Zbog cega kovceg na tockovima??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Orlando
    CBC Član
    • 26.12.2006
    • 97
    • Beograd

    #46
    @pOpeye

    Pa ko još vozi CRX < 60 km/h. Bolje je da ide busom. Ne znam da li taj automobil uopšte može da se vozi tako sporo. Prosto mu ne prija. I tačno je da sa takvim automobilom izazivaš sudbinu. Ajde odoli, pa da ne stisneš gas.

    A što se tiče divljanja Avalski putem, mada ti pišeš kako primerno voziš i da se time ne baviš, u kakvom je stanju motor te Honde?
    Po pričama, CRX prosto ždere asfalt.
    Što znači da bi trebalo da preletiš tu kolonu sa sve kamionom. I to još u 5 brzini. Opušteno.
    A što se drifta tiče, u kakvom su ti stanju gume? Verovatno neka suluda kombinacija,15",16",17" felne sa se nekim ludim širinama + polovnjaci. Možda i grešim.
    Stvarno mislim da ljudi ne trebaju da pišu bajke o CRX-u. Auto star skoro dvadeset godina, motori prešli preko 250000, pa još u 90% slučajeva sa fabričkim oprugama i amortizerima. Da ne spominjem trulež. I sve to leži kao pegla.
    Hm, malo verovatno.
    Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

    Comment

    • shone190
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2004
      • 1877
      • Beograd
      • Dodge Charger 8.1l

      #47
      dokle vise

      @Ole

      Dobro si rekao to "po pricama", zato sam ga i prodao

      U principu ne znam zasto tolika buka oko CRX-a ko da ide ne znam kako. Ima hrpa auta koji ga pokidaju kako hoces, ali postoje dve bitne stvari koje se moraju priznati, a to je da izgleda ekstra pogotovo za period kada se pojavio i da su Japanci stvarno izvukli i previse snage iz 1.6l motora, bez turbine naravno.

      Mene licno je razocarao bas zato sto sam se povodio pricama kako lomi i jede asfalt, ali kada sednes u nesto sa malo vise Nm i ccm vidis da to i nije bas tako.

      Sve u svemu kovceg je zato sto su ga vozili takvi profili vozaca, a ne zato sto ide za 3s od 0-100m

      Pozdrav!

      Comment

      • PINHEAD
        CBC Senator XXL
        • 30.03.2005
        • 373
        • BG, Vidikovac

        #48
        Re: dokle vise

        Originally posted by shone190
        Mene licno je razocarao bas zato sto sam se povodio pricama kako lomi i jede asfalt, ali kada sednes u nesto sa malo vise Nm i ccm vidis da to i nije bas tako.
        Apsolutno se slazem.
        EI9, EJ9, EK9......

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #49
          Meni ovo definitivno vise lici na "CUDO" - pa vidite sta se desava sa kolima na krash testovima na mnogo manjim brzimana
          nije nikakvo cudo vec pre pravilo dobro projektovanih sistema pasivne bezednosti.
          pod dobro projektovanim podrazumevam stepen apsorbovanja sila koja nastaju promenom stanja kretanja a ne kolicinu na oko strasnog guzvanja lima.

          crash testovi se citaju tako sto se citaju brojke u Njutnima sila koje preostanu da deluju na putnike, izgled nije bitan.
          naravno podrazumeva se da putnicka kabina mora da ostane (ili se tezi tome) potpuno neostecena i bez ikakvih deformacija.

          do brzine udara (zbirno ili samostalno jednog auta) od nekih 120-140 km/h na iole modernom autu ne bi smelo ista da se dogodi vozacu osim povreda tipa ugruvao se ili posekotine od stakla.
          tehnologija za to postoji i dokazana je u praksi, koliko se primenjuje zavisi i od njene primene za konkretan auto, tacnije cene.
          bezbednost nije jeftina, i teze se prodaje u odnosu na lepotu dizajna ili sarene lampice.

          i danas, auto po pitanju bezbednosti je daleko uznapredovao od stanja (vrlo cestog) pasivne bezbednosti jednog CRXa ili slicnih po konstrukciji.


          da se vratimo na crash testove, ne secam se da je 1 jedini testirani novi auto u zadnjih 5 godina pri oficijelnih 64km/h imao bilo kakav rizik po smrt vozaca ili putnika.

          pre je pravilo da se posle sudara najnormalnije izadje, i odmah moze da sedne u sledeci auto i nastavi voznja (osim naravno psiho soka i slicno).
          danasnji kriterijumi bezbednosti su srecom psotavljeni na mnogo visu lestvicu nego pre samo 20tak godina.
          moje misljenje, je da je najvaznije ono sto je nevidljivo ispod spoljnog lima u samoj konstrukciji, i da su tu najvece razlike koje razdvajaju automobile po pitanju bezbednosti.

          pogotovu pod i krov kao kljucni elementi kutije za perzivljavanje.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • HotDog
            CBC Senator XXL
            • 06.05.2005
            • 965
            • BSG 75 (011)

            #50
            Re: dokle vise

            Originally posted by shone190
            ....

            Mene licno je razocarao bas zato sto sam se povodio pricama kako lomi i jede asfalt, ali kada sednes u nesto sa malo vise Nm i ccm vidis da to i nije bas tako.

            Sve u svemu kovceg je zato sto su ga vozili takvi profili vozaca, a ne zato sto ide za 3s od 0-100m

            Pozdrav!
            off: svi bi verovatno rado seli u to što si ti "seo", to sam "malo više Nm

            Comment

            • Orlando
              CBC Član
              • 26.12.2006
              • 97
              • Beograd

              #51
              @brick
              Originally posted by brick
              da se vratimo na crash testove, ne secam se da je 1 jedini testirani novi auto u zadnjih 5 godina pri oficijelnih 64km/h imao bilo kakav rizik po smrt vozaca ili putnika.

              Zaboravljaš nesrećne Kineze sa prošlogodišnjim modelom terenca. Čini mi se da je proizvođač Landwind ili tako neki. Kažu najgori automobil od kada se vrše testiranja. Već pri malim brzinama katastrofalne posledice za putnike. Na 64 km/h velika verovatnoaća da niko živ neće izaći iz kola.
              Ali dobro, to je stvarno izuzetak.
              Potpuno se slažem sa tobom po pitanju napretka tehnike i tehnologije pri izradi naj novijih automobila.
              Novi materijali, mnogo bolje dizajnirane zone deformacije + elektronski sistemi bezbednosti u mnogome poboljšavaju bezbednost novijih modela.

              Pre neki dan sam na tv-u gledao poređenje modela Mitsubishi Galanta iz 1995 i 2005 godine. Prosto je neverovatno koja je razlika u deformaciji kabine pri čeonom sudaru. Na usporenom snimku se tačno vidi kako se određene zone deformišu na starom a kako na novom modelu. Na starom vozačeva vrata nisu mogla da se otvore, dok se na novom modelu otvaraju bez problema. Da ne pričam o povredama glave vozača u starom modelu.
              A prošlo je samo 10 godina.
              Naravno sve to mora da se plati cenom i težinom automobila.
              Ne znam tačno, ali razlika u težini između CRX-a i novog Civic-a je verovatno preko 50%.
              Bezbednost=Težina

              @shone190

              Za vreme, kada se CRX druge generacije pojavio, stvarno je bio nešto sasvim posebno. Kao danas novi Civic ,stvarno dizajnerski drugačiji automobil u odnosu na konkurenciju.
              CRX druge generacije i danas, posle toliko godina, ima neku zanimljivu crtu u dizajnu. Generalno je šmek automobil.
              Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti

              Comment

              • coco
                CBC Senator XXL
                • 24.10.2004
                • 476
                • i`am from the land that is placed nowhere

                #52
                kul, svi mi mozemo (pogotovo danas) na leasing ili kredit kupiti "pile" sa puno konja i puno obrtnog momenta. no medjutim, osjecaj voznje nije isti u CRX-u i nekim drugim jacim vozilima. i to zna onaj tko ga je vozio. ne mislim vozio 1 dan. meni osobno voznja puno jacih i brzih automobila izaziva osjecaje kao kad sjedim u fotelji i gledam snimku iz kabine bez zvuka kak netko sprica po auto cesti 220 i vise na sat. Kako je Clark u Top gearu rekao poslje voznje Lotus Elise-a da mu nedostaju automobili koji imaju direktno upravljanje, nemaju pomocne elektronike te na ciju voznju ima utjecaj umijece vozaca. eto to je crx. onaj tko ga voli, ima ga. onaj tko ga ne voli vozi golfove, polo, i tak ta vozila....
                da sumiram, meni je CRX ipak fenomenalan auto. mogu kupiti skuplji, brzi, s vecim obrtnim momentom ali meni je crx ipak crx. mijenjao bih ga jedino ak cu kupovati integru.
                "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                Comment

                • PINHEAD
                  CBC Senator XXL
                  • 30.03.2005
                  • 373
                  • BG, Vidikovac

                  #53
                  Originally posted by coco
                  ... mijenjao bih ga jedino ak cu kupovati integru.

                  znaci ipak bi ga menjao za auto sa vecom zapreminom i obrtnim momentom?
                  EI9, EJ9, EK9......

                  Comment

                  • Memphis_Raines
                    CBC Član
                    • 07.12.2006
                    • 99
                    • NBG Blok 30

                    #54
                    Ajde neka se posteno potpisu svi vlasnici CRXa koj dok voze svoj auto ne krecu prvi sa semafora, postuju sve saobracajne znakove i nevole brzu voznju. Neka, prosiricemo to na sve hondase sa ovog foruma. Ljudi Honda se generalno ne kupuje zato sto je zgodna da vozite kevu u megamarket, vec zato sto jaaako lepo ide. Pa ja prvi vozim ko baba, nigde skoro neidem kolima, pa sam svoju Hondu vozio 170 u sred BGDa (na autoputu), dok moj ortak koji ne izlazi iz kola i stvarno vozi ko manijak svoj auto nemoze ni da natera preko 165 (jetta 2 1.6 b) To sto statistika govori je vrlo relativno.
                    The time you enjoy wasting is not wasted time
                    Growing old is mandatory, growing wise is optional

                    Comment

                    • shone190
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2004
                      • 1877
                      • Beograd
                      • Dodge Charger 8.1l

                      #55
                      @coco

                      Niko nije ni pominjao da je osecaj u CRX-u los (meni je recimo jos bolji osecaj kada na stazi trcim sprint 200m i iz krivine izbijem na pravac ali to ne znaci da sam brzi od recimo biciliste).

                      Iskreno receno ljudi su poslednjih 10-ak godina pricali tolike bajke o CRX-u da sam pomislio kako je rec o motoru, a ne automobilu. Auto sasvim lepo ide, pogotovo za 1.6l motor i gotovo nijedan automobil iste kubikaze nemoze da mu parira, pa cak ni danasnji najnoviji modeli.

                      Meni licno je bilo mnogo krivo kada sam se uverio u to da auto izgleda mnogo brze nego sto to i jeste. Da ne pricam o tome kako su me mnogi po pumpama i semaforima ispitivali i govorili "uhhh pa to ide kao munja", u najmanju ruku ko da je Lamborgini.

                      Sto se tice kovcega na tockovima, kao sto sam vec rekao to je vise stvar cinjenice ko kupuje i vozi CRX, a ne koliko je on jak i brz. Da su ti isti vozaci imali i vozili Yugo (a bili u tripu da voze CRX) niko od njih danas ziv nebi hodao i Yugo bi bio prozvan za groblje na tockovima.

                      Comment

                      • coco
                        CBC Senator XXL
                        • 24.10.2004
                        • 476
                        • i`am from the land that is placed nowhere

                        #56
                        Originally posted by Memphis_Raines
                        Ajde neka se posteno potpisu svi vlasnici CRXa koj dok voze svoj auto ne krecu prvi sa semafora, postuju sve saobracajne znakove i nevole brzu voznju. Neka, prosiricemo to na sve hondase sa ovog foruma. Ljudi Honda se generalno ne kupuje zato sto je zgodna da vozite kevu u megamarket, vec zato sto jaaako lepo ide. Pa ja prvi vozim ko baba, nigde skoro neidem kolima, pa sam svoju Hondu vozio 170 u sred BGDa (na autoputu), dok moj ortak koji ne izlazi iz kola i stvarno vozi ko manijak svoj auto nemoze ni da natera preko 165 (jetta 2 1.6 b) To sto statistika govori je vrlo relativno.
                        ja samo sto ja volim proci u zavoju gdje svi voze 40-50 sa 80-90 crx nije za drag vec za perjanje po zavojima, barem meni za to sluzi
                        "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                        Comment

                        • coco
                          CBC Senator XXL
                          • 24.10.2004
                          • 476
                          • i`am from the land that is placed nowhere

                          #57
                          Originally posted by PINHEAD
                          Originally posted by coco
                          ... mijenjao bih ga jedino ak cu kupovati integru.

                          znaci ipak bi ga menjao za auto sa vecom zapreminom i obrtnim momentom?
                          samo za integru
                          "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                          Comment

                          • Bane R
                            CBC Senator XXL
                            • 27.03.2006
                            • 1769
                            • Beograd

                            #58
                            Originally posted by Memphis_Raines
                            Ajde neka se posteno potpisu svi vlasnici CRXa koj dok voze svoj auto ne krecu prvi sa semafora, postuju sve saobracajne znakove...
                            Ja... Pročitaj ono što je Coco napisao ...

                            Comment

                            • PINHEAD
                              CBC Senator XXL
                              • 30.03.2005
                              • 373
                              • BG, Vidikovac

                              #59
                              Kad mi se zuri krecem prvi kad mi se kulira krecem kad mi se krece....

                              I kakve veze ovo ima sa Hondom generalno?
                              Ljudi koji voze Honde su isti kao i drugi ljudi osim jedne razlike - a to je da voze Honde. Ne pravite stereotip coveka na osnovu toga koja kola vozi.

                              Svi znamo da horoskop ume da bude interesantan ali da je generalno bullshit.
                              EI9, EJ9, EK9......

                              Comment

                              • sri98
                                Admin od Trpeze
                                • 24.10.2004
                                • 7262
                                • Republic of Konjarnik
                                • Toyota Corolla E 210

                                #60
                                Originally posted by Memphis_Raines
                                Ajde neka se posteno potpisu svi vlasnici CRXa koj dok voze svoj auto ne krecu prvi sa semafora, postuju sve saobracajne znakove i nevole brzu voznju. Neka, prosiricemo to na sve hondase sa ovog foruma.
                                Ja uvek poslednji krenem, nikad preko pune linije, u gradu max 60.......
                                Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                                Comment

                                Working...
                                X