Kapiram da je BMW, MB i VW "tatko na mafiju" kad je o balkanu rec ali...valjda ima i onih kojima je snaga i kvalitet bitan.Neznam...
10 Najmocniih Supri...
Collapse
X
-
-
-
Re: Supra ....super
Originally posted by Skyline GT-RNaso si u Srbiji da pricas o Supri(sala)
Supra je prelepa i nenormalno mocna.Jbg..pravljena je da to i bude.Inzenjeri iz Toyote su hebenop dobro odradil poso sa 2JZ masinom.
Evo i mog starog ljubimca.
Originally posted by WikiAlong with this name and car Toyota also included its own logo for the Supra. It is derived from the original Celica logo (it's just orange instead of blue). Often people think it is some sort of swan, but it more closely resembles a dragon. The logo was on Supras until 1989 when Toyota switched to its current oval company logo.I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Comment
-
-
Ma po Beogradu nema cega nema.
Prije 2 godine klinac od jednog krimosa iz mog kraja ovde, je po BG-u vozao neku staru crvenu Kovertu dok je bilo gore na "ljetovanju".I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Comment
-
-
To sto si vozio je MKIII Supra.Takodje dobar potencijal tuning-a ali...kod MKIV je to odvedeno do savrsenstva I posle ovoliko godina nema joj ravne.Jako ladko se tunira, prilicno jeftino...a motoru nikad dosta snage
Comment
-
-
Originally posted by sagitariusTo sto si vozio je MKIII Supra.Takodje dobar potencijal tuning-a ali...kod MKIV je to odvedeno do savrsenstva I posle ovoliko godina nema joj ravne.Jako ladko se tunira, prilicno jeftino...a motoru nikad dosta snage
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... urbo_a.jpg
Mislim da si ti vozio Toyota Celica Supra Mk II (1982-1986). I to MA70 model.
Galerija od Jazz-a.
Galerija od DarkMan-a
Owner: Darko Kosic
Galerija od Andrew Hall-a
http://video.google.com.au/videoplay?do ... 6845920875I firmly believe that anyone, who is worth anything at all should own
a 12 cylinder car before they die... because there's nothing else like it...
It will take your breath away!!! by David E. Davis
Comment
-
-
@Mirdza
Neznam stya je ti smesno i cudno.Znam da volis BMW a sa druge strane ne volis SUpru ali...nemoj da si toliko subjektivan.
KOJI TO M3 moze da se nosi sa Suprom.Supra je oznaka za brutalnost...brzinu...tuning.Supra jede za dorucak mnogo jace, a ne M3.
U stock-u su isti\slicni...dok ne dodje do modifikacije.Onda se M3 zaboravlja.Motor moze da izdrzi neverovatan boost.
Nemci su sa najnovijim modelom 335i, sa twin turbo-om, najavili u jednom evropskom car magazinu da bi ta masina trebala da ima potencijal kao Supra, i da bi taj motor trebalo da predstavlja Evropu na nacin kao sto Supra predstvlja Japan...Komentari su bili - "Kad vidimo tu masinu nekoliko godina da izdrzava 700+hp na stock infernals, i da posle nekoliko godina nema nikakvih problema - poverovacemo."
Do tada - 2JZ RULES
Comment
-
-
M3 radjen kao N/A a Supra (2JZ-GTE) kao overload masina - vec postoji razlikaA japanci su pakovali turbo u svoje "ponose" (Supra&Sky) da bi mogli da pariraju (izmedju ostalog) BMW-u i snagama koje postizu iz litra zapremine.
Vozio sam i jedno i drugo, tacnije Z3-M i supru Mk3 1JZ-GTE (ovo cak trebao da kupim prije neke 3-4 godine) i ni jedan ni drugi me nisu nesto posebo impresionirali. Da se razumijemo - odlicna auta ali nista sto bi me trajno odusevilo.
BTW Nisam ljubitelj BMW-aVise volim SAAB i Alfa Romeo
Ukratko - ne mozes da poredis N/A i overload, pogotovo sa istom zapreminom...BMW je u osnovi lagani N/A a Supra veliko i tesko overload govedo (koje bi zeljelo da bude GT)Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
Evo jedne Supre koja kida asfalt pri veoma velikoj brzini. Nadam se da nije ve? bilo...San ispunjen. Impreza Turbo.
Comment
-
-
Originally posted by mirdzaA japanci su pakovali turbo u svoje "ponose" (Supra&Sky) da bi mogli da pariraju (izmedju ostalog) BMW-u i snagama koje postizu iz litra zapremine.
To sto je BMW tek sad uvideo da nema leba od N\A masina, to je njihov problem.Kao sto je BWM imao filozofiju da radi N\A masine (do skoro) tako japosi jos odavno furaju filozofiju Turbo masina (sem honde).I ko je doso na cije?
Skoro sam imao prilike da razvlacim dva M3-a poslednji model, i to stick shift - nista.Neznam, mozda sam i ja ocekivao mnogo...ko zna.
Vlasnici M3-ojki dolaze na Supra forum da pitaju kako i sta...da pitaju da li im je dobro vreme sa odredjenom konjazom...da uporede sa Suprama...itd itd.I svi oni jako dobro znaju da sa Suprama nemaju sta da traze.
M3 sa 500hp je pojam...Supra sa 500hp se selektuje kao stock.SVAKI delic u Suprinoj masini je dobar za nekoliko stotina HP (naravno - preko fabricke snage).A isto tako se moze videti da cak i na snagama od 1000...1200....1500hp odredjeni delovi i dalje ostaju stock.I to je fakat.Ne moje ili tvoje misljenje.To je cinjenica dokazana kroz godine exploatacije zbog cega je doticna masina\auto i postao legendaran i izdvojen kao posebna klasa.Cak i jedna Corvetta sa 7L blockom ne moze da izdrzi boost kao sto 2JZ moze.O BMW-u i da ne pricamo.
Ljudi i dan danas placaju 40 do 100 hiljada $$$ za Supru.Pitam se zasto?
Originally posted by mirdzaUkratko - ne mozes da poredis N/A i overload, pogotovo sa istom zapreminom...BMW je u osnovi lagani N/A a Supra veliko i tesko overload govedo (koje bi zeljelo da bude GT)
Supra nema sta da zeli.Supra je ono sto jeste...mnogi druhi bi zeleli da budu Supra.
Za tvoju informaciju, 2JZ je TOLIUKO trazena masina kad je EXTREME TUNING u pitanju da se ubacuje u SVE ZIVO sto se kotrlja na tockovima - Mazde, Mercedese, BMW-e, stare Pick up-ove, Lexus-e, Nissan-e, Pontiace, Chevrolet-e...u SVE.
Comment
-
Comment