Pozdrav, situacija je sledeca... Otkako sam kod IvanaT video njegovu bivsu Kappu, od tada mi je zelja da je kupim... Posto sam u to vreme imao Fiata Mareu, nisam mogao nista da ucinim dok je ne prodam... E posto sam je prodao, sada bih hteo da uzmem kappu za nekih 5000eur (+300-400eur ako je neka bas extra i sa ugradjenim sekvent plinom)... Situacija na oglasima je losa i ono sto se pojavi je ili u losijem stanju ili je 2.4 motor ili nedaj boze 3.0... Tako da zbog registracije ono sto znam je da motor mora biti 2.0 i godiste 97-2000...
Sta me interesuje?
1. Da li su turbo modeli, dakle 2.0 16v i 20v sta nizi u odnosu na standardnu 2.0 20v? I ako su spusteniji koliko to iznosi u cm?
2. Posto turbo modeli imaju jace i vece kocnice i na njih se montiraju fabricki 16cola felne, da li mogu da se montiraju 15cola posto bih njih uzeo i kupio sve 4 zimske gume i napravio komplet zimske-letnje???
3. Koliki je pritisak natpunjenja na 2.0 16v turbo?
4. Od dosta ljudi sam cuo da su motori sa pet cilindara extra, mogu dost a da predju, pouzdani, ne trose ulje... sve naj... Ali pre neki dan sam se cuo da covekom koji drzi servis samo za Lancina vozila i on mi je rekao da su se ti petaci izuzetno lose pokazali i da je bolja varijanta da uzmem 2.0 16v turbo jer je to motor starijije konstrukcije i izuzetno je pouzdan... Kada sam ga upitao zasto su ti 20v motori losi rekao mi je da ima u servisu nekoliko blokova motora kojih je razbio klip i da je to nejcesca havarija na tom motoru i da ga zato treba izbegavati... Jos plus me je pozvao da ako budem u prolazu da dodjem pa ce mi licno pokazati sve ovo sto mi je rekao... Tako da me je stavio u rebus... Molim sve koji znaju da prokomentarisu ovo posto mi je veoma bitno... U prepisci sam sa brickom koji mi je isto potvrdio to sto je ovaj iz servisa rekao ali nije siguran i proverice sve detalje....
Ako se setim jos necega pitacu....
Sta me interesuje?
1. Da li su turbo modeli, dakle 2.0 16v i 20v sta nizi u odnosu na standardnu 2.0 20v? I ako su spusteniji koliko to iznosi u cm?
2. Posto turbo modeli imaju jace i vece kocnice i na njih se montiraju fabricki 16cola felne, da li mogu da se montiraju 15cola posto bih njih uzeo i kupio sve 4 zimske gume i napravio komplet zimske-letnje???
3. Koliki je pritisak natpunjenja na 2.0 16v turbo?
4. Od dosta ljudi sam cuo da su motori sa pet cilindara extra, mogu dost a da predju, pouzdani, ne trose ulje... sve naj... Ali pre neki dan sam se cuo da covekom koji drzi servis samo za Lancina vozila i on mi je rekao da su se ti petaci izuzetno lose pokazali i da je bolja varijanta da uzmem 2.0 16v turbo jer je to motor starijije konstrukcije i izuzetno je pouzdan... Kada sam ga upitao zasto su ti 20v motori losi rekao mi je da ima u servisu nekoliko blokova motora kojih je razbio klip i da je to nejcesca havarija na tom motoru i da ga zato treba izbegavati... Jos plus me je pozvao da ako budem u prolazu da dodjem pa ce mi licno pokazati sve ovo sto mi je rekao... Tako da me je stavio u rebus... Molim sve koji znaju da prokomentarisu ovo posto mi je veoma bitno... U prepisci sam sa brickom koji mi je isto potvrdio to sto je ovaj iz servisa rekao ali nije siguran i proverice sve detalje....
Ako se setim jos necega pitacu....
Comment