Peugeot partner POMOC?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #16
    Originally posted by Cacanin
    Originally posted by TETAK
    Ako ima EGR ventil, lambda sondu i katalizator(Euro 3 standard) obavezno evro dizel.Ako je bez svega ovoga naravno D-2.

    Hm ne znam ni sam "TETAK" da li ima , uglavnom sto sigurno znam da je obican 1.9 dizel motor!
    Ima sve to, ali to nije Euro 3 nego Euro 2 standard.

    Sipaj D2 i ne brini, da je dCi/HDI motor u pitanju bila bi druga pricha...
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      #17
      sto bi znacilo da se taj motor prodaje samo na nasem trzistu, jerbo, sta u njega sipaju u europi?

      nedavno sam citao u novinama da su zaustavili nas kamion, izvukli mu gorivo, utvrdili da je d2, iskljucili ga iz saobracaja i naplatili neku silnu kaznu, nesto oko 5k eura...

      ti motori se ugradjuju u: partner, berlingo, scudo, jumpy....

      a sdi motori?
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • overspeed
        CBC Senator XXL
        • 24.05.2005
        • 2779
        • Kosovska Mitrovica

        #18
        Od januara 2000. godine je na teritoriji EU stupio na snagu Euro3 standard. Znachi, od tog datuma pa nadalje nijedan automobil u javnom (civilnom) saobracaju se na teritoriji EU nije mogao registrovati (po prvi put) ukoliko nije zadovoljavao pomenuti standard o kvalitetu izduvnih gasova. To medjutim ne znachi da se od tog datuma nijedan auto koji ne zadovoljava Euro3 standard ne sme i ne mozhe vishe voziti po teritoriji EU, odnosno ne mogu se retrogradno svi takvi jednim potezom iskljuchiti iz saobracaja. Kad sam boravio u shvabiji 2003. video sam dosta golfova "dvojki", na primer, koji se vozaju a koji naravno ne zadovoljavaju Euro3, a poneki chak ni Euro2 normu. Bilo je tu i drugih automobila/modela, a iste sam mogao videti i po ulicama Strassbour-a i drugde po Francuskoj...

        U tu prichu o kamionu i kazni od 5 hiljada evra ne verujem, mislim verujem da si to prochitao negde ali ne verujem u sve shto prochitam u novinama Uredba o poshtovanju eko-normi se (naravno) ne odnosi na vozila koja ulaze u EU iz teritorije ne-EU zemalja. Po tom bi ispalo i da nijedan auto koji trenutno ne zadovoljava Euro3 normu ne mozhe da udje na teritoriju EU, a to nije tachno.

        Motori koji ne zadovoljavaju Euro3 normu su se proizvodili i nakon 2000. godine, ali su naravno ugradjivani u modele automobila koji su se prodavali van teritorije EU. Neki od njih su proizvodjeni izvan zone EU u "sestrinskim" fabrikama matichnih fabrika iz EU. Takvi su uglavnom namenjeni za istochno-evropsko, africhko, azijsko trzhishte i sl.

        PS. SDI motori iz '90-ih takodje ne zadovoljavaju Euro3 standard, radi se o "obichnom" atmosferskom diesel motoru tzv. "pumpe düse" tehnologije. Mislim da su kasnije napravili i Euro3 verziju shto je manje bitno jer je to po meni jedan od gorih motora uopshte, ali to je vec za neku drugu prichu...
        http://www.bmw.tv

        Comment

        • Cacanin
          CBC Senator XXL
          • 10.10.2005
          • 343
          • Cacak

          #19
          Hmmm ljudi kako da znam da li je Euro 3 ili Euro 2 motor , ja mislim da je Euro 3 motor !!! Cak sta vise siguran sam 80% ....?




          Ja sam ga licno isterao iz Verana , iz salona kako da znam da li je Euro 3?


          Nov auto , i nacuo sam kada sam preuzeo auto da su ovo zalihe sa Euro 3 motorom i da se vise nece proizvoditi ti motori vec samo sa Euro 4 standardom !

          Comment

          • Timothy Leary
            CBC Senator XXL
            • 23.04.2006
            • 439
            • Beograd

            #20
            evo probaj ovaj link http://www.rarom.ro/Liste_euro3.pdf, to su Rumuni pravili neku listu euro 3 motora za svoje potrebe.....pogledao sam i ima neki 1.9 od 70 ks ali ti proveri po kodu motora

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              #21
              u srbiji je za uvoz novih i polovnih automobila, do pocetka 2007, na snazi bio euro 3 standard koji je zamenio raniji zakon koji je dozvoljavao uvoz polovnih automobila do 3 godine starosti. od nove godine za uvoz novih automobila je na snazi euro 4 dok za polovne ostaje i dalje euro 3. i o tome smo citali u novinama.

              smanjenje izduvnih cestica izazvalo je promene u konstrukciji sistema ubrizgavanja i sagorevanja goriva kod dizel vozila, kod kojih zamenjeni su klasicni mehanicki sistemi ubrigavanja najpre sa elektronskim pumpama, a danas se ugradjuju ili common-rail sistemi, ili sistem pumpa-dizna

              pored toga imamo i ono sto je tetak naveo: "Ako ima EGR ventil, lambda sondu i katalizator(Euro 3 standard)"

              posto ovde pricamo o novom automobilu, a zakon kaze da je novi automobil mora kod nas da zadovoljava min. euro 3, odkud onda u svemu tome d2? sto ce reci da u europi prave motore koji zadovoljavaju euro 3 ali idu na loz-ulje? ako idu na loz ulje onda ne zadovoljavaju euro 3 normu. a i gde toce to loz-ulje?

              imajte na umu da i dalje pricamo o novom automobilu, ne o golfovima iz 80tih. isto tako, kada sam rekao, sdi, mislio sam na novu skodu, 1.9 sdi koja takodje zadovoljava euro 3 norme, a koja se kod nas prodaje. ne ulazim u to da l' je to los motor ili ne.

              a pored svega toga prosle godine smo za firmu uzeli novi berlingo 1.9, u koji nam rekose da sipamo iskljucivo euro dizel.
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • jevtic
                CBC Senator XXL
                • 26.11.2006
                • 729
                • beograd

                #22
                ovo mi je krajnje cudno kako iz ovlasceni prodavac moze da preporuci tako nesto uopste. pa taj auto treba da zadovoljava odredjene eko norme koje sa tim d2 nema sanse da zadovolji. uostalom taj auto bi trebao predvidjen za rad na euro dizel gorivu ne znam kako uopste mogu preporuciti tako nesto. mozda oni znaju neto sto mi ne znamo. mada ne bi bilo lose i da se kontaktira i centrala da se kod njih proveri sta imaju da kazu na sta treba da se vozi.
                ex - fabia 1.9 tdi
                golf 2.0 tfsi

                Comment

                • Cacanin
                  CBC Senator XXL
                  • 10.10.2005
                  • 343
                  • Cacak

                  #23
                  Originally posted by ChubbChubbs
                  u srbiji je za uvoz novih i polovnih automobila, do pocetka 2007, na snazi bio euro 3 standard koji je zamenio raniji zakon koji je dozvoljavao uvoz polovnih automobila do 3 godine starosti. od nove godine za uvoz novih automobila je na snazi euro 4 dok za polovne ostaje i dalje euro 3. i o tome smo citali u novinama.

                  smanjenje izduvnih cestica izazvalo je promene u konstrukciji sistema ubrizgavanja i sagorevanja goriva kod dizel vozila, kod kojih zamenjeni su klasicni mehanicki sistemi ubrigavanja najpre sa elektronskim pumpama, a danas se ugradjuju ili common-rail sistemi, ili sistem pumpa-dizna

                  pored toga imamo i ono sto je tetak naveo: "Ako ima EGR ventil, lambda sondu i katalizator(Euro 3 standard)"

                  posto ovde pricamo o novom automobilu, a zakon kaze da je novi automobil mora kod nas da zadovoljava min. euro 3, odkud onda u svemu tome d2? sto ce reci da u europi prave motore koji zadovoljavaju euro 3 ali idu na loz-ulje? ako idu na loz ulje onda ne zadovoljavaju euro 3 normu. a i gde toce to loz-ulje?

                  imajte na umu da i dalje pricamo o novom automobilu, ne o golfovima iz 80tih. isto tako, kada sam rekao, sdi, mislio sam na novu skodu, 1.9 sdi koja takodje zadovoljava euro 3 norme, a koja se kod nas prodaje. ne ulazim u to da l' je to los motor ili ne.

                  a pored svega toga prosle godine smo za firmu uzeli novi berlingo 1.9, u koji nam rekose da sipamo iskljucivo euro dizel.


                  Berlingo , euro 3 , pa to je ja mislim identican motor kao u mom Partneru ?


                  Ali ja ne mogu da verujem , onda direktorka prodaje u veranu i sef servisa isto iz verana , SU BUDALE !!!!!

                  Jasno i glasno cak sam ih 2 puta pitao , rekli D2!!!!!!

                  Comment

                  • Cacanin
                    CBC Senator XXL
                    • 10.10.2005
                    • 343
                    • Cacak

                    #24
                    Originally posted by jevtic
                    mozda oni znaju neto sto mi ne znamo. mada ne bi bilo lose i da se kontaktira i centrala da se kod njih proveri sta imaju da kazu na sta treba da se vozi.

                    Sad tek videh i primetih ovaj tvoj deo JEVTIC , juce me je zvala doticna gospodja koja je Direktor prodaje u Veranu , medjutim ja nisam bio kuci , mojoj majci je samo rekla da se javim i ostavila broj direktan u njenoj kancelariji .... mozda ima nesto novo od informacija .... strasno ... ALI ZVACU JA NJU SLEDECE SEDMICE DA VIDIM O CEMU SE OVDE RADI !!!!

                    Comment

                    • Car
                      CBC Senator XXL
                      • 07.07.2005
                      • 900
                      • Beograd

                      #25
                      Originally posted by bobanms
                      Sipaj euro dizel i dodaj na svaki rezervoar po 300 grama
                      dvotaktnog ulja. Proverena kombinacija.
                      U firmi imam dva kombija jedan od prvog dana trosi euro dizel
                      i dvotaktno ulje gazi vec 300 000 km sve radi kao sat.
                      Ovaj drugi je bio na d 2 od prvog dana pumpa je pocela da brlja
                      na 120 000 km pa sam ga utopio .
                      Ovo sam testirao licno tako da sam u praksi dokazao
                      sta treba a sta ne .

                      Pa dva kombija nisu dovoljno dobar uzorak da bi pricao nesto konkretno o stetnosti/korisnosti dodavanja dvotaktola... Zasto nesto drugo ne bi moglo biti uzrok sto je drugi kombi nemirno/lose radio i imao havarije...


                      Ajd samo jedno kratko pitanje, kad je toliko korisno i dobro mesati dvotaktol i eurodizel zasto fabrike to ne propagiraju?

                      Jbg, kad svi vise vole da svale krivicu na gorivo i na los put nego na fabriku koja je napravila poluispravan ili konstrukcijski los motor. U fazonu, ne diraj me u bmw-a, opela, renoa ili slicno




                      A sto se tice teme, nije da se nesto razumem preterano, ali razmisljajuci logicno, kako spojiti D2 i ekologiju koju mora da zadovolji auto tog godista?

                      Comment

                      • TETAK
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3034
                        • Čačak, Srbija

                        #26
                        Euro 3 motor i D-2 ne idu nikako zajedno!
                        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                        Comment

                        • Cacanin
                          CBC Senator XXL
                          • 10.10.2005
                          • 343
                          • Cacak

                          #27
                          Evo jos jednog odgovora :


                          TETAK , i ja sam to pricao , ali evo upravo sam se cuo sa Gospodjom Lidijom Martinovic , ona je inace kao sto sam u predhodnom nekom postu naveo Direktor prodaje u Veranu!


                          "proverila sam , ljudi iz servisa su mi rekli da za taj tip motora ide D2 , a u nove motore tipa HDI iskljucivo Euro dizel , ja je dalje pitam pa ovo je Euro 3 motor kako je moguce da u njega ide D2 , kaze to je stari motor i on je napravljen za D2" !

                          Kada sam je pitao moze li Euro dizel kaze da mu nece skoditi ali da fabrika preporucuje D2 !

                          Moze li jos neko da proveri neku informaciju iz inostranstva ???

                          Hvala svima i pozdrav !

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #28
                            Ma cinjenica je da je to motor starije konstrukcije, ali sa katalizatorom, verovatno 2 lambda sonde i EGR ventilom. Moze da bude i Euro 2 i Euro 3, ali za svako trziste ima pumpu istih karakteristika pa samim tim mora da se trosi i isto gorivo. A u Evropi se ne deli gorivo na D2, Eko3 dizel i Evro dizel, vec imaju dizel i jos neku Shellovu marketinsku smicalicu zvanu valjda V-power dizel.
                            Znaci, po meni mora da se sipa Euro dizel (Eko3 isto moze), ali nece se on buniti ni sa D2, ali ce se cesce prljati usisna grana, EGR ventil, lambda sonda i katalizator!
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • Chubbs
                              Everybody lies
                              • 29.01.2006
                              • 5807
                              • Novi Sad
                              • Audi A6 1.8T

                              #29
                              ali ce se cesce prljati usisna grana, EGR ventil, lambda sonda i katalizator!
                              a sta je sa pumpom? nece li se ona pokvariti usled manjeg podmazivanja?

                              Nece da zariba motor, jer se on podmazuje uljem, ali hoce pumpa visokog pritiska, tzv bosch pumpa
                              i da li se pumpa podmazuje ili hladi naftom?
                              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                              Comment

                              • jaksa
                                CBC Senator XXL
                                • 23.10.2004
                                • 701
                                • Novi Beograd, SC

                                #30
                                Verovatno se i hladi a podmazuje se sigurno.

                                Comment

                                Working...
                                X