ja nisam ni pricao o ceni
generalno americki automobili nude zaista mnogo za ono koliko kostaju
(poosebno kao polovni, stari par godina)
evropski proizvodjaci smanjenje cene postizu na drugi nacin (enterijer ostaje istog kvaliteta, izbacuje se dodatna oprema i stavlja najslabiji motor) mnogo drasticniji i gori od loseg kvaliteta enterijera
kada pricamo o ceni onda ispada da je i taj focus od 13.000$ skup, jer mu je enterijer u rangu dacije logan koja kosta 7.000eur, tako da se opet vrtimo u krug (isto mozemo reci i da je jugo najbolja kupovina, jer se za 3.500-4.000eur dobija nov auto sa pezo motorom)
mada jeftina plastika nije rezervisana samo za najjeftinije americke modele
pogledaj chrysler 300c koji je po mnogo cemu bolji od konkurencije, ali i pored prilicno povoljne cene kupci se uglavnom zbog loseg enterijera koji ne odgovara toj klasi vozila, odlucuju za skuplje konkurentske modele
generalno americki automobili nude zaista mnogo za ono koliko kostaju
(poosebno kao polovni, stari par godina)
evropski proizvodjaci smanjenje cene postizu na drugi nacin (enterijer ostaje istog kvaliteta, izbacuje se dodatna oprema i stavlja najslabiji motor) mnogo drasticniji i gori od loseg kvaliteta enterijera
kada pricamo o ceni onda ispada da je i taj focus od 13.000$ skup, jer mu je enterijer u rangu dacije logan koja kosta 7.000eur, tako da se opet vrtimo u krug (isto mozemo reci i da je jugo najbolja kupovina, jer se za 3.500-4.000eur dobija nov auto sa pezo motorom)
mada jeftina plastika nije rezervisana samo za najjeftinije americke modele
pogledaj chrysler 300c koji je po mnogo cemu bolji od konkurencije, ali i pored prilicno povoljne cene kupci se uglavnom zbog loseg enterijera koji ne odgovara toj klasi vozila, odlucuju za skuplje konkurentske modele
Comment