156V6 nazire pozadinu vrlo jasno.
Imam prijatelja koji radi u Fijatu i koji mi je par puta napomenuo o tih 20%GM i jasno je naglasio da je to stvar na relaciji Italija - USA , tempirana sa Italijanske strane zbog..........naslucujete vec
GM nikad ne moze da vodi politiku Fiata jer je Fiat jedna od strateskih ITA firmi i sama italijanska vlada to nikad ne bi dopustila...znachi 20% deonica i odredjene mogucnosti postavljanja svojih ljudi sektora itd ALI ne i vlasnistvo nad uredjivackom politikom Fiata
GM fakticki vec vodi politiku i italijanska vlada je pod teretom bankrota Fiata na to pristala, nema izbora. i Parmalat je strateska firma pa je zavrsio samostalnu karijeru.
GM je upravo platio mesto glavnog i odgovornog urednika italijanske auto industrije svidjalo se to meni ili tebi ili ne. to su fakti, vidljivi i na gm.com sajtu sasvim jasno.
a ne pitas se cijih je to 20% (fiktivnih ) deonica i od koga su preuzete?
ne od italijanske vec od libijske vlade i drzave koja je odranije otkupom dugova bila suvlasnik Fiat grupe jos iz 80tih.
i druge strateske firme je ITA vlada prodavala poput elektro privrede ili Olivetija, sta ces desava se u ozbiljnom svetu da nekada i takva knedla mora da se proguta.
sta mislis kako je bilo Englezima kada su morali da rasprodaju svoju auto industriju?
Fiat auto vise nije u samostalnim italijanskim rukama i koji model, kada, gde i kako ce se ili nece proizvoditi je odluka na koju niko u Fiatu ne moze da utice vec samo da klimne glavom i sprovede.
pardona nema, veca riba jede manju. nije lepo ali ni zivot nije bajka
Ma neeeee nije moguce pa kako BOOST nije 5.000 ili 4.000 nego 16.000 Kako sui smeli da stave Alfi 166 toliku cenu pogotovu sad kad je vode ovi ameri iz GM pokvari ovde svim anti-alfistima dozivljaj
Pa, chovek mora da bude iskren, auto je kao bombona, nemam rechi, ne da je napakovan nego do bola
Nema tu sta da se diskutuje oko GMa.. para vrti gde burgija nece.
Alfa je u GMu da bi se naucili kako raditi design, za kvalitet su uzeli SAABa , i uskoro ce da prodaju Subaru i Opele, sa kvalitetom SAABa i njegovom sigurnosti, a izgledom kao Alfa.
Pun pogodak. Nema tu sta da se diskutuje, danas su svi u necemu najbolji, a jasno je da velikani ppokusavaju da pokupe sto vise slatkisa pod svoje, da bi mogli da prave sto pre nove serije bazirane na ukrstanu ideja.
Vidite i sami sta su uradili sa SAABom, uzeli Subarua i dali SAABu da ga prepravi (postavili limit love za prepravku) i zna se sta ce SAAB prioritirati, ni rezultat nije izostao bar ako je nezavisnoj kritici verovati, jer neznam, posto auto nije na prodaju u EU vec samo za USA trziste.
Svasta cemo se jos uskoro nagledati, videcete
SAAB je skroz potonuo u GM, zato ga nisam ni postavljao na forumu igde drugo vec kao GM grupaciju, Italijanima jos uvek verujem da ce uspeti da se otrgnu pre nego li izgube identitet, zato i postoji Italijanska sekcija , bez obzira sto znam ko kroji kapu
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Boost jel tacno da ce se Alfini/Fiatovi ili ajde ako vec hoces GM-ovi JTD dizeli ugradjivati u Saaba?
Inace, jos jedna tuzna vest za sve Alfiste: V6, dobro poznati Alfin motor u bliskoj buducnosti ide u penziju posle 20-ak godina na trzistu.
Pre neku godinu je posle 24 godine sluzbe boxer otisao u zaborav, a sada i ovo....
Kazu da ce sledeci motor biti iz neke GM-ove fabrike u australiji, i to samo blok motora, dok su Alfini inzenjeri trazili da oni konstruisu sve ostalo....bar kada je u pitanju ugradnja ovih motora u Alfa Romeo vozila.
Ma neeeee nije moguce pa kako BOOST nije 5.000 ili 4.000 nego 16.000 Kako sui smeli da stave Alfi 166 toliku cenu pogotovu sad kad je vode ovi ameri iz GM pokvari ovde svim anti-alfistima dozivljaj
E čoveče ja kažem da 166 kod nas NEMA cene a ne da je krš od kola kola su jako dobra ali opet NEMAJU cene kod nas
A zašto možda zato što je več registracija kod nas skupa za takvo nešto evo ti link od registracije za 166 3.0 motor
AMZS Center varne vožnje na Vranskem je najsodobnejši center za izvajanje vadbe varne vožnje v Sloveniji, ki je zgrajen po zgledu tovrstnih centrov v Avstriji in Nemčiji.
To je točno 1366EVRA i još vozač nije osiguran a sa vozačom je 1620EVRA i kad bi takva kola još kasko osiguro a trebao bi onda bi došlo hm....
Evo ti link od 166 3.0 V6 sva maximalna oprema 2002 godište 11625EVRA i od prvog vlasnika pa ti vidi ako lažem
156 su čak skuplje od 166
I nisam ja nikakav anti-Alfista nego se volim samo šalit nadam se, da razumeš šta je šala ako ne e onda ti ne mogu pomoči
Inace, jos jedna tuzna vest za sve Alfiste: V6, dobro poznati Alfin motor u bliskoj buducnosti ide u penziju posle 20-ak godina na trzistu.
Pre neku godinu je posle 24 godine sluzbe boxer otisao u zaborav, a sada i ovo....
Znam Nikola i ja sam to procitao,bedak totalni
Prave nove jache platforme sa 3.2 i GM-ovim V6 koji ce Alfa raditi 2/3 ali zato dobra vest je da ce novi motori biti nasvirani na 280KS
ti vidi ako lažem
156 su čak skuplje od 166
I nisam ja nikakav anti-Alfista nego se volim samo šalit nadam se, da razumeš šta je šala ako ne e onda ti ne mogu pomoči
PS:Kurs 1EVRO je 240Tolara
Ej Lukas ovo stvarno nije bilo upuceno tebi i ja se isto zezam nego to je vise za naseg "pocasnog" clana -bricka- koji voli da kaze da Ferrari nije u FIATU jer je Punto krsina znam da nisi imao losu nameru tako da nema ljutis ok?
Boost jel tacno da ce se Alfini/Fiatovi ili ajde ako vec hoces GM-ovi JTD dizeli ugradjivati u Saaba?
Inace, jos jedna tuzna vest za sve Alfiste: V6, dobro poznati Alfin motor u bliskoj buducnosti ide u penziju posle 20-ak godina na trzistu.
Pre neku godinu je posle 24 godine sluzbe boxer otisao u zaborav, a sada i ovo....
Kazu da ce sledeci motor biti iz neke GM-ove fabrike u australiji, i to samo blok motora, dok su Alfini inzenjeri trazili da oni konstruisu sve ostalo....bar kada je u pitanju ugradnja ovih motora u Alfa Romeo vozila.
Nikola >> Da, istina, SAAB je znao chesto kroz istoriju da uzme nesto gotovo i kad je bio sam, cisto iz ekonomskih razloga.
Sa malim izuzetkom u poredjenju, sta je motor i sva resenja motora ?
SAAB je uzimao blok motora, isto kao sto se u novom 9-3 SS nalazi OPEL aluminijumaska R4 osnova, ali, klipovi, GLAVA i ECU system, NE. To je nesto sto SAAB uvek zna da prefini, tako da ce ceo GM imati kotisti od njihovog mesanja.
Ma kako se taj motor danas zvao OPEL motor, to je GM. Sad se vratio nazad u Opele sa TuRbom , kompletan sa SAAB Trionic 8 systemom, i pazi sad foru? Ceo svet pricha o SAAB motoru u Opelima (Istina)
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
166-ca izgleda brutalno sa jednostavnim stylingom.Primer je ova koju je Boost postavio ,a po netu ih ima........Ima jedna crvena u NS koja izgleda strava,a promenjene su samo felne
Comment