Kapiram da je BMW, MB i VW "tatko na mafiju" kad je o balkanu rec ali...valjda ima i onih kojima je snaga i kvalitet bitan.Neznam...
10 Najmocniih Supri...
Collapse
X
-
Kvalitet BMW-a, Triumph-a, MG-a, svih francuza i naravno FIAT-a video se krajem osamdesetih i pocetkom devedesetih najbolje u juznoj Kaliforniji po farbi koja je sa njih odpadala, limu koji je bio u rupama i donjem povozu koji je lupao preko rupa i udubljenja na asfaltu kao beogradski cuveni Mercedes taxi napravljeni jos 1970 - bez amortizera i lisnatih opruga za dvadeset i prvi vek. Nocu slani vlazan vazduh sa Pacifika orosi sve i ujutro je sve belo od soli i vlage. Sunce u podne sve to lepo izgori na limu tako da za dve tri godine ode boja skroz do lima, a onda...Izdvajali su se Volvo, VW, Mercedes, SAAB koji su se pristojno drzali u tim uslovima, jer su ih pravili za to trziste. BMW je definitivno bio kanta u to vreme, jer je propadao najbrze. Kasnije je doslo pocinkavanje lima, plastifikacija itd. i sada je ipak sve drugacije. U to vreme, a i sada po mnogima, Toyota, Honda, Nisan, Subaru su bili toliko iznad drugih da nije cudo da su ameri pre njih kupovali nego svoje monstrume ili evropske kante. Medjutim, Supra je toliko iznad sveg toga da je poredjenje bezpredmetno. To je jedinstven auto zaista. Za krajnje postovanje i ljubav.
-
-
Re: Supra ....super
Nema ljutnje al grijesis, pogledaj jedan od dijelova Hajde da se volimo, u njemu Lepa Brena (jos krajem 80-tih) vozi MKIII crvenu targa (kabriolet) Supru, dajem glavu da je Turbo. Ono kad bijezi od onog smaracha novinara i njegove PEGLE.Originally posted by Skyline GT-RNaso si u Srbiji da pricas o Supri
(sala)
Supra je prelepa i nenormalno mocna.Jbg..pravljena je da to i bude.Inzenjeri iz Toyote su hebenop dobro odradil poso sa 2JZ masinom.
Evo i mog starog ljubimca.




Originally posted by WikiAlong with this name and car Toyota also included its own logo for the Supra. It is derived from the original Celica logo (it's just orange instead of blue). Often people think it is some sort of swan, but it more closely resembles a dragon. The logo was on Supras until 1989 when Toyota switched to its current oval company logo.I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Comment
-
-
Ma po Beogradu nema cega nema.
Prije 2 godine klinac od jednog krimosa iz mog kraja ovde, je po BG-u vozao neku staru crvenu Kovertu dok je bilo gore na "ljetovanju".I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Comment
-
-
Dao si mi povod za razmisljanje. Pogledao sam sta ima po webu u vezi MKIII i MKIV i podsetio se koliko sam mogao i sada kopcam da nemam pojma koja je to bila verzija Supre, jer se nekako ne uklapa ni MKIII ni MKIV. Imala je zaobljene "obline" - (nista ostro ili ravno na sebi za razliku od starijih verzija kojih je bilo puno u SAn Diegu i okolini, ali su sve bile slabasne i ne tako lepe kao ova), izbocinu i otvor za usis na haubi sa desne strane (definitivno je bila turbo), spojler pozadi, motor od 3 L, 6 stepeni menjac rucni i specijalna sedista od koze sa ugradjenim motorima i automatikom: prilagodjavanje pozicija sa memorijom za do 4 vozaca. U krivinama ili pri naglom ubrzavanju stranice sedista su se stezale na strani krivine ili ka centru da stegnu telo, pojas se zatezao i palilo se svetlo kad treba/mora da se promeni brzina. Prvom je isla 60km na sat smesta, a druga pa treca preko 150 sve u sekvenci da ne stignes da mislis. Mozak ti ostane bez krvi ako ides na paljenje guma i I/II brzinu menjas jednu za drugom! Ne salim se uopste. Motor se palio iskljucivo samo kada istovremeno pritisnes kuplung i das kontakt, a stub od menjaca je isao celom duzinom auta neobicno sirok i visok tako da prelazak sa jednog na drugo sediste nije bilo uopste lako izvodivo. Zadnje sediste je sluzilo za novine ili bocu s vodom. I pored svega toga i stravicne snage koja je bila evidentna kada se to zatrazi od motora, auto je jedva bio cujan, mozda blago grrrr ako se vozi "lagano" i trosio je svega oko 8-9 litara u takvoj voznji. AKo se cepa nema mu manje od 15 litara pa i vise. Kako je to bio second hand auto mislim da je prvi vlasnik ili dosta uradio na promenama ili, ako se pravilno prisecam, predstavlja verziju za Japan koju je taj dasa kupio za sebe. Ipak, imala je volan s leve strane sto malo ne pije vodu. U svakom slucaju da imam para za sportski auto uzeo bi polovnu u USA, a za delove se snadje nekako.To sto si vozio je MKIII Supra.Takodje dobar potencijal tuning-a ali...kod MKIV je to odvedeno do savrsenstva I posle ovoliko godina nema joj ravne.Jako ladko se tunira, prilicno jeftino...a motoru nikad dosta snage
Comment
-
-
kako si opisao kao da se radi o Supra A Turbo modelu... al on je tek poceo s proizvodnjom 88.-me, i to samo za Japansko trzise, 500 komada.Originally posted by sagitariusDao si mi povod za razmisljanje. Pogledao sam sta ima po webu u vezi MKIII i MKIV i podsetio se koliko sam mogao i sada kopcam da nemam pojma koja je to bila verzija Supre, jer se nekako ne uklapa ni MKIII ni MKIV. Imala je zaobljene "obline" - (nista ostro ili ravno na sebi za razliku od starijih verzija kojih je bilo puno u SAn Diegu i okolini, ali su sve bile slabasne i ne tako lepe kao ova), izbocinu i otvor za usis na haubi sa desne strane (definitivno je bila turbo), spojler pozadi, motor od 3 L, 6 stepeni menjac rucni i specijalna sedista od koze sa ugradjenim motorima i automatikom: prilagodjavanje pozicija sa memorijom za do 4 vozaca. U krivinama ili pri naglom ubrzavanju stranice sedista su se stezale na strani krivine ili ka centru da stegnu telo, pojas se zatezao i palilo se svetlo kad treba/mora da se promeni brzina. Prvom je isla 60km na sat smesta, a druga pa treca preko 150 sve u sekvenci da ne stignes da mislis. Mozak ti ostane bez krvi ako ides na paljenje guma i I/II brzinu menjas jednu za drugom! Ne salim se uopste. Motor se palio iskljucivo samo kada istovremeno pritisnes kuplung i das kontakt, a stub od menjaca je isao celom duzinom auta neobicno sirok i visok tako da prelazak sa jednog na drugo sediste nije bilo uopste lako izvodivo. Zadnje sediste je sluzilo za novine ili bocu s vodom. I pored svega toga i stravicne snage koja je bila evidentna kada se to zatrazi od motora, auto je jedva bio cujan, mozda blago grrrr ako se vozi "lagano" i trosio je svega oko 8-9 litara u takvoj voznji. AKo se cepa nema mu manje od 15 litara pa i vise. Kako je to bio second hand auto mislim da je prvi vlasnik ili dosta uradio na promenama ili, ako se pravilno prisecam, predstavlja verziju za Japan koju je taj dasa kupio za sebe. Ipak, imala je volan s leve strane sto malo ne pije vodu. U svakom slucaju da imam para za sportski auto uzeo bi polovnu u USA, a za delove se snadje nekako.To sto si vozio je MKIII Supra.Takodje dobar potencijal tuning-a ali...kod MKIV je to odvedeno do savrsenstva I posle ovoliko godina nema joj ravne.Jako ladko se tunira, prilicno jeftino...a motoru nikad dosta snage
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... urbo_a.jpg
Mislim da si ti vozio Toyota Celica Supra Mk II (1982-1986). I to MA70 model.

Galerija od Jazz-a.
Galerija od DarkMan-a
Owner: Darko Kosic
Galerija od Andrew Hall-a






http://video.google.com.au/videoplay?do ... 6845920875I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Comment
-
-
@Mirdza
Neznam stya je ti smesno i cudno.Znam da volis BMW a sa druge strane ne volis SUpru ali...nemoj da si toliko subjektivan.
KOJI TO M3 moze da se nosi sa Suprom.Supra je oznaka za brutalnost...brzinu...tuning.Supra jede za dorucak mnogo jace, a ne M3.
U stock-u su isti\slicni...dok ne dodje do modifikacije.Onda se M3 zaboravlja.Motor moze da izdrzi neverovatan boost.
Nemci su sa najnovijim modelom 335i, sa twin turbo-om, najavili u jednom evropskom car magazinu da bi ta masina trebala da ima potencijal kao Supra, i da bi taj motor trebalo da predstavlja Evropu na nacin kao sto Supra predstvlja Japan...Komentari su bili - "Kad vidimo tu masinu nekoliko godina da izdrzava 700+hp na stock infernals, i da posle nekoliko godina nema nikakvih problema - poverovacemo."
Do tada - 2JZ RULES
Comment
-
-
M3 radjen kao N/A a Supra (2JZ-GTE) kao overload masina - vec postoji razlika
A japanci su pakovali turbo u svoje "ponose" (Supra&Sky) da bi mogli da pariraju (izmedju ostalog) BMW-u i snagama koje postizu iz litra zapremine.
Vozio sam i jedno i drugo, tacnije Z3-M i supru Mk3 1JZ-GTE (ovo cak trebao da kupim prije neke 3-4 godine) i ni jedan ni drugi me nisu nesto posebo impresionirali. Da se razumijemo - odlicna auta ali nista sto bi me trajno odusevilo.
BTW Nisam ljubitelj BMW-a
Vise volim SAAB i Alfa Romeo

Ukratko - ne mozes da poredis N/A i overload, pogotovo sa istom zapreminom...BMW je u osnovi lagani N/A a Supra veliko i tesko overload govedo (koje bi zeljelo da bude GT)Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Evo jedne Supre koja kida asfalt pri veoma velikoj brzini. Nadam se da nije ve? bilo...San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
Da da...e sad si ga slozio kao dete od 10godina - jadni japanci..pojma nemaju sa motorima a pogotovo mocnim masinama...tuningom i ostalim..pa eto..pakuju velike teske turbake da bi parirali Nemcima.OMGOriginally posted by mirdzaA japanci su pakovali turbo u svoje "ponose" (Supra&Sky) da bi mogli da pariraju (izmedju ostalog) BMW-u i snagama koje postizu iz litra zapremine.
To sto je BMW tek sad uvideo da nema leba od N\A masina, to je njihov problem.Kao sto je BWM imao filozofiju da radi N\A masine (do skoro) tako japosi jos odavno furaju filozofiju Turbo masina (sem honde).I ko je doso na cije?
Skoro sam imao prilike da razvlacim dva M3-a poslednji model, i to stick shift - nista
.Neznam, mozda sam i ja ocekivao mnogo...ko zna.
Vlasnici M3-ojki dolaze na Supra forum da pitaju kako i sta...da pitaju da li im je dobro vreme sa odredjenom konjazom...da uporede sa Suprama...itd itd.I svi oni jako dobro znaju da sa Suprama nemaju sta da traze.
M3 sa 500hp je pojam...Supra sa 500hp se selektuje kao stock.SVAKI delic u Suprinoj masini je dobar za nekoliko stotina HP (naravno - preko fabricke snage).A isto tako se moze videti da cak i na snagama od 1000...1200....1500hp odredjeni delovi i dalje ostaju stock.I to je fakat.Ne moje ili tvoje misljenje.To je cinjenica dokazana kroz godine exploatacije zbog cega je doticna masina\auto i postao legendaran i izdvojen kao posebna klasa.Cak i jedna Corvetta sa 7L blockom ne moze da izdrzi boost kao sto 2JZ moze.O BMW-u i da ne pricamo.
Ljudi i dan danas placaju 40 do 100 hiljada $$$ za Supru.Pitam se zasto?
A gde sam ih to JA poredio?Neko je spomenuo da ce Supra da pojede M3, a ti si se "grohotom nasmejao".Da nije mozda neistina?Originally posted by mirdzaUkratko - ne mozes da poredis N/A i overload, pogotovo sa istom zapreminom...BMW je u osnovi lagani N/A a Supra veliko i tesko overload govedo (koje bi zeljelo da bude GT)
Supra nema sta da zeli.Supra je ono sto jeste...mnogi druhi bi zeleli da budu Supra.
Za tvoju informaciju, 2JZ je TOLIUKO trazena masina kad je EXTREME TUNING u pitanju da se ubacuje u SVE ZIVO sto se kotrlja na tockovima - Mazde, Mercedese, BMW-e, stare Pick up-ove, Lexus-e, Nissan-e, Pontiace, Chevrolet-e...u SVE.
Comment
-
Comment