to sa benzinom sam vec video , sipan benzin , pola rezervoara benzina pola nafete U ini skolsi autobus , vozio , gorivo izvuceno iz rezervoara i sipana cista nafta , jos uvek vozi bez problema , to sa secerom , vrujem da bi trebala velika kolicina secera i koliko treba seceru da se rastopi u nafti , zar da niko nezna , kako unistiti dizel motor , sa dodavanjem kojekakvih aditiva u gorivo , naravno ne u velikim kolicinama .
sad ovi odgovori , balkanska nafta , voze ljudi godinama na nju slabo se zale ...
Licno iskustvo:
PEugeot 206, 2001 godiste 1.9 dizel
Na oko 5l u rezervoaru nasuli smo greskom 30l benzina.
Auto je isao nekih desetak km i ugasio se. Sve smo probali i na kraju kad smo skinuli filter za naftu provalili smo da je pun benzina. Odna samo ispustili crevom gorivo koje smo mogli iz rezervoara (nismo sve) i dosuli do punog naftu. Nalili smo cistu naftu u filter i auto je posle par verglanja upalio i nastavio da radi normalno. Od tada je presao gomilu km. (ovo je bilo 2003) bez ikakvih problema.
Napominjem da se auto samo ugasio, niskakvih detonacija nije bilo jednostavno je umro.
Daewo Nubira 1999 godiste 1.5benzinac
U njega samo na bezaniji isto greskom sipali dizel na oko 10l benzina u rezervoaru dolili smo 20l dizela. E ona je pocela gotovo momentalno nenormalno da dimi (decko na pumpi je sipao greskom dizel). Posle par minuta samo trokiranja i dimljenja samo se ugasila. E nju smo imali veliku muku da ponovo upalimo, prvo smo skinuli rezervoar (karavan lako je) ispraznili, nalili benzin, promenili filter goriva i verglali dok nije upalila. Onda je ona opet nekih 10tak minuta dimila (sve manje i manje) dok nije proradila OK. I ona se i dan danas vozi bez ikakvih problema.
P.S. Sve ovo radite samo slucajno, namerno je stvarno pogubno po zivce i zdravlje (sve se desavalo u tesku zimu)
pa mnogo ti se to nesto cesto desava! Inace, ja sam gledao mythbasterse razbili su nekoliko mitova, npr.krompir u auspuhu,koka-kolu u hladnjak itd.Ako hoces da unistis motor,ali ti treba duze vremena, sipaj pun rezervoar benzina,nekog 98oktanskog i nalij pregorelo jestvo ulje(iz friteze,kad se przi sve i svasta)Prvo,iza tebe ce nastati lancani sudar,smanjena vidljivost na 10cm ,a skrshices motor posle par hilada km.Ili sipaj pirinach i vozi na rezervi
Pa ovako, ako je na rezervi, sipaj mu jestivo ulje sto vise mozes i pumpa je gotova, sigurno, a mozda i dizne, a ako nije na rezervi, onda mozes da probas sa lakom za parket, e onda je gotov....
Ovo drugo je nasa JNA radila u CRO za vreme rata kada su se povlacili i ostavljali za sobom tehniku... Ima jos nekih experimenata, ali o tom potom!!!
Ne razumem u ?emu je fora sa tim uljem. pa zar ga nisu u engleskoj jedno vreme svi masovno koristili u dizelima i to baš to "prera?eno" pa se onda neko setio da to zabrani kao zaga?uje okolinu ili šta ve?
ljudi su to ulje kupovali po nekoj smešnoj ceni, cedili ga i normalno koristili u svojim dizelima
'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!
Na DSF-u su pre par godina u jednoj emisiji prikazivali coveka koji svoju Skodu Feliciju dizel vozi na jestivo ulje.Ladno covek udje u super market,napuni kolica flasama ulja i isprazni ih u rezervoar.
Cak je TV ekipa koja je pravila prilog uspela da dvojicu ljudi koji su dosli na benzinsku pumpu nagovori da umesto dizela sipaju jestivo ulje(Golf 4 i Astra F).Oboje su presli po pedesetak kilometara bez ikakvih problema i promena u nacinu rada motora.
pa normalno je , da ce raditi na jestivo ulje , nee se svi motori ponasati isto , ali definitivon neces unistiti dizel motor sa jestivim uljem ...
ispade sada da je dizel motor neunistiv ...
Ulje iz friteza se u Nemačkoj otkupljuje pa se dodaje u bio dizel, a sve to se sipa normalno u vozila koja se takodje normalno voze!Kažu da se iz izduva razvija miris palačinki!Njam!
pa u sustiini i jeste. uglavnom na ovim modernim sokocalima stradaju pumpe od loseg goriva a na ovim starim mozes da sipas sta hoces nema sta da brines.
Comment