Hebi ga, meni na TG635 posle pređenih 6000km iskočio balon. Naravno nisu mi priznali garanciju, a ta strana auta nije nikad zveknula u veliku rupu. Drugu sam opalio i pokrivio felgu, ali je guma i dan danas ok. Kvalitet, "malo morgen" (c) Sloba. Izgleda da je kod njih ko kod zastave, kako ti se zalomi. Jednom ortaku se odlepio gazeći sloj, ko da je guma protektirana! Sve gume su kupljene u Tigrovoj prodavnici, prve su klase i tad svežeg datuma proizvodnje.
Zastava je i dalje "IN" na balkanu :)
Collapse
X
-
Originally posted by g60Da ga cebujemo?
Ovo lici na neke fazone neosvetljenih ulica BGa??
Molim te da se obuzdas i da probas da razumes nivo na kojem se diskusije ovde vode!!!!!
Dejan je dobio link ka ovome topicu, pozvan na objasnjenje, mozda je u pitanju i manipulacija njegovim izjavama, na njemu je da se odluci da li zeli pristupiti diskusiji.
Da sam ja u pitanju, nailazeci na ovakav stav, samo bi nonsalantno odmahuo rukom, svatajaci da ovakve izjave neostavljaju mesta za diskusiju.
Teranje price sa predubedjenjem i zamisljenim rezultatima mi je poznato od pre nekoliko decenija, stoga molim, malo mira, ovo nije obdaniste!Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Gislaved//Sweden Vrbas//SiCG
Ne znam u cemu je Vas problem ali se mi ovde juznije ili mnogo juznijetako ponekad eto salimo... U Beogradu.
Gore (ili malo gore) je verovatno sve mnogo hladnije pa su i shvatanja drukcija a za salu nemate vremena. Slobodno dodjite u Beograd i uverite se da je osvetljen. Niste dugo bili, vremena se menjaju. Svratite ponekad. Nije sve u lovi!
Pozdrav!
Comment
-
-
ja sa tigrom nemam nekih problema...
ako je tako da se sudi..onda mi je naprimer (davno jos) jedna par pireli guma(mislim p2000 ili tako nesto) ocelavio za 1,5 godina...pa mi onda na kontinentalu doduse starijem ali sa dobrom sarom ..otpao gazeci sloj(oljustio se ko pomorandza i to pri brzini od 130 kmh ..na auto putu...
al ito neznaci da su pireli i kontinental lose gume... i nisam cuo da su propali.
akumulatori B.H .. pa predzadnji koji sam kupio trajao je 3 god i auto sam prodao sa njime(normalno je radio) .. a sad imam 2 godine novi u drugom autu..i i mao sam probleme kad sam ga uzeo...nije bio dobro formiran napunje ili sam ga ja zestoko izverglo(istina je i jedno i drugo)...formirali ga ponovo u servisu .. i evo proslo je godini ipo radi bez problema(slazem se da cu zimus videti kakav je zaista)
A sad nek Dejan dodje,,pa nek isprica pricu .. a mi cemo da pitamo i komentarisemo .. ali na pristojan nacin,kao sto uvek (ili vise manje) radimo...
pravila su zato da se postuju ili krshe .. pa sad ako mogu da se krse mogu..ako ne .. neLakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Originally posted by g60Slobodno dodjite u Beograd i uverite se da je osvetljen. Niste dugo bili, vremena se menjaju. Svratite ponekad. Nije sve u lovi!
Pozdrav!
Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Comment
-
-
Ko,jel
ja?
Evo necu vishe...
Bansha, ja ti zaista zhelim svako dobro sa tom novom i mirishljavom Floridom, bez sarkazma. Medjutim, i bez ove "anti-reklame" ja vec odavno znam na shta lichi proizvodni proces i tehnologija (ako je uopshte ima) proizvodnje u Zastavi, obzirom da imam info iz prve ruke o tome, tachnije od choveka koji radi tamo. Pisao sam vec na forumu o tome... Kad nestane manjih hladnjaka "otfikari" se par rebara sa vecih i "budzi" gde treba.Kad je nestashica odredjene boje, onda se preostala kolichina iste maksimalno "razblazhi" i teraj... Kontrola kvaliteta - to je nepoznat pojam u Zastavi... I tako dalje, i tako dalje...
Ovaj konkretan sluchaj je samo rezultat takvog nachina "rada" (da ga tako nazovem). I nije usamljen, broj zhalbi i reklamacija kupaca neposredno po kupovini je enormno veliki, shto samo po sebi govori da tu jednostavno neshta ne valja... Kome je ipak od velike opasnosti da kupovinom Zastavinog automobila zavrshi sa gomilom reklamacija i poseta servisima drazhe da 3 dana oseca miris "novog" automobila - zhelim mu srecu, jer ce mu i trebati...
Automobil treba da pruzhi mnogo vishe od kratkotrajnog osecaja zadovoljstva kupovine nekog novog proizvoda. Tim pre shto je, u krajnjoj liniji, u pitanju lichna sigurnost i bezbednost nashih najblizhih i nas samih.
Comment
-
-
Dobra je tigar guma ali samo za lagane automobile
Moj drugar je pokusao da ih vozi na mecki 123 i nije islo. Guma kao nova ali stalno ispusta.
Ode on kod vulkanizera, kaze majstor: pogledaj joj zid iznutra ( karkas) A on...
Jednostavno ne moze da nosi teska kola. I drugar ih skine i baci.
pozz
Moj cale vozi vec 10 godina savine gume koje su po tom pitanju dobre ali su jako mekane i trose se brzo ( 30 tkm). Trap je ok.
@sri98
Ne kapiram coveka bas najbolje... Pa i ne moram.
Comment
-
-
Dobra je tigar guma ali samo za lagane automobile
Svaka guma ima tachno propisanu vrednost dozvoljenog opterecenja. Naravno da guma propisana za manje opterecenje ne mozhe da radi na 2 tone teshkom automobilu, ali zashto mislish da ta napomena na gumi uopshte postoji?
BTW. Dobar je Tigar guma i za tezhe automobile. Ja sam Primom izuzetno zadovoljan, pregurala je 20 k km na mom autu koji nije bash lagan, plus instalacija za LPG i toro boca... Na prednjoj osovini su iznenadjujuce dobrog izgleda za 20+ k km, dubina share, bochni zid, sve je vishe od onoga shto sam ochekivao u tom cenovnom rangu. Na zadnjoj osovini je (ochekivano) dubina share manja, i veca je pohabanost generalno, ali josh uvek daleko od prekorachenja granice bezbedne vozhnje. Za te pare - bolje nema.
Comment
-
-
Ja teram TG635 i Hitris na Mondeu od tonu i po, prednje 635 su trajale 20k km, i izlizale se pa sam kupio sad Hitris, zadnje 635 su sto se tice sare ko nove i dalje.
Vozio se i ja u novoj Floridi sa PSA motorom, smrdi unutrasnjost...
Comment
-
-
Dobra je tigar guma ali samo za lagane automobile
Moj drugar je pokusao da ih vozi na mecki 123 i nije islo. Guma kao nova ali stalno ispusta.
Ode on kod vulkanizera, kaze majstor: pogledaj joj zid iznutra ( karkas) A on...
Jednostavno ne moze da nosi teska kola. I drugar ih skine i baci.
tezinu kola ne nosi zid gume, nosi je zarobljeni vazduh pod pritiskom.
ako ne verujes, ispumpaj gu,u bilo kog proizvodjaca pa ces se i sam uveriti
a zavisi i sta je za tebe i tog majstora "teska kola"'-, 2 tone je mozda dovoljno teskovolvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Mozda ta 123 sluzi za svercovanje nafte
EDIT 021: Ne citirati post iznadJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
To sa teskim kolima i Tigrom nema nikakve logike al' ajd ... Volvo 245 GL D6 opremljen sa 4xTG620 185R14,samo klizi,bez posledica po gume.
A onu reportazu za Floridu sam odgledao (i snimio).Brukai sramota.
Comment
-
Comment