Ovo je noviji model od doticnog, inace ovo je auto od decka iz kikinde(ima ga na pikecovom forumu), nisam hteo da smaram temu, al ajde, ja sam odusevljen autom(pre svega ponasanjem na putu upravljivoscu i samom konstrukcijom(ni traga od jeftine dalekoistocne plastike,nista ne krcka lupka, vrata se zatvaraju kao u mecki e klase)), e sad preglednost napred extra nazad 0(jbg nesto mora da se plati za lepotu) prostor unutra napred solidan pozad samo do 170cm inace dovoljno sirok, motor LIMUZINSKI nije da nevoli da se zavrti ali je totalno suprotan mom pojimanju sportske masine , ima dosta obrtnog na nizim obrtajima tako da po gradu retko kad prelazi 2000 o/m, inace sam svuda po netu nasao da je to mitsubishi blok sa malko izmenjenom glavom, trosi zadovoljavajuce za tu kubikazu i snagu oko 10 prosek na 800km pola otvoreno pola grad( al skroz grad kreni stani) toliko od mene za sad
Sta mislite o hyundai coupe rd2 2001
Collapse
X
-
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
-
-
Inace se na nekim trzistima prodaje pod brendom TUSCANIOriginally posted by ToNcAJa sam video jedan ili dva ali su bili za americko trziste - pod imenom Tiburon.
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
vozio i vektru 98, i octaviu i c klasu 00 i bmw 3 bmw 5 , i kazem vam da sam i dalje odusevljen autom
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
To je auto Bokija iz NS, nick na pojedinim forumima je nd4spd...lep je taj njegov cupe...ima i lsd...pa izgleda opasnoOriginally posted by low riderJedva cekam opis, do tada, nisam mogao da izdrzim da ne podelim sa vama slike ovog kupea:
http://www.polovniautomobili.com/auto_o ... p?id=16651
p.s. nikakve veze nemam sa oglasom, nije komercijalizacija, slucajno sam naleteo na njega, stavio bih link samo za slike, ali nije moguce sa tog sajta
Old school...
Comment
-
-
@civi
Dve godine sam vozio Hyundai Lantru 2.0 139ks (1998 godište - navodnih 120000km, mada po stanju papučica i volana mislim da je bila blizu 200000km). Motor, menjač i kočnice su identične kao na kupeu.
Prešao sam oko 50000km i jedini problem je bio sa menjačem. Zezao je sinhron treće brzine( znao sam kada sam ga uzimao ). Ne strašno ali ipak....
Čisto obrati pažnju.
Što se motora tiče,ništa sem redovnog održavanja.
Stvarno dosta obrtnog momenta već na nekih 2500 obrtaja.Potrošnja je išla do 12l u gradu.
Što se limuzinskog karaktera motora tiče tu baš i ne mogu da se složim.
Probao sam ga par puta na nekim dužim usponima i vukao je izuzetno dobro. Nije neko čudo ali je bolje nego što sam očekivao. Ni ubrzanja nisu loša, obzirom da auto ima skoro 1400kg. Po katalogu oko 9s.
Ukoliko je auto dobro održavan, nemaš problema.
Uverićeš se vremenom da si kupio izuzetno kvalitetan auto za relativno sitne pare. A još i dobro izgleda.Ako kaniš pobjediti, ne smeš izgubiti
Comment
-
-
Pa po meni je limuzinski karakter motora to da da vuce dobro na niskim obrtajima( a i ne vrti se tako lako, kao moj bivsi bravo), inace coupe ima nesto ispod 1200kg i kraci prenos od doticne lantre/elantre al zato do sto ide za 8,6 i 204km/h (fabrcki), inace koliko sam ja dosad sracunao sasivam ga u 10l po gradu(Pozarevac , i nema velikih guzvi, sa minimalnim potezanjem)
, inace otklonjen prvi kvar( blokirao termostat) trazio u ovlascenom servisu (nisu znali koji ide , ima samo dva cena 1370din) ja nabavio preko firme francuski varnet za 500dindzi i sljaka do OO
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Comment
-
-
Da moj je 2.0 l FX, inace auto je extra ja sam prezadovoljan ako si blizu Pozarevca javi se pa mozemo i da se provozamo poz
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Naravno uz cestitke, da dodam, zpanjila me "tema". Ovih dana sam "prelistavao" neke automobile, i kod nas i po evropi. Izbor je "uzasan". Zalepio sam se na jednu alfu, 156, ali je u "balkanskom" stanju, ne valja trap, slabo vuce, farbana, i to lose, a cena.. kao da je u top stanju.
Izgleda da u Srbiji treba pazarivati netipicne modele koji nisu dugo raubovani. A u prodaji, navala "ekonomicnih", katastrofa. Svi se brinu o potrosnji, posto "ostalu potrosnju" na kolima nemaju
.
Bila u ponudi i neka trojcica, 1.8, ali nisam ni ja za BMW, a ni on za mene. Baska sto ne podnosim bavarske seljake, i njihov mentalitet automobila. Dodaju u auto par zica i neki prekidac, i odma je ristajling, kosta sto milijardi vise, bla, bla, a kvare se samo tako, svaki delic nekoliko stotina jura..
A najnoviji "izbor" mi je bac Hjundai kupe (ne tiburon) vec SE, 2.0, samo da se "doteram" do cene.
Poz.
Comment
-
-
kupe i tiburon je isto , inace i mene su plasili sa jeftinom plastikom i korejskom manufakturom ali me je auto jednostavno odusevio, gledaj da uzmes 2.0 jer je po meni 1.6 preslab za njega ipak je coupe( i da ako nameravas da vozis pozadi nekoga preko 180+ za svaki dan odmah zaboravi na ovaj auto)
. Evo i malko linkova za upoznavanje:
Ce site web est à vendre ! rdtiburon.com réunit des informations et annonces. Nous espérons que vous y trouverez les informations que vous recherchez !
Malo za budzenje
www.kspec.kr
www.hve.com.au/Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Ma to su standardne "price". Mi smo ionako previse daleko iza Koreje, i sl, da ne vidim cime smo "zasluzili" mahagonij, i neke "kvalitetne" plastike.
Proucio sam skoro sve po net-u, i zadovoljan sam "izvestajima", cudo koliko realnih ljudi ima po svetu, valjda im zato dobro ide.
Mi se "iskrivismo" od predrasuda, i "jakih" cena za "brendove" kojima je kvalitet pao, dramaticno, ili kosta nenormalno.
A i istorija je "sa nama". Pre 15-20 godina, Japanci su napravili svetski bum, a i sada doobro "lupaju", za nas standard, i nase zelje, "korea" je majka, slabi smo mi da "odrzavamo" standard i skupi radni cas evropljana, pogotovo "kajzera".
Znaci, "osecaj" je odlican, taj model bi trebao i kozu da ima, ionako na zadnjem sedistu planiram da vozim novine i paklo cigara, "gepek" me ne zanima, kupus kupujem na pijaci (i kiseli)
, zanima me menjac, "meko" kvacilo, ubrzavanje "realnog" (a ne probnog) vozaca.., reakcija auta na pedalu gasa, kocnice....ma moram da pazarim nesto, samo je "post" po oglasima, ne moze da se "zivi" od opela i fordova..
Poz.
Comment
-
-
Kozu jedino nema, sve ostalo ima, kocnice fenomenalne(napred ventilirajuci,pozadi obicni diskovi,ukupna masa oko 1200kg,abs se pali taman kad treba) , ubrzanje oko 9(zaprljan mi filter za vazduh katastrofa javljam kad ga promenim za novi ), gepek 400+litra (samo malko plitak), inace prouci onaj grafik sa krivama obrtnog i snage i sve ce ti se samo kasti , inace brzine lepo spakovane tako da je max nekih 205kmh al je zato do 100 po merenjima nekih 8,5, ja ga u gradu drzim 3 izmedju nekih 1500 i 3000 o/m 30 60 kmh(inace menjac izuzetno precizan i kratak , kako i treba u sportskom kupeu) , kvacilo se lako dozira iako je hidraulicno(a i trebalo bi da potraje posto ima precnik lamele od 215mm)Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-






Comment