Registracija auta za 402 streetrace?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarinac
    CBC Senator XXL
    • 08.10.2004
    • 2870
    • BG,Weedikovac

    Registracija auta za 402 streetrace?

    Pa izgleda da ce da uvedu tu pro mob klasu ( iznad i ispod 12 sec ) glupost.
    U sv sl moci cesh da se takmichish u normalnim klasam ako dobijesh atest.Inache pro mod ti ne gine.

    I love my
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Ma kakav atest...Koji atest? Kakav atest? Kako izgleda taj atest i ko ga izdaje? Svugde u normalnom svetu, a srecom i u Srbiji, jedini atest koji ti je potreban, tebi i bilo kome relevantnom, je i dalje samo vazeca saobracajna dozvola, odnosno registrovan auto.

    E sad, da li ce ti neko i traziti neki poseban atest da bi ti dozvolio da auto registrujes, druga je stvar, ako uspes da registrujes auto, nikoga zivog ne interesuje KAKO si ti to uradio. Imas vazecu saobracajnu i registrovan auto? Kraj price.

    Ova nova klasa bi trebalo da je osmisljena kao klasa za automobile koji ne mogu da se registruju, sto samo po sebi nije losa stvar. E sad ako neko bude insistirao na nekakvim dodatnim atestima pored saobracajne, ili izmisljao besne gliste i trpao registrovan auto u tu klasu jer nema nekakav atest (koji niko ne zna ko daje i sta u njemu pise), to ce biti zestoka glupost.

    Mene bas briga, konkretno za moj auto, gde god da me bace iskreno svejedno mi je, auto pravim vise za sebe nego da bih se dokazivao nekom drugom...
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Kanarinac
      CBC Senator XXL
      • 08.10.2004
      • 2870
      • BG,Weedikovac

      #3
      Pa atest bi trebalo da izdaje na mashinskom fakultetu np ili u Vinchi.
      E sad nemam pojma kako oni to planiraju da regulishu tj kako ce oni to da provere shta imash ispod haube al u tu klasu ce i fica i ascona,spachek i ne znam ko sve josh.
      A ova klasa nije zbog vozhacha koji su trazhili da voze ne regovan auto nego zbog drugih vozacha koji recimo imaju fabrichki motor ili kako vec tj zhalili su se.Jako glupo.
      Mislim s obzirom kako se radi tvoj auto atest nece biti prolem da dobijesh.

      I love my

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #4
        Aman ljudi ne razumemo se...nije meni problem da nabavim bilo kakav papir, ali KAKAV atest? Kome to treba?

        Atest za motor moze da mi trazi TEHNICKI PREGLED pri pregledu za registraciju - ako mi tehnicki kaze "ok, u redu, prosao si, evo papiri za MUP da registrujes auto" - to je onda to, nemam vise sta da nosam neki atest (atest cega to niko ne zna...), imam saobracajnu, ona je sama po sebi atest da je auto OK za upotrebu u javnom saobracaju.

        Ne vidim kako je bilo koji drugi organ nadlezniji i merodavniji od tehnickog koji vrsi pregled vozila i MUP-a koji izdaje saobracajne kao potvrdu da je auto spreman za drumski saobracaj?

        Koliko sam shvatio u tu spomenutu klasu idu auta koja NE MOGU da se registruju, iz ovog ili onog razloga - i to samo po sebi uopste nije losa stvar. Imas auto sa 3 motora, u normalnom svetu ti to ne mozes atestirati i registrovati, zato imas klasu gde to mozes voziti i to je ok.

        Sve ostalo bi bila teska glupost.
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • Kanarinac
          CBC Senator XXL
          • 08.10.2004
          • 2870
          • BG,Weedikovac

          #5
          Jedno pitanje onda.
          Kako cesh uneti broj motora od saaba u saobracajnu BMW-a?Ili to nije problem?

          I love my

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #6
            Zasto bi bio? Ocarinis motor i prodjes sa tim papirima proceduru istu kao pri menjanju motora u bilo kom drugom autu.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • dr cosworth
              CBC Senator
              • 07.08.2006
              • 242
              • Beograd
              • Ford Sierra Cosworth

              #7
              Originally posted by 206
              Aman ljudi ne razumemo se...nije meni problem da nabavim bilo kakav papir, ali KAKAV atest? Kome to treba?

              Atest za motor moze da mi trazi TEHNICKI PREGLED pri pregledu za registraciju - ako mi tehnicki kaze "ok, u redu, prosao si, evo papiri za MUP da registrujes auto" - to je onda to, nemam vise sta da nosam neki atest (atest cega to niko ne zna...), imam saobracajnu, ona je sama po sebi atest da je auto OK za upotrebu u javnom saobracaju.

              Ne vidim kako je bilo koji drugi organ nadlezniji i merodavniji od tehnickog koji vrsi pregled vozila i MUP-a koji izdaje saobracajne kao potvrdu da je auto spreman za drumski saobracaj?

              Koliko sam shvatio u tu spomenutu klasu idu auta koja NE MOGU da se registruju, iz ovog ili onog razloga - i to samo po sebi uopste nije losa stvar. Imas auto sa 3 motora, u normalnom svetu ti to ne mozes atestirati i registrovati, zato imas klasu gde to mozes voziti i to je ok.

              Sve ostalo bi bila teska glupost.
              U pravu si ali moras biti svestan da TAJ koji je potpisao TEHNICKI PREGLED odgovara ako se utvrdi da je motor od drugog auta u karoseriji gde se takav motor nikad nije nalazio a da ne pominjem ispravnost brojeva motora.

              Comment

              • dr cosworth
                CBC Senator
                • 07.08.2006
                • 242
                • Beograd
                • Ford Sierra Cosworth

                #8
                Originally posted by 206
                Zasto bi bio? Ocarinis motor i prodjes sa tim papirima proceduru istu kao pri menjanju motora u bilo kom drugom autu.
                Malo tezi slucaj.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Motor ispravan, nije kraden, ima papire i naravno snagu koja po papirima papirima fabrike deklarisano neprelazi snagu originalnog pogonskog agregarta.

                  Da li u Pontiaku stoji dizel motor nije nikoga briga i naravno da moze da se sa lakocom registruje.

                  A koje je marke motor, .. koga to briga dok god je u stanju da radi to sto je zamisljeno da radi = da natera Balkan da tunira motore.

                  Koliko para toliko muzike.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #10
                    U civilizovanom svetu je auto njegova sasija (broj) a na osnovu motora (snage) se samo naplacuje taksa. Negde ni to, nego na osnovu tezine samog vozila. Posto Srbija nikada nije bila civilizacija stvarno me brine kako ce to proci i pored svih legalnih papira od motora. Normalno CE traziti specijalni atest. Pa nije se nista promenilo ako je bio rat. Sve je isto samo njega nema.
                    Koliko me secanje sluzi takav atest nekada nije bilo ni skupo ni tesko dobiti. Razgovarao i video faze rada kod ugradnje dizel MB motora u Moskvich a tip je ugradjivao isto dizele u Willy's dzipove za druge ljude. Okolina Makarske, Splita a covek je iz Baske Vode. Znaci, radilo se to i davne 1982. i pre toga. Test se konkretno sastojao u voznji po makadamskoj stazi (poligonu) pa ako ga ne polome onda je prosao. Ozbiljno. Pravi pametnjakovici, nema sta.

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #11
                      Originally posted by dr cosworth
                      U pravu si ali moras biti svestan da TAJ koji je potpisao TEHNICKI PREGLED odgovara ako se utvrdi da je motor od drugog auta u karoseriji gde se takav motor nikad nije nalazio a da ne pominjem ispravnost brojeva motora.
                      A ko bi to mogao ili trebao da utvrdi? Policajac na ulici? Ili neko treci? I ko dovodi u pitanje ispravnost brojeva motora, broj motora se podrazumeva da se slaze sa onim sto je navedeno u saobracajnoj.

                      Osim toga, taj famozni atest za motor u sasiji u koju se nikad nije ugradjivao, nije preteran prbolem dobiti, sve i da na tehnickom budu insistirali da ga imam...

                      Osim toga, sve i da se stavlja motor koji nikad nije bio u toj karoseriji, procedura je da sa papirima od ocarinjenog motora, odnosno ugradjenim motorom, odes na masinac, dobijes atest da je motor propisno ugradjen, pa na tehnicki, posle na registrovanje, upisuju se brojevi tog motora u saobracajnu i - u cemu je problem? Sve i da se utvrdi na nekom naknadnom pregledu da taj motor nikad nije ugradjivan u auto - kako iko zna da ga ja u proceduri registrovanja nisam atestirao? I zasto bi ga to uopste interesovalo? Jedino nekakva interna kontrola tehnickih progleda, ako takva postoji, ako prodjem tehnicki (kako, odnosno sa i bez atesta, to je moj problem), to je kraj price, nema retroaktivnog proveravanja nekog tamo atesta o ne znam ni ja cemu...

                      Dakle jednom za svagda, atest je papir koji interesuje iskljucivo ljude i proceduru na TEHNICKOM PREGLEDU!

                      Policija, granicna provera i slicno - njih niti interesuje kako je i da li je na tehnickom proveravano i atestirano da li je taj motor ikad isao u tu sasiju, njega interesuje saobracajna sa poklapanjem brojeva, i nista vise.

                      Da presecemo pricu - konkretno moj slucaj, ovaj motor u datom autu, registrujem auto takav kakav jeste, svi brojevi se poklapaju. Da li to nekome predstavlja problem za 402 trke i u kom smislu?
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Da li to nekome predstavlja problem za 402 trke i u kom smislu?
                        Da, predstavlja i ako ti nije jasno kome i zasto poshalji PP sa pitanjem da ti objasnim
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #13
                          Nicija do zore nije gorela

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Pravilo za EU gde je od 1997 pocela certifikacija odobrenja celog auta, dakle, nemse da se menja motor iz druge generacije, drugog auta i slicno. Auto je jednostavno odobren za upotrebu kompletan.
                            Nesme dakle ni chip tuning da se radi , nesme ni paljenje da se optimise itd.
                            Pa, opet se radi tuning koji je protivzakonit po pravilima EU jer nijedna drzava u EU nije blesava da se odrekne svih poreskih priliva koje sav tuning nosi.

                            Ukoliko se na autu pre 97 godine promeni motor, moze da se ubaci BILO koji motor pod uslovom da nije jaci od 10% i da nema vishe od 10% obrtnog momenta nego li je originalni agregat imao.
                            U protivnom mora da se izda certifikat o sposobnosti kocionog sistema na istom pod uslovom da isti naj model auta nema neku jacu motoralternativu te se jednostavno kocioni sistem adaptira za nove uslove.


                            Za modele posle 1997 ukoliko se radi na izmenama i zeli se imati auto street legal postoje certifikacija za amaterski pravljeno auto. Dakle u tom slucaju auto nesme imati preko 300ks po toni tezine. No sa danasnjim tuning rezimima nije nikakav problem ubaciti program za tehnicku kontrolu auta sto se masovno i radi.

                            Ovaj pravilnik vazi za celu EU bez izuzetka i ima samo lokalne korekcije za odnos snaga/tezina na amaterski pravljenim autima.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • kutija
                              CBC Veteran
                              • 30.11.2005
                              • 100
                              • Split,Hrvatska

                              #15
                              Po ovom novom sto bi trebalo nastupit je tako da ti sa M3 sa Saab motor ides u pro mod,a taj sto ima M3 turbo ide u street legal ili kako se vec zove.
                              Inace ako te zanima tocno u detalje najbolje ti je pitat Hica....

                              Comment

                              Working...
                              X