i jesu.

              Ono sto vecina novih automobila ima su bocna ojacanja u vratima, odnosno ta tzv "sipka" kao integralni unutrasnjeg prifila vrata.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • p0peye
                CBC Član
                • 27.10.2006
                • 73
                • BG, SER
                • Lada 110

                #37
                Originally posted by sisa ki
                bas zato sto je najvise ljudi izginulo u njoj.
                ? Najvise? Definisi molim te. Najvise? Na svetu? U odnosu na sva ostala vozila? U odnosu na sportska kola? U svom cenovnom rangu? U odnosu na snagu?
                jer ide brzo,lagana je i kada kocis otklizava napred.
                A sva ostala kola koja kad vozis brzo i zakocis stanu u mestu.
                Ja bih PRE rekao da to ima malo vise veze sa sirinom guma na mokrom, i NARAVNO kvalitetom (pazario najjeftiniju) i stanjem (pazario polovnu koja je malo izlizana sa strane i nema bas neku saru ali se sija jer su je namazali vazelinom. i da - TEK kada su je stavili na felnu i napumpali vide se neke cudne pukotinice, koje se nisu videle dok je stajala na gomili - ali ajde - sta sad, vec su je namontirali...) guma.
                znaci moras znati kada da pocnes da kocis da bi stao gde zelis.
                A sa ostalim kolima ne moras. Zaletis se fino i ne razmisljas kada da kocis, po kakvom putu vozis, da li je mokro, klizavo...


                zato su je prozvali mrtvacki kovceg,i ne mogu posle da te izvade napolje iz nje kada se zguzva.
                Gresis, ovaj gresis silno sine...
                CRX ima kavez (valjda aluminijumski) oko kabine - ili mozda bolje unutar kabine (ja video - kada sam menjao sajtne), i kud i kamo je sigurniji od ostalih pominjanih vozila...
                Ja pricao sa likom kome je na velikoj brzini pukla guma na autoputu, zabo u bankinu, isprevrtao se par puta, i - izasao iz kola. Ako on laze mene i ja lazem vas...
                Zajednicki ortak mi je opisivao na sta je licio auto kada su ga dovukli kuci...
                Ajde da ne citiram posebno sve ostale koji tvrde da se on deformise pri sudaru:
                MORATE imati u vidu okolnisti pri kojima je nastao sudar: ne mozete isto gledati na cukanje na semaforu pri 20 km/h (sto se najcesce desava vecini automobila) i izletanje iz krivine pri sumanutoj brzini, frontalnim sudarom pri preticanju i losoj proceni pri istoj brini ... (sto je najcesci slucaj sa CRXom)
                A statistika kaze "sudar"
                Dosta sam pratio forume po netu (USA...) i tamo sve ljudi lepo kazu. Svoja iskustva. I svi (oni stio pisu - znaci preziveli. Za one koji su poginuli ne mogu da tvrdim... ) se slazu da je extra bezbedan auto... Ja takvih PU, PU, PU - jos nisam imao, i nadam se da necu. A ne vozim bas ko baba...

                taj naziv za nju potice jos iz davne 86........

                ja sam imao 5 komada i jos sam ziv i nisam slupao ni jednu,zato samo gassss...
                RESPECT - nemoj pogresno da me razumes da te prozivam, ali si malo nejasno napisao post, pa bi juniori mogli pogresno da te razumeju.
                Pozz
                ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                Comment

                • p0peye
                  CBC Član
                  • 27.10.2006
                  • 73
                  • BG, SER
                  • Lada 110

                  #38
                  Originally posted by lanMi
                  mene licno pogadja kad neko kaze "kovceg na tockovima", imam utisak kao da mi vracha. I to sve sa onim prepredenim osmehom "aaa, znam ja". Tada pitam "A jel imas ti u kuci kuhinju? - Imam. Sto? - A jel mozes da se okliznes na plocice i padnes glavom o ivicu stola i ubijes se? - Pa, valjda mogu - A jel zoves tu kuhinju "kovceg sa shporetom"? Pa sta onda hoces?

                  Kad smo o voznji, ja imam neki utisak da mi je CRX malo nestabilan pri velikim brzinama na neravnom putu, valjda zato sto ima kratak hod amortizera, pa ponekad neki od tockova bukvalno leti kroz vazduh bez kontakta sa podlogom.
                  Mozda je vreme za menjanje amortizera...Sad sam za vikend malo vise stisnuo gas na vijugavom neravnom putu, i u krivinama kad predjem preko neravnine zna cela da odrifta malo u stranu.
                  Ja bih stavio akcenat na "CEO" - da li si primetio kako kontrolisano proklizava - CEO auto, a ne samo prednji deo iil samo zadnji. Znaci - kada nadjes granicu - moze da bude veoma zanimljivo...
                  Sada da ne ispadne da se qr.im, da dodam da do krajnjih granica idem samo kada je put dovoljno siguran da u slucaju lose procene ima prostora za ispravljanje greske - gadjam teme krivine pa ima prostora do spoljasnje ivice puta, i naravno nema parkiranih kola sa spoljasnje strane putanje, pandera i bilo cega sto bi moglo da uzrokuje bilo sta vise od ispravljanja felni. A ni njih (do sada - pu pu pu) nisam morao da ispravljam...
                  ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                  Comment

                  • p0peye
                    CBC Član
                    • 27.10.2006
                    • 73
                    • BG, SER
                    • Lada 110

                    #39
                    Originally posted by PINHEAD
                    sve cekam da neko pomene pokojnog Gonzu i njegovog CRX-a...eto zato se zove mrtvacki kovceg!

                    uzgred, ne pricamo o "neiskusnom vozacu". Zove se kovceg zato sto ako lupis propisno, dobijas limeno odelo....
                    A da je vozio neki drugi auto (iz TOG vremena, sa istim odnosom snage/tezine, sa istom opremom - airbag, abs...- mojne da uzimas u obzir mecku koja kosta 150000+ ?) - ostao bi ziv?
                    BTW - kako je boginuo Gonzo? OK, u sudaru, ali sta se desilo? Koja brzina, okolnosti...?
                    ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                    Comment

                    • p0peye
                      CBC Član
                      • 27.10.2006
                      • 73
                      • BG, SER
                      • Lada 110

                      #40
                      Originally posted by driver
                      Znam choveka koji je u usa imao strashan sudar u toyoti MR2 koja je velichine CRXa. Udario ih je volvo V70 u vrata suvozacha na raskrsnici pri 80kmh.


                      MR2 je odleteo 30 metara, kvaka na vratima nije postojala, ali chovek je izashao iz automobila, nije uspeo toliko da se zguzva da ne moze da otvori vrata.

                      Ama ljudi, jel znate vi koliko je 80 km/h...
                      Aj sada ozbiljno: da li znate koliko je 80 km/h?
                      Poshto su u usa suvishe rigorozni i ako je shasija i malo pomerena, auto se odmah "baca", proverili su kod majstora, sve je bilo netaknuto osim karoserije spolja, samo je zamenjeno shta je trebalo.
                      Uh. Glupo je da ja (postovao o liku koji se isprevrtao na 200 na sat i izasao iz kola) pisem o tome sta je realno, ali taj CRX je definitivno bio sav zguzvan (kao kada na otpadu guzvaju kola - samo se kabina nije spljeskala - jeste se deformisala - ali se nije poravnala sa haubom.)
                      A da je pri tom bocnom udaru sasija ostala nepomerena - i to pri bocnom udarcu - malo mi je neverovatno...
                      Ok da je izasao, otresao prasinu sa rukava, ispravio kragnu i odsetao, ali..?
                      ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                      Comment

                      • p0peye
                        CBC Član
                        • 27.10.2006
                        • 73
                        • BG, SER
                        • Lada 110

                        #41
                        Originally posted by Bansha
                        Originally posted by lanMi
                        A jel mozes da se okliznes na plocice i padnes glavom o ivicu stola i ubijes se? - Pa, valjda mogu - A jel zoves tu kuhinju "kovceg sa shporetom"? Pa sta onda hoces?
                        Da ali u kuhinji ne izazivas sudbinu, plus nemam plocice u istoj. U "kovcegu" itekako izazivas sudbinu!
                        Pa sad...
                        Vozi CRX-a <60 km/h, i neces izazivati...
                        Vozi Jugica >60 km/h i izazivaces...
                        Salim se. Definitivno ako uporedimo brzinu i uslove (krivine...) - u CRX-u DEFINITIVNO manje izazivas sudbinu nego u nekom drugom autu. (i opet - cenovni rang... ...)
                        Ja sam se vracao ka Beogradu pre par meseci Avalskim putem i izgubio zivce kada je neki kamion slinio 40 na sat. Uhvatio sam (suvise) malo pravca i zabo gas. Posto nisam bio odmah iza njega, pretekao sam par vozila ali rek'o ajde (pre)stici cu i njega. Vec smo ulazili u krivinu kada sam primetio farove u sustret. Vratio u nizu brzinu, zabo gas i ubacio se ispred kamiona. U velikom stilu, sa dobranim driftingom... Auto je kontrolisano proklizao i - ubacio se gde treba...
                        Znam da sam postovao da dobro pazim gde to radim, ali stvarno sam zaboravio na ovu situaciju. Toliko sam se usr.o da sam verovatno podsvesno istisnuo to secanje...
                        Probaj to sa nekim drugim kolima... (ima ih, ali koliko kostaju...)
                        ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                        Comment

                        • PINHEAD
                          CBC Senator XXL
                          • 30.03.2005
                          • 373
                          • BG, Vidikovac

                          #42
                          Evo da vam malo objasnim sta se desava raznim automobilima pri sudaru a ne samo CRX-u.

                          Moj matori je imao udes 27. septembra. Na Ibarskoj magistrali , oko 22h uvece. Vracao se sa placa, standardno, kao i milion puta pre toga. Isao je 60 - 70km/h.

                          Kad odjedanput, kod ukljucenja sa Petlovog brda, njega isece lik sa desne strane. I cale se tu cimne levo instinktivno (ali i pogresno, a covek vozi 30 i kusur godina i nikakve udese dosad nije imao.

                          I sta se desi? Odjednom se iz suprotnog smera pojavi bela Jetta, koja je po proceni ( ili po izjavi vozaca ) isla jedno 80 - 90.

                          I ceoni sudar. Ah da. Cale inace vozi Passata iz '86 2.3 GT karavan. Veeliki auto sa haubom od jedno metar i po. Jak auto.

                          Da vas ne bih drzao u neizvesnosti cale je prosao sa dve posekotinice na licu i ugruvanim levim kolenom i skocnim zglobom. I naprsnucem nekog repnog prsljena koji je nebitan u celoj prici ( tako kaze doktor, jedino je malo neprijatno dok ne zaraste ).

                          Ovaj drugi lik je prosao sa naprsnucem kljucne kosti. Obojica su sami izasli iz auta ( doduse maltene kroz siber ) , pandur se krstio i levom i desnom kada je stigao u urgentni i video ih citave.

                          Sto se automobila tice, i od Passata i od Jette nije ostalo nishta! ( Osim ako gepek ne racunate u "neshto" )

                          Jettu nisam video ali Passata bogami jesam. I gledam ga svaki dan u garazi. Auto je savijen ulevo po horizontalnoj osi - sto znaci da mu je desni far na centru, i po vertikalnoj osi - sto znaci da mu je krov malko u G

                          Hauba je sa vozaceve strane zguzvana sve do kabine, levi tocak maltene usao u kabinu, kabina je smrsala za jedno 30 = 40 centimetara po duzini.
                          Levo krilo uopste ne postoji! Prizor je zastrasujuc, bez preterivanja!!!
                          Inace sve se ovo desilo dok sam ja bio na moru, ali posto posledice nisu bile tako tragicne, nisu mi javili.

                          Tako da kad sam dosao, da sam kojim slucajem prvo zavirio u garazu a ne u stan, verovatno bih se na mestu onesvestio.
                          ako uspem da nabavim digitalni od nekog stavicu vam i par fotki da vidite sta znaci kad covek ima srece ( I NOSI POJAS!!!! )

                          Tako da vozite pazljivo, vezujte se obavezno, cuvajte sebe i Bog ce vas cuvati!

                          I pitanje - sta bi se desilo CRX-u pri ovakvom sudaru??

                          Pozdrav....
                          EI9, EJ9, EK9......

                          Comment

                          • p0peye
                            CBC Član
                            • 27.10.2006
                            • 73
                            • BG, SER
                            • Lada 110

                            #43
                            Ok, posto sam samo cuo pricu o onom prevrtanju, a ni auto nisam licno video posle toga, da ne "tupim" dalje sa tim primerom. Probacu da nadjem nesto konkretno na netu. Naravno, postovacu ako nesto nadjem
                            Pozz
                            ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                            Comment

                            • HotDog
                              CBC Senator XXL
                              • 06.05.2005
                              • 965
                              • BSG 75 (011)

                              #44
                              cheoni sudar sa zbirnom brzinom od 160km/h...male posledice tog sudara sto pominjes vise zvuce kao izuzetak nego pravilo, cak i za neke novije automobile, makar tako ja mislim.

                              Comment

                              • p0peye
                                CBC Član
                                • 27.10.2006
                                • 73
                                • BG, SER
                                • Lada 110

                                #45
                                Originally posted by lanMi
                                cheoni sudar sa zbirnom brzinom od 160km/h...male posledice tog sudara sto pominjes vise zvuce kao izuzetak nego pravilo, cak i za neke novije automobile, makar tako ja mislim.
                                Meni ovo definitivno vise lici na "CUDO" - pa vidite sta se desava sa kolima na krash testovima na mnogo manjim brzimana...
                                Slavio bih taj dan kao drugi rodjendan...
                                ++Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window++

                                Comment

                                Working...
                                X