Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Koliko sam uspeo da vidim sa slike, ove dve krive su za motor 1.8l i 98 kW. Motor 2.0 ima 102 kW pri 6000 a 188 Nm pri 4500. Krive snage i obrtnog momenta su ravnije, pa na nekih 2200 obrtaja imaš oko 160 Nm obrtnog momenta.
Za Lantru je max. brzina po katalogu bila 202 km/h, doduše nisam proverio.
Što se spojnice tiče, trajnost zavisi od stila vožnje. Vozi normalno i nećeš imati nikakvih problema.
Što se kvaliteta korejske plastike tiče, ljudi preteruju. Slažem se da bi tabla možda mogla da bude i malo maštovitije urađena, mada i ovakva može da prođe. I posle gomile pređenih kilometara ništa nije krckalo ni škripalo u kabini. Toliko o prosečnom kvalitetu.
Generalno čvrst, kvalitetan automobil. Još ako je i kvalitetno održavan.....
Gresis sinko(ovaj silno gresis, sto bi reko sofronije) , krive su za 2.0 motor a snaga je realna izmerena na TOCKOVIMA
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
E pa to je onda druga stvar, mada tako izgleda za 1.8l. Moja greška.
Ma samo cepaj, auto je super.
Probaj da menjaš brzine na oko 5000, čisto radi filinga.
Comment