Peugeot partner POMOC?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cacanin
    CBC Senator XXL
    • 10.10.2005
    • 343
    • Cacak

    #46
    Pa tako oni predlazu , tako pise u servisnoj knjizici , tako su i rekli u Veranu :x :x

    @brick sta ti preporucujes ? Da li je tacno ovo gore sto sam naveo u postu iznad ? Sta sipati na kraju ? DA li je tacno da Euro dizel ne podmazuje dovoljno i da steti mom motoru ?

    EDIT 021 Ne citirati post iznad

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #47
      vise ne znam koji je motor u pitanju, stari ili novi.
      konstrukcijski, ne godiste.

      prodavac odredjuje pravila vazenja garancije i time i sipanja ovog ili ongo goriva.

      ja samo kazem da D2 ima toliko sumpora u sebi da kolicina sumporne i sumporaste kiseline koje nastaju kao nusprodukt sagorevanja su toliko velike da ulje nema kapacitet da sve te kolicine apsorbuje u sebe bezbedno 10.000km ili cak i vise.

      to je tako bilo i sa starim iskljucivo D2 motorima, ta interakcija sumpora po kolicini i trajnosti ulja.

      vec sam rekao, ako auto ima katalizator onda mora euro dizel inace ce katalizator vrlo brzo biti zapusen cadjom i pojeden sumpornom kiselinom i ostalim sastojcima.
      ako nema katalizator, preostaje pitanje najpovoljnijeg za pumpu visokog pritiska i brizgaljke.


      jos uvek (meni) nije jasno jer se radi o starom ili novom tipu vozila, u tehnickom smislu.
      godiste nije bitno, ni kilometraza vec konstrukcija je ta koja odredjuje tip goriva.

      nisi rekao sta pise u uputstvu za rukovanje-knjizici samog auta ?

      valjda pise negde koje gorivo koristi (nesto sasvim uobicajeno u takvim knjizicama).

      mada opet pitanje, u Evropi nema D2 na pumpama pa ako je novi auto bilo bi pravo cudo da je predvidjen za D2 a evropski model.

      ako je D2 gorivo, vrlo verovatno je ili neki stari model ili model za vanevropsko trziste.

      uostalom dizel motor koji trosi D2 ne moze da se niti proda niti registruje u Evropi kao novo vozilo. zakonima zabranjeno, to isto vazi i za Francusku. (euro 4 je zakonski minimum a kristalno je jasno da D2 ne moze to da ispuni ma koja konstrukcija i ma koji filteri na autu da postoje).

      van Evrope nisu obavezni euro 4 standardi za nova vozila pa je moguce da se i takvo vozilo proizvede kao novo.

      ne kazem da je to slucaj, samo navodim legicne opcije odakle bi mogla poticati zabuna.

      sta kaze www.peugeot.fr ili koji je vec oficijelni sajt.
      ubedjen sam da tamo ima i to ili slicno pitanje u nekom FAQ-u, bilo na francuskom bilo nekom drugom jeziku.

      ako ima na francuskom navedi sta pise pa cemo dati prevod (ja znam ne tako dobro i francuski ali snalazim se a ima ovde ljudi koji sigurno znaju vise i dovoljno da razjasne lingvisticke zamke ako ih ima).

      ne znam da li pomaze, ako ne pomaze ne zameri.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #48
        Originally posted by Cacanin
        @ DELKAN

        U Veranu su mi rekli (tako pise u ser.knjizici) prvi servis i zamena ulje se radi na 10.000km ili 6 meseci starosti !

        Ovako , jos jednom da ponovim prvo kad sam pitao u Veranu su mi rekli da sipam D2 i ponovili par puta , kada sam ja kasnije zvao Direktorku prodaje koja se raspitala u servisu receno mi je da moze i Euro Dizel ali da je moj motor napravljen za D2 ! Ali da mu ED nista ne skodi !


        Dok su mi u ovlascenom servisu u Cacku rekli da sipam iskljucivo D2 jer Euro dizel ne podmazuje dovoljno ...... sto mi je i reklo jos par ljudi !

        Ova kombinacija(d2 i 10000km) je dobra taman do isteka garancije,posle toga ce ti motor najverovatnije biti pa-pa ili bar zesce ubogaljen...
        Lepo ti je vec rekao i brick,problem je sumpor u ulju koji pravi kiselinu.

        BTW ako ti bosch pumpa rikne od ED,evo ja cu da ti finansiram remont.
        Samo menjanje filtera na vreme.

        Evo ti jos jedan primer:moj komsija je svaki dan putovao RU-BG(Golf II 1.6d) i nazad zbog posla,napravio je ukupno oko 250000km za proteklih 5-6 god.Kad ga je kupio uradjena je generalna.Znaci posle generalne napravio je 250000km i potrosnja ulja je 1-1.5 l na 7000km.

        Znas kad bi toliko presao u gradskoj voznji?Tu do izrazaja dolaze uslovi voznje(to ti je isto brick vec napomenuo):stalno otvoren put,rasterecen motor,uvek na radnoj temp...
        Sipa ED i prsle god. je radio pumpu i dizne u BG (Juzni bul. kod Popesku-a valjda?)Dizne su bile za zamenu a pumpa ok.

        Motorno ulje pod d2 gorivom i u normalnim uslovima voznje(komb. grad/otvoreno) plafon 5000km.

        @brick Kad bi rekao francuzima koliko ima sumpora u nasem d2,cisto sumnjam da bi ga preporucili...

        Comment

        • Cacanin
          CBC Senator XXL
          • 10.10.2005
          • 343
          • Cacak

          #49
          Originally posted by brick
          vise ne znam koji je motor u pitanju, stari ili novi.
          konstrukcijski, ne godiste. BRICK JA STVARNO NE ZNAM , NE ZNAM KAKO TO DA PROVERIM ?

          prodavac odredjuje pravila vazenja garancije i time i sipanja ovog ili ongo goriva.

          ja samo kazem da D2 ima toliko sumpora u sebi da kolicina sumporne i sumporaste kiseline koje nastaju kao nusprodukt sagorevanja su toliko velike da ulje nema kapacitet da sve te kolicine apsorbuje u sebe bezbedno 10.000km ili cak i vise. U SERV. KNJIZ. PISE NA 6.MES. ILI 10 HILJADA ZA KAKO ONI KAZU POJACAN SERVIS U USLOVIMA , TAXI, VOZNJA OD VRATA DO VRATA , U ZEMLJAMA GDE JE TEMPERATURA ISPOD -20 I PREKO 30 STEPENI

          to je tako bilo i sa starim iskljucivo D2 motorima, ta interakcija sumpora po kolicini i trajnosti ulja.

          vec sam rekao, ako auto ima katalizator onda mora euro dizel inace ce katalizator vrlo brzo biti zapusen cadjom i pojeden sumpornom kiselinom i ostalim sastojcima. JA SAM CUO U SERVISU U CACKU DA AUTO IMA KATALIZATOR.
          ako nema katalizator, preostaje pitanje najpovoljnijeg za pumpu visokog pritiska i brizgaljke. A ISTO KAZU AKO SIPAM E.D. ONDA PUMPA OSTAJE SUVA A AKO SIPAM D2 OPET KAZU NEVALJA OCE DA ZEZNE KATALIZATOR (SVAKO IMA NEKU PRICU)


          jos uvek (meni) nije jasno jer se radi o starom ili novom tipu vozila, u tehnickom smislu.
          godiste nije bitno, ni kilometraza vec konstrukcija je ta koja odredjuje tip goriva. NI SAM NE ZNAM , KAKO TO DA PROVERIM SVE PODATKE KOJE POSEDUJEM MOGU DA PODELIM SA SVIMA VAMA !

          nisi rekao sta pise u uputstvu za rukovanje-knjizici samog auta ? U SERV. KNJIZ. PISE SAMO KAD SU SERVISI , BLA BLA BLA !

          A U DRUGOJ KNIZICI KOJA SE ZOVE "VODIC ZA KORISNIKE" NE PISE NISTA VEZANO ZA TIP GORIVA , SAMO DIZEL , PISE AKO NESTANE GORIVA MIN. DOSUTI 5L. ISTO BLA, BLA, BLA !

          valjda pise negde koje gorivo koristi (nesto sasvim uobicajeno u takvim knjizicama). PISE SAMO DIZEL , SVE SAM PREGLEDAO PAR PUTA !

          mada opet pitanje, u Evropi nema D2 na pumpama pa ako je novi auto bilo bi pravo cudo da je predvidjen za D2 a evropski model.

          ako je D2 gorivo, vrlo verovatno je ili neki stari model ili model za vanevropsko trziste. TO SAM I JA CUO OD LJUDI IZ VERANA , DA JE AUTO ZA ISTOCNO TRZISTE (VAN EVROPSKO) , USTAVI NEKE ZALIHE , UGLAVNOM LINIJA AUTA JE NAJNOVIJI TIP PARTNERA.

          uostalom dizel motor koji trosi D2 ne moze da se niti proda niti registruje u Evropi kao novo vozilo. zakonima zabranjeno, to isto vazi i za Francusku. (euro 4 je zakonski minimum a kristalno je jasno da D2 ne moze to da ispuni ma koja konstrukcija i ma koji filteri na autu da postoje).

          van Evrope nisu obavezni euro 4 standardi za nova vozila pa je moguce da se i takvo vozilo proizvede kao novo. NE ZNAM SAMO ZNAM DA IH MASA IMA PO PUTU , U CACKU IH IMA POSTA , VIDJAM DA VOZE IZ DUVANSKIH INDUSTRIJA !

          ne kazem da je to slucaj, samo navodim legicne opcije odakle bi mogla poticati zabuna.

          sta kaze www.peugeot.fr ili koji je vec oficijelni sajt. HM MA GLEDAO SAM NISTA NE MOGU DA NADJEM!
          ubedjen sam da tamo ima i to ili slicno pitanje u nekom FAQ-u, bilo na francuskom bilo nekom drugom jeziku.

          ako ima na francuskom navedi sta pise pa cemo dati prevod (ja znam ne tako dobro i francuski ali snalazim se a ima ovde ljudi koji sigurno znaju vise i dovoljno da razjasne lingvisticke zamke ako ih ima).

          ne znam da li pomaze, ako ne pomaze ne zameri.

          MA -----BRICK---- TEBI HVALA PUNO OD SRCA !



          SVE OD PODATAKA STO TREBA , TIPA BROJ SASIJE , MOTORA .... MOGU DA POSTAVIM AKO MOZE NEKO NEGDE DA PROVERI !



          PS: BRIC NADAM SE DA CES SE SNACI , POSTO SAM PISAO U PRODUZETKU TVOG TEKSTA !

          Comment

          • Delkan
            CBC Senator XXL
            • 14.06.2005
            • 829
            • 60 km From BG,West

            #50
            Originally posted by Cacanin
            JA SAM CUO U SERVISU U CACKU DA AUTO IMA KATALIZATOR.
            KAZU AKO SIPAM E.D. ONDA PUMPA OSTAJE SUVA A AKO SIPAM D2 OPET KAZU NEVALJA OCE DA ZEZNE KATALIZATOR
            Ej,pa sad si uleteo u beskonacnu petlju!
            Onda je resenje da iscupas katalizator i sipas D2!
            Da,onda ti mozda ne priznaju garanciju...
            I opet u krug...
            Mozda da ipak kupis benzinca?

            Comment

            • Chubbs
              Everybody lies
              • 29.01.2006
              • 5807
              • Novi Sad
              • Audi A6 1.8T

              #51
              Masnocu nafti daje parafin.
              KAZU AKO SIPAM E.D. ONDA PUMPA OSTAJE SUVA A AKO SIPAM D2 OPET KAZU NEVALJA OCE DA ZEZNE KATALIZATOR
              znaci potrebno je saznati podatak o kolicini parafina u eurodizelu i d2.

              @cacanin

              je l' moze bez tog caps locka?
              You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
              Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
              Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

              Comment

              • Cacanin
                CBC Senator XXL
                • 10.10.2005
                • 343
                • Cacak

                #52
                @ ChubbChubbs Probacu da li moze !!!



                @Delkan , bas tako u beskonacnu petlju ali krivicom ljudi iz servisa koji su mi prodali auto , kako cu da ih "HVALIM" na svakom koraku !

                Benzinca , hmmmm rekao sam 2 puta u zivotu da vise nikada necu kupiti Dizela i opet sam se zajebao !!!

                Comment

                Working...
                X